Täällä kun näitä "suomalaiset ovat tyylitajuttomia" ketjuja niin kerropa mitä sinulla on juuri nyt päälläsi , onko meikkiä , miten hiukset ja ikäsi
En voi uskoa, että kaikki siellä ruudun toisella puolella on Crocseissa ja hemulimekoissa .D
Minulla on valkopohjainen, kukallinen sortsihaalari puolipitkillä hihoilla ja pitsisomisteilla. Kun lähden ulos laitan oranssit mokkapistokkaat joissa rusetti jalan päällä ja leveälierisen mustan hatun. Meikkiä ei ole, mutta sävyttävä päivävoide, sävyttävä huulirasva ja kestovärjätyt kulmakarvat. Isot aurinkolasit kompensoivat aika hyvin meikittömyyttä:D
Ja ikää ap:llä on 41v.
Kommentit (133)
Päälläni on farkut ja lievästi rähjäinen vanha T-paita. Ei meikkiä ja tukka luonnontilassa. Mutta olenkin lomalla ja yksin kotona. En minä tällaisena ihmisten ilmoille menisi.
Sinikirjava tunika, puolipitkät hihat. Mustat vuorittomat kevyet ulkoiluhousut. Metallisankaiset rillit. Sisäjalkineet, koska olen kotona. Ulos lähtiessä tilanteen mukaan joko mustat feikkikroksit tai mustat lenkkarit. Saunapuhdas vaalea lyhyt tukka.
Paraste ennen -päiväys on mennyt umpeen jo vuosia, ellei peräti vuosikymmeniä sitten
Vierailija kirjoitti:
Mikään mekko ei ole tyylitön, eikä kukaan normaali nainen pidä crocseja minkään mekon kanssa. Omituisen yhdistelmän keksit?
Kyllä kesällä jokaisella kauppareissulla näkyy Prismassa vähintään pari pitkä trikoomekko + crocsit -yhdistelmää.
Tosin minusta tuossa kokonaisuudessa ei ole mitään vikaa, mukavan kesäinen ja rento.
Pohjepituinen musta, kukallinen, kapeaolkaiminen haalariasu, jonka alla puhtaan valkoinen t-paita (90-luvun tyyliin). Jalassa kullanväriset tennarit, korvissa kultaiset napit ja ranteessa hiuslenkki. Kevyt meikki ja hiukset puoliponnarilla. -33 v.
Töissä toimistossa, missä suurin osa lomalla. Jäljellä olevilla osa on pukeutunut shortseihin, osa puku päällä. Itsellä siltä väliltä vaaleat farkut ja lyhythihainen väljä neulospaita sekä avokkaat. Avokkaat vähän harmittaa, näillä ei ole kovin käytännöllistä lähteä töiden jälkeen ulkoilemaan.
Lökäpöksyt ja kulahtanut huppari. Kohta pitää viedä muksu puistoon ja käydä kaupassa joten laittanen jotain edes vähän siistimpää päälle, ehkä jopa harjaan hiukset jotka nyt on suttunutturalla, kevyen meikin ehdin jo tehdä. Lenkkareista en kuitenkaan luovu. Olen 25.
Tulin justiinsa töistä, joten jalassa ovat työhousut (blåkleder vai mikä onkaan), nämä ovat kyllä kivat kun menisivät ihan reisitaskuhousuista. Kenkinä ruskeat, viimeisiin vetelevät nahkaiset tennarit. Vagabondit tai jotkut vastaavat, ovat olleet ahkerassa käytössä nelisen vuotta ja se rupeaa jo vähän näkymään. Päällä perus t-paita, ei meikkiä ja luonnonblondit hiukset auki tai nutturalla. Olalla vihreänkeltaisensinisenkirjava kangaskassi.
Ihmisten ilmoille lähtiessä housut vaihtuvat farkkuihin/farkkushortseihin/hameeseen ja paita johonkin nätimpään. Paidan päälle ruutuflanelli tai joku muu vastaava. Kengiksi mustat kangasavokkaat, tai ehkä vaaleanvihreät, matalat tennarit tai sitten nuo vanhat kuluneet. Olisi kiva pitää mekkoja, jos kehtaisi julkisella paikalla. Tukka auki, harjattuna nätiksi ja meikkinä korkeintaan ripsari, peitevoide ja huulipuna. Harvoin niitäkään. Mahdollisimman maltillisesti, en halua näyttää pakkelinaamalta.
En ole koskaan ollut sellainen nätti tyttö tai nainen, joka käyttää päivittäin hametta ja sieviä avokkaita. Sehän näyttäisi lähinnä koomiselta. Rennompi tyyli sopii paremmin.
Pakko sanoa, että oon tällä hetkellä aika lailla kamalimmillani. Reikäiset mustat alkkarit, ikivanhat mustat trikoohousut, joissa on perssaumassa reikä, keltainen t-paita, jossa on pysyviä tahroja ja likaiset valkoiset sukat, rintsikat on sentään ihan mallikelpoiset. Tukka kaipaa pesua, eikä meikkiä ole. Tosin olen myöhemmin lähdössä kauppaan, joten käyn kyllä suihkussa ja vaihdan sen jälkeen puhtaat kotivaatteet ja kauppareissun ajaksi puhtaat ja siistit paremmat vaatteet.
Päällä on aikanaan jostain teiniliikkeestä ostettu musta 3/4 hihainen trikoopaita ja mustat, korkeavyötäröiset alushousut. Hiukset ponnarilla. Ei meikkiä, rannekello oli jossain vaiheessa kädessä mutta otin sen pois. Oon etätöissä kotona. Kohta lähden kauppaan ja ajattelin laittaa rintsikat päälle ja verkkarit jalkaan.
Lähdin aamulla kauppaan, K-rautaan hakemaan puutarha tarviketta ja prismaan keräileen viikonlopun ruuat yö paidassa, vedin maksihameen alaosaksi ja aamutossut jalassa. Hiuspannalla karvakuontalo kuriin ja tummenetut lasit. En omista meikkejä enkä koruja. Ikää 54 eikä ole ulkonäköpaineita enkä pelkää vanhenemista.
Olen nyt kotona. Minulla on polvipituinen mustavalkoinen hihaton kotimekko, trikoota. Kohta lähden stadiin, laitan mustapohjaisen kuviollisen mekon, se ei ole tunika vaan ihan vyötäröltä kapeampi lyhythihainen mekko. Mekko on kuitenkin niin lyhyt että laitan myös mustat kapeat housut, nilkan yläpuolelle ulottuvat. Ei leggingsit. Vaaleat raidoitetut hiukset, puolipitkä polkka. Meikiksi värillistä voidetta, laitan vähän kulmia ja värillistä huulirasvaa. En jaksa muuten meikata. Korsin aurinkolasit. Punainen italialainen nahkalaukku, matalat kesätennarit, mustat. En tykkää crocseista enkä mammatunikoista enkä trikoolegginseistä. Muuten pukeudun mielestäni aika tavanomaisesti. Olen 50v, suht normipainossa.
Vaaleanpunaiset alushousut joissa lahkeet puoleen reiteen. Kiihottavat ruskeat rintsikat ja punaiset happy day sukat. Naapurin mies kiikaroi tänne. N 76 v
Don kirjoitti:
Olen lähdössä juuri kaupungille pyörimään hieman naisten iloksi ja ehkäpä kahvittelemaan. Treenattu vartaloni on nyt puettu harmaaseen ja huomattavan kalliiseen pukuun sekä kauluspaitaan jossa pari nappia auki (molemmat merkkiä jota ei muilta suomimiehiltä kaapista löydy) vielä versacen laukku olalle ja saanti taattu. On helppoa viettää kesäpäiviä tällä lookilla, komeudella ja varakkuudella.
Fy fan!
Tummansiniset girlfriend-malliset farkut ja harmaa, tiukka puuvilla t-paita (Gap), valkoiset helmikorvakorut (Tiffany), kirkas kynsilakka sormissa ja vaaleanpunainen varpaissa, tukka ponnarilla pitsisellä valkoisella donitsilla. Lomapäivää vietän kotona. Perusmeikkinä ohut meikkioide, irtopuuteria, kulmat muotoiltu kynällä (vaaleanruskea), silmissä nestemäinen musta kajal ja ripsissä musta ripsiväri.
ei meikkiä, rastat. Miehen pieruverkkarit ja siskontytöltä peritty puma urheilupaita, hihaton. Villasukat. Katon tässä peiton alla muumia, vapaa päivä, ikää 33v.
Pikkarit, toppi, tukka nutturalla ja otsatukka roikkuu epäsiististi. En ole lähdössä kaupungille tänään enää niin aivan sama.
Pyjamapöksyt ja pitsitoppi. Tukka märkänä nutturalla, kun annan hiusnaamion vaikuttaa.
Kulahtanut Nanson mekko, jota käytän yöasuna. Kulahtaneet Nanson alkkarit.
Viikon sänki säärissä.
Tukka pesty ja kammattu aamulla + pesty hampaat ja laitettu dödö, ei mitään muuta ehostusta.
Että aikalailla 100% taidan olla sen kauhustereotypian edustaja.
Tätä jatkuu vielä noin kuukausi eli koko loman ajan.
Aamulla kävin alakerran kioskilla hiukset nutturalla, verkkarit ja t-paita päällä, crocksit jalassa, ei meikkiä.
Nyt olen kotona samassa t-paidassa, legginsit ja paljaat jalat, tukka edelleen nutturalla eikä vieläkään meikkiä. Parvekkeella istuskelen, kohta alan siivoamaan.
Koska se on huomaavaista toisia ihmisiä kohtaan. Asun maalla, joten täällä nyt ei erityisen prameaa keskustassa ole, mutta kyllä silti pyrin pukeutumaan suhteellisen siististi. Toisaalta käyn kyllä tallivaatteissakin kaupassa, mutta kyllä mun tallivaatteetkin ovat ihan nättejä. Mulle itselleni on tärkeää, ettei ole aina jossain rönttöisissä vaatteissa. Teen töitä kotona, mutta kotonakin tykkään pitää vaatteita, jotka sopivat yhteen ja jotka ovat ehjiä ja puhtaita. Mulla on selkeästi erikseen koti- ja paremmat vaatteet, mutta kotivaatteissakin on tietty standardi. Muuten viettäisin suurimman osan ajastani resupekkana, eikä se pitemmän päälle tunnu hyvältä vaihtoehdolta.