Mikä siinä naisten matkustelussa ärsyttää?
Tai, jos nainen haluaa sivistynyttä miestä. Sellaista, jonka kanssa voi puhua vaikka kirjallisuudesta tai kuvataiteesta?
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten matkustelu vain antaa vaikutelman, että pyrkii pitämään yllä k*lliksrusellia sekä Instakuvien lisääminen.
No, tuo kertoo vain itsestäsi ja kiinnostusten kohteistasi.
Jep, toi kaveri ei edes pohdi naisia, mutta sitäkin enemmän sitä k*llikarusellia. Kyllä nykyään sellaiseen saa mieskin osallistua, jos kerran niin kiehtoo.
🙄 Mitä siitä, jos silloin tällöin matkustaa jonnekin rantalomalle. Se on oikeasti hyttysen pyräys kaiken kulutuksen keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten matkustelu on tyyliä hotellin uima-allas, ranta, rantaruokala, krääsäkauppa. Ei miehiä kiinnosta sellainen. Miehet haluaa mieluummin jonnekin vuoristovaellukselle tai ajamaan rundia vesiskootterilla. Naiset taas ei tällaisista innostu.
Käyn joka vuosi jossain päin Alppeja viikon tai kahden patikointilomalla.
Ei innosta rantalomat.
Ärtyvät miehet ovat varmaan niitä naisvihaajia, jotka haluaisivat pitää naisen nyrkin ja hellan välissä ja eristää muista ihmisistä ja tehdä riippuvaiseksi itsestään, jotta hänen on vaikeamoi erota kaltoinkohtelusta.
Matkusteleva, itsenäinen ja omillaan pärjäävä rohkea nainen on melkolailla sellaisen vastakohta ja vaikeasti alistettavissa. Se siinä niitä miehiä ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Naisten matkustelussa ärsyttää toisia naisia pohjimmiltaan se, että siinä varakas, menestyvä, yleensä naisellisen naisekas korkkarimuija poseeraa domppapullo pöydällä new yorkissa. Siitä suuttuu se kallion yksiössä asuva ikiopiskelija, jota harmittaa ettei tulevana viikonloppuna olekaan varaa ostaa sitä halvinta viinitonkkaa, rahat kun meni kelan rästeihin.
Sitten on helppo purkaa pahaa oloa arvostelemalla miten turhamaista ja epäekologista matkustelu on.
No olet kyllä erittäin väärässä. Kyllä meitä varakkaita ja menestyviä naisia oikeasti ärsyttää tyhjänpäiväinen lentely ja sillä somessa kehuskelu. Me älykkäimmät ja empaattisimmat kun osaamme ajatella suurempiakin kokonaisuuksia kuin oma napa.
Vierailija kirjoitti:
Sossu-rottia ja muita vastaavia persaukisia harmittaa, kun naiset pääsevät matkustamaan ja tapaamaan muita ihmisiä.
Luulevat että kaikki reissut ovat jotakin pettämislomia, koska niin he itse toimisivat, jos heillä olisi varaa jonnekin matkustaa.
Noi rantalöhölomat on tosiaan historiaa, edes eläkeläiset ei uskalla ihosyövän pelossa enää ottaa paljon aurinkoa.
Sepä se. Katson kateellisena palmulomia, kun itsellä on varaa Tallinnan reissuun. Ihailen tonnin laukkuja ja kaikkia meikkiuutuuksia, kun käyn kirpparilla ja alekoreissa ostoksilla.
Toivoisin olevani kauniimpi, laihempi ja lahjakkaampi. Jään aina keskiportaaseen. Kukaan ei kommentoi minua ihaillen, minulla ei ole säkenöivän älykästä sanottavaa mistään.
Olen myös täysipäinen: ei vaivaa edes melankolinen herkkyys, jolla voisin saada huomiota, edes sääliä hitusen. Minussa ei ole mitään erikoista tai kiinnostavaa.
Ristiverisenä ei ole edes ihosyöpäriskiä, jotta voisin syystä suojata itseni jollain isolla hatuilla. Olen näkymätön.
Ei varsinaisesti mikään mutta tiedän, että liian eri planeetalta jos toinen haluaa reissata paljon ja itselle yksi ulkomaanmatka vuodessa olisi sopiva.
Tästäkin taas nähdään minkälaisia naisia palstamiehet seuraa ja mihin perustaa käsityksensä "naisista" vaikka tekopyhästi muuta väittävät. Koettakaa nyt ymmärtää ettei tavallisten naisten elämästä tai tavallisista naisyksilöistä voi tehdä mitään päätelmiä sen perusteella mitä kuvia Sara Siepin instassa on.
Jännää miten täällä heti lytättiin rantalomia harrastavat. Itseään voisi koittaa puolustaa ilman, että ylentää itseään muita lyttäämällä. Tiesittehän, että narsisti toimii noin. Antaisitte ihmisten matkustella tai olla matkustelematta miten lystäävät. Onko pakko olla mustavalkoinen ja vihainen fundamentalisti?
Suhteeseen en välttämättä matkailuhullun kanssa halua. Käyn itse mielelläni kerran tai pari ulkomailla naisen kanssa pyörähtämässä, mutta kun maailma pyörii sen seuraavan reissun odottelun ympärillä niin ei kiitos. Kaikki rahat hassataan matkailuun ja muille ihmisille halutaan näyttää kuinka luksus elämää vietetään.
Sitten on näitä jotka haluavat lähteä ulkomaille saadaakseen ihquja xd lomakuvia.
Iiiiiih olen kosmopoliitti kun reissaan paikkaan X. Uuuuuuuh #vacation #positivelife #carpediem.
High maintenance bööna.
Siis ylipäänsä kun ollaan niin olevinaan jotain.
Ei siinä mikään yleensä ärsytä. No ehkä parissa kohtaa voi ärsyttää:
-jos tapailee naista ja sillä joku pakonomainen tarve jatkuvasti tuhlata kaikki rahat/lomat ulkomaan matkailuun ja pakko päästä asumaankin ulkomaille, riippumatta siitä että palkka olisi huonompi, miehelle ehä hankala löytää töitä ja asuminen kalliimpaa. Tavallaan se matkailu menee järjen edelle ja sitten petytään kun muutetaan ulkomaille. Asia on ok jos järki on mukana, eli punnitaan myös taloutta ja verrataan asumisoloja ja huomioidaan että puolisoa kiinnostaisi välillä muu vapaa-aika kuin matkailu.
-jos saarnaa autoilusta ja saastuttamisesta mutta itse saastuttaa moninkertaisesti enemmän lentämällä paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten matkustelussa ärsyttää toisia naisia pohjimmiltaan se, että siinä varakas, menestyvä, yleensä naisellisen naisekas korkkarimuija poseeraa domppapullo pöydällä new yorkissa. Siitä suuttuu se kallion yksiössä asuva ikiopiskelija, jota harmittaa ettei tulevana viikonloppuna olekaan varaa ostaa sitä halvinta viinitonkkaa, rahat kun meni kelan rästeihin.
Sitten on helppo purkaa pahaa oloa arvostelemalla miten turhamaista ja epäekologista matkustelu on.
No olet kyllä erittäin väärässä. Kyllä meitä varakkaita ja menestyviä naisia oikeasti ärsyttää tyhjänpäiväinen lentely ja sillä somessa kehuskelu. Me älykkäimmät ja empaattisimmat kun osaamme ajatella suurempiakin kokonaisuuksia kuin oma napa.
Some, some, some... Some on ihan oma aiheensa.
t. Nainen joka matkustelee mutta ei someta siitä
Vierailija kirjoitti:
Suhteeseen en välttämättä matkailuhullun kanssa halua. Käyn itse mielelläni kerran tai pari ulkomailla naisen kanssa pyörähtämässä, mutta kun maailma pyörii sen seuraavan reissun odottelun ympärillä niin ei kiitos. Kaikki rahat hassataan matkailuun ja muille ihmisille halutaan näyttää kuinka luksus elämää vietetään.
Sitten on näitä jotka haluavat lähteä ulkomaille saadaakseen ihquja xd lomakuvia.
Iiiiiih olen kosmopoliitti kun reissaan paikkaan X. Uuuuuuuh #vacation #positivelife #carpediem.
High maintenance bööna.
Jälleen kommentti, jossa puhutaan somesta eikä matkailusta. Jostain syystä ne some-naiset kiinnostavat mutta sitten niitä pitää haukkua.
mies 31v kirjoitti:
-jos tapailee naista ja sillä joku pakonomainen tarve jatkuvasti tuhlata kaikki rahat/lomat ulkomaan matkailuun ja pakko päästä asumaankin ulkomaille, riippumatta siitä että palkka olisi huonompi, miehelle ehä hankala löytää töitä ja asuminen kalliimpaa. Tavallaan se matkailu menee järjen edelle ja sitten petytään kun muutetaan ulkomaille. Asia on ok jos järki on mukana, eli punnitaan myös taloutta ja verrataan asumisoloja ja huomioidaan että puolisoa kiinnostaisi välillä muu vapaa-aika kuin matkailu.
-jos saarnaa autoilusta ja saastuttamisesta mutta itse saastuttaa moninkertaisesti enemmän lentämällä paljon
Asumiskysymys on sen verran iso kysymys, että ei kai kukaan vasta suhteessa/avoliitossa jo ollessaan ala haihatella ulkomaille muuttoa, eiköhän sellaiset asiat keskustella jo aikaisemmin.
Jep, noi jässikät ei tajua, ettei kaikki naiset edes ole somessa, saati päivitä sinne että rantalomalla ollaan (=murtovarkaat tervetuloa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sossu-rottia ja muita vastaavia persaukisia harmittaa, kun naiset pääsevät matkustamaan ja tapaamaan muita ihmisiä.
Luulevat että kaikki reissut ovat jotakin pettämislomia, koska niin he itse toimisivat, jos heillä olisi varaa jonnekin matkustaa.
Noi rantalöhölomat on tosiaan historiaa, edes eläkeläiset ei uskalla ihosyövän pelossa enää ottaa paljon aurinkoa.
Sepä se. Katson kateellisena palmulomia, kun itsellä on varaa Tallinnan reissuun. Ihailen tonnin laukkuja ja kaikkia meikkiuutuuksia, kun käyn kirpparilla ja alekoreissa ostoksilla.
Toivoisin olevani kauniimpi, laihempi ja lahjakkaampi. Jään aina keskiportaaseen. Kukaan ei kommentoi minua ihaillen, minulla ei ole säkenöivän älykästä sanottavaa mistään.
Olen myös täysipäinen: ei vaivaa edes melankolinen herkkyys, jolla voisin saada huomiota, edes sääliä hitusen. Minussa ei ole mitään erikoista tai kiinnostavaa.
Ristiverisenä ei ole edes ihosyöpäriskiä, jotta voisin syystä suojata itseni jollain isolla hatuilla. Olen näkymätön.
Minusta et kuulosta täysipäiseltä, vaan negatiiviselta ja kateelliseltakin. Et näe sitä hyvää mikä sinulla on, etkä tee mitään asioille jotka voisit muuttaa.
Jos elämän laatu oikeasti on kiinni merkkilaukusta ja siitä ostaako sen uutena vai käytettynä, niin huonosti menee.
Ja syövän voi kyllä saada ristiverinenkin, älä huoli.
Eniten kertoo se, että saa syövän puuttumisenkin kuulostamaan jotenkin negatiiviselta...hirveää elämän hukkaamista minusta.
Vierailija kirjoitti:
mies 31v kirjoitti:
Asumiskysymys on sen verran iso kysymys, että ei kai kukaan vasta suhteessa/avoliitossa jo ollessaan ala haihatella ulkomaille muuttoa, eiköhän sellaiset asiat keskustella jo aikaisemmin.
Seurusteluvaiheessa joillakin voi olla niin kova hinku ulkomaille että se menee suhteen edelle. Eihän kovin mukava ole miehelle kuulla että on vähemmän tärkeä kuin matkailu varsinkin jos ei ole muuta syytä erolle. Tällaisia tapauksia on olemassa ja monen miehen mielestä voi mennä ärsyttävän pakkomielteen puolelle. Varsinkin kun aika harvassa maassa on yhtä hyvät elinolot kuin Suomessa mutta silti pakonomainen tarve päästä ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
High maintenance bööna.
Jälleen kommentti, jossa puhutaan somesta eikä matkailusta. Jostain syystä ne some-naiset kiinnostavat mutta sitten niitä pitää haukkua.
Niinpä. Itsensä puunaaminen ja nälässä pitäminen ja hiuslisäkkeet kyllä kelpaa, mutta kolikon toinen puoli ei.
Miehet panisivat itse lomalla kaikkea mikä liikkuu. Projektoivat tätä sitten naisiin. Kuvittelevat että naiset vain harrastavat seksiä koko loman. :D
Tässä olis. Tavallinenkin skootteri ja moottoripyörä käy. Kovin erähenkinen en kyllä ole eli rankka vuoristovaellus jää väliin, joku kevytversio menee kyllä.