Eiiiih, täydellisestä miehestä löytyi yksi vika. Karahtaako suhde tähän?
Olemme seurustelleet puolisen vuotta ja mies on kaikin puolin mitä täydellisin ja sopivin vastakappale minulle. Meni aika pitkään ennen kuin pääsimme sänkypuuhiin ja ajattelin, että alussa varmaan on jännitystä ja paineita miehellä, kun hän laukesi heti sisään tullessaan. Valitettavasti kyse ei ollut mistään poikkeustilanteesta, vaan mies näyttää kärsivän ennenaikaisesta siemensyöksystä. Minä jään lähes poikkeuksetta ilman, koska en ehdi muutamalla työnnöllä vielä mukaan, enkä saa sormi- tai suupelillä.
Miten hitossa tällainen epäonni on edes mahdollista. Olen joka miehen unelma siinä suhteessa, että saan orgasmin yhdynnässä ja sitten kun löydän oman unelmamieheni, niin siihen loppuu saamiseni. Ikää meillä on yli 40 vuotta, joten kokemattomuudesta tämä ei johdu.
Kommentit (363)
Minulla on nelikymppisenä mennyt toiseen suuntaan, meinaa kestää ja kestää. Ei se nyt tosin iso ongelma ole, varsinkaan pikaräjähtelyn rinnalla. Eikä emännällä ole valittamista, hän on onneksi meistä se herkemmin laukeava muutenkin.
Omalta kohdaltani olen huomannut, että jos rynkytän kovaa vauhtia niin en itse laukea, tarvitsen itse hitaampaa, hankaavampaa liikettä. En tiedä olisiko tuosta apua? Voihan se tietysti olla, että minuuttimuna paukahtaa entistäkin nopeammin jos vauhtia lisätään.
Osaako se mies lämmitellä sinut ihan rajoille asti, ennen kuin itse saa erektion ja tunkeutuu sinuun? Sinä muuten vastasit tuolla aiemmin ainakin osittain kysymykseesi. Sinä et saa, koska jännität koko ajan, miten nopeasti mies tulee. Rentoudu, hyvä ihminen. Teillä taitaa olla molemmilla vielä aika paljon oppimista rakastelusta.