Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset urheilee bikineissä, miehet shortseissa

Vierailija
16.07.2019 |

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/0e6c1d78-313f-4fb9-b259-5dc064c941…

Setämiehet pohtineet, että miten saadaan katsojia. Ei tietty itse lajilla, vaan paljaalla pinnalla. Sama taitaa olla beach volleyssä: https://yle.fi/uutiset/3-6230699

Ja ihan oikeasti tiedän koulutettuja ihmisiä (miehiä), jotka puolustavat käytäntöä sen tuoman rahavirran vuoksi. Mikäs siinä, jos itse haluaa biksuissa pelata, mutta että se on pakollista naisille. Miehet saa pelata shortseissa. Way to go!

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkö siis saavat itse päättää asunsa?

Vierailija
42/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeen samanainen pimpero ja pyllerö se on kaikilla oli asu mikä tahansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärinhän se on, että naisten urheilussa yleisö katsoo oikeudekseen odottaa saavansa suorituksen lisäksi katsottavakseen puolialastoman naiskehon. Kun vedotaan siihen, että naiset voivat monissa lajeissa valita, ollaan vain tekopyhiä. Naiset valitsevat ne pienet näyttävät asut saadakseen näkyvyyttä ja sponsoreita. Moni pitäisi mielellään asunsa vähemmän paljastavina, jos rahoitus urheilu-uralle hoituisi muuten.

Kyse pitäisi kuitenkin olla urheilusta ja sponsoreita pitäisi saada tuloksilla, eikä sillä näyttääkö kunnolla pyllyä ja kuinka kaunis urheilija sattuu olemaan. Miehiä ei saa toivomaan asiaan muutosta ennen kuin oma tytär jotutuu pyllistelemään rahoittaakseen urheilu-uransa.

Vierailija
44/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset valitsevat ne pienet näyttävät asut saadakseen näkyvyyttä ja sponsoreita.

Tekopyhä väite tuokin. Sponsoritkin kaipaisi urheilijoille enemmän vaatetta päälle, kun eihän niihin naisten pikku vetimiin mahdu kohta enää sponsorin mainoksetkaan. Yleisurheilussa naisilla on täysi vapaus valita, haluaako kipittää stringeissä napa paljaana vaiko sellaisissa vaatteissa missä normaali ihminen ihmisten ilmoilla liikkuu.

Vierailija
45/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpauinnissa miehillä on sääntöjen mukaan niukemmat asut.

Feministien runkkurinkejä ajatellen?

Uinnissa pienestä kangaspinta-alasta on hyötyä pienemmän veden etuvastuksen vuoksi, rantalentiksessä ei. Näin feministisen runkkuringin kannalta.

Kilpauimarina olen hiemen toista mieltä.

Kankaan määrää rajoitetaan ja kelluvuutta kontrolloidaan. Parhaat tulokset tehtiin kun miehilläkin oli uimapuvut eikä uimahousut.

Vielä ei edes otettu kantaa kompressioon, ne uikkarit eivät ole vain pienet, ne on tiukat. Kisapuvuilla ei leikitä.

Vierailija
46/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisurheilussa naisilla tosiaan on todella niukkoja vaatteita, mukamas sekunteja viemässä. Samaan aikaan heillä on kuitenkin isoja hiuslaitteita, paksuja poninhäntiä ja lettejä yms, eivätkö ne hidasta menoa?

Vierailija
47/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat itse pukeutua niukkoihin asuihin. Samahan se on esim. yleisurheilussa, naiset pukeutuvat varsin paljastaviin  asuihin vaikka saisivat kilpailla vaikka verryttelyhousuissa (joskus esim. korkeushypyssä näin on tapahtunutkin).

Yli tuo touhu menee jenkeissä amerikkalaisessa jalkapallossa, jossa naiset pelaa stringeissä.

Mistä tiedät että haluaa, kun eivät voi itse valita?

No yleisurheilu osoittaa, että enemmistö naisurheilijoista haluaa pukeutua niukasti. Olisi mahdollisuus pukeutua peittävämminkin, mutta kun eivät halua.

Tässäpä avainsana: jos olisi mahdollisuus päättää, niin voisivat päättää että kuinka paljon bebaa haluaa kaikelle kansalle paljastaa. Ihan vapaasti vaan paljastelemaan, jos tahtoo. Iljettää, että sen päättää ihraiset miehet, jotka myy näitä naisia dollarin kuvat silmissä.

Yhtenäinen joukkueasu. Koita saada edes viisi naista sopimaan keskenään mitä tilataan sapuskaa. Sitten yritä saada heidät sopimaan mitä pistetään päälle.

Vierailija
48/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat itse pukeutua niukkoihin asuihin. Samahan se on esim. yleisurheilussa, naiset pukeutuvat varsin paljastaviin  asuihin vaikka saisivat kilpailla vaikka verryttelyhousuissa (joskus esim. korkeushypyssä näin on tapahtunutkin).

Yli tuo touhu menee jenkeissä amerikkalaisessa jalkapallossa, jossa naiset pelaa stringeissä.

No yleisurheilu osoittaa, että enemmistö naisurheilijoista haluaa pukeutua niukasti. Olisi mahdollisuus pukeutua peittävämminkin, mutta kun eivät halua.

Tässäpä avainsana: jos olisi mahdollisuus päättää, niin voisivat päättää että kuinka paljon bebaa haluaa kaikelle kansalle paljastaa. Ihan vapaasti vaan paljastelemaan, jos tahtoo. Iljettää, että sen päättää ihraiset miehet, jotka myy näitä naisia dollarin kuvat silmissä.

IHF:n johdossa on kyllä naisiakin. Mutta tietty vain "ihraiset miehet", kuten miesvihapalstalta sopii odottaakin.

Vierailija
49/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IHF:n johdossa on kyllä naisiakin. Mutta tietty vain "ihraiset miehet", kuten miesvihapalstalta sopii odottaakin.

Ne on siellä keittämässä kahvia niille ihraisille miehille.

Vierailija
50/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisurheilussa naisilla tosiaan on todella niukkoja vaatteita, mukamas sekunteja viemässä. Samaan aikaan heillä on kuitenkin isoja hiuslaitteita, paksuja poninhäntiä ja lettejä yms, eivätkö ne hidasta menoa?

Entäs jotkut pitkät vaaleanpunaiset sukat polviin asti? Tuskin on mitään suorituskykyistä tai muuta lämmittävää vaikutusta, mutta miehistä varmasti seksikkäät.

Vierailija
51/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään!

Sinccis

Vierailija
52/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama urheileeko joku alasti tai burka päällä näin kärjistetysti.

Vierailija
53/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunista on katsella naisten lentopalloa, jalkapalloa, suunnistusta,  korkeushyppyä ja uimahyppyä.  Ja naisia yleensäkin.  Mitä vikaa on siitä, että ihailee naista?

Eilen tuli telkkarista miesten uimahyppyjä. Voi että oli paljon komeakroppaisia nuoria miehiä pikkuruisissa uikkareissa. Siinä silmä lepäsi. Lisää tuollaista telkkariin.

Niin ja naisilla kukkakuvioiset mammauikkarit. Miks naisilla ei ole bikineitä uimahypyissä?!

Kokopuku pysyy paremmin päällä mitä bikinit.

Ai jaa. Näyttää ne pikkuruiset uikkaritkin miesten päällä pysyvän.

Vierailija
54/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuplaantuisiko katsojamäärä jos miehetkin pakotettaisiin pelaamaan kalukukkaroissa? Ei setämiehet sitä sitten pohtineet? 😄

Tiedän useammankin homomiehen, jotka kyttäävät televisiosta innokkaina uimahyppyjä. Varmaan rantalentiskin kiinnostaisi enemmän jos asu olisi ns. antavampi.

Vierailija
55/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aivan sama urheileeko joku alasti tai burka päällä näin kärjistetysti.

Minusta pikkuriikkiset pikkuhousut esimerkiksi yu hyppylajeissa näyttää jo irstailta. Ei ne ainakaan tulosta paranna yhtään.

Vierailija
56/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olisi ihan aiheellista kysyä näiltä rantakäteenvetopallon peliasujen suunnittelijoilta onko 13-vuotiaan tytön paras puoli takap uoli?

Vierailija
57/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Näyttää ne pikkuruiset uikkaritkin miesten päällä pysyvän.

Oma rintavarustus on kuppikokoa G, ja sen takia en käytä bikineitä. En vain ole löytänyt bikinimallia, joka pysyisi hyvin päällä. En varmasti ikinä voisi kilpailla rantalentiksessä. Kyllä urheiluasuna koko ylävartalon peittävä T-paita on minulle paras valinta.

Vierailija
58/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt olisi ihan aiheellista kysyä näiltä rantakäteenvetopallon peliasujen suunnittelijoilta onko 13-vuotiaan tytön paras puoli takap uoli?

Samanlaisissa asuissahan he ovat rannalla muutenkin.

Vierailija
59/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunista on katsella naisten lentopalloa, jalkapalloa, suunnistusta,  korkeushyppyä ja uimahyppyä.  Ja naisia yleensäkin.  Mitä vikaa on siitä, että ihailee naista?

Haluaisitko, että oma rakas tyttäresi olisi kaikenmaailman perv*jen kytättävänä?

Joo ei burkhaan tyttäret ettei suvun kunnia mene.

Vierailija
60/65 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.