Täällä kun näitä "suomalaiset ovat tyylitajuttomia" ketjuja niin kerropa mitä sinulla on juuri nyt päälläsi , onko meikkiä , miten hiukset ja ikäsi
En voi uskoa, että kaikki siellä ruudun toisella puolella on Crocseissa ja hemulimekoissa .D
Minulla on valkopohjainen, kukallinen sortsihaalari puolipitkillä hihoilla ja pitsisomisteilla. Kun lähden ulos laitan oranssit mokkapistokkaat joissa rusetti jalan päällä ja leveälierisen mustan hatun. Meikkiä ei ole, mutta sävyttävä päivävoide, sävyttävä huulirasva ja kestovärjätyt kulmakarvat. Isot aurinkolasit kompensoivat aika hyvin meikittömyyttä:D
Ja ikää ap:llä on 41v.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
En mä halua liikkua ihmisten nähden kuin seinästä revästynä. Se vaan ei kuulu hyviin tapoihin. Kotona on eri juttu. Samoin jos töistä tullessa pitää poiketa kaupassa niin joskus saattaa olla vaatteet työn näköiset. Mutta hirveän likaisissa en mene julkisille paikoille kuin aivan pakkotilanteessa.
N vanhanaikaisella kasvatuksella.
Ei kai täällä likaisuudesta ole kukaan puhunut? Eikä rento pukeutuminen ole = seinästä repäisty
Olen lähdössä juuri kaupungille pyörimään hieman naisten iloksi ja ehkäpä kahvittelemaan. Treenattu vartaloni on nyt puettu harmaaseen ja huomattavan kalliiseen pukuun sekä kauluspaitaan jossa pari nappia auki (molemmat merkkiä jota ei muilta suomimiehiltä kaapista löydy) vielä versacen laukku olalle ja saanti taattu. On helppoa viettää kesäpäiviä tällä lookilla, komeudella ja varakkuudella.
Farkut ja t-paita. Pitkät hiukset auki. Ei meikkiä tai koruja atooppisen ihon vuoksi. Olen varmasti tyylitajuton.
Pillifarkut ja musta t-paita, musta nahkalaukku. Hiukset auki (aamulla suihkuttelin tyvikohottajaa, lakkaa ja helmiäissuhketta), ei meikkiä mutta kestovärjätyt ja -taivutetut ripset ja kestovärjätyt kulmat.
Päällä tänään farkut, kultaiset Wonders-ballerinat, seeprakuvioinen melko avonainen t-paita Indiskasta, tummansininen Espritin neuletakki. Valko-tummansininen Michael Kors -laukku. On meikkiä, kissarajaukset ja punaista huulipunaa. N 38 v.
Normaalit firman työvaatteet, sekä turvakengät ja kypärä. Hiukan ripsiväriä, tukkaa ei laitettu.
5 vuotta vanhat farkkushortsit, joissa melko pitkät lahkeet. Hiukset liehuvat vapaana. Kulahtanut t-paita. Paljaat sääret ja varpaat. Ripsaria. Rento kesäfiilis. Ikää 42.
Mustavalkokuvioinen tunika/mekko (ei telttamallia) ja alla mustat lyhyet legginsit. Eli juuri sellainen parjattu asu. Pitkät hiukset ponnarilla, ei meikkiä. Naiset varmaan pitävät tyylitajuttomana, miehet nättinä (ainakin kehuja saan), sinänsä ihan sama.
Toppi, vaalean sinivihreä/vaalean sininen huppari, mustat collegehousut, hiukset auki, ei meikkiä. Olen lomalla, eikä tarkoitus ole poistua kotoa muuten kuin lenkittääkseni koira.
Ikää 25v.
Zaran valkoinen pellava pusero, Benetto'in valkoiset housut, beige/valkoiset korkeapohjaiset tennarit, kultainen metallivyö ja rento metsämansikan värinen pellava kaulahuivi, Bijou'n tilpehööri kaulakoru ja Haida-intiaani käsirengas, joka on ollut ranteessani vuodesta 1992, laukkuna Zalandosta ostettu olkilaukku. Meikkinä on pohjustuksena +50 aurinkosuoja, joka on värillinen, puuteria, ripsarit, yläluomen rajaukset ja väriä kulmissä kylmän ruskealla kulmakynällä, kainalossa dödöranttia ja vaatteissa tyttäreni E-Koreasta tuomaa vaateparfyymia. Tukka tänään ihan paska, eli bad hair day, laitoin aamulla liikaa tököttiä ja sen huomaa.
Haalistuneet, kapealahkeiset 7/8 mittaiset farkut, silkkitunika, Mulberryn ballerinat ja laukku. Tukka nutturalla, ripsiväri, rajaus ja kulmat. Seikon miesten kello ja Turkista ostettu messinkinen rannekoru.
63 v.
Indiskan maksimekko. Kulmat ja ripset kestovärjätty, ei meikkiä tällä hetkellä.
Tukka siististi.
Kotona lomalla, ikää 50+.
Sininen, urheilijan vartalooni istuva kesämekko, pitkät hiukset kiharrettu ja yläponnarilla, otsis muotoiltu raudalla, nätit korvikset Ripsaria, ruskettunut terve iho näyttää hyvältä ilman muuta meikkiä.
Mutta vain koska olen töissä, kotona mulla olisi tasan ne kroksit, revityt farkkusortsit ja kulahtanut toppi, ei meikkiä ja hiukset kampaamatta :D
Tulin juuri mustikoita ja istun mökin terassilla hikisenä. Heitin pitkikset pois jo te jalassa on vain pikkarit, mustat, koristeena valkoinen pieni rusetti. Rintamat on valkoiset, ei pitsejä. Päitä on punavalkoraitainen T-paita, jonka väri mätsää täydellisesti varpaankynsiin; tosin parista kyljestä on lakka kulunut. Tukka on lyhyt, vaalea, tuuhea ja perässä, ainoa koru vihkisormus. Meikkiä ei ole, mutta sitävastoin sormet on mustikassa, ja voi olla suussakin, en ole katsonut. Ikä on 52.
Olen varmana palstan tyylikkäin. Kissa ainakin tykkää. Muita kriitikoita täällä ei ole, kun mies on kaupungissa eikä naapurimökkiläisetkään ole paikalla.
Pellavaiset ohuet housut ja paita.
Polvipituiset shortsit, musta väljä t-paita, boxerit ja sukat. Kohta lenkkarit jalkaan ja lenkille. Hiukset erittäin lyhyet, lyhyehkö pukinparta.
Venähtäneet, mustat trikoohousut ja kulahtanut-paita. Ei meikkiä, hiukset sutturalla. Mennään taloyhtiön grillipaikalle grillaamaan myöhemmin. Täytyy laittaa rintaliivit ja kammata tukka. Jos intoa riittää, niin saatan piirtää kulmat ja laittaa ripsiväriä.
Ei meikkiä, hiukset nutturalla.
Päällä harmaa polvimittainen hame, sukkahousut, nilkkurit, musta neulostrikoinen turtle neck-paita.
N24
Vierailija kirjoitti:
Tulin juuri mustikoita ja istun mökin terassilla hikisenä. Heitin pitkikset pois jo te jalassa on vain pikkarit, mustat, koristeena valkoinen pieni rusetti. Rintamat on valkoiset, ei pitsejä. Päitä on punavalkoraitainen T-paita, jonka väri mätsää täydellisesti varpaankynsiin; tosin parista kyljestä on lakka kulunut. Tukka on lyhyt, vaalea, tuuhea ja perässä, ainoa koru vihkisormus. Meikkiä ei ole, mutta sitävastoin sormet on mustikassa, ja voi olla suussakin, en ole katsonut. Ikä on 52.
Olen varmana palstan tyylikkäin. Kissa ainakin tykkää. Muita kriitikoita täällä ei ole, kun mies on kaupungissa eikä naapurimökkiläisetkään ole paikalla.
Ai niin, paidan merkki Mywear, rintamat ja pokkarit Finnwear, kynsilakka Majala, valkoinen mustikkaämpäri Orthex ja kissa on väriltään punaruskea.
Levealahkeinen, puolisaareen ulottuva hihaton jumpsuit, jossa mustalla pohjalla pienia, valkoisia pantterikuvioita. Olen toimistolla, niin paalla myos valkoinen, lyhyt pellavajakku. Jalassa on valkoiset espadrillot, kasilaukku nakyy olevan tanaan Desigualin. Ranteessa on Swarowskin kello ja korviksina hopeiset jotkut skandinaavidesignerin "lusikkakorvikset", kaulakoru samaa sarjaa.
En ehosta pahemmin arkena, silla kulmat on kestovarjatty ja muotoiltu ja ripsissa on (luonnollisen nakoiset) pidennykset. Muuna meikkina on luomien ja huulien primer, (meikki)puuteri, huulten rajaus ja huulipuna. Tuoksuna tanaan sipaus jotain Dioria (en muista mita).
N44