Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kun näitä "suomalaiset ovat tyylitajuttomia" ketjuja niin kerropa mitä sinulla on juuri nyt päälläsi , onko meikkiä , miten hiukset ja ikäsi

Vierailija
18.07.2019 |

En voi uskoa, että kaikki siellä ruudun toisella puolella on Crocseissa ja hemulimekoissa .D

Minulla on valkopohjainen, kukallinen sortsihaalari puolipitkillä hihoilla ja pitsisomisteilla. Kun lähden ulos laitan oranssit mokkapistokkaat joissa rusetti jalan päällä ja leveälierisen mustan hatun. Meikkiä ei ole, mutta sävyttävä päivävoide, sävyttävä huulirasva ja kestovärjätyt kulmakarvat. Isot aurinkolasit kompensoivat aika hyvin meikittömyyttä:D
Ja ikää ap:llä on 41v.

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat farkut, valkoinen t-paita. Meikki on: värivoide, peitevoide, puuteri, poskipuna, kulmageeli, ripsari ja kajali, kahta eri sävyä luomiväriä.

N52

Vierailija
62/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tyylikornerissa: musta pitkä t-paita, mustat treenitrikoot, varrettomat sukat ja ulkona lenkkarit. Tukka auki, kuivashampoolla pelastettu, koruja sen verran mitä nyt sattui olemaan päällä eli lähinnä korvakorut. Ei meikkiä.

Olen käsi paketissa ja kesälomalla, siksi päälle mitä helposti menee. Tällä kombolla on hyvä hillua kotona, koiralenkillä ja lähikaupassa. Normaali arkityylini on nuorekas ja tyttömäinen, hieman vintagehenkinen, mutta aika yksinkertainen. Pukeudun siististi töissä ja muissa virallisissa tilanteissa, myös esim. vain kaupungille mennessäni, mutta kotona rötvätään sitten mahdollisimman mukavissa releissä. Lienee hyvä myös antaa naaman välillä tuulettua ilman meikkiä.

N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea t-paita, jossa pitsikoristeluja. Tummansiniset suorat farkut ja samaa väriä olevat ballerinat. Tummat, pitkät hiukset pesty, harjattu ja jätetty auki. Meikkiä on kevyesti eli kulmakynää, ripsiväriä ja ohuelti eyelineria.

N26

Vierailija
64/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä valkoinen, sini-ruskeakukallinen pellavasta valmistetu polviin asti ulottuva kesämekko, musta rento jakku, jalassa avokkaat 10cm korolla, hiukset nutturalla, ripsiväriä ja kulmat meikattu, ei muuta meikkiä.

Mullakin on tuo Lidlin pellavamekko. Oli alessa 7,99€.

Lisäksi mulla on rintsikat, en tiedä miksi.

Thats all.

Tukka on nutturalla pään päällä, kun olis pesun tarpeessa.

Ihan yksin kotonani palstailen, niin tyylikkyydellä ei väliä.

Vierailija
65/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta maximekko, marco tozzin valko/hopeiset niitti sandaalit ,suuret aurinkolasit,  mustavalkoinen kesäkassi, polar loop ranneke, hopeiset korvikset ja kaulakoru, meikkinä kajal,ripsari ja tukka on viime viikolla  leikattu wash and go tyyliin ikää 44v

Vierailija
66/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pukeutunut nilkkapituiseen kukkamekkoon ja jalassani on mustat ballerinat, joita somistaa rusetti. Punaiset, puoliselkään ulottuvat luonnonkiharat hiukseni ovat auki ja niissä on mekon sävyinen kukka. Meikkiä ei ole:)

N23

Vierailija
67/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkushortsit ja musta t-paita. Hiukset ponnarilla. Ei meikkiä. Tyylitöntä tai ei, niin omasta mielestäni olen ihan hyvännäköinen näin.

Vierailija
68/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Don kirjoitti:

Olen lähdössä juuri kaupungille pyörimään hieman naisten iloksi ja ehkäpä kahvittelemaan. Treenattu vartaloni on nyt puettu harmaaseen ja huomattavan kalliiseen pukuun sekä kauluspaitaan jossa pari nappia auki (molemmat merkkiä jota ei muilta suomimiehiltä kaapista löydy) vielä versacen laukku olalle ja saanti taattu. On helppoa viettää kesäpäiviä tällä lookilla, komeudella ja varakkuudella.

Makaat lattialla alasti, paitsi sinulla on perseestä puhki pierryt ja paskotut jättikalsarit, jotka ovat ainoat kaapistasi löytyvät. Mikään ei mahdu sinun 180kiloisen ruhosi päälle.

Asut pizzalaatikoiden keskellä ja haiset. Näin kesällä hikoilet litroittain ja liikkuminen olohuoneesta wc:hen käy kätevästi siinä muovimatolla liukuen ja tetsaten.

Pi ll un- ja naisen pe rs eenre ikää et ole koskaan nähnyt kuin lehdistä ja netistä.

A) Minun 180 neliön velattomassa talossa on kyllä kovapuulattiat.

B) Miksi olet niin kateellinen?

C) Voidaan joskus vaikka tavata niin autan sinutkin naisen makuun ;)

Vierailija
69/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kulmakarvoihin hieman kulmakynällä vahvistusta/siistimistä. Poskessa oli pari näppylän alkua jotka punoitti, niihin töpöttelin sormenpäällä BB-voidetta. Kampasin tukkani, se sai tänään jäädä auki: on pitkä suora tukka, ulottuu selän puolella tuonne rintsikan hakasiin asti. Jos tukka olisi likaisen näköinen, niin vetäisin jakauksen vähän vinoon ja tukan ponnarille takaraivolle.

Päälle sukat ja tiukat pillifarkut. Musta alustoppi ja siihen päälle kirkkaanpunainen tällänen yläosastaan löysä, joustava t-paita, jossa on ns. "lepakkohihat", eli tää t-paita laskostuu päälle niin että on kuitenkin mahan/vyötärön kohdalta vartalonmyötäinen, eli vain yläosa on löysä ja laskostuva. Hauiksen kohdalla on lepakkohihoissa halkiot. Kaula-aukko on sen verran löysää mallia että mustan topin olkaimet näkyy.

Kirkkaanpunaiset tennarit jalkaan ja punamusta nahkainen käsilaukku olalle, ja töihin. Toimistotyö.

Oon 34v ja yhden lapsen äiti, toinen lapsi mahassa.

Jos tulee kova hellepäivä niin meikkiä en käytä yhtään enempää, mutta pillifarkut ja t-paitajutut vaihdan luultavasti nilkkapituiseen maksimekkoon, joka on niin venyvää materiaalia että raskausmaha mahtuu olemaan. Ja jotkut korolliset sandaalit jalkaan sen mekon kanssa.

Vierailija
70/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin juuri mustikoita ja istun mökin terassilla hikisenä. Heitin pitkikset pois jo te jalassa on vain pikkarit, mustat, koristeena valkoinen pieni rusetti. Rintamat on valkoiset, ei pitsejä. Päitä on punavalkoraitainen T-paita, jonka väri mätsää täydellisesti varpaankynsiin; tosin parista kyljestä on lakka kulunut. Tukka on lyhyt, vaalea, tuuhea ja perässä, ainoa koru vihkisormus. Meikkiä ei ole, mutta sitävastoin sormet on mustikassa, ja voi olla suussakin, en ole katsonut. Ikä on 52.

Olen varmana palstan tyylikkäin. Kissa ainakin tykkää. Muita kriitikoita täällä ei ole, kun mies on kaupungissa eikä naapurimökkiläisetkään ole paikalla.

Ai niin, paidan merkki Mywear, rintamat ja pokkarit Finnwear, kynsilakka Majala, valkoinen mustikkaämpäri Orthex ja kissa on väriltään punaruskea.

Ihana! :D :D :D

<3 

Vierailija
71/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kotosalla, äsken kävin kävelyttämässä koiranpentua tuossa tiellä. Mulla on harmaat Haglöfsin reisitaskuhousut, musta toppi ja mintunvihreä ohut neuletakki. Jalassa oli tällaiset Birkenstockin -sandaalit: https://photos6.spartoo.fi/photos/298/29820/29820_500_A.jpg . Lähden varmasti kohta lasten kanssa kirjastoon ja puen sinne varmaankin farkkusortsit, mustan t-paidan ja nuo sandaalit. Meikkaan hyvin niukalti, koska silmäni eivät kestä oikein meikkiä, laitan ruskeaa kajalia. Kaulassa mulla on yleensä ketju, jossa on pieni pronssinen lintu. Olen 39-vuotias. 

Vierailija
72/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja farkkushortsit. Jalassa Borgin kangaskengät. Ei koruja, paitsi ranteessa Raymond Weilin skeleton-kello. Serengetin aurinkolasit. Tuoksuna Bossin The Scent. Kodin terassilla istun.

M53

Vierailija
73/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden koon liian iso t-paita, mieheni antama lahja suoraan Lidlistä. Paidan alla liiviliikkeestä ostetut pitsisomisteiset t-paitaliivit.

Auringon ja pesun haalistamat (mustat-vaaleanharmaat) puuvillahousut, Prisman halpamerkkiä viime kesältä. Yllättävää, etteivät ole vielä kuluneet puhki. Alla varmaan lukioaikoina ostetut hipsterit ja lähes kokonaan jalkapohjasta puhki kuluneet vähintään yhtä vanhat sukat.

Kun lähden ulos, laitan jalkaani Sievin nauhakengät tai NB lenkkarit, riippuen ulkoilun luonteesta.

N30 - kahden lapsen kotiäiti. Tiedän olevani tyylitön eikä se tuolla metsässä rämpiessä, hiekkalaatikon reunalla istuessa tai kadulla lasten perässä juostessa haittaa tippaakaan. Enkä tosiaan ala vaihtamaan vaatteita kauppareissulle, saatetaan suoraan metsän mutaiselta polulta poiketa kaupan kautta kotiin.

Vierailija
74/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansininen A-linjainen hame, harmaa neule jossa on vesiputouspääntie. Ei meikkiä, vielä, koska juuri heräsin. Laitan sitä ennen ulos lähtemistä. Nainen, 22

Vierailija
75/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toppi, jossa sweetheart kaula-aukko. Musta leveälahkeiset laskeutuvat housut. Mustat kiilakorkosandaalit. Hiukset milk maid -lettikampauksella. Hopeat korvarenkaat. Ei meikkiä.

Vierailija
76/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkkamaukan stringit, tissiliivit, sukat ja musta t-paita, jalassa addun mustapunaiset polvimittaiset treenitrikoot. Tukka ponnarilla ja kasvatusvaiheinen etutukka pinneillä kiinnitetty taakse. Ei mitään meikkiä, haaveilen ripsenpidennyksistä niin ei näyttäisi niin nuutuneelta. Ikää 28 ja vauvan kanssa kotona.

Vierailija
77/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään mekko ei ole tyylitön, eikä kukaan normaali nainen pidä crocseja minkään mekon kanssa. Omituisen yhdistelmän keksit?

Vierailija
78/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinapinkeltaiset Converset ja saman värinen 3/4-hihainen paita, jotain liukasta kangasta, rokkarifarkut (suorat, lahkeet käännetty ulospäin).

Ei meikkiä, hiukset ponnarilla.

N35

Vierailija
79/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaosta collareista leikatut shortsit, flanellipaita, ei meikkiä. Lyhyet, vaaleat hiukset. Lähden kohta ulos, ja ajattelin lisätä outfittiini vielä remmisandaalit. Vapise Lenita Airisto!

Vierailija
80/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ymmärtänyt suomalaisten pukeutumistyylin mollausta. Suurin osa pukeutuu siisteihin ja rentoihin arkivaatteisiin. Monilla on sporttinen tyyli. Osa on näyttäviä erilaisten alakulttuurien pukeutusmistyylien edustajia. Osa hyvin trendien mukaan meneviä ja muodista innostuneita. Vain hyvin harva näyttää todella epäsiistiltä ja siltä, ettei yhtään mieti, mitä päälleen laittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi