Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiiiih, täydellisestä miehestä löytyi yksi vika. Karahtaako suhde tähän?

Vierailija
12.07.2019 |

Olemme seurustelleet puolisen vuotta ja mies on kaikin puolin mitä täydellisin ja sopivin vastakappale minulle. Meni aika pitkään ennen kuin pääsimme sänkypuuhiin ja ajattelin, että alussa varmaan on jännitystä ja paineita miehellä, kun hän laukesi heti sisään tullessaan. Valitettavasti kyse ei ollut mistään poikkeustilanteesta, vaan mies näyttää kärsivän ennenaikaisesta siemensyöksystä. Minä jään lähes poikkeuksetta ilman, koska en ehdi muutamalla työnnöllä vielä mukaan, enkä saa sormi- tai suupelillä.

Miten hitossa tällainen epäonni on edes mahdollista. Olen joka miehen unelma siinä suhteessa, että saan orgasmin yhdynnässä ja sitten kun löydän oman unelmamieheni, niin siihen loppuu saamiseni. Ikää meillä on yli 40 vuotta, joten kokemattomuudesta tämä ei johdu.

Kommentit (363)

Vierailija
201/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei orgasmi ole mikään ihmisoikeus

Valitsetko sinä sellaisen kumppanin, jonka kanssa saat orgasmeja vai sellaisen, jonka kanssa et saa?

Orgasmin saaminen ei ole minulle top 10 -listalla kumppanin valinnan suhteen :D

Ihan muut seikat ratkaisee, rakastanko ihmistä ja haluanko jakaa hänen kanssaan loppuelämäni, esim. luotettavuus, huumorin natsaaminen, mutkaton olo toisen seurassa, samat arvot, samat ajatukset tulevaisuudessa... 

Sinulle siis sopii harrastaa seksiä vaikka useampi kerta viikossa loppuelämäsi ajan, vaikka itse jäät joka kerta ilman? Jos itseäsi ei saamattomuutesi häiritse, niin voi olla, että kumppaniasi alkaa häiritsemään ja jos ei ala, niin ainakaan minä en sellaisen ihmisen kanssa edes haluaisi alkaa sänkykumppaniksi. ap

Joo, mulle avioliitto on niin paljon pyhempi ja syvempi asia kuin pelkkä yhdynnällinen orkku. Joka sekin tosin on ihanaa.

Ymmärrän että sua harmittaa. Luulen kuitenkin, et puhutaan niin eri tasoisista suhteista ettei voi verrata. Sikäli en tiedä, kannattaako edes yrittää ymmärtää toisiamme.

Vaikka seksi on tärkeää, minulle paljon tärkeämpää on se elinikäinen kumppanuus ym. Ja ymmärrän, että kaikkea ei voi saada, jos seksi olisi täydellistä niin sitten sakkaa jossain muussa kohdassa. Täydellistä kumppania ei ole, enkä ole itsekään sellainen.

ps. minulla oli avioliittomme alussa tosi vaikea saada orgasmia, ja se itketti sekä minua että harmitti miestä. Mutta sen verran pieni probleemi kuitenkin isossa mittakaavassa ettei tietenkään kaatanut liittoamme. Nykyisin, parin vuosikymmenen jälkeen olen oppinut saamaan aika helposti orkun, ja se on mukavaa. Mutta ei tärkeintä todellakaan, edelleenkään.

pps. Entä jos elämänkumppani sairastuu vakavasti niin, ettei seksi suju enää lainkaan? Rakastat kumppania, mutta eropaperit vireille, koska huono, eikun olematon seksi?

Jotkut tekevät sopimuksen tuollaisessa sairastapauksessa niin, että saa harrastaa jonkun toisen kanssa.

Eri

Toki, kaikenlaisia sopimuksia voi tehdä.

Sitten on niitäkin, jotka rakastavat seksiä, muttei niin paljon, että lähtisivät etsimään aistinautintoja vieraista edes puolison "luvalla". Monet ajattelevat, että seksi ei kuitenkaan ole niin tärkeää tai pakollista, että sitä on pakko harrastaa omia moraalisääntöjä vastaan. Edelleenkin on ihmisiä, joille avioliiton pyhyys on myös sitä, että joskus joutuu tinkimään vähän omista nautinnoistaan rakkauden vuoksi.

Joissain tapauksissa joku puolisoaan rakastava sairastunut kumppani HALUAA ITSE antaa sille puolisolle luvan. Suo sen hänelle.

Sinun on ehkä vaikea ymmärtää tällaista rakkautta.

On rakkautta antaa lupa, ja on rakkautta jättää lupa käyttämättä.

Hirvittävän vaikea mennä antamaan nevoja ihmisille esim. tilanteessa, jossa toinen puolisoista on neliraajahalvaantunut.

Hirvittävän vaikea ymmärtää, että ihmiset päätyvät eri ratkaisuihin tilanteessa, jossa toinen puolisoista on neliraajahalvaantunut? Et voi pakottaa puolisoa pettämään, jos se tuntuu pahalta.

Kuka tässä on ketään pakottamassa?

JOISSAIN TAPAUKSISSA haluaa antaa luvan.

Kuulostaa siltä, että itse ehdottomuudessasi pakotat tiettyyn toimintatapaan. Ehdottomuus ei aina toimi elämässä. Et voi tietää miten toimisit ennen kuin olisit vastaavassa tilanteessa. Neuvojen antaminen on typerää.

Vierailija
202/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa että on ihmisiä jotka yllättyy siitä että nainen ei halua olla vaan reikänä miehelle. Apua. Kauheen kiva hei ensin kiihottua ja sit kun alotetaan niin kaikki onkin jo ohi. Sit vaan suihkuun masturboimaan vai? Varmaan kiinnostaa ihan hirveesti muutaman kerran jälkeen.

Kyllä . Osa kommenteista on suoraan 1800- luvulta. Eikä kaikki ole palstamiesten provoilua.

Niin paljon kuin seksiä joka tuutista tuputetaankin, todelliset seksitaidot on yhä hukassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

One word: mirtatsapiini

Osaako kukaan kertoa tästä

Niin, laita miehesi aivokemioita arvaamattomasti ja pysyvästi muuttavalle masennuslääkitykselle , jotta saisit parempia orgasmeja.

204/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole täydellinen ;)

Vierailija
205/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

One word: mirtatsapiini

Osaako kukaan kertoa tästä

Niin, laita miehesi aivokemioita arvaamattomasti ja pysyvästi muuttavalle masennuslääkitykselle , jotta saisit parempia orgasmeja.

Mä kysyin tuon. En ole ap, enkä edes tiennyt mikä tuo lääke on. Siksi kysyin.

Vierailija
206/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin tässä pitäisikin nyt olla kauhean onneton ja pettynyt kun en saa yhdynnässä orgasmia. Mutta en ole. Nautin suuresti, vaikka en ole uskoakseni saanut yhtään kertaa yhdynnän kautta.

En nyt ymmärrä, ei kukaan ole käskenyt aloittajaa luopumaan orgaanista. Kysymys on, että hän on ehdoton, että sen kunnon orgasmin täytyisi tulla yhdynnässä.

Miten on, onko aloittaja lukenut mistään tätä, kun suurin osa meistä naisista on niitä jotka saavat orgasmin muulla tavoin? Miten niin monet pystyvät tämän asian kanssa elämään. Kun Loistavalla tämä on näköjään aika vieras ajatus.

Ilmeisesti kun orgasmin saaminen on helppoa ja sen saa joka kerta "normaalisti" niin ihminen pitää sitä itselleen itsestäänselvänä oikeutena ja on etuoikeutettu siihen aina ja iankaikkisesti amen.

Ilman, että koskaan joutuisi muhan tilanteeseen ja lieventämäån ajatustaan ja vaatimustasoaaan.

Kuten joku sanoikin oman etunsa vuoksi kannattaisi opetella nauttimaan myös muulla tavoin tuotetuista orgasmeista.

Jos aloittajalla on nyt ollutkin se hyvä tuuri, että on ollut kestäviä rakastajia, niin jatkossa voi olla niinkin, että niitä on harvemmassa tai miehet muuten ovat vähemmän täydellisä vaikka seksi toimii.

Vanhemmiten myös miesten kunto hiukan hiipuu.

Edelleen ihmettelen miksi ne muulla tavoin saadut orgasmit ovat niin huonoja. Minulla on juuri niin, että kun ei tarvitse silloin miettiä miehen saamista tai aktin pituutta niin voin itse keskittyä 100 % omaan nautintoon ja niin mieskin minun nautintoni mahdollistamiseen.

Olisi ihan kauhea ajatus, että minulle rakkaaan miehen antamat orgasmit olisivat jotenkin huonoja kun en saa niitä yhdynnässä.

Saan voimakkaita orgasmeja ja silti nautin myös itse yhdynnästä ja siitä tunteesta kun mies on sisälläni ja nauttii rakastelusta.

Mitään ei ole mistään pois.

Siksi tunnen, että aloittaja on hiukan itsekäs kun ei edes mieti, että opettelisi nauttimaan muustakin kuin yhdynnästä.

Monesti se on omasta päästä kiinni, jos suostuu muuttamaan mieltään jostain asiasta niin ei se sitten olekaan niin mahdoton ja huono asia.

Vierailija
207/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monelle miehelle ehdotettaisiin ratkaisuksi että tyydyt vain tilanteeseen.

Eli olet suhteessa , jossa ei ole seksiä.

Huvittavaa, miten ap:ta syytetään itsekkääksi jne.

Monelle. Sitä paitsi onhan ap:lla seksiä? Hän ei vain osaa saada hyvää orkkua kuin tietyllä, yhdellä tavalla.

Ai ap on se taitamaton tässä? Yllättäen vika on naisen.

Kyllä sen asian voi noinkin päin kääntää.

Tottakai myös miehellä on iso ongelma, ja edestänsä löytää jos ei tee asialle mitään, vaikka ap hänet nyt jättäisikin. 

Minusta seksi on aina opettelua, uuden ja vanhankin kumppanin kanssa. Ongelma on yhteinen, vaikka toista voisikin enempi syyttää. Mutta molempien kannattaa yrittää miettiä ratkaisua omalta osaltaan.

Juu ja kun ap oikein kovasti miettii ja keskittää ajatuksensa miehen penikseen, se luultavasti laukeaa myöhemmin.

Ajattelin, että ehkä ap:kin voi oppia nauttimaan myös käsi- ja suuseksistä enemmän. Nyt hän omien sanojensa mukaan tulee niistä orkuista vain vihaiseksi. 

Miehellä paljon hommia edessään (täällä tulikin joitain rohkaisevia vinkkejä), mutta kannattaisi minusta naisenkin laajentaa tapojaan saada hyvä orkku. Ihan oman etunsa tähden, voihan tämä ongelma tulla eteen myöhemminkin jonkun toisen "muuten täydellisen" kanssa.

Miksi ap: n pitäisi opetella nauttimaan sellaisesta mistä tulee vihaiseksi?

Vierailija
208/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köö kirjoitti:

Varmaan vähän sama asia kuin jos ei seisoisi ollenkaan. Itse seurustelin täydellisen miehen kanssa, jolla oli yksi pikku ongelma: ei seiso. Asiaa yritettiin useita kertoja ja oli apuvälineitä yms. Mutta kun ei asia korjaantunut niin erohan siitä tuli. Ja jälkeenpäin ajatellen hyvä oli että erottiin, lopulta tuollainen aiheuttaisi vaan myöhemmässä vaiheessa ensin pihtaamista ja läheisyyden loppumisen ja lopulta ero kuitenkin. Se on kumma kun miehet tuppaa syyttämään näistä pihtaamisesta vaikka väittäisin sen olevan lähes aina miehen vika. Nainen pihtaa seksiä, jos ei itse saa siitä mitään iloa. Ennen pihtaamista asia on aina kerrottu miehelle, mutta mies ei vaan usko ja jatkaa huonoa seksiä. Tämän kerroin, koska miehet täällä haukkuu pinnalliseksi ja vaatii että pitäisi vaan olla vaikka seksi on huonoa. Näin niitä pihtareita tehdään.

Juuri niin. Itse laitoin vaimon pihalle kun alkoi lihomaan ja seksi lopahti. Lihominen naisella on ihan sama kuin erektion loppuminen miehellä - ja miehen erektio saattaa lopahtaa jos vaimo on lihava. Siinä vaiheessa ei kannata enää tunteilla vaan laittaa vaimo pihalle. Nyt on hoikka kumppani ja seisokki on aina taattu.

-Mies52

No nyt sä yleiseit liiaksi, osa miehistä tykkää tuhdeista ja seisokki jää jos nainen on hoikka. Ksuneusihanne riippuu ihan ihmisestä, oma veljeni haluaa aina ison tytön. Itse olen hoikka nainen. Kyllä se seisokki myös on vähä huono, jos se riippuu ulkonäöstä. Tulee impotenssi-ongelma myöhemmin kuitenkin.

Mulla on laaja kaveripiiri miehiä - eri taustoilla ja koulutustasoilla duunarista tohtoriin - eikä KUKAAN heistä syty millään tavoin lihavista tai "tuhdeista" ja "kehopositiivisista" naisista. Ei vaan seiso, jos pitää toisen ulkomuotoa vastenmielisenä. Se on totuus. Ja kun harmittaa, että aiemmin niin hoikka ja lihaksikkaan jäntevä nainen on muuttunut vuosien saatossa rannalla loikoilevaksi hylkeeksi, niin ei sekään juuri mieltä kohenna. 

-Mies52

Jännä. Lihavissa on kuitenkin enemmän miehiä. Eikä naiset itse sitä täällä joka päivä.

Vierailija
209/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin tässä pitäisikin nyt olla kauhean onneton ja pettynyt kun en saa yhdynnässä orgasmia. Mutta en ole. Nautin suuresti, vaikka en ole uskoakseni saanut yhtään kertaa yhdynnän kautta.

En nyt ymmärrä, ei kukaan ole käskenyt aloittajaa luopumaan orgaanista. Kysymys on, että hän on ehdoton, että sen kunnon orgasmin täytyisi tulla yhdynnässä.

Miten on, onko aloittaja lukenut mistään tätä, kun suurin osa meistä naisista on niitä jotka saavat orgasmin muulla tavoin? Miten niin monet pystyvät tämän asian kanssa elämään. Kun Loistavalla tämä on näköjään aika vieras ajatus.

Ilmeisesti kun orgasmin saaminen on helppoa ja sen saa joka kerta "normaalisti" niin ihminen pitää sitä itselleen itsestäänselvänä oikeutena ja on etuoikeutettu siihen aina ja iankaikkisesti amen.

Ilman, että koskaan joutuisi muhan tilanteeseen ja lieventämäån ajatustaan ja vaatimustasoaaan.

Kuten joku sanoikin oman etunsa vuoksi kannattaisi opetella nauttimaan myös muulla tavoin tuotetuista orgasmeista.

Jos aloittajalla on nyt ollutkin se hyvä tuuri, että on ollut kestäviä rakastajia, niin jatkossa voi olla niinkin, että niitä on harvemmassa tai miehet muuten ovat vähemmän täydellisä vaikka seksi toimii.

Vanhemmiten myös miesten kunto hiukan hiipuu.

Edelleen ihmettelen miksi ne muulla tavoin saadut orgasmit ovat niin huonoja. Minulla on juuri niin, että kun ei tarvitse silloin miettiä miehen saamista tai aktin pituutta niin voin itse keskittyä 100 % omaan nautintoon ja niin mieskin minun nautintoni mahdollistamiseen.

Olisi ihan kauhea ajatus, että minulle rakkaaan miehen antamat orgasmit olisivat jotenkin huonoja kun en saa niitä yhdynnässä.

Saan voimakkaita orgasmeja ja silti nautin myös itse yhdynnästä ja siitä tunteesta kun mies on sisälläni ja nauttii rakastelusta.

Mitään ei ole mistään pois.

Siksi tunnen, että aloittaja on hiukan itsekäs kun ei edes mieti, että opettelisi nauttimaan muustakin kuin yhdynnästä.

Monesti se on omasta päästä kiinni, jos suostuu muuttamaan mieltään jostain asiasta niin ei se sitten olekaan niin mahdoton ja huono asia.

En ymmärrä miksi ap:n pitäisi mukauttaa itsensä miehen selvään kykenemättömyyteen

Ap voi vain myös ihan yksinkertaisesti vaihtaa miestä. Suhde kun on vasta alussa.

Vierailija
210/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa että on ihmisiä jotka yllättyy siitä että nainen ei halua olla vaan reikänä miehelle. Apua. Kauheen kiva hei ensin kiihottua ja sit kun alotetaan niin kaikki onkin jo ohi. Sit vaan suihkuun masturboimaan vai? Varmaan kiinnostaa ihan hirveesti muutaman kerran jälkeen.

Kyllä . Osa kommenteista on suoraan 1800- luvulta. Eikä kaikki ole palstamiesten provoilua.

Niin paljon kuin seksiä joka tuutista tuputetaankin, todelliset seksitaidot on yhä hukassa?

Eikös se kuningatar Victoria kehoittanut naisia ajattelemaan isänmaata...?

Vierailija
211/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap, oletteko puhuneet asiasta avoimesti? Mitä mies vastasi?

Puhu nyt ainakin ennen kuin jätät.

Vierailija
212/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köö kirjoitti:

Varmaan vähän sama asia kuin jos ei seisoisi ollenkaan. Itse seurustelin täydellisen miehen kanssa, jolla oli yksi pikku ongelma: ei seiso. Asiaa yritettiin useita kertoja ja oli apuvälineitä yms. Mutta kun ei asia korjaantunut niin erohan siitä tuli. Ja jälkeenpäin ajatellen hyvä oli että erottiin, lopulta tuollainen aiheuttaisi vaan myöhemmässä vaiheessa ensin pihtaamista ja läheisyyden loppumisen ja lopulta ero kuitenkin. Se on kumma kun miehet tuppaa syyttämään näistä pihtaamisesta vaikka väittäisin sen olevan lähes aina miehen vika. Nainen pihtaa seksiä, jos ei itse saa siitä mitään iloa. Ennen pihtaamista asia on aina kerrottu miehelle, mutta mies ei vaan usko ja jatkaa huonoa seksiä. Tämän kerroin, koska miehet täällä haukkuu pinnalliseksi ja vaatii että pitäisi vaan olla vaikka seksi on huonoa. Näin niitä pihtareita tehdään.

Juuri niin. Itse laitoin vaimon pihalle kun alkoi lihomaan ja seksi lopahti. Lihominen naisella on ihan sama kuin erektion loppuminen miehellä - ja miehen erektio saattaa lopahtaa jos vaimo on lihava. Siinä vaiheessa ei kannata enää tunteilla vaan laittaa vaimo pihalle. Nyt on hoikka kumppani ja seisokki on aina taattu.

-Mies52

No nyt sä yleiseit liiaksi, osa miehistä tykkää tuhdeista ja seisokki jää jos nainen on hoikka. Ksuneusihanne riippuu ihan ihmisestä, oma veljeni haluaa aina ison tytön. Itse olen hoikka nainen. Kyllä se seisokki myös on vähä huono, jos se riippuu ulkonäöstä. Tulee impotenssi-ongelma myöhemmin kuitenkin.

Mulla on laaja kaveripiiri miehiä - eri taustoilla ja koulutustasoilla duunarista tohtoriin - eikä KUKAAN heistä syty millään tavoin lihavista tai "tuhdeista" ja "kehopositiivisista" naisista. Ei vaan seiso, jos pitää toisen ulkomuotoa vastenmielisenä. Se on totuus. Ja kun harmittaa, että aiemmin niin hoikka ja lihaksikkaan jäntevä nainen on muuttunut vuosien saatossa rannalla loikoilevaksi hylkeeksi, niin ei sekään juuri mieltä kohenna. 

-Mies52

Jännä. Lihavissa on kuitenkin enemmän miehiä. Eikä naiset itse sitä täällä joka päivä.

Naisilla on huomattavasti parempi kyky kiihottua muistakin asioista kuin pelkästä ulkonäöstä. Tämän suhteen naiset ovat selvästi joustavampi sukupuoli, sillä esimerkiksi korkea status ja varakkuus eivät kiihota miehiä lainkaan samalla tavalla kuin naisia.

Vierailija
213/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin lukea 2 sivua kommentteja ja pakko sanoa vaan että KVG eli katso googlesta. Miksi kyselet jostain vauva palstalta jossa hengaa suomen pohjasakka trollailemassa tai antamassa turhia neuvoja. 

Tohon löytyy ihan harjotteita miten voi pidentää sitä aikaa. Toinen keino on että otatte vartin breikin ja teette uusiks. Ei varmaan tule enää ekalla työnnöllä.

Mutta kuten sanoin, kvg

*huokaus*

Vierailija
214/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksoin lukea 2 sivua kommentteja ja pakko sanoa vaan että KVG eli katso googlesta. Miksi kyselet jostain vauva palstalta jossa hengaa suomen pohjasakka trollailemassa tai antamassa turhia neuvoja. 

Tohon löytyy ihan harjotteita miten voi pidentää sitä aikaa. Toinen keino on että otatte vartin breikin ja teette uusiks. Ei varmaan tule enää ekalla työnnöllä.

Mutta kuten sanoin, kvg

*huokaus*

Lvk=lue ketju.

Siihen, että yritetään uusiksi on ap jo vastannut.

Vierailija
215/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taitais pitää täydellisenä miehenä enää tuon jälkeen. 

Vierailija
216/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteesa.

Hemmetin turhauttavaa.

Vierailija
217/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monelle miehelle ehdotettaisiin ratkaisuksi että tyydyt vain tilanteeseen.

Monelle. Sitä paitsi onhan ap:lla seksiä? Hän ei vain osaa saada hyvää orkkua kuin tietyllä, yhdellä tavalla.

Tottakai myös miehellä on iso ongelma, ja edestänsä löytää jos ei tee asialle mitään, vaikka ap hänet nyt jättäisikin. 

Minusta seksi on aina opettelua, uuden ja vanhankin kumppanin kanssa. Ongelma on yhteinen, vaikka toista voisikin enempi syyttää. Mutta molempien kannattaa yrittää miettiä ratkaisua omalta osaltaan.

Juu ja kun ap oikein kovasti miettii ja keskittää ajatuksensa miehen penikseen, se luultavasti laukeaa myöhemmin.

Ajattelin, että ehkä ap:kin voi oppia nauttimaan myös käsi- ja suuseksistä enemmän. Nyt hän omien sanojensa mukaan tulee niistä orkuista vain vihaiseksi. 

Miehellä paljon hommia edessään (täällä tulikin joitain rohkaisevia vinkkejä), mutta kannattaisi minusta naisenkin laajentaa tapojaan saada hyvä orkku. Ihan oman etunsa tähden, voihan tämä ongelma tulla eteen myöhemminkin jonkun toisen "muuten täydellisen" kanssa.

Esim. siksi, että voisi olla onnellisempi tämän muuten täydellisen miehen kanssa? Suurin osa naisista saa orkun muutoin kuin vain yhdynnässä, ei siis ole sinänsä kauhea tai harvinainen asia. Siitä siis ei tarvitse tulla vihaiseksi, orkusta.

Ihan oma etu, kun kerran nautintoa haluaa ;) Toista ei voi muuttaa, mutta itseään voi yrittää.

Vierailija
218/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset ja tälläsiä ongelmia, voi jeesus sentään. Tässäkin huomaa kuinka surkeita tapauksia suurin osa ihmisistä on, peitellään kyllä autoilla ja taloilla vajavaisuuksia ja ongelmia. Kuinka säälittävää voi olla, että yli 40v mies ei osaa naista tyydyttää ja kärsii ennenaikaisesta laukeamisesta? Voi herranjumala, helposti pystyy paukuttamaan kun kani sen 15-20min ja hitaammin keinutellen 45-60min ja tähän päälle vielä esilämmittelyt. Koko touhuun menee melkein aina yli tunti. Harrastakaa liikuntaa ja opetelkaa hallitsemaan omaa kehoanne.

T: M40

Vierailija
219/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. siksi, että voisi olla onnellisempi tämän muuten täydellisen miehen kanssa? Suurin osa naisista saa orkun muutoin kuin vain yhdynnässä, ei siis ole sinänsä kauhea tai harvinainen asia. Siitä siis ei tarvitse tulla vihaiseksi, orkusta.

Ihan oma etu, kun kerran nautintoa haluaa ;) Toista ei voi muuttaa, mutta itseään voi yrittää.[/

Mutta ap saa yhdynnässä niin mitä se suurin osa tähän kuuluu. Silloin he eivät sovi toisilleen.

On myös se vaihtoehto että etsii sopivamman miehen.

Vierailija
220/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma etu, kun kerran nautintoa haluaa ;) Toista ei voi muuttaa, mutta itseään voi yrittää.

Olen eri, mutta vaikka saisi muutenkin (kuten minä), niin ei se voi korvata muita asioita. Kuulostaisi jokseenkin vi*tumaiselta, jos kuulisi, että juu, nyt loppuelämäsi voit saada vain tavalla x, mutta tää kumppani kuitenkin saa ihan normisti, haha. Onnellisuus saattaisi alkaa kummasti kadota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän