Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiiiih, täydellisestä miehestä löytyi yksi vika. Karahtaako suhde tähän?

Vierailija
12.07.2019 |

Olemme seurustelleet puolisen vuotta ja mies on kaikin puolin mitä täydellisin ja sopivin vastakappale minulle. Meni aika pitkään ennen kuin pääsimme sänkypuuhiin ja ajattelin, että alussa varmaan on jännitystä ja paineita miehellä, kun hän laukesi heti sisään tullessaan. Valitettavasti kyse ei ollut mistään poikkeustilanteesta, vaan mies näyttää kärsivän ennenaikaisesta siemensyöksystä. Minä jään lähes poikkeuksetta ilman, koska en ehdi muutamalla työnnöllä vielä mukaan, enkä saa sormi- tai suupelillä.

Miten hitossa tällainen epäonni on edes mahdollista. Olen joka miehen unelma siinä suhteessa, että saan orgasmin yhdynnässä ja sitten kun löydän oman unelmamieheni, niin siihen loppuu saamiseni. Ikää meillä on yli 40 vuotta, joten kokemattomuudesta tämä ei johdu.

Kommentit (363)

Vierailija
161/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin kyseisestä vaivasta aiemmin. Tuli kokeiltua puuduttavat voiteet, kondomi ei vaikuttanut asiaan, keskeytysharjoitukset ei auttanut, lääkärin reseptillä kirjoittama priligy niminen lääke ei auttanut. Avun huomasin löytyvän kun en keskittynyt seksiä harrastaessa siihen tilanteeseen, vaan vaikka koitin keskittyä laskemaan tapetista kuvioita tai muuta vastaavaa. Nykyään ei noitakaan harjoitteita tarvitse tehdä vaan pystyn säötelemään tulemiseni kestoa ja nykyyään saan orgasmini vaimon jälkeen.

Vierailija
162/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei orgasmi ole mikään ihmisoikeus

Valitsetko sinä sellaisen kumppanin, jonka kanssa saat orgasmeja vai sellaisen, jonka kanssa et saa?

Orgasmin saaminen ei ole minulle top 10 -listalla kumppanin valinnan suhteen :D

Ihan muut seikat ratkaisee, rakastanko ihmistä ja haluanko jakaa hänen kanssaan loppuelämäni, esim. luotettavuus, huumorin natsaaminen, mutkaton olo toisen seurassa, samat arvot, samat ajatukset tulevaisuudessa... 

Sinulle siis sopii harrastaa seksiä vaikka useampi kerta viikossa loppuelämäsi ajan, vaikka itse jäät joka kerta ilman? Jos itseäsi ei saamattomuutesi häiritse, niin voi olla, että kumppaniasi alkaa häiritsemään ja jos ei ala, niin ainakaan minä en sellaisen ihmisen kanssa edes haluaisi alkaa sänkykumppaniksi. ap

Joo, mulle avioliitto on niin paljon pyhempi ja syvempi asia kuin pelkkä yhdynnällinen orkku. Joka sekin tosin on ihanaa.

Ymmärrän että sua harmittaa. Luulen kuitenkin, et puhutaan niin eri tasoisista suhteista ettei voi verrata. Sikäli en tiedä, kannattaako edes yrittää ymmärtää toisiamme.

Vaikka seksi on tärkeää, minulle paljon tärkeämpää on se elinikäinen kumppanuus ym. Ja ymmärrän, että kaikkea ei voi saada, jos seksi olisi täydellistä niin sitten sakkaa jossain muussa kohdassa. Täydellistä kumppania ei ole, enkä ole itsekään sellainen.

ps. minulla oli avioliittomme alussa tosi vaikea saada orgasmia, ja se itketti sekä minua että harmitti miestä. Mutta sen verran pieni probleemi kuitenkin isossa mittakaavassa ettei tietenkään kaatanut liittoamme. Nykyisin, parin vuosikymmenen jälkeen olen oppinut saamaan aika helposti orkun, ja se on mukavaa. Mutta ei tärkeintä todellakaan, edelleenkään.

pps. Entä jos elämänkumppani sairastuu vakavasti niin, ettei seksi suju enää lainkaan? Rakastat kumppania, mutta eropaperit vireille, koska huono, eikun olematon seksi?

Jotkut tekevät sopimuksen tuollaisessa sairastapauksessa niin, että saa harrastaa jonkun toisen kanssa.

Eri

Toki, kaikenlaisia sopimuksia voi tehdä.

Sitten on niitäkin, jotka rakastavat seksiä, muttei niin paljon, että lähtisivät etsimään aistinautintoja vieraista edes puolison "luvalla". Monet ajattelevat, että seksi ei kuitenkaan ole niin tärkeää tai pakollista, että sitä on pakko harrastaa omia moraalisääntöjä vastaan. Edelleenkin on ihmisiä, joille avioliiton pyhyys on myös sitä, että joskus joutuu tinkimään vähän omista nautinnoistaan rakkauden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies39 kirjoitti:

Itse kärsin kyseisestä vaivasta aiemmin. Tuli kokeiltua puuduttavat voiteet, kondomi ei vaikuttanut asiaan, keskeytysharjoitukset ei auttanut, lääkärin reseptillä kirjoittama priligy niminen lääke ei auttanut. Avun huomasin löytyvän kun en keskittynyt seksiä harrastaessa siihen tilanteeseen, vaan vaikka koitin keskittyä laskemaan tapetista kuvioita tai muuta vastaavaa. Nykyään ei noitakaan harjoitteita tarvitse tehdä vaan pystyn säötelemään tulemiseni kestoa ja nykyyään saan orgasmini vaimon jälkeen.

Iso peukku tälle ja asenteelle 👍.

Vierailija
164/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monelle miehelle ehdotettaisiin ratkaisuksi että tyydyt vain tilanteeseen.

Eli olet suhteessa , jossa ei ole seksiä.

Huvittavaa, miten ap:ta syytetään itsekkääksi jne.

Monelle. Sitä paitsi onhan ap:lla seksiä? Hän ei vain osaa saada hyvää orkkua kuin tietyllä, yhdellä tavalla.

Vierailija
165/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monelle miehelle ehdotettaisiin ratkaisuksi että tyydyt vain tilanteeseen.

Monelle. Sitä paitsi onhan ap:lla seksiä? Hän ei vain osaa saada hyvää orkkua kuin tietyllä, yhdellä tavalla.

Ai ap on se taitamaton tässä? Yllättäen vika on naisen.

Vierailija
166/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehem pitää ainakim kymmenen minuuttia jaksaa panna,,,kyllä se näim on,,,

T. palstamammat

(yhdynnän keskipituus n noin 5 minuuttia)

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…

Käsittämättömän lyhyttä menoa!

Ehkä sitten olen käsitämättömän onnekas, kun aviomieheni, ainoa sänkykumppanini pystyy touhuun helposti puolikin tuntia, ja ensimmäinen olen minäkin hänelle eli ei ole mistään "harjoittelusta" kyse =) 

nim.merk. Moraalinvartija

Vierailija
167/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI kannata tuhlata aikaa sellaisen miehen kanssa. Itse laitoin oman vaimoni kierrätykseen heti, kun sänkyhommat ei enää luistaneet. Nyt on uusi nainen ja seksi pelaa. Ei kande tuhlata elämää.

-Mies52

Jos seksi ei luista niin elämä tuhlaantuu :O  Ei teillä kyllä paljoa sisältöä sit ole, jos on seksistä kiinni  elämä :D

nim.merk. Moraalinvartija

Vierailija
168/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei orgasmi ole mikään ihmisoikeus

Valitsetko sinä sellaisen kumppanin, jonka kanssa saat orgasmeja vai sellaisen, jonka kanssa et saa?

Orgasmin saaminen ei ole minulle top 10 -listalla kumppanin valinnan suhteen :D

Ihan muut seikat ratkaisee, rakastanko ihmistä ja haluanko jakaa hänen kanssaan loppuelämäni, esim. luotettavuus, huumorin natsaaminen, mutkaton olo toisen seurassa, samat arvot, samat ajatukset tulevaisuudessa... 

Sinulle siis sopii harrastaa seksiä vaikka useampi kerta viikossa loppuelämäsi ajan, vaikka itse jäät joka kerta ilman? Jos itseäsi ei saamattomuutesi häiritse, niin voi olla, että kumppaniasi alkaa häiritsemään ja jos ei ala, niin ainakaan minä en sellaisen ihmisen kanssa edes haluaisi alkaa sänkykumppaniksi. ap

Joo, mulle avioliitto on niin paljon pyhempi ja syvempi asia kuin pelkkä yhdynnällinen orkku. Joka sekin tosin on ihanaa.

Ymmärrän että sua harmittaa. Luulen kuitenkin, et puhutaan niin eri tasoisista suhteista ettei voi verrata. Sikäli en tiedä, kannattaako edes yrittää ymmärtää toisiamme.

Vaikka seksi on tärkeää, minulle paljon tärkeämpää on se elinikäinen kumppanuus ym. Ja ymmärrän, että kaikkea ei voi saada, jos seksi olisi täydellistä niin sitten sakkaa jossain muussa kohdassa. Täydellistä kumppania ei ole, enkä ole itsekään sellainen.

ps. minulla oli avioliittomme alussa tosi vaikea saada orgasmia, ja se itketti sekä minua että harmitti miestä. Mutta sen verran pieni probleemi kuitenkin isossa mittakaavassa ettei tietenkään kaatanut liittoamme. Nykyisin, parin vuosikymmenen jälkeen olen oppinut saamaan aika helposti orkun, ja se on mukavaa. Mutta ei tärkeintä todellakaan, edelleenkään.

pps. Entä jos elämänkumppani sairastuu vakavasti niin, ettei seksi suju enää lainkaan? Rakastat kumppania, mutta eropaperit vireille, koska huono, eikun olematon seksi?

Jotkut tekevät sopimuksen tuollaisessa sairastapauksessa niin, että saa harrastaa jonkun toisen kanssa.

Eri

Toki, kaikenlaisia sopimuksia voi tehdä.

Sitten on niitäkin, jotka rakastavat seksiä, muttei niin paljon, että lähtisivät etsimään aistinautintoja vieraista edes puolison "luvalla". Monet ajattelevat, että seksi ei kuitenkaan ole niin tärkeää tai pakollista, että sitä on pakko harrastaa omia moraalisääntöjä vastaan. Edelleenkin on ihmisiä, joille avioliiton pyhyys on myös sitä, että joskus joutuu tinkimään vähän omista nautinnoistaan rakkauden vuoksi.

Joissain tapauksissa joku puolisoaan rakastava sairastunut kumppani HALUAA ITSE antaa sille puolisolle luvan. Suo sen hänelle.

Sinun on ehkä vaikea ymmärtää tällaista rakkautta.

Vierailija
169/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köö kirjoitti:

Varmaan vähän sama asia kuin jos ei seisoisi ollenkaan. Itse seurustelin täydellisen miehen kanssa, jolla oli yksi pikku ongelma: ei seiso. Asiaa yritettiin useita kertoja ja oli apuvälineitä yms. Mutta kun ei asia korjaantunut niin erohan siitä tuli. Ja jälkeenpäin ajatellen hyvä oli että erottiin, lopulta tuollainen aiheuttaisi vaan myöhemmässä vaiheessa ensin pihtaamista ja läheisyyden loppumisen ja lopulta ero kuitenkin. Se on kumma kun miehet tuppaa syyttämään näistä pihtaamisesta vaikka väittäisin sen olevan lähes aina miehen vika. Nainen pihtaa seksiä, jos ei itse saa siitä mitään iloa. Ennen pihtaamista asia on aina kerrottu miehelle, mutta mies ei vaan usko ja jatkaa huonoa seksiä. Tämän kerroin, koska miehet täällä haukkuu pinnalliseksi ja vaatii että pitäisi vaan olla vaikka seksi on huonoa. Näin niitä pihtareita tehdään.

Juuri niin. Itse laitoin vaimon pihalle kun alkoi lihomaan ja seksi lopahti. Lihominen naisella on ihan sama kuin erektion loppuminen miehellä - ja miehen erektio saattaa lopahtaa jos vaimo on lihava. Siinä vaiheessa ei kannata enää tunteilla vaan laittaa vaimo pihalle. Nyt on hoikka kumppani ja seisokki on aina taattu.

-Mies52

Oletko miettinyt, miksi seisokkisi on riippuvainen naisen koosta? Eli vaikka rakastat naista, ulkonäkö lorpauttaa katkarapusi?

Toivottavasti ymmärrät, että sinulla on joku vika ajatuksissasi, tuo ei kuulosta terveeltä. Oletko katsonut liikaa pokea, aivosi on ehdollistunut vain tiettyyn body-malliin ja kuvioon?

Surullista ja säälittävää.

Vierailija
170/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään karahda. Otatte apuvälineet käyttöön. Sä tulet ensin ja sitten mies kirsikkana kakun päälle. Kirjastosta saa hyvää lukemista tämän asian tiimoilta. Suosittelen Mitra Vasaran Seksi ja läsnäolo -kirjaa. :)

Apuvälineillä saaminen on käytännössä sama kuin itsetyydytys ja sillä tavalla saamani orgasmit ovat huonoja verrattuna yhdynnässä kokemiini. ap

Kai huonokin (kuinka huono huono orkku muuten on?) on parempi kuin kokonaan ilman jääminen?

Minä en halua jäädä ilman niitä hyviä orkkuja. Huonompia saan aikaiseksi yksinkin. ap

Kaikkea ei voi saada, aina. Voi olla,  että tämä on nyt sinun nöyryyden koulusi, tajuat elämän haavoittuvuuden ja epätäydellisyyden. 

Oikeasti voi miettiä, miten röyhkeä (vaikkain ymmärrettävä) "minä en halua jäädä ilman hyviä orkkuja"- lause on. Sinä sinä sinä, ja hyvä (huom. ei huonompi!) orkku elämän tärkein asia!

Se ei ole yhtään röyhkeä, kun ottaa huomioon että:

1. Mies ei halua itse tehdä asialle mitään, vaikka voisi. Hänelle ap:n nautinto seksissä ei ole kovin tärkeä asia. Tähän ongelmaan on olemassa hoitokeinoja, esim lääkkeitä (muistaakseni miniannos jotain masennuslääkettä auttoi tähän vaivaan.)

2. Suhde on vasta alussa. Tässä vaiheessa kun ei ola vielä sitouduttu, kannattaa miettiä tällaiset asiat läpi.

2. Seksi sitoo aina, sen verran intiimiä kanssakäymistä. Raamatullisestikin miellessä yhdyntä = avioliitto, eli kyllä, silloin sitoudutaan loppuelämäksi. Tunnen myös paljon ei-uskovaisia, jotka eivät mene sänkyyn, ennenkuin ollaan sitouduttu jollain tasolla.

Vierailija
171/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räplää itsesi valmiiksi ennen aktia....

Vierailija
172/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen asian voi noinkin päin kääntää.

Tottakai myös miehellä on iso ongelma, ja edestänsä löytää jos ei tee asialle mitään, vaikka ap hänet nyt jättäisikin. 

Minusta seksi on aina opettelua, uuden ja vanhankin kumppanin kanssa. Ongelma on yhteinen, vaikka toista voisikin enempi syyttää. Mutta molempien kannattaa yrittää miettiä ratkaisua omalta osaltaan.

Vierailija
173/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täydellistä miestä kuin naistakaan. Itse tyytyisin sinun osaasi jos mies muuten on " täydellinen". Kun muilla keinoilla saa orkun niin se riittää minulle.

Vierailija
174/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on kyllä palstamammoihinkin uponnut tämä individualistis-hedonistinen degeneraatiomäd*tys, jossa seksi on koko elämän ja parisuhteen keskipiste. Selllaista se kai on kun maailmankuva on rakennettu populaarikulttuurin ja naistenlehtien pohjalta

Vierailija
175/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen asian voi noinkin päin kääntää.

Tottakai myös miehellä on iso ongelma, ja edestänsä löytää jos ei tee asialle mitään, vaikka ap hänet nyt jättäisikin. 

Minusta seksi on aina opettelua, uuden ja vanhankin kumppanin kanssa. Ongelma on yhteinen, vaikka toista voisikin enempi syyttää. Mutta molempien kannattaa yrittää miettiä ratkaisua omalta osaltaan.

Juu ja kun ap oikein kovasti miettii ja keskittää ajatuksensa miehen penikseen, se luultavasti laukeaa myöhemmin.

Vierailija
176/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin. Ainoa mahdollisuus jatkaa jos mies suostuisi tekemään töitä asian kanssa lääkärissä, seksuaaliterapiassa ym.

En enää koskaan ala parisuhteeseen, jossa seksi ei ole tyydyttävää. Ei, vaan taivaallista.

Vierailija
177/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole täydellistä miestä kuin naistakaan. Itse tyytyisin sinun osaasi jos mies muuten on " täydellinen". Kun muilla keinoilla saa orkun niin se riittää minulle.

Se riittää ehkä sinulle, mutta ei jollekin toiselle.

Vierailija
178/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni samoin ajattelee, ongelma on yhteinen jos yhdessä meinaatte olla.

Tai sitten jos aloittaja ei suostu eikä halua saada, edes yrittää, (sitä täydellistä) orgasmia muulla tavoin kuin yhdynnässä niin sitten helpompaa erota, ilmeisesti hänellä ei riitä kärsivällisyyttä katsoa paraneeko miehen kestävyys.

Joko se paranee tai ei, mutta ehkä asiaa auttaisi näin alissa jos kuitenkin joko ennen tai jälkeen aloittajalle jollain konstilla orgasmi ja mies saisi keskittyä "harjaantumiseen" ilman paineita aloittajan nautinnosta.

Tämä nyt oleva tilanne lisää miehen paineita ja jännitystä. Ainakin Jos aloittaja hyvin selkeästi tuo tuon asian, ettei nauti kuin yhdellä tavalla.

Itse olen taas niitä "joka miehen painajaisia" 😁 joka hyvin harvoin saa orgasmia yhdynnässä.

En tunne itseäni kuitenkaan yhtään huonommaksi ihmiseksi enkä saavani huonoja orgasmeja, päinvastoin oikein hyviä, kiitos.

En koe jäävän paitsi mistään kun kuitenkin rakastan miestäni ja ja seksi ja läheisyys on hyvää.

Ei mies ole kertaakaan huokaillut, että saisivat joskus olla sellaisen joka miehen unelman kanssa😀.

Kyllä hän huokailee ja muutakin rakastelun aikana, mutta ihan muusta syystä. 😊

Hiukan nyt huokuu omahyväisyys ja ehdottomuus aloittajasta, jos puhutaan rakkaussuhteesta.

Mutta jos hänelle tämä nykyinen on pelkkä tai suurimmalta osalta seksisuhde, niin silloin asia eri.

Mutta silloinhan ei ole niin väliä onko se mies muutoin niin ihana ja täydellinen, kuten nyt on, vaan etsiä sellainen mies joka on täydellinen seksissä ja aikaansaa aloittajalle sen kaikista parhaan orgasmin.

Kysymys on valinnoista, kaikkea ei voi aina saada samassa paketissa, ikävä kyllä.

Siis ymmärrän aloittajan ongelman, mutta en täysin ehdottomuutta, että hänelle ei kelpaa kuin vaan se paras orgasmi, edes kokeillakseen hiukan aikaa parantuuko miehen kestävyys.

Minun ajatusmaailmaani ehdottomuus ei sovi yhteen rakkauden kanssa.

Mutta tämä nyt minun ajatusmaailmani, ei kaikkien.

Vierailija
179/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli 10 vuotta tuollainen mies. Ihan alussa ongelmaa ei ollut, noin vuoden seurustelun jälkeen alkoi. Loppuvaiheessa alkoi myös olla ongelmia koko seisokin kanssa, seisokki oli puolta pienempi kuin ennen..

Mies osasi ja halusi tyydyttää muilla tavoin joten suhde kesti ongelman. Mutta en voi kieltää ettenkö olisi usein kaivannut ihan rehtiä yhdyntää.. Ongelma oli myös se että mies ei suostunut hakemaan tuohon apua, koska niitä on kuitenkin saatavilla.

Vierailija
180/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häkellyttävää miten pinnallisia naiset ovat...

T. Mies

Ei siinä ole kyllä mitään pinnallista, että naisenkin pitää saada orgasmi seksissä. Ihan normaalia sen pitäisi ainakin olla ja jos miehelle ei ole niin täytyy katsoa peiliin. Seksi ei ole vain miesten tyydyttämistä. Kuinka moni mies tyytyisi seksiin, jossa ei saa orgasmia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme