Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö mies päärynänmuotoisista naisista?

Vierailija
13.07.2019 |

?

Kommentit (189)

Vierailija
141/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten, jos tiimalasilla on reisissä ”tavaraa”, mikä ei lähde vaikka olisi hyvin hoikka?

Onko se päärynän ja tiimalasin välimuoto?

kumpikin vartalotyyppi varastoi rasvaa reisiin. ne ovat korkeiden estrogeenitasojen vartalotyypit ja muutenkin toistensa "sisaruksia", kaksi vartalotyypiä, joiden rajat ovat kuin veteen piirretty viiva. kun katsot Marilyn Monroen kuvia, kun hän on ns. normaalipainossa eli Hollywood-mittakaavassa pyöreähkö, niin aika tuhdit oli rouvan reidet.

Mä edustan tuota vartalotyyppiä.

Huhuh., aloin jo pelätä olenko sittenkin päärynä.

Huh, niinpä. Se olisi ollut sinun tuhosi. Onneksi niin ei käynyt.

Älä muuta sano. Huhhuh.

Vierailija
142/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku oikeasti ettei päärynä voi olla hoikka? Kyllähän se päärynä on päärynä, oli hoikka, normaalipainoinen tai ylipainoinen. Ja harva pääsee päärynänmallisesta vartalosta eroon vaikka kuinka treenaisi, puhun kokemuksesta. Kiva jos tällainen 5-6 kertaa viikossa treenaava ison takaliston takia leimataan sohvaperunaksi. No, eräs ystäväni on superlaiha luonnostaan ja pokerina valehtelee kaikille miehille lenkkeilevänsä ahkeraan :D naureskelee vielä selän takana miehien typeryyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen päärynä painoin 42 kg tai 55 kg, painoni on vaihdellut tuolla välillä aikuisiässä. Silloin 42 kg painoisena ylävartalo oli erittäin luiseva, kädet todella ohuet, kylkiluut näkyivät. Edelleen kuitekin pyöreät pakarat ja lantio luustoltaan ja rakenteeltaan leveämpi kuin yläkroppa. No painossa 55 kg on jo todella muhkeat yläreidet ja lantio, mutta rinnat ei silti juurikaan isommat kuin hoikempana. 

Siitä se vartalomalli tulee että mikä on luuston rakenne ja mihin se rasva eniten kerääntyy. 

Juuri näin. Tätä on ilmeisesti täysin mahdoton tajuta jos ei itse omaa kyseistä vartalotyyppiä.

Vierailija
144/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten, jos tiimalasilla on reisissä ”tavaraa”, mikä ei lähde vaikka olisi hyvin hoikka?

Onko se päärynän ja tiimalasin välimuoto?

kumpikin vartalotyyppi varastoi rasvaa reisiin. ne ovat korkeiden estrogeenitasojen vartalotyypit ja muutenkin toistensa "sisaruksia", kaksi vartalotyypiä, joiden rajat ovat kuin veteen piirretty viiva. kun katsot Marilyn Monroen kuvia, kun hän on ns. normaalipainossa eli Hollywood-mittakaavassa pyöreähkö, niin aika tuhdit oli rouvan reidet.

Mä edustan tuota vartalotyyppiä.

Huhuh., aloin jo pelätä olenko sittenkin päärynä.

Huh, niinpä. Se olisi ollut sinun tuhosi. Onneksi niin ei käynyt.

Älä muuta sano. Huhhuh.

Lisätään että mulla se rasva reisissa pysyy tosi tiukkaan. Olen 170 ja joskus kun olin täysin alipainoinen 45 varmaan, alkoi se rasva lähteä.

Vierailija
145/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku oikeasti ettei päärynä voi olla hoikka? Kyllähän se päärynä on päärynä, oli hoikka, normaalipainoinen tai ylipainoinen. Ja harva pääsee päärynänmallisesta vartalosta eroon vaikka kuinka treenaisi, puhun kokemuksesta. Kiva jos tällainen 5-6 kertaa viikossa treenaava ison takaliston takia leimataan sohvaperunaksi. No, eräs ystäväni on superlaiha luonnostaan ja pokerina valehtelee kaikille miehille lenkkeilevänsä ahkeraan :D naureskelee vielä selän takana miehien typeryyttä. 

Yllättävän monta kertaa homma saattaa mennä juuri noin. Luonnostaan hoikat pajunvitsat saattavat olla hyvinkin epäliikunnallisia kun taas epäedullisena pidetymmän vartalotyypin omaavat yrittävät hiki päässä kuntoilla ja muuttaa synnynnäistä vartalon malliaan kauneusihanteisiin sopiviksi. Ulkonäkö ei aina kerro ihmisestä kaikkea, vaikka niin on helppo luulla. Kauneusihanteet on tyypillisesti aina jotain, mihin kulloisenkin aikakauden keskivertonaisten on mahdollisimman vaikea saavuttaa.

Terveisin itseään ison perseen ja reisien vuoksi koko 90- luvun itseään riuduttanut.

Vierailija
146/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päärynävartalossa ole mitään vikaa, kunhan nainen on hoikka. En tosin viehäty ylipainoisista naisista oli minkä mallomem tahansa tahansa. Juuri toissapäivänä näin todella kauniin naisen jonka vartalon voisi luokitella päärynäksi: aavistuksen leveämpi lantio kuin ylävartalo, ei kuitenkaan iso tai raskas alavartalo ja todella timmissä kunnossa, ei yhtään läskiä.

Vierailija
147/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Iso perse, paksut reidet ja pienet rinnat ovat kamala yhdistelmä.

Vierailija
148/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauta ja suhteettoman iso perse: ei hyvä. Terveisin mies.

Vierailija
149/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.

Kunhan on alle 60kg.

Vierailija
150/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pidän laihoista naisista, joilla on kapea vyötärö.

Vierailija
151/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauta ja suhteettoman iso perse: ei hyvä. Terveisin mies.

Terveisin ”mies”

Vierailija
152/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio lienee kovokoodannut miesten aivoihin kiinnostuksen leveälanteisia ja myös isorintaisia naisia kohtaan. Leveä lantio yleensä helpottaa synnytystä ja isoissa rinnoissa riittää lapselle maitoa. 

Rintojen koko ei liity mitenkään maidon riittävyyteen. Rintojen koko riippuu rasvakudoksesta ja rasvakudos ei tuota maitoa. Pienet rinnat tuottavat maitoa ihan yhtä hyvin kuin isotkin ja vauvalle voi olla helppoa tarttua pienessä rinnassa olevaan nänniin, kun rinta ei peitä koko pientä naamaa ja tukehduta. Myöskään lantion ulkomitat eivät kerro lantion sisämitoista. Ulospäin hyvältä synnyttäjältä näyttävällä voi olla ahdas lantio ja joutuu synnyttämään sektiolla kun edes normaalikokoinen vauva ei mahdu ulos.

Vierailija
153/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tiimalasi, timmissa kunnossa. Kapea vyötärö, hartiat ja alakroppa balanssissa. Samanlainen kuin Halle Berryllä..

Miehet tykkää, sen oon huomannut ;)

Vierailija
154/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tiimalasi, timmissa kunnossa. Kapea vyötärö, hartiat ja alakroppa balanssissa. Samanlainen kuin Halle Berryllä..

Miehet tykkää, sen oon huomannut ;)

Täysin turha kommentti. Tietenkin ne tykkää, tiimalasi on tunnetusti se tavoitelluin vartalonmalli, mutta sitä ei nyt kysytty.

Vierailija
155/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena tuo persjalkainen päärynä olis varmasti nolottavin vartalotyyppi.

Mutta mies näkee ehkä asian toisin.

Tykkäät siis enemmän omenan muotoisista, joilla on isot rinnat, muhkea maha ja tikkujalat. Kyllä mä noista vaihtoehdoista mieluummin sen päärynän ottaisin. Itse olen päärynän ja tiimalasin välimuoto.

Vierailija
156/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynöitä riittää Suomessa, täällä ei juuri näy pitkäsäärisiä hoikkia ja rintavia naisia. Kelpuutan siis päärynän.

Vierailija
157/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Pidän laihoista naisista, joilla on kapea vyötärö.

Päärynöillä yleensä on kapea vyörätö. Se rasva kun tuppaa asettumaan siihen vyörätön alapuolelle, ei vyötärölle. Ja päärynä voi olla laiha. 

Vierailija
158/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päärynöitä riittää Suomessa, täällä ei juuri näy pitkäsäärisiä hoikkia ja rintavia naisia. Kelpuutan siis päärynän.

Suomalaisen naisen perusmalli on päärynä lyhyillä jaloilla. Onhan siinä kurveja jos siihen yhdistyy vielä tiimalasivyötärö, mutta itse pidän eniten pitkistä sääristä ja pitkästä hoikasta varresta isohkoine rintoineen. Siis klassisesta kaunotarvartalosta. Inhokkeja ovat fitness ja bodaus lihakset.

Vierailija
159/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen naisen perusmalli on päärynä lyhyillä jaloilla. Onhan siinä kurveja jos siihen yhdistyy vielä tiimalasivyötärö, mutta itse pidän eniten pitkistä sääristä ja pitkästä hoikasta varresta isohkoine rintoineen. Siis klassisesta kaunotarvartalosta. Inhokkeja ovat fitness ja bodaus lihakset.

Hollannista löytynee ihannenaisesi. Siellä niitä pitkiä ja pitkäsäärisiä naisia on. Urheilulajeista kannattaa seurata lento- ja koripalloa, tosin isot rinnat voi jäädä haaveeksi.

Vierailija
160/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä vois ottaa miestä joka ns kelpuuttaa mut just ja just lol. Mul on joskus ollu kaveri joka just on tikku isoilla tisseillä ja moni piti kropasta. Ite enempi päärynä ja moni mun mies piti siitä nimenomaan, onneks jokaiselle on ihailijansa itse ainaki haluun nimenomaa sellasen joka tykkää päärynästä enemmän ku suoraviivasesta hoikasta.. Itsekin jos saisin valita nii oisin mieluummin päärynä, on naisellisempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän