Pesukoneet päällä öisin
Mikä tämä homma oikein on, miksi se tiski/pyykkikone pitää laittaa aina yöksi päälle? Miksei voi pestä päivän aikana? Taas jollain naapurin idiootilla oli kone pyörimässä ja jouduin kaivamaan korvatulpat kun vesiputket tymähteli vähän väliä. Eikö sitä pesukonetta pitäisi sitäpaitsi valvoa kun voi syttyä vaikka palamaan kuten jollain oli käynyt? Siinä sitten parhaassa tapauksessa poltattavat koko talon ja tap-attavat kaikki.
Kommentit (225)
Onhan tuo huomattava vaaratekijä. En ymmärrä noin ajattelemattomia ihmisiä.
Paljon on minäminä ihmisiä, nämä nutipäät eivät käy töissä,päivät nukutaan yöt metelöidään. Luulin itse muuttavani rauhalliseen taloyhtiöön,nyt meteli jonkin verran rauhoittunut, mut ei tunnu kivalle kun tiedän tuon yhen naapurin valvovan öisin et tömistelee ja kolistelee yöllä. Onneksi annan takaisin,pistän korvatulpat korviin ja kun tulen töistä niin radio täysille,hengellistä ohjelmaa:)
Kokemusta on muutenkin naapureista joille merkitsee vaan oma päivä/yörytminsä ja viis muista naapureista kunhan saavat itse vaan jotain sairasta tyydytystä siitä et saavat metelöidä ja aiheuttaa häiriötä. Kannattaa soittaa poliisit, koska nuo sossun notkujat ei piittaa sanomisista ja pahimmillaan saat turpaasi ja uhkailua perään
Tiskikoneen olen laittanut päälle myöhään. Pesukonetta en ellei ole hätätapaus. En juuri silloinkaan. Oksennuksetkin on odottanut aamuun.
Minun makuuhuone oli yläkerran pesukoneen alapuolella. Olen ihan sikeä ihminen, mutta kyllä se jurraaminen ja linkous raivostuttaa yöllä.
(ei pakollinen) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä toiset perustelevat pesukoneen käyttöä yöaikaan sillä, että "asun omakotitalossa" tms. soopaa. Se, että asuu omakotitalossa, ei suojaa teiltä tulipalon tai vesivahingon riskeiltä, jos konetta pyörittää yöaikaan, valvomatta.
En minä sitä pesukonetta päiväsaikaankaan mitenkään erikseen valvo, siellä sekä käydä ronksottaa kylpyhuoneessa yksinään. Seisotko sinä koko ohjelman ajan siellä kylpyhuoneessa valvomassa kun perukoneesi käy?
Uskomatonta hyväuskoisuutta!
Ymmärtääkö nämä yöpesijät, että astianpesukoneen/kuivurin/pyykkikoneen käyttö yöaikaan, kun ihmiset nukkuvat, on älytön turvallisuusriski? Em. laitteista syttyvä tulipalo voi olla äärimmäisen nopeasti leviävä ja tappava. Et ehdi pelastautua täydestä unesta tai saati pelastaa omia lapsiasi. Vesivahinko sen rinnalla on pikku juttu. On aivan eri asia reagoida syttyneeseen tulipaloon klo 17 kun olet hereillä vs. klo 4.00 kun olet täydessä unessa.
Tällaiset asiat pitäisi kuulua aikuisella ihmisellä perusymmärrykseen.
Mä ihmettelen tätä. Suoraan päältä riisutaan vaatteet koneeseen. Eikö ole vaihtovaatteita kun pitää saman tien pestä pyykkiä?