Mikä siinä naisten matkustelussa ärsyttää?
Tai, jos nainen haluaa sivistynyttä miestä. Sellaista, jonka kanssa voi puhua vaikka kirjallisuudesta tai kuvataiteesta?
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Naisten matkustelu on tyyliä hotellin uima-allas, ranta, rantaruokala, krääsäkauppa. Ei miehiä kiinnosta sellainen. Miehet haluaa mieluummin jonnekin vuoristovaellukselle tai ajamaan rundia vesiskootterilla. Naiset taas ei tällaisista innostu.
Harrastan sotahistoriaa ja matkakohteeni ovat tyyliä kotkanpesä, sudenpesä, auschwitch ja 1. MSn taistelukentät. Mukavaa kun tiedät kaikkien naisten kiinnlstuksen kohteet, rättikaupat jne. Ja muutenkin tunnut tietävän millaisia ”kaikki” naiset ovat.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten matkustelu on tyyliä hotellin uima-allas, ranta, rantaruokala, krääsäkauppa. Ei miehiä kiinnosta sellainen. Miehet haluaa mieluummin jonnekin vuoristovaellukselle tai ajamaan rundia vesiskootterilla. Naiset taas ei tällaisista innostu.
Millä vuosikymmenellä elät? Eihän tuollaisia perinteisiä "etelänmatkoja" harrasta nykyään kuin lapsiperheet ja eläkeläiset. Naiset, jotka ilmoittavat harrastavansa matkailua, suosivat tyypillisesti kaupunkilomia kulttuurikohteissa. Myös aktiivilomailu, kuten nyt mainitut vuoristovaellukset, on todella suosittua nykyään.
Mutta yhtään naista ei tosiaan tule mieleen, jonka voisin kuvitella kiinnostua siitä, että ajetaan rundia vesiskootterilla.
Kyllä tämä täydellisen tylsyyden ja ympyrän kiertämisen sietäminen on just miesten älynlahjoille sopivaa. Naiset haluaa päästä paikasta a paikkaan b. Muuten pörisevisså vempaimissa istuminen ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu on melko kallis harrastus ja moni parisuhde kaatunuyät siihen, että nainen haluaisi harva se kuukausi olla reissussa. Lähtee vaikka yksin kuukauden reppureissulle jos mies ei työkiireiltään ehdi ja siihen parisuhde loppuukin.
Kannattaa deittailla töissä käyvien naisten kanssa. Nämä tuskin ovat matkustamossa harva se kuukausi tai tekevät muutenkaan kuukausien shoppailumatkoja. Kannattaa hankkia se vinkumatsku täältä kotisuomesta netin ihmeellisen maailman sijaan.
Enpä tiedä, mutta otsikko toi mieleen 59-vuotiaan tutkijanaisen, joka ra iskattiin ja mu rh attiin Kreetalla.
Jokin vapaasti liikkuvissa ja matkustavissa naisissa kyllä ärsyttää ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäänsä ympäriinsä matkustelusta ärsyttää se, että ei mietitä sitä, kuinka paljon matkustaminen saastuttaa. Minä, minä, minä.
Vaikea on puhua kuvataiteesta tai kirjallisuudesta, jos ei ole koskaan lukenut yhtään kirjaa tai käynyt taidenäyttelyssä.
Eivätköhän kaikki ole pohjimmiltaan minä minä -ihmisiä. Hyvin harva elää mitenkään erityisen ekohenkisesti.
Toiset sentään yrittää 🙄
Vierailija kirjoitti:
Hummustypy kirjoitti:
Varmaan se sopulimaisuus huvittaa monia miehiä. Instat ja reissukohteet lähes identtisiä.
Eli nyt puhutaan instatypyistä? Se tavallinen mies seuraa näitä sieppejä ja wannabe-sieppejä ja perustaa naiskuvansa heihin? Miksi tavallinen mies ei kiinnostu tavallisesta naisesta?
Koska Nainen = 20v teko-osista koottu supermeikattu kuvakäsitelty työkseen instaa päivittävä typy. Muut naissukupuoliset - no hei yäk, saa miehelläkin jotain kriteereitä olla 🙄.
Naisten matkustelu vain antaa vaikutelman, että pyrkii pitämään yllä k*lliksrusellia sekä Instakuvien lisääminen.
Vierailija kirjoitti:
Naisten matkustelu vain antaa vaikutelman, että pyrkii pitämään yllä k*lliksrusellia sekä Instakuvien lisääminen.
h**v rajoittunut näkökulma sulla.
Vierailija kirjoitti:
No, tuo kertoo vain itsestäsi ja kiinnostusten kohteistasi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne miehet haluaa sinne hotellin uima-altaalle makaamaan pöhnässä ja juomaan halpaa viinaa hotellihuoneeseen.
Naiset haluaa aktiivisen loman liikkumisineen päivineen.
Vesiskootterilla ajo ei ole kovin älykästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne miehet haluaa sinne hotellin uima-altaalle makaamaan pöhnässä ja juomaan halpaa viinaa hotellihuoneeseen.
Naiset haluaa aktiivisen loman liikkumisineen päivineen.
Vesiskootterilla ajo ei ole kovin älykästä.
Miksi pitää yleistää? Oma mieheni ei ensinnäkään edes lähtisi millekään uima-allas/rantalomalle ja toiseksi en osaa kuvitellakaan, että hän makaisi matkallaan pöhnässä.
Eihän tämä ole mitenkään rakentava keskustele, jos ap vastaa jokaiseen miehen antamaan vastaukseen: "No, voit sitten swaipata vasemmalle...". Totta kai voi, mutta kysymys kuuluikin, että miksi se ärsyttää niin paljon ja tähän selvästi haluttiin vastauksia.
Itse olen mies, joka tykkää myös matkustella paljon, että sinänsä naisten matkustaminen ei ärsytä. Enemmän ottaa päähän se asenne siellä matkalla: tavallaan ei osata nauttia siitä matkasta ja hetkestä itsessään vaan jatkuvasti napataan kuvia someen ja muille esiteltäväksi. Tämä vie kaiken autenttisuuden tilanteesta, ei olla tässä ja nyt tapahtumapaikalla. Ei tavallaan ymmärretä paikan historiallista arvoa tai mitä se edustaa. Ihminen voi kuulemma kiivetä Mount Everestille, ottaa listan taskusta ja yliviivata ME:N valloittamisen tavoitteista ja lähteä pois.
Miesten kanssa itselläni ei ole ollut tätä ongelmaa matkustaessa. Olemme voineet Puolan reissulla esimerkiksi jutella II MS ja sen tapahtumista syvällisemmin, mikä tuo lisää syvyyttä matkaan. Tyttöystävien kanssa matkustaessa osa tietää, mitkä kohteet pitää nähdä, mutta eivät ole sisäistäneet, minkä takia ne ovat niin tärkeitä. Joillekin portti on pelkkä portti, jonka yläpuolella lukee työ vapauttaa ja tästä pitää ottaa kuva esiteltäväksi.
Naisten matkustelussa ärsyttää toisia naisia pohjimmiltaan se, että siinä varakas, menestyvä, yleensä naisellisen naisekas korkkarimuija poseeraa domppapullo pöydällä new yorkissa. Siitä suuttuu se kallion yksiössä asuva ikiopiskelija, jota harmittaa ettei tulevana viikonloppuna olekaan varaa ostaa sitä halvinta viinitonkkaa, rahat kun meni kelan rästeihin.
Sitten on helppo purkaa pahaa oloa arvostelemalla miten turhamaista ja epäekologista matkustelu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä vuosikymmenellä elät? Eihän tuollaisia perinteisiä "etelänmatkoja" harrasta nykyään kuin lapsiperheet ja eläkeläiset. Naiset, jotka ilmoittavat harrastavansa matkailua, suosivat tyypillisesti kaupunkilomia kulttuurikohteissa. Myös aktiivilomailu, kuten nyt mainitut vuoristovaellukset, on todella suosittua nykyään.
Mutta yhtään naista ei tosiaan tule mieleen, jonka voisin kuvitella kiinnostua siitä, että ajetaan rundia vesiskootterilla.
Tämä kertoo enemmän tuttavapiiristäsi kuin naisista sukupuolena. Asun isohkossa kaupungissa järven rannalla, ja kotini lähellä on paikka, jossa vuokrataan vesiskoottereita, suppilautoja ynnä muita vesiurheiluhärpäkkeitä, ja tosi paljon näkee pariskuntia harrastamassa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä ole mitenkään rakentava keskustele, jos ap vastaa jokaiseen miehen antamaan vastaukseen: "No, voit sitten swaipata vasemmalle...". Totta kai voi, mutta kysymys kuuluikin, että miksi se ärsyttää niin paljon ja tähän selvästi haluttiin vastauksia.
Itse olen mies, joka tykkää myös matkustella paljon, että sinänsä naisten matkustaminen ei ärsytä. Enemmän ottaa päähän se asenne siellä matkalla: tavallaan ei osata nauttia siitä matkasta ja hetkestä itsessään vaan jatkuvasti napataan kuvia someen ja muille esiteltäväksi. Tämä vie kaiken autenttisuuden tilanteesta, ei olla tässä ja nyt tapahtumapaikalla. Ei tavallaan ymmärretä paikan historiallista arvoa tai mitä se edustaa. Ihminen voi kuulemma kiivetä Mount Everestille, ottaa listan taskusta ja yliviivata ME:N valloittamisen tavoitteista ja lähteä pois.
Miesten kanssa itselläni ei ole ollut tätä ongelmaa matkustaessa. Olemme voineet Puolan reissulla esimerkiksi jutella II MS ja sen tapahtumista syvällisemmin, mikä tuo lisää syvyyttä matkaan. Tyttöystävien kanssa matkustaessa osa tietää, mitkä kohteet pitää nähdä, mutta eivät ole sisäistäneet, minkä takia ne ovat niin tärkeitä. Joillekin portti on pelkkä portti, jonka yläpuolella lukee työ vapauttaa ja tästä pitää ottaa kuva esiteltäväksi.
Jälleen kerran tuo kertoo vain siitä, millaisten ihmisten kanssa kirjoittaja liikkuu ja millaisia naisia hän valitsee tyttöystävikseen. Kokemuksesi varmasti on tosi, mutta niin on minunkin kokemukseni: minä olen meidän parisuhteessamme se, joka suunnittelee matkan ja etsii tiedot kohteesta ja perehtyy historiaan silloin, kun kyseessä on nimenomaan historiallinen kohde jne.
Vierailija kirjoitti:
Se että sinä valitset tyttöystäväksesi bimbon ei kerro siitä, millaisia naiset ovat - vain siitä, että sä tykkäät bimboista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran tuo kertoo vain siitä, millaisten ihmisten kanssa kirjoittaja liikkuu ja millaisia naisia hän valitsee tyttöystävikseen. Kokemuksesi varmasti on tosi, mutta niin on minunkin kokemukseni: minä olen meidän parisuhteessamme se, joka suunnittelee matkan ja etsii tiedot kohteesta ja perehtyy historiaan silloin, kun kyseessä on nimenomaan historiallinen kohde jne.
Naisissa on myös meitä ammattihistorioitsijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sitä, miehet tätä. Onko niin vaikea uskoa, että yksilöissä on eroja. Haluan aina aktiivisen loman, mutta olen minäkin seurustellut miehen kanssa, joka halusi viettää koko loman rannalla ja baarissa. Onneksi löytyi mies, jonka kanssa lähdemme lomalla vaeltamaan. Ja yleensäkin vietämme lomat aktiivisesti.
Täälläkin yksi nainen juurikin pakkailee kuukauden Jäämeren-reissua varten. Ei juuri vaelleta, mutta kalastetaan sitäkin enemmän. Miehen kanssa minäkin olen matkustanut jo 15 v., enkä välitä rantalomista sen enempää kuin kulttuuristakaan. Edellinen ei vaan ole löytänyt omaansa.
Sossu-rottia ja muita vastaavia persaukisia harmittaa, kun naiset pääsevät matkustamaan ja tapaamaan muita ihmisiä.
Luulevat että kaikki reissut ovat jotakin pettämislomia, koska niin he itse toimisivat, jos heillä olisi varaa jonnekin matkustaa.
Noi rantalöhölomat on tosiaan historiaa, edes eläkeläiset ei uskalla ihosyövän pelossa enää ottaa paljon aurinkoa.
No kun jokainen muija on tsäänsi. Miehet eivät vaan pysty järkevään käytökseen eli esim Tinderissä mätsäämään vain ne, jotka todella kiinnostaa. Kaikista tykkäämällä ne nostaa naisten suosituimmuuspisteet niin korkealle, ettei omat pisteet riitä edes niihin vähiten suosittujen naisten esittelyyn. Sitten kiristää ja vingutaan, että oaska sovellus.