Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä suunnittelee lomamatkaa exänsä ja yhteisten lastensa.

Mitäs nyt
12.07.2019 |

Olen seurustellut miltei kolme vuotta poikaystäväni kanssa. Nyt hän kertoi suunnittelevansa ensi vuodelle kesäloma matkaa exänsä ja heidän kahden ala-aste ikäisen lapsen kanssa.... Koska lapsille tekee hyvää viettää aikaa molempien vanhempien kanssa. Kysyin voinko lähteä mukaan, mutta ei.. Koska exä ja minä ei tultaisi toimeen ja se pilaisi lasten matkan.

Mitä tästä nyt pitäisi ajatella? Onko kohtuutonta että olen loukkaantunut ja tunnen itseni täysin sivuutetuksi?

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun pitäisi päästä poikaystävän kanssa mukaan ja jaatte huoneen. Äiti ja lapset omassa huoneessa. Isompi riita siitä tulee, jos lähtevät keskenään. Tai sitten ilmotat, että menet heidän reissun ajaksi exällesi yöksi.

Vierailija
182/183 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan ok. Mekin käydään, lasten takia. Enkä todellakaan huolis exää takaisin.

Uusperhekuviot ei sovi epävarmoille ja mustasukkaisille persoonille. Sen olen kyllä omalla elämänkokemuksella joutunut toteamaan. Pitää olla vahva luotto kumppaniin ja oma itsetunto kunnossa jotta homma voi toimia. Jos uusperhekuviossa on edes yksi epävarma vastarannankiiski, niin se on tosi raskas kuvio kaikille muille aikuisille ja perheen lapsille.

T. Eronnut äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sekaannuit h u o r i p u k k i i n !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi