Tapailemani nainen esti minut sanomatta mitään
Miksi? En käsitä miksi?? Luulin, että naiset pitävät siitä kun mies antaa huomiota, välittää ja haluaa olla naisen kanssa 24/7. Eipä näköjään. On nyt aika murskattu olo.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Pelkurihan se vaan on, kun ei uskalla sanoa syytä suoraan. Naiset aika usein ovat pelkureita.
Typerää syyttää naisia pelkureiksi, kun uhka joutua vainoamisen kohteeksi on todellinen. Pelolle on siis syy, se ei ole mitään irrationaalista "pelkuruutta". Et varmasti usko, miten paljon vainoamistyyppistä käyttäytymistä esiintyy jätettyjen miesten keskuudessa. Tämä on sama juttu kuin se, että monet miehet eivät usko itsensäpaljastajiin, koska eivät itse koskaan näe näitä.
On se kumma kun miehen pitäisi olla innokas ja samaan aikaan ei saa olla liian innokas. Koittakaa nyt päättää. Itse ainakin innostun innokkaasta miehestä.
Nainen
Jospa teillä on yhteisiä tuttuja.....Ja noinhan ne riippakivet käyttäytyy eli sinäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä teit ap? Harva nainen ahdistuu huomiosta tai välittämisestä.
No mistä minä tiedän kun ei nainen kertonut, esti vaan. Ihan vaan olen viestitellyt, tykkäillyt kuvista, kehunut, ihaillut, toivonut ehkä, että nainen vastailisi paremmin viesteihini. En kuitenkaan oo painostanut..
Ap
Tuo, mitä kerrot tehneesi, on kyllä painostamista. Sen aistii, vaikka et suoraan olisi mitään vaatinut. Jos joku käy tykkäämässä jokaisesta julkaisusta ja kommentoi niitä pian julkaisun ilmestymisen jälkeen, muuttuu se helposti ahdistavaksi. Tuollainen käytös näyttäytyy ulospäin helposti "reviirin merkkaamiselta".
Sanot, että olisit toivonut naisen vastaavan paremmin viesteihin: olet siis ollut viestittelyssä selkeästi aloitteellisempi osapuoli. Kuinka paljon nainen kävi vastaavasti tykkäämässä sinun kuvistasi ja kuinka paljon hän osoitti ihailua ja kehui sinua? Jos nainen osoitti sinulle huomiota vaikka puolet siitä, mitä sinä hänelle, varmasti hän on kokenut lähestymisesi ahdistaviksi.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä voi suhdetta etsiessään olla vähän vinksallaankin, mutta se pitää tiedostaa.
Muuten tulee vinksallaan oleva suhde, tai kuten ap:lle kävi: ei suhdetta laisinkaan.
Vähän vinksallaan ehkä joo mutta se ei ole todennäköisesti vähän että joutuu tilanteeseen jossa esto pukkaa yllätyksenä itselle. Tiedostamisen pitäisi olla vähintään sillä tasolla että ymmärtää ettei toisen ihmisen kuulu kantaa vastuuta niistä omista vinksahtaneista tunteista. Vaikka tyyliin että ahdistaa kun toi ei nyt vastaa -> ajattelee että ratkaisu on se että kärttää vastaamaan nopeammin ja ignoraa toisen vinkit siitä ettei halua tai voi vastata nopeampaa. Jos tuossa vaiheessa vaatimukset on liikaa niin mitäs sitten kun suhde syvenee, mitä kaikkea siltä toiselta ollaan sillon vaatimassa enemmän kun mitä haluaa antaa.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun miehen pitäisi olla innokas ja samaan aikaan ei saa olla liian innokas. Koittakaa nyt päättää. Itse ainakin innostun innokkaasta miehestä.
Nainen
Onpa hölmö kommentti. Innokkuus on hyväksi silloin, kun kiinnostus on molemminpuolista ja samalla tasolla. Tuskin sinäkään haluat innokkaita lähestymisyrityksiä sellaisilta miehiltä, joista et ole itse kiinnostunut? Vaatii tunneälyä ja sosiaalisia taitoja tulkita toisen tarpeita ja vastata niihin oikealla tavalla. Huomionosoitusten ja vaatimusten välinen raja on häilyvä. Liian päällekäyvä innokkuus voi tappaa orastavan kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
=> 10 common needy mistakes guys make with women
Jos vaan Lontoo sujuu niin katsokaa jantterit tämä ihan oikeasti.
Samaa mieltä, tosin omasta mielestäni sama asia on paljon helpompi ja nopeampi lukea kuin kuunnella videolla puhuvalta henkilöltä:
http://www.skillofattraction.com/common-needy-mistakes-guys-make-women/
Vierailija kirjoitti:
Nainen
Pitäis varmaan olla sosiaalisia taitoja sen verran että osas vähän tulkita naista ihan yksilönä. En ainakaan ole kuullut että on ollut joku naisväestön miittinki missä olisi päätetty kollektiivisesti onko sun vai Mirjan vai Jenniferin fiilikset asiasta ne ainoat oikeat sallitut. 😃
Vierailija kirjoitti:
Nainen
Ja minä en. Eikä kumpikaan meistä edusta kaikkia maailman naisia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa, jos mies on haluttava. Sä et ilmeisesti ole.
Jos yleistät, niin yleistä kunnolla.
Naiset ja miehet.
Naiset haluaa, jos on haluttava. Miehet ei ilmeisesti ole.
Kummallista yleistää yhden naisen tekeminen kaikiksi naisiksi....
...oikein yrität latistaa jo harmissaan olevan.
Ei - naiset ja mies tai nainen ja miehet...
Vierailija kirjoitti:
Nainen
Juu, mutta kun voi olla myös yli-innokas. Toisilla on tarve myös saada olla välillä rauhassa yksin. Jos toinen kokoajan roikkuu helmoissa rupeaa ahdistamaan .
24/7 antaa vaikutelman, ettei sellaisen huomiomäärän antajalla ole muuta elämää ollenkaan, kuten työtä, opiskelua tai muuta sosiaalista toimintaa.
Samoin se, että vaatii vastaamaan viesteihin paremmin, on jo toisen ihmisen elämäntavan arvostelua. Ainakaan minä en esim. työpäivän aikana ehdi lainkaan vastata yksityiselämän puheluihin tms.
Jokin harrastus tai muu meno siihen päälle, niin omalle puhelimelle on aikaa illalla ennen nukkumaan menoa. Siinä vaiheessa voi käydä niin, että kun sinnikkään ihailijan vastaamattomien viestien määrän näkee, uppoaa mieluummin elokuvaan tai kirjaan.
Nainen haki sulta sitä minkä puutteessa oli, mahdollista että on vielä yhdessä tai jopa naimisissa jonkun toisen miehen kanssa, ehkä alkoi kaduttamaan tai kuumottamaan tilanne.
Voi toki olla niin, että joku "ennustajaeukko", "horoskooppitäti", "uskomushoitoterapeutti", kateellinen "ystävä", "valonauttaja" tms. on myötävaikuttanut siihen ettet sovi hänelle, tuotat negatiivista energiaa ja sinut täytyy poistaa elämästä. :)
Trollihan tämä, mutta häiriintyneen kanssa ei kukaan halua olla.
0/5
Ota opiksi kirjoitti:
Nainen haki sulta sitä minkä puutteessa oli, mahdollista että on vielä yhdessä tai jopa naimisissa jonkun toisen miehen kanssa, ehkä alkoi kaduttamaan tai kuumottamaan tilanne.
Voi toki olla niin, että joku "ennustajaeukko", "horoskooppitäti", "uskomushoitoterapeutti", kateellinen "ystävä", "valonauttaja" tms. on myötävaikuttanut siihen ettet sovi hänelle, tuotat negatiivista energiaa ja sinut täytyy poistaa elämästä. :)
Mikään, mitä ap on kirjoittanut, ei tue tällaisia tulkintoja. Keksit nämä vain siksi, että ajattelet uskomisen horoskooppeihin ja vastaaviin olevan tyypillistä kaikille naisille. Sen sijaan sille tulkinnalle, joka tässä ketjussa on moneen kertaan esitetty, eli että ap on käyttäytynyt painostavasti, löytyy perusteluita ap:n kertomuksesta (esimerkiksi että naiset haluavat huomiota 24/7 ja että ap olisi toivonut naisen "paremmin vastaavan viesteihin"). Kukakohan tässä uskoo henkimaailman juttuihin, jos hatusta vedetyt tulkinnat tuntuvat uskottavammilta kuin loogiset perustelut?
Ota opiksi kirjoitti:
Ai s**tana mitä juttua. Kuinka sekaisin voi ihmisen maailmankuva olla jos pitää yllä olevia todennäköisimpinä syinä sille että joku ihminen on tehnyt jonkun päätöksen elämässään jonkun netissä kirjoittelevan miehen suhteen. Tee hyvä ihminen jotain ajatusmaailmallesi ennen kuin on myöhäistä.
Ota opiksi kirjoitti:
Yrität siis levittää ajatusta että nainen on epäluotettava tai sekaisin jos kokee mahdollisesti painostavasti käyttäytyvän ja / tai epävakaan miehen tuovan elämäänsä enemmän huonoa kuin hyvää? Ja että on huono asia jos naisen elämässä olevat ihmiset sanovat sen hänelle jos hän jostain syystä itse empii asian kanssa? Ei mene läpi.
Oli kyse mistä hyvänsä, yhtäkkiä ilmoittamatta estäminen on äärimmäisen epäkohteliasta. Itse olen nainen ja jos jonkun miehen kanssa ei ole tuntunut hyvältä jatkaa, olen aina kirjoittanut viestin, jossa kerron asiasta mahdollisimman ystävälliseen mutta silti tiukkaan sävyyn. Koskaan en ole vielä tullut epämieluisasti häirityksi tuon jälkeen, mutta jos näin kävisi, silloinhan voisi miehen estää.
Nyt vähän inhimillisiä käytöstapoja ihmisille näille nykyajan deittailumarkkinoille. Kaikilla meillä on tunteet, joten kohdelkaa toisia siten kuin haluaisitte itsekin tulla kohdelluiksi...
Minä laitoin eston netissä tapaamalleni miehelle, jonka kanssa olin heti alussa sanonut että ennen pidempää kirjoittelua haluan tavata vaikka kahvin merkeissä niin nähdään puolin ja toisin millaiseen tyyppiin on tutustumassa. Molemmilla oli kuvallinen profiili ja hieman kirjoiteltiin niitä näitä.
Yhtäkkiä mies alkoi kysellä sellaisia yksityiskohtaisia kysymyksiä, joiden perusteella arvelin hänen löytäneen facebook-profiilini. Emme koskaan olleet esittäytyneet koko nimellä ja koska en tiedä ihmistä, kysyin miksi hän kysyy, ja hän sitten kertoi että tieto löytyi facesta.
Kerroin että minusta on huolestuttavaa että ihminen jota en ole koskaan tavannut kaivaa minusta tietoja, ja että netissä on kaikenlaisia tyyppejä ja valitettavasti nyt on niin etten ota riskejä ja meidän viestittely loppuu tähän.
Toivotin kyllä hyvää jatkoa ja en siis miestä syytellyt. Miehen vastaus oli ensin että "sulla oli hyviä kuvia ;)" ja sitten että ei ole hänen vikansa että musta löytyy tietoa.
Antakaa tutustumisen tapahtua sen ihmisen omilla ehdoilla. On ymmärrettävää että saattaa haluta tsekata onko ihmisellä vaikkapa harrastuksen perusteella löydettävää tietoa, ja siinä sitten näkee että ruudun toisella puolella on oikea ihminen. Kuitenkin se että ottaa löytämänsä tiedot ja alkaa niiden perusteella tentata, on tosi ahdistavaa ja epäluontevaa.
No kyllä voi suhdetta etsiessään olla vähän vinksallaankin, mutta se pitää tiedostaa.
Muuten tulee vinksallaan oleva suhde, tai kuten ap:lle kävi: ei suhdetta laisinkaan.