Tapailemani nainen esti minut sanomatta mitään
Miksi? En käsitä miksi?? Luulin, että naiset pitävät siitä kun mies antaa huomiota, välittää ja haluaa olla naisen kanssa 24/7. Eipä näköjään. On nyt aika murskattu olo.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä väärinymmärtäjiä on, mutta ei sitä pidä ghostata sentään.
Oikeasti naiset, rohkaistukaa kertomaan näille miehille suoraan!
Miksi? Estää ja se on siinä. Ei mitään selittelujä. Turhaa ajantuhlausta.
En vaivaudu edes estämään ketään facebookissa. En vastaa koskaan viesteihin.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä teit ap? Harva nainen ahdistuu huomiosta tai välittämisestä.
No mistä minä tiedän kun ei nainen kertonut, esti vaan. Ihan vaan olen viestitellyt, tykkäillyt kuvista, kehunut, ihaillut, toivonut ehkä, että nainen vastailisi paremmin viesteihini. En kuitenkaan oo painostanut..
Ap
Siis kirjoitat tuossa otsikossa, että tapailemasi nainen esti sinut. Oletteko te edes oikeasti tavanneet?
Ei oltu, mutta tarkoitus oli lähiaikoina... Olin kyllä jo ehtinyt ihastumaan. Nainen vaikutti juuri täydelliseltä minulle, meillä oli samoja mielenkiinnon kohteita, naisessa oli jotakin erikoista ja tietysti kaunis. Harmittaa ja vit*ttaa suorastaan. Anteeksi nyt vaan kielenkäyttöni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä väärinymmärtäjiä on, mutta ei sitä pidä ghostata sentään.
Oikeasti naiset, rohkaistukaa kertomaan näille miehille suoraan!
Miksi? Estää ja se on siinä. Ei mitään selittelujä. Turhaa ajantuhlausta.
Minä kyllä selitän aina ja kerron suoraan, jos ei tunnu enää hyvältä.
En halua tulla ghostatuksi, joten en myöskään itse ghostaa ketään.
Minut on toki ghostattu monta monta kertaa -sehän tuntuu olevan ihan miesten yleinen käytösmalli-, ja ne kokemukset on vain vahvistaneet periaatepäätöstäni siitä, että minä EN tule olemaan ikinä se ihminen joka ghostaa.
Ikävä juttu ap :(
Ette siis olleet tavanneet. Kauanko olitte viestitelleet ja montako viestiä laitoit päivässä? Pyysikö hän sinua vähentämään viestejä? Montako viestiä laitoit ilman että hän vastasi välissä? Millä lailla pyysit häntä vastaamaan enemmän?
Minä en saa ap:sta stalkkerin vibaa. Miehet ovat usein törkeitä Tinderissä mutta osaa ne naisetkin. Olen pahoillani, ap tosi kurja juttu.
minä taas annoin Kampissa ja sielläpäin perässä vellovalle epätoivolle, jonka luontoääni on korkea ja itkuinen, "what juu lookin at girl?" ja hot rod n kumi pöllysi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä teit ap? Harva nainen ahdistuu huomiosta tai välittämisestä.
No mistä minä tiedän kun ei nainen kertonut, esti vaan. Ihan vaan olen viestitellyt, tykkäillyt kuvista, kehunut, ihaillut, toivonut ehkä, että nainen vastailisi paremmin viesteihini. En kuitenkaan oo painostanut..
Ap
Siis kirjoitat tuossa otsikossa, että tapailemasi nainen esti sinut. Oletteko te edes oikeasti tavanneet?
Ei oltu, mutta tarkoitus oli lähiaikoina... Olin kyllä jo ehtinyt ihastumaan. Nainen vaikutti juuri täydelliseltä minulle, meillä oli samoja mielenkiinnon kohteita, naisessa oli jotakin erikoista ja tietysti kaunis. Harmittaa ja vit*ttaa suorastaan. Anteeksi nyt vaan kielenkäyttöni.
Ap
Anteeksi nyt mutta jos ette ole koskaan livenä nähneet niin kyseessä ei missään nimessä ole tapailu.
Vaikka ihminen näyttäisi miltä "paperilla" on rakastuminen ja se kemia nähtävillä vasta kun oikeasti viettää toisen kanssa aikaa. Tieteenkin mukaan rakastumiseen liittyy se ihmisen luontainen tuoksu ja muu johon ei voi kirjoittelemalla tutustua.
Olisi äärimmäisen kiusallista mennä treffeille sen jälkeen kun mies on ylistänyt maasta taivaisiin tapaamatta. Itsekin naisena tuo sun käytös olisi ollut ehdottomasti turn off, ja en haluaisi tapailla miestä joka valokuvan ja kirjoittelun perusteella päättää että nainen olisi hänelle "täydellinen". Kuulostat epäkypsältä ja pinnalliselta.
Olen tosi pahoillani jos loukkaan sinua tällä, mutta puhun suoraan koska uskon että sun käytös on karkottanut sen naisen vaikket pahaa olekaan tarkoittanut.
Olisiko sulla mahdollista kysellä naispuolisilta tutuilta vinkkejä jatkoon?
Ota seuraavalla kerralla rauhallisemmin. Kannattaa ihan oman henkisen hyvinvoinnin vuoksi aina varmistaa varmistuksen perään, ettei nainen ole sisimmiltään mikään demoni. Hyvä, että esti sinut ap. Olit nimittäin menossa omien uskomustesi valossa sokkona päin jotain mitä et todellisuudessa edes tiedä. Ihmisiin ei kannata parisuhde mielessä luottaa aivan täysin ennen, kuin olisi todellakin törkeätä olla luottamatta. Samalla pysyt myös "tarpeeksi haasteellisena", mitä nämä naiset nyt selvästi joka paikassa toitottavat mieltymyksenään. Eli hengitä hyvä mies, mihin sinulla on kiire?! Keskity enemmän oman elämän kehittämiseen, eiköhän naiset huomaa sitten ja ihastu sinuun, kun huomaavat vahvan elämäänsä positiivisesti keskittyneen tasapainoisen miehen.
T. Teinivuodet long time no see
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun miehen pitäisi olla innokas ja samaan aikaan ei saa olla liian innokas. Koittakaa nyt päättää. Itse ainakin innostun innokkaasta miehestä.
Nainen
Kas kun kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Minulla on todella suuri oman tilan ja rauhan tarve. Hyvin usein ihastukseni mieheen on lopahtanut alkumetreille miehen liian tiiviin viestittelyn ja nopean etenemishalun suhteen
Ainoastaan yhteen mieheen olen elämäni aikana syvästi rakastunut. Hän osasi antaa minulle tilaa, ei rajoittanut, ei ollut mustasukkainen. Hänen kanssaan oli turvallinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Ota opiksi kirjoitti:
Nainen haki sulta sitä minkä puutteessa oli, mahdollista että on vielä yhdessä tai jopa naimisissa jonkun toisen miehen kanssa, ehkä alkoi kaduttamaan tai kuumottamaan tilanne.
Voi toki olla niin, että joku "ennustajaeukko", "horoskooppitäti", "uskomushoitoterapeutti", kateellinen "ystävä", "valonauttaja" tms. on myötävaikuttanut siihen ettet sovi hänelle, tuotat negatiivista energiaa ja sinut täytyy poistaa elämästä. :)
Yrität siis levittää ajatusta että nainen on epäluotettava tai sekaisin jos kokee mahdollisesti painostavasti käyttäytyvän ja / tai epävakaan miehen tuovan elämäänsä enemmän huonoa kuin hyvää? Ja että on huono asia jos naisen elämässä olevat ihmiset sanovat sen hänelle jos hän jostain syystä itse empii asian kanssa? Ei mene läpi.
Epävakaat ihmiset nimenomaan laittavat kaiken muotten syyksi. Pistin muutaman kuulauden tapailun jälkeen suhteen poikki sairaalloisen mustasukkaiseen js vainoharhaiseen mieheen. Oli varma, että olin pettänyt. No en ole koskaan ketään pettänyt, koska on arvojeni vastaista. Kertoi kuitenkin kaikille, etyä seurustelu päättyi, koska minä petin. Stalkkasi minua ja lähetteli viestejä uudelle miesystävälleni. Ajoin hänet kerran raivostuneena pois kotini ulko-ovelta. Tämän jälkeen joku psykologi oli kuulemma sanonut hänelle, että olen epävakaa ja väkivaltainen persoona. Antavatko psykologit muka diagnooseja ihmistä näkemättä exän kertomuksen perusteella.
Mua pelottaa suoraan sanoen ihan helvetisti, jos joku ghostaa. Pelkään jotain teoreettisia kauhuskenaarioita.
Kuulostat ihan neckbeardilta fedorassa. Oikein tapailitte muutaman viestin jälkeen? Ihan täydellinen nainen? Ilmeisesti sinä et ole täydellinen mies hänelle. Get over it and grow up.
Heh, tästä tuli mieleen yks tapaus jota kyllä tapailin vähän aikaa 10 vuotta sitten. Asuimme eri kaupungeissa ja siinä vuokrataloviidakossa missä asuin oli joku kaljakuppila johon en ollut ikinä vilkaissutkaan. Tämä deittikumppani kuitenkin vihjaili hyvin usein kuinka kävin siellä kuppilassa iskemässä muita miehiä ja muuta ihan yhtä outoa tekstiä. Stalkkaili minua netissä (suuttui kun ei löytänyt fb profiilia minusta), SOITTI TYÖPAIKALLENI, soitti äidilleni (?). Tämä oli ensimmäinen kerta kun elämässäni kohtasin tuollaisen kaistapään, ei aikaisempaa kokemusta, olin todella hämmentynyt.
Pakko oli estää numero ja harkitsin jopa lähestymiskieltoa kun tyyppi kuitenkin sitten luovutti. Ilmeisesti palasi yhteen eksänsä kanssa. Oudointa tässä oli että se tyyppi oli ollut useamman kerran naimisissa ja oli lapsia (juu, ei heti kertonut minulle, I could´ve dodged that bullet), en sitten tiedä oliko yhtä outo eksiään kohtaan.
Myöhemmin mietin että tyypillä oli erittäin huono itsetunto ja äärettömän mustasukkainen, nyt jo tunnistan tuollaiset heti kun suutaan avaavat.