Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä naisten matkustelussa ärsyttää?

Vierailija
18.07.2019 |

Tai, jos nainen haluaa sivistynyttä miestä. Sellaista, jonka kanssa voi puhua vaikka kirjallisuudesta tai kuvataiteesta?

Kommentit (280)

Vierailija
61/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun matkani suuntautuvat yleensä itä-Aasiaan ja kestävät suht kauan. Perhettä ja ystäviä asuu Japanissa, Etelä-Koreassa ja Taiwanissa. Japaniin matkustan eniten - olen siellä 3v asunutkin ja puhun kieltä, kielitaito pysyy yllö kun käyn säännöllisesti. Pieni osa elämääni on tuolla kiinni joten ihan luontevaa minusta että se tulisi ilmi deittiprofiilistakin, voi voi jos jotakuta ärsyttää. Onneksi löysin miehen jota ei ärsytä vaan päinvastoin.

Vierailija
62/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten matkustelu vain antaa vaikutelman, että pyrkii pitämään yllä k*lliksrusellia sekä Instakuvien lisääminen.

Tämä kertoo kyllä sinusta enemmän kuin naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 31v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies 31v kirjoitti:

Ei siinä mikään yleensä ärsytä. No ehkä parissa kohtaa voi ärsyttää:

-jos tapailee naista ja sillä joku pakonomainen tarve jatkuvasti tuhlata kaikki rahat/lomat ulkomaan matkailuun ja pakko päästä asumaankin ulkomaille, riippumatta siitä että palkka olisi huonompi, miehelle ehä hankala löytää töitä ja asuminen kalliimpaa. Tavallaan se matkailu menee järjen edelle ja sitten petytään kun muutetaan ulkomaille. Asia on ok jos järki on mukana, eli punnitaan myös taloutta ja verrataan asumisoloja ja huomioidaan että puolisoa kiinnostaisi välillä muu vapaa-aika kuin matkailu.

-jos saarnaa autoilusta ja saastuttamisesta mutta itse saastuttaa moninkertaisesti enemmän lentämällä paljon

Asumiskysymys on sen verran iso kysymys, että ei kai kukaan vasta suhteessa/avoliitossa jo ollessaan ala haihatella ulkomaille muuttoa, eiköhän sellaiset asiat keskustella jo aikaisemmin.

Seurusteluvaiheessa joillakin voi olla niin kova hinku ulkomaille että se menee suhteen edelle. Eihän kovin mukava ole miehelle kuulla että on vähemmän tärkeä kuin matkailu varsinkin jos ei ole muuta syytä erolle. Tällaisia tapauksia on olemassa ja monen miehen mielestä voi mennä ärsyttävän pakkomielteen puolelle. Varsinkin kun aika harvassa maassa on yhtä hyvät elinolot kuin Suomessa mutta silti pakonomainen tarve päästä ulkomaille.

Sitä vartenhan ihmiset seurustelevat, että näkisivät sopivatko yhteen. Jos toisella on jo seurusteluvaiheessa kova hinku ja pakonomainen tarve päästä ulkomaille ja pakkomielle ja ties mitä, niin silloinhan se kannattaa juuri todeta, että juttu ei toimi. Molempien kannattaa etsiä itselleen paremmin sopiva puoliso.

Vierailija
64/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten matkustelu on tyyliä hotellin uima-allas, ranta, rantaruokala, krääsäkauppa. Ei miehiä kiinnosta sellainen. Miehet haluaa mieluummin jonnekin vuoristovaellukselle tai ajamaan rundia vesiskootterilla. Naiset taas ei tällaisista innostu.

Nämäkö ovat vaihtoehdot? Itse matkustan sekä mieheni kanssa että ystävieni kanssa. Käymme syömässä hyvin, drinkeillä, museoissa, nähtävyyksiä katselemassa, uimassa ja snorklaamassa (jos mahdollista kohteessa) jne. Krääsä ei kiinnosta. Joissakin paikoissa käymme myös vaateostoksilla, konserteissa tai teatterissa.

Vierailija
65/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies 31v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies 31v kirjoitti:

Ei siinä mikään yleensä ärsytä. No ehkä parissa kohtaa voi ärsyttää:

-jos tapailee naista ja sillä joku pakonomainen tarve jatkuvasti tuhlata kaikki rahat/lomat ulkomaan matkailuun ja pakko päästä asumaankin ulkomaille, riippumatta siitä että palkka olisi huonompi, miehelle ehä hankala löytää töitä ja asuminen kalliimpaa. Tavallaan se matkailu menee järjen edelle ja sitten petytään kun muutetaan ulkomaille. Asia on ok jos järki on mukana, eli punnitaan myös taloutta ja verrataan asumisoloja ja huomioidaan että puolisoa kiinnostaisi välillä muu vapaa-aika kuin matkailu.

-jos saarnaa autoilusta ja saastuttamisesta mutta itse saastuttaa moninkertaisesti enemmän lentämällä paljon

Asumiskysymys on sen verran iso kysymys, että ei kai kukaan vasta suhteessa/avoliitossa jo ollessaan ala haihatella ulkomaille muuttoa, eiköhän sellaiset asiat keskustella jo aikaisemmin.

Seurusteluvaiheessa joillakin voi olla niin kova hinku ulkomaille että se menee suhteen edelle. Eihän kovin mukava ole miehelle kuulla että on vähemmän tärkeä kuin matkailu varsinkin jos ei ole muuta syytä erolle. Tällaisia tapauksia on olemassa ja monen miehen mielestä voi mennä ärsyttävän pakkomielteen puolelle. Varsinkin kun aika harvassa maassa on yhtä hyvät elinolot kuin Suomessa mutta silti pakonomainen tarve päästä ulkomaille.

Sitä vartenhan ihmiset seurustelevat, että näkisivät sopivatko yhteen. Jos toisella on jo seurusteluvaiheessa kova hinku ja pakonomainen tarve päästä ulkomaille ja pakkomielle ja ties mitä, niin silloinhan se kannattaa juuri todeta, että juttu ei toimi. Molempien kannattaa etsiä itselleen paremmin sopiva puoliso.

Niinpä. Olen ollut huomaavinani että ajat ovat muuttumassa sillä lailla että sen sijaan että raivottaisiin kun kumppani ei ole samanlainen kuin minä, yritetään löytää kumppanuus jossa molemmat saavat mitä haluavat. Tämä paradigman muutos näkyy mielestäni erityisesti seksielämän suhteen. Sen sijaan että kaikki sheimattaisiin "haluaaman" seksiä aamusta iltaan, on alettu korostamaan sitä että pitää löytää kumppani jonka kanssa seksinhalut kohtaa. Tai vaikka seksihalujen puute.

Vierailija
66/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että niin monet naiset matkustelevat ja minä olen sitten automaattisesti heidän harkintansa ulkopuolella, koska minulla ei ole varaa matkustaa. Menetän mahdollisuudet heti varmaan yli puoliin kaikista Suomen naisista.

M38

Vierailija
67/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että niin monet naiset matkustelevat ja minä olen sitten automaattisesti heidän harkintansa ulkopuolella, koska minulla ei ole varaa matkustaa. Menetän mahdollisuudet heti varmaan yli puoliin kaikista Suomen naisista.

M38

Kun puolet Suomen naisista ei riitä...

Vierailija
68/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

No kenen vika se on? Vinkki: ei niiden naisten.

Mutta totuuden siemenhän tässä on. Miehiä ahdistaa kun naiset näkevät maailmaa ja tajuavat että elämässä on muitakin vaihtoehtoja kuin se maaseutukylän Jani-Petteri.

Vierailija
69/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää:

+ lomat ovat oikeastaan vain keino saada "kontenttia" instoihin ja muihin someihin, itse reissu on toissijainen

+ matkustaminen esitellään jonain helvetin harrastuksena

+ osa travel&live&wine bimboista elää matkustelemalla yli varojensa. kaupan kassa säästää tyyliin vuoden että pääsee räpsimään niitä kuviaan. minun mielestä se on idioottimaista.

Saa antaa alapeukkua ihan vapaasti. Kysymys oli mikä ärsyttää ja tämä ärsyttää. 

Vierailija
70/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

Miksi edes haluaisit kumppanin, jonka mielenkiinnon kohteet ovat ihan erit kuin sinun? En minäkään halua istua terassilla juomassa kaljaa - jos näin haluaa tehdä xx% miehistä, niin ei mua harmita pätkääkään että he eivät näe minua potentiaalisena kumppanina. En minäkään näe heitä! 

Vierailija
71/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

En matkustele kuin satunnaisesti, mutta kyllähän se on totta, että noin heikko rahatilanne vie mahdollisuudet suuresta osasta keskiluokkaisia ja sitä korkeamman elintason naisista.

Vierailija
72/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

Sinulla on varaa matkustaa. Raikku lentää budabestiin tampereelta tyyliin 40e edes-takas ja siihen airbnb ei montaa kymppiä maksa pariltä yöltä... Matkustaa voi myös halvalla. 

Vierailija
73/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää:

+ lomat ovat oikeastaan vain keino saada "kontenttia" instoihin ja muihin someihin, itse reissu on toissijainen

+ osa travel&live&wine bimboista elää matkustelemalla yli varojensa. kaupan kassa säästää tyyliin vuoden että pääsee räpsimään niitä kuviaan. minun mielestä se on idioottimaista.

Tuota....jos säästää reissun, ei elä yli varojensa. Yli varojensa elävä ihminen käyttää rahaa, jota hänellä ei ole.

Vierailija
74/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

No kenen vika se on? Vinkki: ei niiden naisten.

Mutta totuuden siemenhän tässä on. Miehiä ahdistaa kun naiset näkevät maailmaa ja tajuavat että elämässä on muitakin vaihtoehtoja kuin se maaseutukylän Jani-Petteri.

Ai mielestäsi kirjoitin, että vika olisi niiden naisten? Asun Tampereen keskustassa.

M38

Vierailija
75/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää:

Mistä sinä tiedät että reissu on toissijainen? Kauanko kestää yhden kuvan ottaminen ja lataaminen instaan? Miksi matkustaminen ei voi/saa olla harrastus :o?

Vierailija
76/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenvetona: miehet seuraavat instabebejä joiden matkailukuvat ärsyttävät (ilmeisesti pinnallisuuden takia), mutta silti näiden seuraamista jatketaan. Miksi, se on yhä hämärän peitossa.

(Mä en edes tietäisi mitään moisista instakuvista jos en lukisi palstaa - en seuraa bilbojulkkiksia, enkä ihmisiä joiden kuvat ärsyttävät minua. En edes tiedä miten loytäisin jonkun tuntemattoman tilin, jos jostain aivovammasta johtuen haluaisin alkaa sellaista seuraamaan!)

Vierailija
77/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs miehet jotka ottavat kuvia matkoiltaan instaan? Ovatko he samalla tavalla ärsyttäviä?

Vierailija
78/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteenvetona: miehet seuraavat instabebejä joiden matkailukuvat ärsyttävät (ilmeisesti pinnallisuuden takia), mutta silti näiden seuraamista jatketaan. Miksi, se on yhä hämärän peitossa.

(Mä en edes tietäisi mitään moisista instakuvista jos en lukisi palstaa - en seuraa bilbojulkkiksia, enkä ihmisiä joiden kuvat ärsyttävät minua. En edes tiedä miten loytäisin jonkun tuntemattoman tilin, jos jostain aivovammasta johtuen haluaisin alkaa sellaista seuraamaan!)

Ihan ok joo, mutta onko sinulla käsitystä kuinka iso osuus 20-30v naisista on nykyään näitä instabeibejä? Sanotaanko nyt näin, että ne joilla ei ole instaa ovat vähemmistössä. Jossain kauppiksessa esim. on käytännössä mahdodonta löytää naista joka ei olisi "instabeibe". Kun taas hyvännäköisiä miehiä joita instailu ei kiinnosta pätkääkään on vaikka kuinka paljon. 

Vierailija
79/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Sinulla on varaa matkustaa. Raikku lentää budabestiin tampereelta tyyliin 40e edes-takas ja siihen airbnb ei montaa kymppiä maksa pariltä yöltä... Matkustaa voi myös halvalla. 

Tässäpä nyt sitten taas kommentti, missä matkustaminen on itseisarvo, ei se mihin mennään ja mitä siellä tehdään. 

Vierailija
80/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok joo, mutta onko sinulla käsitystä kuinka iso osuus 20-30v naisista on nykyään näitä instabeibejä? Sanotaanko nyt näin, että ne joilla ei ole instaa ovat vähemmistössä. Jossain kauppiksessa esim. on käytännössä mahdodonta löytää naista joka ei olisi "instabeibe". Kun taas hyvännäköisiä miehiä joita instailu ei kiinnosta pätkääkään on vaikka kuinka paljon. 

Eikös suomalaisten naisten pitänyt olla rumia persjalkaisia crocksejaan linttaanastuvia pallinaamoja?