Tapailemani nainen esti minut sanomatta mitään
Miksi? En käsitä miksi?? Luulin, että naiset pitävät siitä kun mies antaa huomiota, välittää ja haluaa olla naisen kanssa 24/7. Eipä näköjään. On nyt aika murskattu olo.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Naiset on petollisia ja oikukkaita. Nyrkkisääntö: älä koskaan ainakaan luota naiseen vaan suhtaudu kuin lapseen jolla mieli voi muuttua. Pätee myös yritysmaailmassa eli mitään kovin kaukaskantoisia skenaarioita ei kannata naisten kanssa suunnitella, koska tunteet voi muuttua moneen kertaan eikä päätökset/suunnitelmat välttämättä pidä.
Tuhat kertaa tämä!!!!
On vaikea tietää milloin nainen haluaisi aktiivisempaa yhteydenpitoa ja milloin harvakseltaan tapahtuvaa, koska jokainen nainen on yksilö. Asiaa miehen kannalta vaikeuttaa se, että moni nainen odottaa miehen olevan kuitenkin se aloitteellinen osapuoli, muttei ilmaise tätä selkeästi, vaan olettaa miehen itse tajuavan.
Olenkin saanut usein kuulla jälkeen päin, että en vaikuttanut kiinnostuneelta kun viestittelyni oli omiin tapoihini ja aikatauluihini sopivaa eli harvakseltaan tapahtuvaa.
Joskus taasen tästä onkeeni ottaneena olen yrittänyt esittää kiinnostuneempaa ja viestinyt jopa useamman kerran päivässä. Tällöin onkin kiinnostuksen kohteena oleva nainen osoittaunut "ahkerasta" viestinnästä ahdistautuvaksi. Ei ole helppoa ei...
Termi "yrittänyt esittää kiinnostuneempaa" tarkoittaa tässä tapauksessa, että olen mennyt tapojeni ja mukavuusalueeni ulkopuolelle, ei että kiinnostukseni olisi jotenkin feikattua. Itse ainakin haluan tutustua rauhassa ja harvoin sitä kirjoittelun tai yhden/muutaman tapaamisen perusteella voi olla kovin varmaa kuvaa kiinnostuksen pysyvyydestä.
Oisko peukalosääntö että miehellä pitää olla sen verran omaa elämää ettei istu kotona tuijottamassa puhelinta.
No mä luulen että sulle kävi niin kuin mulle. Alkuun mies valitti kun en vastannut heti viesteihin ja tehnyt aloitetta. Sitten kun tein niin mies pisti jarrut pohjaan ja halusi taukoa.
Pisti myös hetkeksi eston vaikka en ollut ottanut yhteyttä.
Kyse oli siis siitä että olen mielistelijä, joka yritin tehdä mitä mies halusi. Unohdin omat tarpeeni ja tunteeni. Kyllähän sen toinen osapuoli huomaa jos ei ole aidosti mukana vaan on vaan suhteessa miellyttääkseen toista. Liikaa myöskään ei pidä ajatella omaa napaa.
Vaikeeta on joten mieluummin oon yksin kun en osaa olla suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Toi on moderni tapa tehdä bänksit ja lopettaa suhde!
Ai muutama tapailu kerta on sinun mielestä jo suhde. Pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä teit ap? Harva nainen ahdistuu huomiosta tai välittämisestä.
No mistä minä tiedän kun ei nainen kertonut, esti vaan. Ihan vaan olen viestitellyt, tykkäillyt kuvista, kehunut, ihaillut, toivonut ehkä, että nainen vastailisi paremmin viesteihini. En kuitenkaan oo painostanut..
Ap
Siis kirjoitat tuossa otsikossa, että tapailemasi nainen esti sinut. Oletteko te edes oikeasti tavanneet?
[/quote] Siis kirjoitat tuossa otsikossa, että tapailemasi nainen esti sinut. Oletteko te edes oikeasti tavanneet? [/quote]
Hyvä pointti. Kuulostaa siltä, että eivät edes tapailleet, ovatkohan edes nähneet livenä kertaa enempää. Tai edes sitä yhtä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
No mä luulen että sulle kävi niin kuin mulle. Alkuun mies valitti kun en vastannut heti viesteihin ja tehnyt aloitetta. Sitten kun tein niin mies pisti jarrut pohjaan ja halusi taukoa.
Kyse oli siis siitä että olen mielistelijä, joka yritin tehdä mitä mies halusi. Unohdin omat tarpeeni ja tunteeni. Kyllähän sen toinen osapuoli huomaa jos ei ole aidosti mukana vaan on vaan suhteessa miellyttääkseen toista. Liikaa myöskään ei pidä ajatella omaa napaa.
Tiedäthän että tuosta mielistelystä on mahdollista päästä eroon ja kehittyä omaksi itsenäiseksi ihmiseksi? Pirullista, työlästä ja matka täynnä kuoppia se kyllä on mutta mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän että tuosta mielistelystä on mahdollista päästä eroon ja kehittyä omaksi itsenäiseksi ihmiseksi? Pirullista, työlästä ja matka täynnä kuoppia se kyllä on mutta mahdollista.
Ainakin nyt tiedostan asian joten ehkä eheytyminen voi alkaa. Tiedä sitten ehdinkö parisuhteeseen enää mutta tavoitteena se ei tällä hetkellä ole
Ei kai kukaan nyt jaksa mitään 24/7 jatkuvaa spämmäystä!
Ahdistaa muakin kun jos en heti vastaa, tulee lisää viestejä joka kautta. "Haloo!" "Missä meet?" "No nähdäänkö?" "Tuutko?" "Tuutko huomenna?" "Mikset vastaa?" jne.
Enköhän vastaisi jos ehtisin ja haluaisin. Toi että mese, wa ym on täynnä painostavia viestejä tekee rttrn halua nähdä. Mies vaatii ja ripustautuu. Hurrrr.
Kuulostaa lähinnä stalkkerilta. Mies ei ole oikeasti missään tekemisissä livenä, mutta nainen esti hänet facebookissa ja takuulla hänellä oli siihen hyvät syyt.
En minä ainakaan halua mitään etäistä ja coolia miestä, enkä myöskään mitään jatkuvasti pommittavaa ja perässä roikkuvaa iilimatoa.
Etäinen ja cool aiheuttaa pahaa oloa, pommittava iilimato taas ahdistusta.
Paras on semmonen, joka haluaa viettää yleensä viikonloput yhdessä ja arkenakin välillä, soittaa jos on asiaa ja viestein laittaa ehkä välillä jotain koomisia meemejä tms.
Mutta siis kaikki sosialisointi keskittyisi pääosin siihen livenä hengailemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin nyt tiedostan asian joten ehkä eheytyminen voi alkaa. Tiedä sitten ehdinkö parisuhteeseen enää mutta tavoitteena se ei tällä hetkellä ole
👍🏻 Jossain vaiheessa sitä eheytymistä kannattaa teoriatason lisäksi aktiivisesti alkaa opetella pois vanhoista tavoista ja alkaa opetella uusia tapoja. Se on yleensä se ärsyttävin kohta joka jää odottelemaan itseään mutta välttämätöntä jos meinaa päästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan halua mitään etäistä ja coolia miestä, enkä myöskään mitään jatkuvasti pommittavaa ja perässä roikkuvaa iilimatoa.
Etäinen ja cool aiheuttaa pahaa oloa, pommittava iilimato taas ahdistusta.Paras on semmonen, joka haluaa viettää yleensä viikonloput yhdessä ja arkenakin välillä, soittaa jos on asiaa ja viestein laittaa ehkä välillä jotain koomisia meemejä tms.
Mutta siis kaikki sosialisointi keskittyisi pääosin siihen livenä hengailemiseen.
Lisään: unelmissani siis on tuollainen mitä kuvailin parhaaksi.
Tosielämässä olen saanut vaan niitä etäisiä ja cooleja (joita ei ehkä vaan kiinnosta tarpeeksi) tai sitten ahdistelevia iilimatoja jotka eivät kunnioita rajojani ollenkaan ja tukahduttavat minut alta aikayksikön.
Enää en uskalla tutustua kehenkään, kun aina tulee joku keissi jossa särjen sydämeni kun toinen on niin kylmä, tai sitten menetän turvallisuudentunteen kun saan jonkun pakkomielteisen stalkkerin perääni.
Kyllä näitä väärinymmärtäjiä on, mutta ei sitä pidä ghostata sentään.
Oikeasti naiset, rohkaistukaa kertomaan näille miehille suoraan!
On onni, ettet jatkanut juttua.
Paremman naisen ansaitset.
väistit luodin.
Hyvä että sekopäät löytyy ajoissa. Ajattele jos olisit tuollaisen kanssa tuhlannut parikin vuotta.