Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiiiih, täydellisestä miehestä löytyi yksi vika. Karahtaako suhde tähän?

Vierailija
12.07.2019 |

Olemme seurustelleet puolisen vuotta ja mies on kaikin puolin mitä täydellisin ja sopivin vastakappale minulle. Meni aika pitkään ennen kuin pääsimme sänkypuuhiin ja ajattelin, että alussa varmaan on jännitystä ja paineita miehellä, kun hän laukesi heti sisään tullessaan. Valitettavasti kyse ei ollut mistään poikkeustilanteesta, vaan mies näyttää kärsivän ennenaikaisesta siemensyöksystä. Minä jään lähes poikkeuksetta ilman, koska en ehdi muutamalla työnnöllä vielä mukaan, enkä saa sormi- tai suupelillä.

Miten hitossa tällainen epäonni on edes mahdollista. Olen joka miehen unelma siinä suhteessa, että saan orgasmin yhdynnässä ja sitten kun löydän oman unelmamieheni, niin siihen loppuu saamiseni. Ikää meillä on yli 40 vuotta, joten kokemattomuudesta tämä ei johdu.

Kommentit (363)

Vierailija
361/363 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset ja tälläsiä ongelmia, voi jeesus sentään. Tässäkin huomaa kuinka surkeita tapauksia suurin osa ihmisistä on, peitellään kyllä autoilla ja taloilla vajavaisuuksia ja ongelmia. Kuinka säälittävää voi olla, että yli 40v mies ei osaa naista tyydyttää ja kärsii ennenaikaisesta laukeamisesta? Voi herranjumala, helposti pystyy paukuttamaan kun kani sen 15-20min ja hitaammin keinutellen 45-60min ja tähän päälle vielä esilämmittelyt. Koko touhuun menee melkein aina yli tunti. Harrastakaa liikuntaa ja opetelkaa hallitsemaan omaa kehoanne.

T: M40

Yöks.

Tälläiset jyystäjät on enemmänkuin turnoff.

Ei jatkoon.

Mulla meni inhosta kylmanvareet kun ajattelin jotain nelikymppista jamppaa "paukuttamassa kuin kani" 15-20 minuuttia putkeen... Tsiisus. 

N44

En arvostelis ennenaikaista laukeamista, eikai sille mitään voi, mutta ei tuossa minusta ollut muuten mitään vikaa. Riippuu varmaan siitä kuinka helppoa se tuleminen itselle on. N40

Vierailija
362/363 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nelikymppisenä mennyt toiseen suuntaan, meinaa kestää ja kestää. Ei se nyt tosin iso ongelma ole, varsinkaan pikaräjähtelyn rinnalla. Eikä emännällä ole valittamista, hän on onneksi meistä se herkemmin laukeava muutenkin. 

Omalta kohdaltani olen huomannut, että jos rynkytän kovaa vauhtia niin en itse laukea, tarvitsen itse hitaampaa, hankaavampaa liikettä. En tiedä olisiko tuosta apua? Voihan se tietysti olla, että minuuttimuna paukahtaa entistäkin nopeammin jos vauhtia lisätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/363 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako se mies lämmitellä sinut ihan rajoille asti, ennen kuin itse saa erektion ja tunkeutuu sinuun? Sinä muuten vastasit tuolla aiemmin ainakin osittain kysymykseesi. Sinä et saa, koska jännität koko ajan, miten nopeasti mies tulee. Rentoudu, hyvä ihminen. Teillä taitaa olla molemmilla vielä aika paljon oppimista rakastelusta.