Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä suunnittelee lomamatkaa exänsä ja yhteisten lastensa.

Mitäs nyt
12.07.2019 |

Olen seurustellut miltei kolme vuotta poikaystäväni kanssa. Nyt hän kertoi suunnittelevansa ensi vuodelle kesäloma matkaa exänsä ja heidän kahden ala-aste ikäisen lapsen kanssa.... Koska lapsille tekee hyvää viettää aikaa molempien vanhempien kanssa. Kysyin voinko lähteä mukaan, mutta ei.. Koska exä ja minä ei tultaisi toimeen ja se pilaisi lasten matkan.

Mitä tästä nyt pitäisi ajatella? Onko kohtuutonta että olen loukkaantunut ja tunnen itseni täysin sivuutetuksi?

Kommentit (183)

Vierailija
1/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä.

Vierailija
2/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurtisaani takaisin kunnialliseksi ammatiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ylpeä siitä että mies on hyvä isä lapsilleen

Vierailija
4/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä sitä?

Vierailija
5/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin nyt enkä silloin ensi vuonna. T. Aikuinen mies

Vierailija
6/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi....ukko mäkeen.

Vierailija
7/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohtuutonta.

Vierailija
8/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuodelle? Kuka suunnittelee tähän aikaan matkaa ensi vuoden kesälle?

Vierailija
9/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi.

Vierailija
10/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa mies saisi lähteä lomamatkalle, mutta takaisin ei enää minun luokseni olisi reissun jälkeen asiaa.

Vierailija
11/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö itsekin käyn exäni ja lastemme kanssa reissussa. Ei tulisi mieleenkään ottaa sinne kummankaan puolisoita mukaan (jos tällaisia olisi). Tekisimme sitten eri reissuja uuden puolison ja lasten kanssa.

Vierailija
12/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette tule toimeen? Musta on lähtökohtaisesti outoa jos exillä hyvät välit, eivätkä tule toimeen toistensa nyxien kanssa. 🤔

Vierailija
13/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette tule toimeen? Musta on lähtökohtaisesti outoa jos exillä hyvät välit, eivätkä tule toimeen toistensa nyxien kanssa. 🤔

Tähän vielä, että miettikää uudelleen sitä yhteistä matkaa! Onko sulla lapsia, jotka voisit ottaa mukaan? Saisitte myös pariskunta-aikaa jos exä on joinain hetkinä lasten kanssa.. uskon että voi tuntua hassulta ajatukselta aluksi, mutta miksei???

Vierailija
14/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on sellaista ilmassa että ukko meinaa pitää kahta vaimoa... Kunhan sanon.

Ja hei - ei se ole mikään poikaystävä; mies on mies ihan viimeistään siinä vaiheessa kun saa toisen lapsensa saman naisen kanssa.

Vierailija
15/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän liian kiinteätä tuollainen perhemeininki. Meneväthän tuossa lapsetkin sekaisin. Huonoa parisuhdemallia kerrassaan. 

Etsi toinen. Unohda tuo iskä.

Terveisin 

elämää nähnyt täti

Vierailija
16/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt kunnolla. Haluaisitko tosissasi mukaan tuollaiselle matkalle? Jos vastauksesi on edelleen kyllä, pääset suoraan käsittämättömimpien ihmisten listani kärkeen.

Vierailija
17/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittelevät suhdettaan. Älä hyväksy!

Vierailija
18/183 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin voisin anaa miehelle ja häne ex-kumppanilleen pisee siiä, että ottava ai jompi kumpi heisä on ottanut asiakseen kertoa tai vahvisaa matkasuunnitelmasta hyvissä ajoin, eikä viime tingassa saati salaisle asiaa..  

Vierailija
19/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sellainen asia jossa on niin helppo ulkopuolisena todeta että hienoa kun tulee exän kanssa toimeen, ole ylpeä kumppanistasi - kunnes joutuu itse kokemaan saman. Ymmärtäisin jos kaikki olisivat mukana reissussa, nyxäkin. Mutta tällainen ulkopuolelle jättäminen ei ole mukavaa eikä oikein.

Vierailija
20/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun poikaystävä haluaa tietenkin sen "ex" n muotovaliona ja vertailukohteena tietenkin mukaan koska historiaa on tämän kanssa.

sun on elettävä asian kanssa ja purtava kieltä tai hammasta. ei kannata mennä kuten jotkut sitten huutamaan herjauksia kun ei kestä tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi