Mikä siinä naisten matkustelussa ärsyttää?
Tai, jos nainen haluaa sivistynyttä miestä. Sellaista, jonka kanssa voi puhua vaikka kirjallisuudesta tai kuvataiteesta?
Kommentit (280)
mies 31v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies 31v kirjoitti:
Ei siinä mikään yleensä ärsytä. No ehkä parissa kohtaa voi ärsyttää:
-jos tapailee naista ja sillä joku pakonomainen tarve jatkuvasti tuhlata kaikki rahat/lomat ulkomaan matkailuun ja pakko päästä asumaankin ulkomaille, riippumatta siitä että palkka olisi huonompi, miehelle ehä hankala löytää töitä ja asuminen kalliimpaa. Tavallaan se matkailu menee järjen edelle ja sitten petytään kun muutetaan ulkomaille. Asia on ok jos järki on mukana, eli punnitaan myös taloutta ja verrataan asumisoloja ja huomioidaan että puolisoa kiinnostaisi välillä muu vapaa-aika kuin matkailu.
-jos saarnaa autoilusta ja saastuttamisesta mutta itse saastuttaa moninkertaisesti enemmän lentämällä paljon
Asumiskysymys on sen verran iso kysymys, että ei kai kukaan vasta suhteessa/avoliitossa jo ollessaan ala haihatella ulkomaille muuttoa, eiköhän sellaiset asiat keskustella jo aikaisemmin.
Seurusteluvaiheessa joillakin voi olla niin kova hinku ulkomaille että se menee suhteen edelle. Eihän kovin mukava ole miehelle kuulla että on vähemmän tärkeä kuin matkailu varsinkin jos ei ole muuta syytä erolle. Tällaisia tapauksia on olemassa ja monen miehen mielestä voi mennä ärsyttävän pakkomielteen puolelle. Varsinkin kun aika harvassa maassa on yhtä hyvät elinolot kuin Suomessa mutta silti pakonomainen tarve päästä ulkomaille.
Mustasukkainen matkailusta? Jösses, toi on uusi. Kuulostaa mieheltä jonka naisella ei saa olla mitään elämää missään, koska kaikki on pois miehen "huomioimisesta". Sairas jonne.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää:
+ lomat ovat oikeastaan vain keino saada "kontenttia" instoihin ja muihin someihin, itse reissu on toissijainen
+ matkustaminen esitellään jonain helvetin harrastuksena
+ osa travel&live&wine bimboista elää matkustelemalla yli varojensa. kaupan kassa säästää tyyliin vuoden että pääsee räpsimään niitä kuviaan. minun mielestä se on idioottimaista.
Saa antaa alapeukkua ihan vapaasti. Kysymys oli mikä ärsyttää ja tämä ärsyttää.
Tämä ei ole "naisten matkustelua" vaan "instabimbojen matkustelua". Ymmärrän, että jälkimmäinen ärsyttää, mutta siitähän ei ketjussa mielipidettä kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Miehet panisivat itse lomalla kaikkea mikä liikkuu. Projektoivat tätä sitten naisiin. Kuvittelevat että naiset vain harrastavat seksiä koko loman. :D
Minulle ei edes tullut mieleen tämä pettämisnäkökulma. Loma yleensä kestää viikon. En harrasta seksiä tuntemattoman ihmisen kanssa ja viikossa en ehtisi tutustua. Enkä petä. Käsittämätön ajatusmalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet panisivat itse lomalla kaikkea mikä liikkuu. Projektoivat tätä sitten naisiin. Kuvittelevat että naiset vain harrastavat seksiä koko loman. :D
Minulle ei edes tullut mieleen tämä pettämisnäkökulma. Loma yleensä kestää viikon. En harrasta seksiä tuntemattoman ihmisen kanssa ja viikossa en ehtisi tutustua. Enkä petä. Käsittämätön ajatusmalli.
Siis ihan taatusti siihen liittyy tämä näkökulma, että kun naiset pääsevät maailmalle, avautuu mahdollisuudet vaikka mille kanssakäymiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteenvetona: miehet seuraavat instabebejä joiden matkailukuvat ärsyttävät (ilmeisesti pinnallisuuden takia), mutta silti näiden seuraamista jatketaan. Miksi, se on yhä hämärän peitossa.
(Mä en edes tietäisi mitään moisista instakuvista jos en lukisi palstaa - en seuraa bilbojulkkiksia, enkä ihmisiä joiden kuvat ärsyttävät minua. En edes tiedä miten loytäisin jonkun tuntemattoman tilin, jos jostain aivovammasta johtuen haluaisin alkaa sellaista seuraamaan!)
Ihan ok joo, mutta onko sinulla käsitystä kuinka iso osuus 20-30v naisista on nykyään näitä instabeibejä? Sanotaanko nyt näin, että ne joilla ei ole instaa ovat vähemmistössä. Jossain kauppiksessa esim. on käytännössä mahdodonta löytää naista joka ei olisi "instabeibe". Kun taas hyvännäköisiä miehiä joita instailu ei kiinnosta pätkääkään on vaikka kuinka paljon.
Kukaan ei kuitenkaan sinua pakota sinne instaan. Ja vähän ihmettelen sitä että kun tytöt ja naiset joka tapauksessa päivittää kuvia elämästään instaan, niin juuri lomalla niin ei saisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että niin monet naiset matkustelevat ja minä olen sitten automaattisesti heidän harkintansa ulkopuolella, koska minulla ei ole varaa matkustaa. Menetän mahdollisuudet heti varmaan yli puoliin kaikista Suomen naisista.
M38
Sinulla on varaa matkustaa. Raikku lentää budabestiin tampereelta tyyliin 40e edes-takas ja siihen airbnb ei montaa kymppiä maksa pariltä yöltä... Matkustaa voi myös halvalla.
Tässäpä nyt sitten taas kommentti, missä matkustaminen on itseisarvo, ei se mihin mennään ja mitä siellä tehdään.
Aika elitistinen idea että vain sellaiseen paikkaan kannattaa matkustaa jossa on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että niin monet naiset matkustelevat ja minä olen sitten automaattisesti heidän harkintansa ulkopuolella, koska minulla ei ole varaa matkustaa. Menetän mahdollisuudet heti varmaan yli puoliin kaikista Suomen naisista.
M38
Sinulla on varaa matkustaa. Raikku lentää budabestiin tampereelta tyyliin 40e edes-takas ja siihen airbnb ei montaa kymppiä maksa pariltä yöltä... Matkustaa voi myös halvalla.
Tässäpä nyt sitten taas kommentti, missä matkustaminen on itseisarvo, ei se mihin mennään ja mitä siellä tehdään.
Aika elitistinen idea että vain sellaiseen paikkaan kannattaa matkustaa jossa on kallista.
Matkustan vain sellaiseen paikkaan, mihin ihan aidosti haluan mennä ja kokea sen. Mielummin olen viisi vuotta matkustamatta ja sitten menen haluamaani paikkaan, vaikka siihen pitäisi panostaa vähän enemmän rahaa. En matkustele säännöllisesti ihan vain tavan vuoksi, ihan älytön ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää:
+ lomat ovat oikeastaan vain keino saada "kontenttia" instoihin ja muihin someihin, itse reissu on toissijainen
+ matkustaminen esitellään jonain helvetin harrastuksena
+ osa travel&live&wine bimboista elää matkustelemalla yli varojensa. kaupan kassa säästää tyyliin vuoden että pääsee räpsimään niitä kuviaan. minun mielestä se on idioottimaista.
Saa antaa alapeukkua ihan vapaasti. Kysymys oli mikä ärsyttää ja tämä ärsyttää.
Ärsyyntymisesi kertoo omista mieltymyksistäsi enemmän kuin osaat kuvitellakaan. Nimenomaan kertoo millaisia naisia seuraat somessa, ei jatkoon. Itsehän valitset mitä siellä instassa seuraat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Minä tulkitsin edellisen kommentin niin, että on niitä ihmisiä, joille se matkustaminen itsessään on se juttu ("mennään sinne, minne halvalla päästään" -tyylisesti) ja sitten on niitä, joille se kohde on se juttu. Itse teen molempia. Minulla on pitkä lista kohteita, joissa haluan elämäni aikana käydä, mutta monet niistä ovat sellaisia, ettei niihin piipahdeta pitkänä viikonloppuna tai edes viikossa. Siksi vuodessa on yleensä vain yksi sellainen isompi matka. Mutta lisäksi on kiva piipahtaa välillä jossain uudessa kohteessa ihan vain vaihtelun vuoksi ja silloin valinta voi perustua ihan lentojen hintaankin. Ja jos on aikaa enemmän kuin viikonloppu niin otan/otamme puolison kanssa edulliset lennot lähimpään kaupunkiin ja siirrymme sitten autolla tai julkisilla mielenkiintoisempaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Matkustan vain sellaiseen paikkaan, mihin ihan aidosti haluan mennä ja kokea sen. Mielummin olen viisi vuotta matkustamatta ja sitten menen haluamaani paikkaan, vaikka siihen pitäisi panostaa vähän enemmän rahaa. En matkustele säännöllisesti ihan vain tavan vuoksi, ihan älytön ajatuskin.
Ei ole mahdollista että joku haluaisi kokea Budapestin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Sinä et ilmeisesti tiedä, mitä nähtävää ja koettavaa Budabestissa on? Ota selvää ennen kuin alat arvostella toisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteenvetona: miehet seuraavat instabebejä joiden matkailukuvat ärsyttävät (ilmeisesti pinnallisuuden takia), mutta silti näiden seuraamista jatketaan. Miksi, se on yhä hämärän peitossa.
(Mä en edes tietäisi mitään moisista instakuvista jos en lukisi palstaa - en seuraa bilbojulkkiksia, enkä ihmisiä joiden kuvat ärsyttävät minua. En edes tiedä miten loytäisin jonkun tuntemattoman tilin, jos jostain aivovammasta johtuen haluaisin alkaa sellaista seuraamaan!)
Ihan ok joo, mutta onko sinulla käsitystä kuinka iso osuus 20-30v naisista on nykyään näitä instabeibejä? Sanotaanko nyt näin, että ne joilla ei ole instaa ovat vähemmistössä. Jossain kauppiksessa esim. on käytännössä mahdodonta löytää naista joka ei olisi "instabeibe". Kun taas hyvännäköisiä miehiä joita instailu ei kiinnosta pätkääkään on vaikka kuinka paljon.
Ja varmaan parturikampaajalinjalta on vaikea loytää naista, joka ei ole kiinnostunut meikkiblogeista. Tai amiksen autolinjalta tyyppiä, joka ei tykkää rassata autoja. Tai insinooriä joka ei välitä uudesta tekniikasta.
On se siis ihme ja kumma jos ns. pinnalliselta statusalalta ei helpolla loydy epäpinnallisia, ei-statuksesta välittäviä nuoria naisia :D! Ehkä, ehkä sun kannattaisi miettiä uusiksi miksi sen naisen pitää olla just kauppiksesta? Jos otat koko ikäluokan tarkasteluun, niin väitän että niitä instabebejä on lopulta vain luokkaa alle 10%. Jos sulle siis kelpaa jokin muu kuin kauppiksen trenditytot...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Sinä et ilmeisesti tiedä, mitä nähtävää ja koettavaa Budabestissa on? Ota selvää ennen kuin alat arvostella toisia.
Ihan varmasti on koettavaa Budabestissa, mutta en minä ala lentää pitkin maailmaaa ihan vaan halpalentokohteita bongaillen. Onhan sitä koettavaa vaikka Pihtiputaalla, kokemus vaan kaikissa paikoissa on vähän eri.
Ei ihmisten ole pakko matkustaa pakkomielteisesti jokaisella lomalla! Mielelläni säästän luontoa ja jätän matkustamatta silloin, kun se on tyyliin ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Naisten matkustelu on tyyliä hotellin uima-allas, ranta, rantaruokala, krääsäkauppa. Ei miehiä kiinnosta sellainen. Miehet haluaa mieluummin jonnekin vuoristovaellukselle tai ajamaan rundia vesiskootterilla. Naiset taas ei tällaisista innostu.
Hyva kun kerroit, etta osaan parantaa tapani.
Mun viime loma oli nimittain Marokossa, parin viikon mittainen loma ja olin liikkeella yksin. Vuokrasin auton ja ajaa hurruttelin ympariinsa, yovyin vuokraamissani asunnoissa tai bed&breakfasteissa. Kavin uimassa joessa, yli yon vaellusmatkalla oppaan ja aasin kanssa. Yovyin berberiteltassa ja soin illalliseksi nuotiolla paistettua vuohta.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Parasta Budapestissa on, että sieltä pääsee helposti ja halvalla junalla Eurooppaan. Suosittelen Prahaa tai Wieniä. Bratislavasta on vain huonoja kokemuksia.
Joo, tiedän, makuasioista ei voi kiistellä mutta oli pakko käydä kommentoimassa :-D
mies 31v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies 31v kirjoitti:
Ei siinä mikään yleensä ärsytä. No ehkä parissa kohtaa voi ärsyttää:
-jos tapailee naista ja sillä joku pakonomainen tarve jatkuvasti tuhlata kaikki rahat/lomat ulkomaan matkailuun ja pakko päästä asumaankin ulkomaille, riippumatta siitä että palkka olisi huonompi, miehelle ehä hankala löytää töitä ja asuminen kalliimpaa. Tavallaan se matkailu menee järjen edelle ja sitten petytään kun muutetaan ulkomaille. Asia on ok jos järki on mukana, eli punnitaan myös taloutta ja verrataan asumisoloja ja huomioidaan että puolisoa kiinnostaisi välillä muu vapaa-aika kuin matkailu.
-jos saarnaa autoilusta ja saastuttamisesta mutta itse saastuttaa moninkertaisesti enemmän lentämällä paljon
Asumiskysymys on sen verran iso kysymys, että ei kai kukaan vasta suhteessa/avoliitossa jo ollessaan ala haihatella ulkomaille muuttoa, eiköhän sellaiset asiat keskustella jo aikaisemmin.
Seurusteluvaiheessa joillakin voi olla niin kova hinku ulkomaille että se menee suhteen edelle. Eihän kovin mukava ole miehelle kuulla että on vähemmän tärkeä kuin matkailu varsinkin jos ei ole muuta syytä erolle. Tällaisia tapauksia on olemassa ja monen miehen mielestä voi mennä ärsyttävän pakkomielteen puolelle. Varsinkin kun aika harvassa maassa on yhtä hyvät elinolot kuin Suomessa mutta silti pakonomainen tarve päästä ulkomaille.
Miksi pitää väkisin seurustella ihmisen kanssa, jonka toiveet ja elämäntyyli on itselle noin vastenmielisiä? Tuosta ei seuraa muuta kuin se, että kumpikin on onneton. Vai onko kyse siitä, että miehellä on pakko olla nainen, ihan "joku" riittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varmaan parturikampaajalinjalta on vaikea loytää naista, joka ei ole kiinnostunut meikkiblogeista. Tai amiksen autolinjalta tyyppiä, joka ei tykkää rassata autoja. Tai insinooriä joka ei välitä uudesta tekniikasta.
On se siis ihme ja kumma jos ns. pinnalliselta statusalalta ei helpolla loydy epäpinnallisia, ei-statuksesta välittäviä nuoria naisia :D! Ehkä, ehkä sun kannattaisi miettiä uusiksi miksi sen naisen pitää olla just kauppiksesta? Jos otat koko ikäluokan tarkasteluun, niin väitän että niitä instabebejä on lopulta vain luokkaa alle 10%. Jos sulle siis kelpaa jokin muu kuin kauppiksen trenditytot...
No ei tietenkään kelpaa, muut kun kauppiksen insta-beibet ei edes ole naisia. Ettekö ole huomanneet? Itse se tosin on joku hikinen amis.
Naisten matkustelussa ärsyttää isompi penis. Lentokone on kuin siivekäs mulkku, juna on kuin pirun pitkä mulkku ja ulkomailla suomalaista epäluotettavaa naista odottaa aina joku mulkku jolla on isompi kuin minulla...
Kuten joku-en nyt muista kuka- jo aikanaan lauloi: junat ja naiset on luotuja helposti antamaan-kyytiä.
Monia miehiä ärsyttää varmaan se ettei ole rahaa ostaa naiselle kalliita matkoja.
Voi kyynel😂😂😂😂. Ei siis ole enää taviksia, pelkkiä instabeibejä vaan joka puolella.