Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satu Taiveaho erosi taas

Vierailija
13.07.2019 |

Nyt on kovin surullinen. Jospa se Kanki vähän lohduttaisi.

Kommentit (431)

Vierailija
301/431 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkonen vaikuttaa sosiaalisesti lahjakkaalta ihmiseltä, joka tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Usein on kehuttu myös hyvää huumoria, hän osaa olla hauska. Tämmöiset mukavat voivat kuitenkin vetää roolia, tiedä sitten millainen kiukuttelija on kotioloissa.. hän oli aikoinaan Neljän tähden illallinen - ohjelmassa, samassa jaksossa Vallu Valpion kanssa. Voisi ajatella että ko. herroilla ei synkkaisi, ja Valpio hommasi vielä kommunisti Kari Peitsamon laulamaan. Mutta heillä vaikutti olevan erittäin hauskaa.

Vierailija
302/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen ja viimeisen kerran kirjoitan tällaisen minäpä arvasin -viestin (nyt en malta): kun luin jutun Sadun uudesta parisuhteesta ja näin uuden miehen kuvan ja ennen kaikkea luin miehestä saadut vähäiset tiedot, niin minulla heräsi epäilys. Olisin toivonut, että ei olisi herännyt (koska toivon ihmisille kaikkea hyvää).

Hyvää jatkoa kaikille asianosaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tällä Markolla ole omiakin lapsia joita ei vissiin juurikaan tapaa?

Mistä tuollainen tieto?

Täällä taisi joku asiasta keväällä mainita

304/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiveahon tekarit istuvat huonosti.

Vierailija
305/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markohan on päivittänyt faceen eron. Oliko liikaa 2 lasta . ? Raskasta kulkea.......

. . Lahdesta ei kovin pitkä matka Riksuun.

Joo mutta se lyhyin reitti on aika veemäistä ajettavaa. Pikkutie ja paljon nopeusrajoituksia. Ei sitä kauaa jaksa.

Itse asiassa Tuusulaan olisi ollut helpompi poiketa työmatkalla Helsinkiin Lahdesta tai tavata siellä Helsingissä, missä molemmilla taisi olla työt.

Satuhan muutti Riksuun nk turvaverkosto siellä. Mies tuli kuvioihin myöhemmin.

Eli hoidattaa äidillään sijaislapset?

Satu on järjestänyt niin että yksi etäpäivä ja 3 pvää viikossa menee toimipisteelleen ja pe hoitopvä. Lapset on päiväkodissa  tietenkin 4 ja 6 v. Hyvä on lapsella olla mummeihin hyvät suhteet. Itsekin tykkäsin käydä mummilassa joskus olin öitä. 

No eihän se Satun äiti niiden mummi ole. Missä ihmeessä niiden oikeat isovanhemmat (ja myös vanhemmat) ovat? Eivätkö ole missään tekemisissä lastenlastensa kanssa?? Itse kyllä ihmettelen tuollaisia ihmisiä, jotka elelevät täysin tyytyväisinä elämäänsä välittämättä biologisista lapsistaan ja lapsenlapsistaan.

ei kai saa edes kertoa tapaavatko biologiset vanhemmat ja miten sekä isovanhemmat. Yleisellä tasolla saattaa olla kolmessa polvessa ongelmia ettei saa tavata kun valvotusti. Saattaa olla alkoholi.huume ja mielenterveysongelmia ja niistä ei selviä aivan heti noin niinku yleisesti ottaen.

Vierailija
306/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markohan on päivittänyt faceen eron. Oliko liikaa 2 lasta . ? Raskasta kulkea.......

. . Lahdesta ei kovin pitkä matka Riksuun.

Joo mutta se lyhyin reitti on aika veemäistä ajettavaa. Pikkutie ja paljon nopeusrajoituksia. Ei sitä kauaa jaksa.

Itse asiassa Tuusulaan olisi ollut helpompi poiketa työmatkalla Helsinkiin Lahdesta tai tavata siellä Helsingissä, missä molemmilla taisi olla työt.

Satuhan muutti Riksuun nk turvaverkosto siellä. Mies tuli kuvioihin myöhemmin.

Eli hoidattaa äidillään sijaislapset?

Satu on järjestänyt niin että yksi etäpäivä ja 3 pvää viikossa menee toimipisteelleen ja pe hoitopvä. Lapset on päiväkodissa  tietenkin 4 ja 6 v. Hyvä on lapsella olla mummeihin hyvät suhteet. Itsekin tykkäsin käydä mummilassa joskus olin öitä. 

No eihän se Satun äiti niiden mummi ole. Missä ihmeessä niiden oikeat isovanhemmat (ja myös vanhemmat) ovat? Eivätkö ole missään tekemisissä lastenlastensa kanssa?? Itse kyllä ihmettelen tuollaisia ihmisiä, jotka elelevät täysin tyytyväisinä elämäänsä välittämättä biologisista lapsistaan ja lapsenlapsistaan.

ei kai saa edes kertoa tapaavatko biologiset vanhemmat ja miten sekä isovanhemmat. Yleisellä tasolla saattaa olla kolmessa polvessa ongelmia ettei saa tavata kun valvotusti. Saattaa olla alkoholi.huume ja mielenterveysongelmia ja niistä ei selviä aivan heti noin niinku yleisesti ottaen.

Satullakin on mt ongelmia. Eikä se hänen äitinsä ole sijoittetujen lasten mummo.

Vierailija
307/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä näitä julkkisten eropostauksia ”rakastan sinua ikuisesti, kaikkea hyvää, kaipaan sinua” jne. Siirappia.

Miksi??? Ei kukaan eroa jos kaikki on niin hyvin. Tosi Rakkaus kyllä kestää vaikeudet.

Vierailija
308/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän olisi saanut myöskään hehkuttaa lasten tuloa julkisesti, ei saisi nimittää heitä lapsikseen eikä kertoa näidn juoksevan terapiassa.

Vierailija
309/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämän Markon bisnekset mitään suurta oo. Varmaan suhde vaikutti ens alkuun lupaavalta. Ehkä olis kannattanut yhdessämielin tehdä suunnitelma ettei mitään julkisteta. Markon polku alkoi tuntua raskaalta. Marko ilm ehdotti suhteen päättymistä. Satu olis vaan voinut ilmoittaa että olen surullinen koska suhde päättyi ja ei mitään muuta. Emme tarvi tietää.

Vierailija
310/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän hän olisi saanut myöskään hehkuttaa lasten tuloa julkisesti, ei saisi nimittää heitä lapsikseen eikä kertoa näidn juoksevan terapiassa.

Kyllä kai s3n saa ilmoittaa että on sijoituslapset. En oo huomannut että olisi tullut ilmi että käyvät terapiassa. Yksi on saatu aika pienenä. Toinen oli kai 3 v.

Vierailija
311/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai s3n saa ilmoittaa että on sijoituslapset. En oo huomannut että olisi tullut ilmi että käyvät terapiassa. Yksi on saatu aika pienenä. Toinen oli kai 3 v.

Niin, kuinka sitä nyt voi  salatakaan? Yhtäkkiä taloon ilmestyy lapsia, mistä tulivat?? Ei sijaisvanhemmaksi ryhtyminen ole salassa pidettävää tietoa, vain ne lasten ja lasten perheiden asiat.

Vierailija
312/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä näitä julkkisten eropostauksia ”rakastan sinua ikuisesti, kaikkea hyvää, kaipaan sinua” jne. Siirappia.

Miksi??? Ei kukaan eroa jos kaikki on niin hyvin. Tosi Rakkaus kyllä kestää vaikeudet.

Markolla raskas polku. Mitä lie tarkoittaa??? Tulee vaan yx asia mieleen.

Vierailija
313/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa kertoa että perheessä on sijoituslapset. Johan ihmisetcolisivat ihmetelleet mitä lapsia.

Vierailija
314/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei saa somessa julistaa ja jaella lehtijuttuja. Ei saisi kertoa myöskään ikää eikä sukupuolta julkisuuteen. Eikä laverrella että perjantai on lasten terapiapäivä.

Vierailija
315/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Taiveaho ihan ns. tasapainossa?

Olen itsekin eronnut kahden lapsen äiti ja suurin piirtein samaa ikäluokkaa kuin Taiveaho. Käyn jonkin verran treffeillä ja suhteita on ollut, mutta ei tulisi mieleenkään julistaa somessa rakkautta muutaman viikon tapailun jälkeen tai noin höpsöin dramaattisin sanankääntein avata eroa somessa ja kiitellä fanaattisesti kaikkia miehen äidistä lähtien, kun päätetään lopettaa seurustelu muutaman kuukauden jälkeen.

Tuntuu ihan naurettavalta ja järjettömältä touhulta. 15-vuotias draama queen voisi toimia noin, mutta että ihan aikuinen perheellinen nainen?!

Vierailija
316/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei saa somessa julistaa ja jaella lehtijuttuja. Ei saisi kertoa myöskään ikää eikä sukupuolta julkisuuteen. Eikä laverrella että perjantai on lasten terapiapäivä.

Ei ollut että terapiapvä vaan oliko hoitopvä.

Vierailija
317/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen jos huotaanotetaan lapsi vaikka 2 v niin todennäköisesti tarvii jotain erityistukea. En tiedä miten nuo lapset.

Vierailija
318/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut että terapiapvä vaan oliko hoitopvä.

Niin voihan olla, että on keskittänyt kaikki lasten hoitoihin liittyvät päivät perjantaille ( neuvolat, hammashoidot, vasu keskustelut , erilaiset neuvottelut lasten asioissa) Kyllähän lasten kanssa tulee jo paljon ihan pakollisia käyntejä, vaikka olisi ihan normaaleja bio-lapsia. Niitä sitten saa sovitella normaalin virkatyöajan puitteissa ja se on joskus aika työlästä.

Vierailija
319/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirvittävää lyttäämistä. Ja lapsetkin pitäisi riistää kodista koska äiti on eronnut?

Itse erosin 20 vuoden suhteesta ja eroa olin miettinyt niin kauan että olin käsitellyt sen aivan täysin sinä päivänä kun mies muutti pois. Tapasin uuden miehen silloin kun ex asui vielä luonani. Muutimme yhteen vain vuosi siitä kun mieheni muutti pois. Jos suhteemme olisi päättynyt, en kyllä keksi mitään syytä miksi lapsemme olisi pitänyt ottaa pois vanhemmiltaan?

Kyllä sijaisvanhempanakin täytyy olla oikeus elää elämä eroineen ja rakkauksineen.

Satu on ollut yhdessä suhteessa eron jälkeen. Ei todellakaan ansaitse tällaista lynkkaamista. Ei varmasti ole ollut kyse siitä että ”jokainen poikkis” esitellään lapsille.

Vierailija
320/431 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirvittävää lyttäämistä. Ja lapsetkin pitäisi riistää kodista koska äiti on eronnut?

Itse erosin 20 vuoden suhteesta ja eroa olin miettinyt niin kauan että olin käsitellyt sen aivan täysin sinä päivänä kun mies muutti pois. Tapasin uuden miehen silloin kun ex asui vielä luonani. Muutimme yhteen vain vuosi siitä kun mieheni muutti pois. Jos suhteemme olisi päättynyt, en kyllä keksi mitään syytä miksi lapsemme olisi pitänyt ottaa pois vanhemmiltaan?

Kyllä sijaisvanhempanakin täytyy olla oikeus elää elämä eroineen ja rakkauksineen.

Satu on ollut yhdessä suhteessa eron jälkeen. Ei todellakaan ansaitse tällaista lynkkaamista. Ei varmasti ole ollut kyse siitä että ”jokainen poikkis” esitellään lapsille.

Kyllä hän sanoi lehdessä, että tuossa välissäkin oli ollut joku ihana mies sekä treffejä. Itsellä vain yksi lapsi ja ei olisi aikaa tai energiaa tuollaisrlle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme