Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Subway aikoo tuoda 10 erilaista valmista patonkia menuun

Vierailija
15.07.2019 |

Asiakkaiden kritiikki tehosi?

Kommentit (649)

Vierailija
601/649 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole vielä tyhjentävästi sanonut, miksi en voi tilata päivän subia samoilla kasvistäytteillä mutta erilaisella päätäytteellä vai mikä v***u se on?. Mulle on ihan yks lysti paljonko se maksaa vai onko se enää ”päivän subi” kunhan myyjä suostuu sen mulle tekemään ja myymään. Ja ilman mitään vittuilua!

Eli jos tilaan näin jos on joki kalkkunasubi päivän subina: ”Moi. Mulle yksi päivän subi sellaisena kuin se on tuossa kuvassa jossa mainostette päivän subia mutta vaihda se kalkkuna kinkuksi. Minä maksan kyllä siitä vaihdosta ja suostun täten siihen että se ei ole enää päivän subi tämän muutoksen jälkeen”. Kyllä kai tuosta jo v-a-j-a-k-k-i-k-i-n pystyy sen tekemään. Mutta silti myyjä alkaa vittuilemaan.

Minä voisin vastata sinulle tyhjentävästi jos sinä voisit vastapalvelukseksi tehdä minulle munsalan kansallispuvun. Voisitko tehdä minulle munsalan kansallispuvun? Toivon että asuisit Vantaalla ja voisit tehdä minulle munsalan kansallispuvun. 

Miksi sotket asioita?

Vierailija
602/649 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju, en ole tullut ikinä ajatelleeksi, että Subin tilaaminen on vaikeata, melkeinpä rakettitiedettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/649 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, pahoja.

Mä laitoin tämän ja aloin heti miettimään, että ehkä mun pitäis avartaa maailmaa. Olen siis kaksi kertaa käynyt ko. puljussa ja molemmilla kerroilla otin eri juttuja patongin väliin ja pahaa oli. Eli siis mikä tuolla on hyvää?

No alapeukuttaja on hyvä ja kertoo et mikä tuolla on makoisaa ja maistuvaa?

Grillattu kananrinta, makeasipulikastike ja juusto sekä kaikki kasvikset paitsi oliivi.

Vierailija
604/649 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanaton. Mykistävä ketju...

Vierailija
605/649 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja USA:sta! Palasin eilen San Franciscossa ja kävin ihan piruuttani siellä Subwayssa.

Siellä todella osattiin palvella! Osoitin mitä tahansa subia ja kerroin että haluan kinkun tilalle kanaa ja heti myyjä ymmärsi. Pyysin toisessa paikassa myyjää myös suosittelemaan jotain subia ja myyjä teki todella herkullisen subin. Kun kerroin, että olen Suomesta ja vastaava ei onnistu täällä, niin myyjä ihmetteli, kuinka sellainen myyjä voi olla heidän firmassaan töissä. Hänen mielestään Subwaylle on kunnia-asia, että asiakasta palvellaan ja että asiakas on aina oikeassa ja että asiakkaan toiveet toteutetaan.

Suomessa kun olen pyytänyt vastaavaa, niin myyjä on vaan alkanut hankalaksi ja vitttuilemaan päin naamaa ettei voi vaihtaa täytteitä. Taidankin valittaa Subwayn pääkonttorille näistä suomalaisista myyjistä.

Vierailija
606/649 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja USA:sta! Palasin eilen San Franciscossa ja kävin ihan piruuttani siellä Subwayssa.

Siellä todella osattiin palvella! Osoitin mitä tahansa subia ja kerroin että haluan kinkun tilalle kanaa ja heti myyjä ymmärsi. Pyysin toisessa paikassa myyjää myös suosittelemaan jotain subia ja myyjä teki todella herkullisen subin. Kun kerroin, että olen Suomesta ja vastaava ei onnistu täällä, niin myyjä ihmetteli, kuinka sellainen myyjä voi olla heidän firmassaan töissä. Hänen mielestään Subwaylle on kunnia-asia, että asiakasta palvellaan ja että asiakas on aina oikeassa ja että asiakkaan toiveet toteutetaan.

Suomessa kun olen pyytänyt vastaavaa, niin myyjä on vaan alkanut hankalaksi ja vitttuilemaan päin naamaa ettei voi vaihtaa täytteitä. Taidankin valittaa Subwayn pääkonttorille näistä suomalaisista myyjistä.

Siis otit kanasubin kinkkusubin sijaan ja maksoit vastaavan hinnan. Eeppistä. Sitä en sitten tiedä miten et suomessa osaa tilata suoraan kanasubia vaan on pakko tilata kinkkusubi mutta siihen kana kinkun sijaan. 

Vierailija
607/649 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan tuosta tarinasta.

Vierailija
608/649 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Tätä olen sanonut vuosia että myyntiä lisäisi se että olisi pari valmista vaihtoehtoa joista valita. Esim miestäni ärsyttää niin paljon tilaaminen ettei hän suostu tulemaan koko liikkeeseen. Hifistelijät voi tietysti edelleen tilata mitä haluavat.

Subway on yksi maailman suosituimpia pikaruokaketjuja ihan nykyisellä konseptillakin. Myynnissä ei näy kärpäsenpaskan vertaa se, että kourallinen suomalaisia häpeää myyjän kanssa puhumista ja jättää siksi asioimatta kyseisessä puljussa.

Häpeä? Olen ostamassa ihan perustuotetta eli täytettyä patonkia, joita muuten on liikkeessä olevissa mainoskuvissa esitetty harhaanjohtavasti valmiina valintoina.

Keskustelua käydään myyjän kanssa tyyliin olisin ostamassa jotain harvinaista herkkuannosta, jota nirsosti kokoan salaatin lehti kerrallaan. Aivan v-mäinen konsepti.

Kuvittele ostavasi lomamatkalla 5 henkiselle perheelle eri täytteellä olevat patongit.... ei pidä hermo ei ... mennään heselle tms.

Meitä on kyllä vain neljä henkeä, mutta en ole huomannut sen koskaan olevan mikään ongelma.

Vierailija
609/649 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perimmäinen ongelma taitaa olla se, että nämä muutamat juntit eivät haluaisi keskustella vieraiden kanssa.

Niin totta. Kun mulla on nälkä ja haluan pikaruokaa, en tosiaankaan tahdo käydä sadan repliikin mittaista keskustelua sämpylöiden täytteistä ja niiden eri ominaisuuksista ja nimityksistä saadakseni mitä tahansa murua tyrään.

Jos firma mainostaa kuvissa täytettyä patonkia, mutta sen myymä tuote itseasiassa onkin rattoisa rupatteluhetki, niin markkinointi johtaa pahasti harhaan.

Puolikas Italian BMT, 9 viljan.

Juusto, paahdetaan.

Salaatti, paprika, suolakurkku, jne.

Hunaja-sinappi, pippuria.

Maksa ja poistu.

Vierailija
610/649 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vaikeaa on valita toivomansa tai lapsen toivomat täytteet?

Arvostan tilannetta, jossa saan itse päättää, mitä syön. Oliivit ja chilijuustot tarjotaan niistä pitäville.

Ensikertalaiselle se on vaikeaa, kun ei tiedä edes että voi valita, saati että tuntisi valittavissa olevat ainekset.

Etkö oikeasti ulkonäön perusteella tunnista salaattia, kurkkua, vihreää paprikaa, tomaattia, punasipulia, suolakurkkua, oliivia, jalapenoa ja maissia? Nämä ovat ne kasvikset, jotka kuuluvat hintaan ja ne ovat tiskillä silmiesi edessä esillä. Leivän täytteet näkyvät seinällä ja kuvan alla lukee, mitä minkäkin nimiseen täytteeseen kuuluu. Toki sekään ei auta, jos ei tunne esim. kinkkua, salamia, tonnikalaa tai kanaa. Sitten ei auta kuin valita umpimähkässä.

Tietenkin tunnistan kasvikset. Mitä sitten? Vihannessalaattia en ole valikoimassa.

Eli mitä aineksia et siis tunnista? Niitä leivän täytteitäkö, eli kanaa, kinkkua, kalkkunaa, salamia, pepperonia, tonnikalaa, naudanlihaa, kasvispihvejä, juustoa?

Käsittääkseni leipäkuoria on useita erilaisia. En tiedä, miltä ne maistuvat. Käsittääkseni kastikkeita on useita erilaisia. En tiedä, miltä ne maistuvat. Käsittääkseni voi lisätä jotain mausteita. En tiedä, tarvitseeko leipä mausteita, koska en ole voinut maistaa leipää valmiina enkä sen ainesosia. Esimerkiksi mainittujen lihatäytteiden suolaisuudesta ei ole aavistustakaan, kuten ei kastikkeiden mausteisuudestakaan. Salameita, pepperoneja, juustoja yms. on hyvin monenlaisia ja -makuisia. Se, että tunnistan salamin, ei kerro lainkaan, miltä se maistuu, miten sen kanssa sopii jokin kastike, joita en tunne, ja tarvitaanko vielä lisämausteita. Maustekurkut, jalapenot ja oliivit voivat olla hyvin monenlaatuisia ja -makuisia. Sipuleissakin on paljon eroja. Tomaatin kypsyysaste vaikuttaa merkittävästi sen makuun ja koostumukseen, mutta sitäkin on hankala arvioida lasin läpi katsellen, saati sokkona. 

Ei se nyt voi olla niin vaikeaa käsittää, eihän? Lopeta tyhmän esittäminen.

KOKEILEMALLAHAN SAAT VASTAUKSEN KAIKKEEN.

Ja etkö muka osaa arvata, miltä maistuu valkosipulikastike tai majoneesi? Tai hunajasinappi?

Olen koittanut öljyllä ja etikalla esim., ja totetin, ettei se sitä leipää pilaa, mutta pärjään ilman. 

EI se ole niin vakavaa, rohkeasti kokeilemaan eri vaihtoehtoja.

En halua arvailla ja kokeilla satoja kertoja löytääkseni kaavan, jolla saa hyvää ruokaa. En vain halua. Omalla kustannuksellani ja vaivannäölläni.

Miten kuvittelet että joku valmisvaihtoehto on aina hyvää?

Monesti on ravintolassa tullut tilattua annos jonka on joku superkokki suunnitellut ja siltikään se ei ole ollut hyvää.

Mukava kun nykyään on ravintoloitakin joissa saa itse kasata annoksensa eri vaihtoehdoista.

Ei välttämättä aina ole, mutta todennäköisyys, että ammattilaisten suunnittelemasta menusta ainakin suurin osa on hyviä, on ilmeisistä syistä suurempi kuin että amatöörin satunnaisesti koostama yksittäinen leipä on. Matematiikka ja logiikka on armotonta.

Armottomia ovat juu. Matemaattis-loogisesti sinä olet idioottí. MOT.

Vierailija
611/649 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te "en voi valita täytteitä itse, kun en tiedä sopivatko yhteen" ihmiset tiedätte, että valmisvaihtoehdoissa on teidän makunystyröitänne hiveleviä yhdistelmiä?

Siitä, että en ole nirsoilija vaan kulinaristi. Mulla ei ole yksittäisiä lempi- tai inhokkimakuja vaan nautin tasapainoisesta ja taidolla rakennetusta ruoasta aina ja kaikenmakuisena.

Siinä tapauksessa Subway on loistava vaihtoehto sinulle! Koko valikoima on koostettu huippuluokan Michelin-kokkien ja lukuisten järeiden keskustietokoneiden mallinnusten avulla sellaiseksi, että kaikki aineet ovat täydellisessä paletillisessa harmoniassa kaikkien muiden kanssa. Voit siis koota leipäsi juuri itseäsi miellyttävistä täytteistä ja lopputulos on aina häikäisevä makujen sinfonia jossa ykkösviulua soittaa juuri sinun suosikkiartisti maailmanluokan kapellimestarin johtamana.

Vierailija
612/649 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt käntynpurijalla on taas kiukkupäivä ja tippa linssissä

Vierailija
613/649 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole vielä tyhjentävästi sanonut, miksi en voi tilata päivän subia samoilla kasvistäytteillä mutta erilaisella päätäytteellä vai mikä v***u se on?. Mulle on ihan yks lysti paljonko se maksaa vai onko se enää ”päivän subi” kunhan myyjä suostuu sen mulle tekemään ja myymään. Ja ilman mitään vittuilua!

Eli jos tilaan näin jos on joki kalkkunasubi päivän subina: ”Moi. Mulle yksi päivän subi sellaisena kuin se on tuossa kuvassa jossa mainostette päivän subia mutta vaihda se kalkkuna kinkuksi. Minä maksan kyllä siitä vaihdosta ja suostun täten siihen että se ei ole enää päivän subi tämän muutoksen jälkeen”. Kyllä kai tuosta jo v-a-j-a-k-k-i-k-i-n pystyy sen tekemään. Mutta silti myyjä alkaa vittuilemaan.

Millainen retardi tilaa kalkkunasubin ilman kalkkunaa mutta extra kinkulla kun listalla kirjaimellisesti aivan vieressä on vaihtoehtona kinkkusubi? Minä heittäisin tuollaisen ilmiselvän viisastelijan niskaperseotteella niin pitkälle kuin tällainen 115 kiloinen voimanostaja suinkin pystyy.

Vierailija
614/649 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja USA:sta!

Mutta eihän Porvoo ole USA:ssa?

Vierailija
615/649 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu niille joille kelpaa jonkun toisen valmiiksi koostama patonki, helpottaa tilaamista.

Mutta mietin vaan, että miten paljon tulee näitä "toi kolmospatonki mut ilman kurkkua ja majoneesin tilalle makeasipuli ja leivän vois vaihtaa kokojyvästä hunajakauraks".

Koska niitähän tulee, ja sitten kun myyjä pyytää luettelemaan kaikki ainekset normaaliprosessin mukaisesti, niin suututaan ja itketään sitä vauvapalstalla. :D

Vierailija
616/649 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos haluaa ostaa jonkun toisen koostaman patongin niin tuo palvelee sitten sellaisia asiakkaita.

Mutta siis en silti ymmärrä niitä jotka valittaa jonkun ravintolan konseptista. Jos ei se tarjottu konsepti kelpaa, niin voi valita aivan vapaasti toisen ravintolan. Ihan kuin joku pakottaisi teidät asioimaan paikassa josta ette tykkää? Äly hoi älä jätä :D

Minä en asioi Hesburgerissa, koska kaikissa niiden hampurilaisissa on jotain mistä en tykkää tai puuttuu jotain mitä haluaisin. Ja erikoistilauksesta pitää pulittaa kallis hinta suhteessa ruuan laatuun, eikä kaikki muutokset ole mahdollisiakaan. Ratkaisu: en käy Hesessä. Helppoa.

Vierailija
617/649 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu niille joille kelpaa jonkun toisen valmiiksi koostama patonki, helpottaa tilaamista.

Mutta mietin vaan, että miten paljon tulee näitä "toi kolmospatonki mut ilman kurkkua ja majoneesin tilalle makeasipuli ja leivän vois vaihtaa kokojyvästä hunajakauraks".

Koska niitähän tulee, ja sitten kun myyjä pyytää luettelemaan kaikki ainekset normaaliprosessin mukaisesti, niin suututaan ja itketään sitä vauvapalstalla. :D

Jos myyjä on niin retardi, ettei tuollaista selvää tilausta kykene prosessoimaan, niin kortisto tai joku insinöörihomma lienee sopivampi paikka kuin vaativa sämpyläntäyttöartistin työ.

Vierailija
618/649 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä elää niin omassa kuplassaan kun kuvittelee, että ihmiset ovat järkeviä. Tulee omassa lähipiirissä törmättyä vain fiksuihin ihmisiin ja eri alojen ammattilaisetkin hoitavat sen oman tonttinsa erittäin hienosti. Mutta sitten tämä ketju, asiakaspalvelu Suomi -sivusto facebookissa ja "annoin sit instagram-salasanani jollekkin, kun se sitä multa kyseli whatsappissa, kertovat että hei, kyllä tänne kaikenlaista tallustelijaa mahtuu.

Vierailija
619/649 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jokainen pitää juuri itseään järkevimpänä. Psykologit tuntevat ilmiön ylivertaisuusvinoumana. Tämä nk. Dunning-Kruger -efekti on erityinen siten, että kaikkein tyhmimmät ovat eniten varmoja omasta järkevyydestään.

Vierailija
620/649 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ai ihan piruuttasi kävit joka päivä siellä Subissa osoittelemassa eri subeja ja erityisesti kinkkusubia jonka tilalle halusitkin kanaa. :D

Nice story bro.