Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 25-35v ei-tinderöivät naiset hakee miesseuraa? Tai toivoo miehen löytävän hänet?

Vierailija
18.07.2019 |

Siis juttu on niin, että en pidä Tinderistä, ja toivon löytäväni naisen, joka ei myöskään pidä Tinderistä. Mielestäni uskomattoman pinnallinen ja tutustumista vääristävä ja - paremman sanan puutteessa - redusoiva mobiiliappi. Olen vielä IT-alalla, mutta pidän surullisena sitä että kun mitä kaikkea hienoa tietotekniikalla voitaisiin tehdä, niin sitten sitä käytetään tuollaiseen appsiin joka lähinnä rapauttaa yhteiskuntarakennetta.

Kysymys olisi siis tuo aloituksessa mainittu: Jos täällä on 25-35v naisia, jotka ei käytä Tinderiä eivätkä halua käyttää, niin miten tutustutte miehiin? Tai missä ja miten toivoisitte miesten yrittävän tutustua? Netissä vai reaalimaailmassa? Alkoholin vaikutuksenalaisena vai selvinpäin? Ennalta tuttuihin miehiin vai tuntemattomiin?

Jos nyt vielä jäi epäselväksi, niin kysyn tietenkin, koska tuntuu että kaikki naiset on nykyään vaan Tinderissä. Mietin missä voisin tutustua naiseen, joka ei ole, ja joka toivoo toisenlaista tutustumista.

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oikea löytyy sieltä, mistä on tarkoitettu löytyväksi. Ei siihen mitään erillistä etsintää tarvita. 

Itse olen toiminnan mies. Kun haluan jotain, toimin päättäväisesti tavoitteen saavuttamiseksi. Näin löysin naisenkin.

Hienoa, että löysit. Mutta pointti meni nyt hieman ohi. Tarkoitin, että ennalta ei voi tietää, mistä se oikea löytyy. Se tulee vastaan siellä, missä sopivaksi on katsottu. Itse voi sitten toiminnallaan taata sen, ettei kävele onnensa ohi. 

Ei mennyt pointti ohi, koska omalla kohdallani juuri sitä etsintää tarvittiin. Jos olisin ajelehtinut asenteella "tulee jos on tullakseen", epäilen, että olisin vieläkin ikisinkku.

Vierailija
62/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten tulisi ihan täältä kotoa hakemaan. En jaksa itse etsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen N33 enkä ole ikinä ollut Tinderissä. Olen kokeillut muutamia nettideittipalveluita, mutta kovin köyhin tuloksin. Nykyisin toivon törmääväni mieheen livenä jossain. Baareissa käyn toisinaan. Toivoisin miehen tulevan reilusti vaan juttelemaan, vaikka vihanneshyllyllä, jos kiinnostus herää.

No tämähän se olis mutta kuka uskaltaa mennä juttelemaan naiselle elävässä elämässä nykyään? Mielestäni olisi paljon helpompaa jos naiset uskaltaisivat lähestyä miestä, koska miehen lähestyminen voidaan hyvinkin usein kokea jotenkin pelottavaksi. Nainen lähestyy miestä niin mikäs siiä, puhelinnumerot vaihtuu tai on vaihtumatta, sen kummempaa ei tapahdu. Mies lähestyy naista, tai vääränlaista naista niin pervon ahdistelijan maineen voi saada helposti vaikka tarkoitusperät olisivat asialliset ja vilpittömät. Ennen naisen lähestyminen oli ihan ok ja suotavaakin mutta tälläisessä maailmassa elämme nykyään, missä mies on ajettu ahtaalle ja miehenä oleminen on jo kohta itsessään rikos. Naiset olette tämän kehityssuunnan itse halunneet joten pallo on nyt siellä päässä, olkaa aktiivisia ja lähestykää miehiä. Ja ne deittinetti palvelut ja tinderit yms on aivan sieltä ja syvältä. Ne on pelkkiä lihatiskejä missä naamat ja kropat vaan vilisee silmissä.

Olen kyllä samaa mieltä siitä, että nämä #metoo-jutut on tehneet naisten lähestymisestä vielä vaikeampaa.

AP

Tervetuloa naisten maailmaan. Naiset ovat aina joutuneet miettimään, onko juttusille tuleva mies joku raiskaaja vai kunnon mies.

Miehetkin joutuvat miettimään koko ajan onko nainen joku harhainen sekopää vai täysjärkinen.

Mutta yleensä ottaen miehet kookkaimpina ovat turvassa pahoinpitelyltä, raiskaukselta ja tapolta, kun ovat tekemisissä naisten kanssa.

Ei ole miehet turvassa miltään. Aivan samalla tavalla se leipäveitsi löytää tiensä suoraan rintalastaan naisen toimesta. Yleensä nämä sekopäisten naisten touhut on tyyliin, harrastettu seksiä ja aamulla päättää, että se raiskas mut jne. Ei siinä auta iso koko yhtään ja miehellä on aivan altavastaajan  asema jos joku nainen päättää keksiä tälläsiä syytöksiä. Miehellä fyysinen koko mutta naisella onkin sitten muut aseet käytössä. Yhtälailla miesten pitää pelätä hulluja naisia, taas yritetään viedä tätä että naisilla on enemmän pelättävää, ei ole. Hullu nainen pystyy pilaamaan elämän täysin.

Vierailija
64/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nyt toistaiseksi hakenut mistään. Kyllähän baarista löytää mutta älyttömän vaivalloista ja todella pieni mahdollisuus että kehittyy jotain muuta.

Ajattelin tehdä jossain vaiheessa profiilin johonkin deittipalveluun mutta en tinderiin. Sit vaan treffaamaan mahdollisimman nopeesti.

Tuskin löydän kaupasta ja ei oo tuttavapiirissä minkä kautta löytäis yhtään mitään.

Vierailija
65/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen N33 enkä ole ikinä ollut Tinderissä. Olen kokeillut muutamia nettideittipalveluita, mutta kovin köyhin tuloksin. Nykyisin toivon törmääväni mieheen livenä jossain. Baareissa käyn toisinaan. Toivoisin miehen tulevan reilusti vaan juttelemaan, vaikka vihanneshyllyllä, jos kiinnostus herää.

No tämähän se olis mutta kuka uskaltaa mennä juttelemaan naiselle elävässä elämässä nykyään? Mielestäni olisi paljon helpompaa jos naiset uskaltaisivat lähestyä miestä, koska miehen lähestyminen voidaan hyvinkin usein kokea jotenkin pelottavaksi. Nainen lähestyy miestä niin mikäs siiä, puhelinnumerot vaihtuu tai on vaihtumatta, sen kummempaa ei tapahdu. Mies lähestyy naista, tai vääränlaista naista niin pervon ahdistelijan maineen voi saada helposti vaikka tarkoitusperät olisivat asialliset ja vilpittömät. Ennen naisen lähestyminen oli ihan ok ja suotavaakin mutta tälläisessä maailmassa elämme nykyään, missä mies on ajettu ahtaalle ja miehenä oleminen on jo kohta itsessään rikos. Naiset olette tämän kehityssuunnan itse halunneet joten pallo on nyt siellä päässä, olkaa aktiivisia ja lähestykää miehiä. Ja ne deittinetti palvelut ja tinderit yms on aivan sieltä ja syvältä. Ne on pelkkiä lihatiskejä missä naamat ja kropat vaan vilisee silmissä.

Olen kyllä samaa mieltä siitä, että nämä #metoo-jutut on tehneet naisten lähestymisestä vielä vaikeampaa.

AP

Tervetuloa naisten maailmaan. Naiset ovat aina joutuneet miettimään, onko juttusille tuleva mies joku raiskaaja vai kunnon mies.

Miehetkin joutuvat miettimään koko ajan onko nainen joku harhainen sekopää vai täysjärkinen.

Mutta yleensä ottaen miehet kookkaimpina ovat turvassa pahoinpitelyltä, raiskaukselta ja tapolta, kun ovat tekemisissä naisten kanssa.

Ei ole miehet turvassa miltään. Aivan samalla tavalla se leipäveitsi löytää tiensä suoraan rintalastaan naisen toimesta. Yleensä nämä sekopäisten naisten touhut on tyyliin, harrastettu seksiä ja aamulla päättää, että se raiskas mut jne. Ei siinä auta iso koko yhtään ja miehellä on aivan altavastaajan  asema jos joku nainen päättää keksiä tälläsiä syytöksiä. Miehellä fyysinen koko mutta naisella onkin sitten muut aseet käytössä. Yhtälailla miesten pitää pelätä hulluja naisia, taas yritetään viedä tätä että naisilla on enemmän pelättävää, ei ole. Hullu nainen pystyy pilaamaan elämän täysin.

Kumpia on enemmän, ráiskaavia/múrhaavia miehiä vai naisia jotka haluavat vahingoittaa miehiä? Nainenhan voi päätyä uhriksi ilman, että edes haluaa tutustua mieheen. Nainen voi myös töissään tulla hullun ráiskaaja-múrhaajan paloittelemaksi, kuten toimittaja Kim Wall tehdessään juttua Madsenista sukellusveneellä. Viime viikolla taas kreikkalainen hullu ajoi tutkijanaisen yli ja táppoi ja ráiskasi. Miehet sentään voivat itse valita seuransa ja miettiä onko tyyppi potentiaalinen hullu.

Vierailija
66/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut koskaan erityistä tarvetta etsiä miesseuraa. Olen tutustunut heihin sattumalta tai he ovat hakeutuneet aktiivisesti mun juttusille. Opiskelen alaa, jossa on suunnilleen puolet miehiä. Monesti myös mun urheiluharrastukset (baletti, taitoluistelu, telinevoimistelu) ovat kiinnostaneet miehiä ja niistä on syntynyt juttua:)

N23

Vierailija
67/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kumpia on enemmän, ráiskaavia/múrhaavia miehiä vai naisia jotka haluavat vahingoittaa miehiä? Nainenhan voi päätyä uhriksi ilman, että edes haluaa tutustua mieheen. Nainen voi myös töissään tulla hullun ráiskaaja-múrhaajan paloittelemaksi, kuten toimittaja Kim Wall tehdessään juttua Madsenista sukellusveneellä. Viime viikolla taas kreikkalainen hullu ajoi tutkijanaisen yli ja táppoi ja ráiskasi. Miehet sentään voivat itse valita seuransa ja miettiä onko tyyppi potentiaalinen hullu.

On myös lukuisia naisia, jotka ovat m-u-r-h-a-n-n-e-e-t miehiä. Jopa ihan tuntemattomia. Ei siinä auta seuran valinta, kun hullu sattuu valitsemaan uhriksi. Kumpikaan sukupuoli ei ole yhtään enempää turvassa mielisairailta sekopäiltä. 

Vierailija
68/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, okcupid on kuulemma paljon parempi kuin tinder. Siellä on ihan normaaleja ihmisiä. Tiedän useammankin Tinderin pinnallisuuteen pettyneen, jotka ovat löytäneet sieltä kumppanin.

Vierailija
69/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Naisia, jotka haluavat vahingoittaa miehiä on enemmän. Kun verrataan mitä tahansa vahingoittamista r- ja m-tekoihin, vahingoittaminen on ylivoimaisesti yleisempää. Siitä vain harvemmin uutisoidaan missään mediassa. 

Vierailija
70/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miuluiten tutustun sellaisiin miehiin, jotka jo joku tuttuni tuntee ja osaa kertoa, että kyseessä on kunnon mies. Tai sitten itse tutustun pikkuhiljaa jossain opiskeluporukoissa ym. 

Vierailija
71/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä tinderiä vaan haluan löytää kumppanin kasvotusten. Mä en oikeen tutustu miehiin. Oon ihan nätti mutta ujo. Kaveriporukassa on aika vähän miehiä ja nekin homoja. Kyllä mä koulun opiskelijatapahtumissa saatan joskus käydä tai jonkun kaverin järjestämissä isommissa illanvietoissa. Juttelen joskus tuntemattomillekin, mutta oon niin ujo etten uskalla näyttää kiinnostusta. Haluaisin kyllä parisuhteen. Pitäisi vaan olla rohkeampi.

Vierailija
72/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä ovat aina miehiä jotka esittävät näitä kysymyksiä? Miksi koskaan kukaan nainen ei kysy että missä voisi tutustua miehiin? Miksi aina näin päin?

No minäpä voin nyt kysyä. Mistä löytyisi rehti, kunnollinen, raitis ja tupakoimaton mies, joka on luotettava, empaattinen, oikeudenmukainen, hellä ja uskollinen?

Täytän kriteerit ja löydyn pk-seudulta.

Vierailija
73/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, okcupid on kuulemma paljon parempi kuin tinder. Siellä on ihan normaaleja ihmisiä. Tiedän useammankin Tinderin pinnallisuuteen pettyneen, jotka ovat löytäneet sieltä kumppanin.

OkCupidissa ei ole yhtäkään normaalia naista. Kaikki on jotain heteroflexible polygamist pansexuaaleja. Lisäksi monella niistä on toiveena löytää joku ulkomaalainen mies eikä suinkaan suomalaista.

Vierailija
74/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OkCupidissa ei ole yhtäkään normaalia naista. Kaikki on jotain heteroflexible polygamist pansexuaaleja. Lisäksi monella niistä on toiveena löytää joku ulkomaalainen mies eikä suinkaan suomalaista.

Ainakin minun ystäväni, joka sieltä kumppanin löysi, on ihan tavallinen heteronainen. Mutta toki voi olla että olen saanut väärän kuvan muiden kertoman perusteella, pahoittelut siitä.

Vierailija
75/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollut koskaan erityistä tarvetta etsiä miesseuraa. Olen tutustunut heihin sattumalta tai he ovat hakeutuneet aktiivisesti mun juttusille. Opiskelen alaa, jossa on suunnilleen puolet miehiä. Monesti myös mun urheiluharrastukset (baletti, taitoluistelu, telinevoimistelu) ovat kiinnostaneet miehiä ja niistä on syntynyt juttua:)

N23

No oliskos neidolla kiinnostusta tutustua tämmöiseen jääkiekkoa harrastavaan, 25-v könsikkääseen?;)

Vierailija
76/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minun ystäväni, joka sieltä kumppanin löysi, on ihan tavallinen heteronainen. Mutta toki voi olla että olen saanut väärän kuvan muiden kertoman perusteella, pahoittelut siitä.

Kyllä siellä enimmäkseen noita kuvauksenmukaisia naisia on, voin vahvistaa.

t. eri

Vierailija
77/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okcupid ehdotti mulle jotain jenkkejä, vaikka yksi kriteeri oli lyhyt välimatka. Pannukakussa oli joko kuvattomia tai lihavia miehiä. Ei oikein iskenyt. Tinderissä saan lähinnä seksiehdotuksia, vaikka kuvani ovat kaikkea muuta kuin seksikkäitä. Poistin sovellukset. Livenä on helpompaa.

Vierailija
78/126 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika haastavaa on... kokeilin Tinderiä, löysinkin sieltä yhden miehen seurustelusuhteen, mutta suhde loppui niin ikävästi, satutti niin paljon, että koko Tinder tuntuu vastenmieliseltä.

Käyn salilla, lenkillä, töissä, kaupassa ja päiväkodissa. Ei näissä ympyröissä ketään tapaa. Töissä ehkä, mutta haluaisin pitää työn ja yksityiselämän erillään. Olen mielestäni ihan fiksu, mukava ja nättikin, mutta esimerkiksi salilla ei kukaan koskaan lähesty vaikka se olisi minulle ihan ok, voisi yhdessä sitten käydä 😊

Pakko kai katsoa uudelleen nettideittailut, kun baarissa kenenkään potentiaalisen tyypin tapaaminen on täysin lottoamista, käyn todella harvoin siellä 😀

Vierailija
79/126 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae aktiivisesti seuraa mistään, koska hoksasin jo varhain että turhaa vaivaa tyhjän takia, ja käytän energiani mieluummin johonkin mielekkäämpään.

Tutustun puolituttuihin ja entuudesta tuntemattomiin miehiin satunnaisesti arkielämän sosiaalisissa tilanteissa (potentiaalisia paikkoja voisi olla vaikkapa harrastukset tai ystävien pippalot), ja myös internetissä yhteisten mielenkiinnonkohteiden ja harrastusten kautta. Jostain kadulta voi olla vaikea bongata henkilöä jonka kanssa on jotain yhteistä, ymmärräthän. Kannattaa olla tilannetajua sen verran ettei flirttaile kun toisella on selvästi kiire tai on esimerkiksi töissä. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin jos yrität tehdä hommiasi niin joku tulee siihen lirkuttelemaan, etkä pääse pakoon tai saa sanoa pahasti siinäkään tilanteessa jos se toinen ei tajua jättää rauhaan.

Niin ja aina selvinpäin. Baari on Tinder reaalimaailmassa, joten ei sinne.

N27

Vierailija
80/126 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tutuissa on paljon kavereiden kavereitten kautta. Joten pyydä ystäviltäsi apua ja käske pitää bailut mihin vaimot tuo myös ystäviään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi