Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset on tyrmistyneitä professorin tyrmistymisestä buffettien ahmimisesta

Vierailija
15.07.2019 |

Olemme kriisissä!! Meiltä viedään ruuat nenän edestä. En pääse vetämään kaksin käsin ruokaa niin paljon kuin haluan!! Auttakaa!! Juoskaa buffetteihin niin pian kuin pystytte. Ne loppuu jo huomenna. Hamstratkaa ruokaa taskuihin ja laukkuihin.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkunparemmatihmisettietääkaikenparemmin.

Vierailija
2/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän viinabuffettejakaan ole koska suomalaisia on holhottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin aamiaisbuffetissa tai laivoilla ei normisuomalainen syö montaa kertaa vuodessa. Lihavuuden syy on jossakin muualla. Hotelliaaamiaiset maksavat pahimmillaan parikin kymppiä huonehinnan päälle. Sillä rahalla ei viitsi tyytyä puuroon, sämpylän ja kahvikuppiin.

Vierailija
4/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmistyin näistä ihmisistä jotka tyrmistyi professorista. Lisäksi pahoitin mieleni.

Vierailija
5/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä professori ei varmaan ymmärrä, että usein se hotelliaamiainen on myös lounas. Lounasbuffetissa syöjät eivät välttämättä ole syöneet aamupalaa. Päivällisbuffetin syöjät eivät välttämättä ole käyneet aamiais- tai lounasbuffetissa.

Vierailija
6/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on lihonut, koska on syönyt jossakin buffetissa? En ainakaan minä. Hotelliaamiaisella syön max kerran vuodessa, edellisestä laivan päivällisbuffetista on useampi vuosi aikaa. Ja ylipainoinen olen. En myöskään syöksy buffetissa haalimaan ruokaa, jota en jaksa syödä tai jota tungen väkisin napaani.

Hotellin aamiaisella juon kyllä kaksi kuppia kahvia, syön sämpylän, jonka täytteenä on salaattia, tomaattia, kurkkua ja juustoa ja saatan napata vielä jonkun hedelmänkin tai esim. marjoja kulhoon tai vaikkapa kananmunan. Kyllä, täynnä olen ja saatan tosiaan syödä enemmän kuin kotona mutta KERRAN VUODESSA tai harvemmin. Tärkein anti hotelliaamiaisella on se, etten joudu itse valmistamaan sitä.

Jos hotellin pitää alkaa säännöstellä ruokaa tai vihjata minulle, että syön liikaa, niin ollaan hyvin omituisessa holhousyhteiskunnassa. Mistä muusta voi ihmiselle vihjata? Pesetyy liian harvoin? Käyttää epäekologisia vaatteita? Polttaa tupakkaa? Juo alkoholia? Hankkii liian monta lasta? Ajaa saastuttavalla autolla?

Pitäisikö sitten kauppaan laittaa sellainen kauppavahti, joka varmistaa, etten osta kotiini liikaa ruokaa enkä epäterveellistä ainakaan? Ja pitäisikö kauppavahtien olla yhteydessä toisiinsa, etten voi tehdä sitä käymällä useasmmassa kaupassa samana päivänä?

Vai voisiko tässä ajatella, että ihminen on itse vastuussa valinnoistaan?

Vierailija
7/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buffetit = White trash

Vierailija
8/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiinen oivaltaaa asian mittasuhteet kun eka sydäri iskeee ja siiitä selviää. Muuutoin elämästä tuleee nauttia.

Vierailija
9/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä ärsytti se miten proffa jakoi buffetsyömisen kahteen ryhmään, ahneisiin tai omia rajojaan tuntemattomiin. Minä juuri buffetissa vaihdan vapaavaihteelke, tavallisesti urheilen ja katson mitä syön. Kun olen lomalla niin herkuttelen vaikka mahani kipeäksi.

Vierailija
10/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa menemme Ruotsin laivalla. Aamiaisbuffa on yhtenä aamuna, sinne mennessä. Syömme, kyllä, koska seuraava ateria on vasta illalla.

Perheenäitinä on ihanaa joskus istua valmiiseen pöytään.

Vierailija
11/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua lähinnä ärsytti se miten proffa jakoi buffetsyömisen kahteen ryhmään, ahneisiin tai omia rajojaan tuntemattomiin. Minä juuri buffetissa vaihdan vapaavaihteelke, tavallisesti urheilen ja katson mitä syön. Kun olen lomalla niin herkuttelen vaikka mahani kipeäksi.

Miksi urheilet buffetissa?

Vierailija
12/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiinen oivaltaaa asian mittasuhteet kun eka sydäri iskeee ja siiitä selviää. Muuutoin elämästä tuleee nauttia.

Meinaakko nyt vttu ihan oikeeesti että ei?

Vierailija
13/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyttää vatsalaukkua ja peräsuolta tuollainen syöminen. 

Vierailija
14/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hittuun spämmäämästä pazkaa, vajaa.

Vierailija
15/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmistyyttävääää kirjoitti:

Tyrmistyin näistä ihmisistä jotka tyrmistyi professorista. Lisäksi pahoitin mieleni.

Mutta et järkyttynyt sentään?

Vierailija
16/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä professori ei varmaan ymmärrä, että usein se hotelliaamiainen on myös lounas. Lounasbuffetissa syöjät eivät välttämättä ole syöneet aamupalaa. Päivällisbuffetin syöjät eivät välttämättä ole käyneet aamiais- tai lounasbuffetissa.

Suuri osa proffista ei ymmärrä normielämästä yhtään mitään.

Vierailija
17/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmistyn sometyrmistymisistä. Ollaanko me aikusia vai teinejä?

Vierailija
18/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vinde, kielletään vaan kaikki buffetit, jos siinä on ratkaisu paino-ongelmiin. Mä oon ihan innoissani tosta ideasta jos se oikeesti toimiskin.

En kyllä tiedä miten se buffettien kieltäminen mun läskeihin vaikuttaisi kun syön buffetissa ehkä pari kertaa vuodessa ja silloinkin mieluiten niitä ihania kalavaihtoehtoja, mutta jos niistä luopumalla laihtuu ni sopii mulle.

Vierailija
19/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään kaikki! Sen jälkeen tyrmistytään siitä, että kaikki on kielletty! 

Vierailija
20/50 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutkunparemmatihmisettietääkaikenparemmin.

Jos tätä palstaa katsoo ja muutenkin kuuntelee ihmisiä tuolla ulkona, niin kyllä, kyllä ne useimmiten tietävät.