Täällä kun näitä "suomalaiset ovat tyylitajuttomia" ketjuja niin kerropa mitä sinulla on juuri nyt päälläsi , onko meikkiä , miten hiukset ja ikäsi
En voi uskoa, että kaikki siellä ruudun toisella puolella on Crocseissa ja hemulimekoissa .D
Minulla on valkopohjainen, kukallinen sortsihaalari puolipitkillä hihoilla ja pitsisomisteilla. Kun lähden ulos laitan oranssit mokkapistokkaat joissa rusetti jalan päällä ja leveälierisen mustan hatun. Meikkiä ei ole, mutta sävyttävä päivävoide, sävyttävä huulirasva ja kestovärjätyt kulmakarvat. Isot aurinkolasit kompensoivat aika hyvin meikittömyyttä:D
Ja ikää ap:llä on 41v.
Kommentit (133)
Mustat pieruverkkarit, musta virttynyt t-paita ja paljaat varpaat
Harmaa collegepusero on päällä jossa lukee Amsterdam Netherlands, jalassa Antti Tapani-merkin mustavalkoiset lököhousut ja lahjaksi saadut villasukat. Kasviväreillä tummaksi kampaajalla sävytetty tukka on ponnarilla ja olen ilman meikkiä.
Farkut ja paita. On tumma pitkä tukka. Oma väri hiuksissa.
54v.
Olen kotona töölössä ompelemassa alusvaatteisiin pitsejä, lähdössä yövuoroon teho-osastolle. Luonnollisesti iltapuvussa, kuten tälle seudulle sopii.
T-paita, trikoohousut, nilkkasukat. Hiukset ponnarilla, ei meikkiä.
Just tulin suihkusta, niin on pellavainen pitkä kylpytakki.
Tulin juuri pihahommista ja päällä on mustat jegginsit, valkoinen t-paita ja sininen huppari. Kohta vaihdan siistimpää päälle
mummo 64v
Alasti kotona selällään läppäri mahan päällä.
N44
Vaaleat farkut, musta pitkähihainen merinovillapaita, lila lyhyt tunika. Hiukset ponnarilla, ei meikkiä.
Mustat housut, musta paita, mustat kengät.
Musta 100%villaa oleva pitkähihainen, poolokauluksinen mekko. Samaa matskua sukkahousut. Tossut. Tukka ponnarilla.
Harmaa villapaita kasarityyliä ja harmaat verkkarit. Tukka huonosti. Lukulasit on kyllä tyylikkäät, vaikka halvat markettilasit onkin. Ei mulla kyllä kukaan just nyt kattelekaan, että en tiedä miksi olisin tyylikäs.
Olen alasti