Täällä kun näitä "suomalaiset ovat tyylitajuttomia" ketjuja niin kerropa mitä sinulla on juuri nyt päälläsi , onko meikkiä , miten hiukset ja ikäsi
En voi uskoa, että kaikki siellä ruudun toisella puolella on Crocseissa ja hemulimekoissa .D
Minulla on valkopohjainen, kukallinen sortsihaalari puolipitkillä hihoilla ja pitsisomisteilla. Kun lähden ulos laitan oranssit mokkapistokkaat joissa rusetti jalan päällä ja leveälierisen mustan hatun. Meikkiä ei ole, mutta sävyttävä päivävoide, sävyttävä huulirasva ja kestovärjätyt kulmakarvat. Isot aurinkolasit kompensoivat aika hyvin meikittömyyttä:D
Ja ikää ap:llä on 41v.
Kommentit (133)
Mikähän on syynä, että alapeukkua pukkaa jos vähän ajattelee mitä päälleen laittaa. Yläpeukkua tulee jos pukeutuu riepuihin ja jättää peseytymisenkin moneksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, etten ole tyylikäs, mutta näytän silti hyvältä, vaikka ikääkin jo on. Nimim. pitkä, hoikka, kauniskasvoinen
Pitkästä miinus. Oletko konkelo kirahvi?
Iltavuoro tänään, juuri heräsin. Päälläni on valkoinen untuvapeitto ja allani turkoosi lakana.
Vietän lomapäivää kotona. Päällä alusvaatteet ja hihaton, polvipituinen mekko (Indiska), hiukset nutturalla, ei meikkiä. Ikää 40 vuotta.
Mustat kapealahkeiset housut ja pellavatunika. Kampaajalla olen käynyt viimeksi neljä viikkoa sitten, leikkaus on "wash and go" -tyylinen. Ei koruja, ei meikkiä.
Valkoinen kevyt t-paita ja luumunpunainen hame. Jos lähden ulos, niin vedän jalkaan todennäköisesti tennarit tai ballerinat. Hiukset ovat auki ja meikkinä on ripsiväriä, kulmakynää ja puuteria.
N20
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on syynä, että alapeukkua pukkaa jos vähän ajattelee mitä päälleen laittaa. Yläpeukkua tulee jos pukeutuu riepuihin ja jättää peseytymisenkin moneksi päiväksi.
Ihmiset peukkuttavat sen mukaan mihin samaistuvat ja mihin eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset peukkuttavat sen mukaan mihin samaistuvat ja mihin eivät.
Tai mihin itse pukeutuisivat ja mihin eivät.
Banana Republicin farkut, valkea pellavapusero, Adidaksen lenkkarit. Arkimeikki (ripset, kulmat, kajal). Hiukset auki, suoristettu, keskipitkät, vaaleita raitoja. Ikää 54 v.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisiko joku sitten tässä ketjussa, miksi kaupunkiin "pitää" pukeutua siistimmin?
Anyone?
Kotona lomapäivänä. Vanha vaaleansininen t paita ja polvipituiset legginsit. Tukka ja kasvot laittamatta. Jos lähden kylille laitan kyllä vähän siistimpää ja tukan nätisti. Kotona mua ei näe kukaan muu kuin kissa. Nautin rennosta kotioleskelusta ja tiedän kyllä että näytän kamalalta mutta se ei nyt haittaa. N 54
Oon 14v. Ei ole tällä hetkellä meikkiä, ja etu tukka on parilla pinnillä sivussa ja muu tukka ponnarilla. Mulla on shortsit, ja t-paita päällä. Ei ole mitään ihmeellisiä menoja tänään, ja on rento-päivä joten tällä mennään siis.
42 v,
tukka perusponnarilla,
yllä pelkkä Apple Watch harmaalla rannekkeella.
Nojoo, olen kylvyssä, mutta oli pakko vastata otsikon kysymykseen. 😁
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt? Istun vielä aamutakissa hiukset kiedottu nutturalle ja meikittömänä. Olen lomalla. Eikä kukaan ole näkemässä.
Täällä toinen. :)
Hitaat aamut on ihania.
Kesäasunnolla jazzhousut, musta t-paita, ei meikkiä. Kesälomalla :)
En mä halua liikkua ihmisten nähden kuin seinästä revästynä. Se vaan ei kuulu hyviin tapoihin. Kotona on eri juttu. Samoin jos töistä tullessa pitää poiketa kaupassa niin joskus saattaa olla vaatteet työn näköiset. Mutta hirveän likaisissa en mene julkisille paikoille kuin aivan pakkotilanteessa.
N vanhanaikaisella kasvatuksella.
Musta teepaitamekko ja mummokalsarit. Ei meikkiä, ei koruja ja likainen tukka homssuiseen huiviin kiedottu. Ihana loma, kun ei tarvi peiliin katsoa. Ja kyllä, kävin kaupalla ja asioimassa näin, seuraavaksi rannalle.
Siniset pillifarkut, mustavalkoinen tasaraitainen pitkähihainen t-paita. Mustat mokkanahkaiset korolliset pistokkaat.
Vaaleissa hiuksissa pitkäksi venähtänyt polkka, vihreät nappikorvikset. Kevyt meikki, lähinnä kulmat, poskipuna ja runsaasti ripsiväriä.
Lisäksi tyköistuva musta tuulitakki ja treenikassi. Olen töissä.
N36
30-lukumittainen kapea hame harmaata merinovillaa (tosi viileä, siis oikeasti). Petrolinsininen viskoosipaita 1/2 hihoilla. Kyynärpäähän asti siis. Villasukat. Ei meikkiä, tukka letillä. Hopeakilluttimet korvissa.
Tiedän, etten ole tyylikäs, mutta näytän silti hyvältä, vaikka ikääkin jo on. Nimim. pitkä, hoikka, kauniskasvoinen