Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kun näitä "suomalaiset ovat tyylitajuttomia" ketjuja niin kerropa mitä sinulla on juuri nyt päälläsi , onko meikkiä , miten hiukset ja ikäsi

Vierailija
18.07.2019 |

En voi uskoa, että kaikki siellä ruudun toisella puolella on Crocseissa ja hemulimekoissa .D

Minulla on valkopohjainen, kukallinen sortsihaalari puolipitkillä hihoilla ja pitsisomisteilla. Kun lähden ulos laitan oranssit mokkapistokkaat joissa rusetti jalan päällä ja leveälierisen mustan hatun. Meikkiä ei ole, mutta sävyttävä päivävoide, sävyttävä huulirasva ja kestovärjätyt kulmakarvat. Isot aurinkolasit kompensoivat aika hyvin meikittömyyttä:D
Ja ikää ap:llä on 41v.

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin mökillä. Mulla on pitkät hiukset auki, ripsiväriä, alaspäin levenevä denimhame polven yläpuolelle, narutoppi, jonka päällä harsomainen läpikuultava kukkakuosinen pitkähihainen paita. Kuljen paljain jaloin.

Ikää on 45 v, kengännumero 37 ja paino 53 kg.

Vierailija
102/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen farkkuhaalarimekko, punainen t-paita sen alla, paljasjaloin (punaista kynsilakkaa varpaissa), eilen pestyt hiukset ponnarilla, ripsiväriä ja poskipunaa. N63v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsänvihreät (?) vilpoiset suorahkot kesähousut ja musta t-paita mallia tiukka odotuspaita. Olen 8. kuulla raskaana. Kyllä näillä kehtasi ainakin kauppareissun tehdä ja koiran ulkoiluttaa. Ikää 24.

Vierailija
104/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40w. Mustiksi hennatut rastat auki alaselkään, musta bandana kiedottu pään suojaksi,  Harry Potter-rillit, lyhyt   musta vakosamettinen lappumekko jonka alla lyhyt tummansininen narutoppi, pinkit  varrettomat tennarit (halpikset). Ei meikkiä ( paitsi sininen kimaltava kynsilakka), kolme korua huulessa toimivat ehostuksena!  

Olen kotipihassa nyt, mutta tässä lookissa kävin kyllä kaupassa ja kirjastossa.

Vierailija
105/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46v ja miula on reuma , en jumalauta ala tälläytyä jos päiväohjelma sisältää varovaisen kävelyn lähikauppaan !  Ukkokaan ei piittaa miltä näytän. Mustat nappiverkkarit, harmaa  Kiroileva siili-toppi, pitkä musta neuletakki ja ulkona valkoiset Crocsit. Ei minkäänsortin meikkiä, harmaantuva ruskea tukka ponnarilla. Koruja sen verran että vihkisormus roikkuu kaulassa kun ei sormeen mahdu.

Vierailija
106/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansininen tunika, jossa on kukkakuvioita. Farkut oli jalassa, mutta heivasin ne pois kotiin tullessani. Hiukset on auki ja meikkiä ei ole.

Jos lähden vielä ulos, vaihdan päälle hihattoman tummansinisen mekon, jossa on myös kukkakuvioita.

Vierailija
107/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä on mustat reikäsiset alushousut ja pinkki, pesussa kulahtanut t-paita, joka on liian lyhyt, juuri ja juuri napa peittyy.

Ei meikkiä.

Hiukset harjamatta, vedetty vaan ponnarille.

Vierailija
108/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin musta/valkoraidallinen maksimekko, valkoiset pikkupöksyt ja paljaat varpaat. Kaulassa Kalevakorun hopeiset  lapsihelat, ranteessa Nomination, korvissa hopeanväriset bb korvikset, nimettömässä teräksiset kihla ja hääsormukset, nenässä pieni hopeinen nappilävistys, nilkkaan tatuoitu Pikku Myy. Tummanruskeaksi värjätty pitkä aika ohut  tukka auki, sävyttävää päivävoidetta ja  kulmakarvoissa mikropigmentointi. 

Niin ja olen syntynyt 1976.

Vierailija
109/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä toimistossa. Mustat puna-harmaaruudulliset kangashousut käärityillä lahkeilla, oversized musta samettinen t-paita, mustat nillkasukat. Hiukset blondit pitkällä juurikasvulla ja kiinni sellaisella ysäridonitsilla. Nenässä ja korvissa lävistyksiä, meikkinä meikkivoidetta, puuteria, ripsaria ja kulmakynää.

Vierailija
110/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sängyssä, tukka sekaisin ponnarilla ja löysä t-paita päällä. Tulin just 20km lenkiltä ja aattelin näin suihkun jälkeen ottaa nokoset. Meikin määrän voikin siitä sit arvailla. :D

Vierailija
111/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä miehen t-paita ja kollarit, ei meikkiä ja hiukset märkänä kun kävin töiden jälkeen suihkussa.

N22

Vierailija
112/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Don kirjoitti:

Olen lähdössä juuri kaupungille pyörimään hieman naisten iloksi ja ehkäpä kahvittelemaan. Treenattu vartaloni on nyt puettu harmaaseen ja huomattavan kalliiseen pukuun sekä kauluspaitaan jossa pari nappia auki (molemmat merkkiä jota ei muilta suomimiehiltä kaapista löydy) vielä versacen laukku olalle ja saanti taattu. On helppoa viettää kesäpäiviä tällä lookilla, komeudella ja varakkuudella.

Makaat lattialla alasti, paitsi sinulla on perseestä puhki pierryt ja paskotut jättikalsarit, jotka ovat ainoat kaapistasi löytyvät. Mikään ei mahdu sinun 180kiloisen ruhosi päälle.

Asut pizzalaatikoiden keskellä ja haiset. Näin kesällä hikoilet litroittain ja liikkuminen olohuoneesta wc:hen käy kätevästi siinä muovimatolla liukuen ja tetsaten.

Pi ll un- ja naisen pe rs eenre ikää et ole koskaan nähnyt kuin lehdistä ja netistä.

A) Minun 180 neliön velattomassa talossa on kyllä kovapuulattiat.

B) Miksi olet niin kateellinen?

C) Voidaan joskus vaikka tavata niin autan sinutkin naisen makuun ;)

A: Asut asuntolassa, kovapuulattian olet nähnyt unissasi

B: Kysymys sisältää virheellisen olettaman. En ole kateellinen?

C: En halua tavata, enkä tarvitse apujasi naisen makuun pääsemiseksi, koska olen nainen itse.

Vierailija
113/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta suora golfmekko, jossa valkoiset kaulukset ja tereet, valkoiset Niken lenkkarit, kello, ranne- ja nilkkakoru, pieni kieloriipus ja Swarowski-korvikset. Polkkatukka auki, ei meikkiä paitsi Lancomen BB-voide ruskettuneilla kasvoilla. Olen lähdössä viinitilavierailulle ja isken vielä Panamahatun päähäni.

Vierailija
114/133 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanharmaat pieruverkkarit, tukka takussa ja nutturalla pään päällä, miehen vanha T-paita, ei rintsikoita. Ei meikkiä myöskään.

Kauppaan lähden, niin laitan jalkaan kirkkaan keltaiset lenkkitossut.

Melko varmasti nää jotka kirjottelee tyylittömyysjuttuja on nähny mut. Talvisin koko upeuden saa takin alle piiloon, kesäisin sulaudun joukkoon mukavasti. Ikää 27.

Vierailija
115/133 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä vuonna 2021?

Vierailija
116/133 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calvin Kleinin alusvaatteet, valkoinen paita Zarasta ja vaalea tukka yli olkapään, ei housuja eikä meikkiä tällä hetkellä.

Vierailija
117/133 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta suora golfmekko, jossa valkoiset kaulukset ja tereet, valkoiset Niken lenkkarit, kello, ranne- ja nilkkakoru, pieni kieloriipus ja Swarowski-korvikset. Polkkatukka auki, ei meikkiä paitsi Lancomen BB-voide ruskettuneilla kasvoilla. Olen lähdössä viinitilavierailulle ja isken vielä Panamahatun päähäni.

Aiotko iskeä myös Panaman prinssin?

Vierailija
118/133 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti on kaikilla mielikuvitusvaatteita. todellisuudessa jokaisella vastaantulijalla on kaupungilla jalassaan mustat leggingsit, jotka ovat maailman kamalin vaate

Vierailija
119/133 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset leggarit ja mustavalkoinen t-paita.

Ei meikkiä ja likainen ohut päätä myöten menevä tukka ponihännällä.

40v.

Vierailija
120/133 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksää golfmekossa meet viinejä maistelemaan? Paha tyylimoka. Tosi paha,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi