Eiiiih, täydellisestä miehestä löytyi yksi vika. Karahtaako suhde tähän?
Olemme seurustelleet puolisen vuotta ja mies on kaikin puolin mitä täydellisin ja sopivin vastakappale minulle. Meni aika pitkään ennen kuin pääsimme sänkypuuhiin ja ajattelin, että alussa varmaan on jännitystä ja paineita miehellä, kun hän laukesi heti sisään tullessaan. Valitettavasti kyse ei ollut mistään poikkeustilanteesta, vaan mies näyttää kärsivän ennenaikaisesta siemensyöksystä. Minä jään lähes poikkeuksetta ilman, koska en ehdi muutamalla työnnöllä vielä mukaan, enkä saa sormi- tai suupelillä.
Miten hitossa tällainen epäonni on edes mahdollista. Olen joka miehen unelma siinä suhteessa, että saan orgasmin yhdynnässä ja sitten kun löydän oman unelmamieheni, niin siihen loppuu saamiseni. Ikää meillä on yli 40 vuotta, joten kokemattomuudesta tämä ei johdu.
Kommentit (363)
AP on varmaan itse ihan täydellinen nainen.
Ap kerro, miten tuo mies muuten on sinulle täydellinen mies? Minkä erikoisen yksilön olet löytänyt.
Itse olen ennenaikaisesta siemensyöksystä kärsivä mies. Kerran tein tänne keskustelun missä kysyin neuvoa miten ja missä vaiheessa tästä ongelmasta kannattaisi puhua naiselle yms. Keskustelu keräsi kahden sivun verran vastauksia kunnes se poistettiin, ehtiköhän peräti 20 minuuttia olla täällä. Mutta kun nainen tekee samasta ongelmasta keskustelun niin se saa olla täällä ihan rauhassa ja kerätä vastauksia
Vierailija kirjoitti:
Minunkin tässä pitäisikin nyt olla kauhean onneton ja pettynyt kun en saa yhdynnässä orgasmia. Mutta en ole. Nautin suuresti, vaikka en ole uskoakseni saanut yhtään kertaa yhdynnän kautta.
En nyt ymmärrä, ei kukaan ole käskenyt aloittajaa luopumaan orgaanista. Kysymys on, että hän on ehdoton, että sen kunnon orgasmin täytyisi tulla yhdynnässä.Miten on, onko aloittaja lukenut mistään tätä, kun suurin osa meistä naisista on niitä jotka saavat orgasmin muulla tavoin? Miten niin monet pystyvät tämän asian kanssa elämään. Kun Loistavalla tämä on näköjään aika vieras ajatus.
Ilmeisesti kun orgasmin saaminen on helppoa ja sen saa joka kerta "normaalisti" niin ihminen pitää sitä itselleen itsestäänselvänä oikeutena ja on etuoikeutettu siihen aina ja iankaikkisesti amen.
Ilman, että koskaan joutuisi muhan tilanteeseen ja lieventämäån ajatustaan ja vaatimustasoaaan.
Kuten joku sanoikin oman etunsa vuoksi kannattaisi opetella nauttimaan myös muulla tavoin tuotetuista orgasmeista.
Jos aloittajalla on nyt ollutkin se hyvä tuuri, että on ollut kestäviä rakastajia, niin jatkossa voi olla niinkin, että niitä on harvemmassa tai miehet muuten ovat vähemmän täydellisä vaikka seksi toimii.
Vanhemmiten myös miesten kunto hiukan hiipuu.Edelleen ihmettelen miksi ne muulla tavoin saadut orgasmit ovat niin huonoja. Minulla on juuri niin, että kun ei tarvitse silloin miettiä miehen saamista tai aktin pituutta niin voin itse keskittyä 100 % omaan nautintoon ja niin mieskin minun nautintoni mahdollistamiseen.
Olisi ihan kauhea ajatus, että minulle rakkaaan miehen antamat orgasmit olisivat jotenkin huonoja kun en saa niitä yhdynnässä.
Saan voimakkaita orgasmeja ja silti nautin myös itse yhdynnästä ja siitä tunteesta kun mies on sisälläni ja nauttii rakastelusta.
Mitään ei ole mistään pois.Siksi tunnen, että aloittaja on hiukan itsekäs kun ei edes mieti, että opettelisi nauttimaan muustakin kuin yhdynnästä.
Monesti se on omasta päästä kiinni, jos suostuu muuttamaan mieltään jostain asiasta niin ei se sitten olekaan niin mahdoton ja huono asia.
Olen nainen ja minua surettaa lukea juuri tälläisiä vuodatuksia. Miksi ei voida yksinkertaisesti ymmärtää, että naiset ovat erilaisia? Osa nauttii nimenomaan yhdynnästä, osa saa voimakkaimmain orgasmin nimenomaan sitä kautta, osa ei nauti yhdynnästä, osa ei saa orgasmia sitä kautta. Mitä jos sinä saisit vain ja ainoastaan yhdyntää, joka ei ilmeisesti ole sinulle se seksin hohdokkain osa? Et saisi koskaan suuseksiä tai käsillä hyväilyä. Ainoastaan yhdyntää ilman esileikkiä. Olisitko tyytyväinen? Tältä tuntuu kun yhdyntäkeskeiselle sanotaan, että voihan suu- ja käsiseksilläkin saada.
"Miten on, onko aloittaja lukenut mistään tätä, kun suurin osa meistä naisista on niitä jotka saavat orgasmin muulla tavoin? Miten niin monet pystyvät tämän asian kanssa elämään. Kun Loistavalla tämä on näköjään aika vieras ajatus."
Ap ei ole suurin osa naisista. Ei hänen tarvitse tyytyä siihen mihin "suurin osa" naisista tyytyy. Monet pysytvät elämään tuon asian kanssa juuri siitä syystä, että heille primaarikeino on saada jotenkin muuten kuin yhdynnällä. Jos näiltä naisilta tosiaan poistaa sen heidän primaarikeinonsa, olisivat he tyytymättömiä.
Itse olen yhdyntäkeskeinen nainen. Nautin eniten yhdynnästä. Minulle yhdynnässä on parasta se sisään-ulos-liike. Minun kohdallani (en ole ap) kyse ei ole orgasmista vaan siitä, että seksuaalinen tarpeeni ei tyydyty orgasmilla vaan pelkästään sisään-ulos-liikkellä. Eli jos en saa yhdyntää, en saa seksuaalisia tarpeitani tyydytettyä. En ole tätä valinnut, tämä vain on osa minua. Naiset eroavat tosistaan seksuaalisuuden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset ja tälläsiä ongelmia, voi jeesus sentään. Tässäkin huomaa kuinka surkeita tapauksia suurin osa ihmisistä on, peitellään kyllä autoilla ja taloilla vajavaisuuksia ja ongelmia. Kuinka säälittävää voi olla, että yli 40v mies ei osaa naista tyydyttää ja kärsii ennenaikaisesta laukeamisesta? Voi herranjumala, helposti pystyy paukuttamaan kun kani sen 15-20min ja hitaammin keinutellen 45-60min ja tähän päälle vielä esilämmittelyt. Koko touhuun menee melkein aina yli tunti. Harrastakaa liikuntaa ja opetelkaa hallitsemaan omaa kehoanne.
T: M40
Mä olen yli 40- vuotias nainen ja mulla on ollut yksi tällainen mies. (Muistelee kaiholla)
Eihän tässä oo ongelmana vain se ettei nainen saa muilla tavoin vaan siitä, että yhdynnät jää kokonaan välistä jollei nyt sitten laske paria työntöä yhdynnäksi. Mä saan kyllä monilla tavoilla, mutta en silti kestäisi elää suhteessa jossa mua ei panna koskaan.
Itse olen niitä miehiä joiden pitää yleensä lykkiä noin vähintään puoli tuntia koska yhdyntä sattuu, siinä pitää saada itselle semmoiset hormoni- ja adrenaliiniannokset seksillä kroppaan ettei enää välitä vaikka joka työntö tuntuu viillolta värkkiin. Vaimo tykkää kun on pitkäkestoista rajua seksiä mutta kuulemma kertoja liian vähän kun "vain" 2-3 kertaa viikossa. Kyllä se 45-minuutin sessio käy melkein treenistä kun nostaa lyhyen naisen käsien varalle melkein tunniksi kerrallaan. Alaselkä paukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ennenaikaisesta siemensyöksystä kärsivä mies. Kerran tein tänne keskustelun missä kysyin neuvoa miten ja missä vaiheessa tästä ongelmasta kannattaisi puhua naiselle yms. Keskustelu keräsi kahden sivun verran vastauksia kunnes se poistettiin, ehtiköhän peräti 20 minuuttia olla täällä. Mutta kun nainen tekee samasta ongelmasta keskustelun niin se saa olla täällä ihan rauhassa ja kerätä vastauksia
No nythän voit osallistua keskusteluun.
Se on vaihtoehto yksi, että vaihtaa miestä. Aina se on missä muissakin ongelmissa.
Mutta kun nyt keskustellaan siitäkin, että voisiko tilanteelle jotakin tehdä.
Nyt on niin, että kuinka monta kertaa on täällä miehille ja naisille sanottu, että on paljon muitkin tapoja lisäksi antaa nautintoa, on kädet ja suu jne.
Nyt sitten kuitenkin tämän aloittajan pitää ainoana asiana saada nautintoa pelkästään yhdynnässä. Ja monet komppaavat, että tietysti on niin. Oikein suuttunut kun joku ehdottaa jotain muuta.
Mihin ihmeeseen nyt yhtäkkiä katosivat ne ajatukset, että seksi EI ole vain pelkkä yhdyntä vaan paljon monipuolisempaa.
Siksi ihmiset neuvovat aloittajaa muihinkin tapoihin, koska se on hänelle itselleenkin helpompaa.
Ei ole itsestään selvää ja sanottua että hän kokon loppuelämänsä hamaan siihen saakka kun vanhenee ja silti haluaa sen orgasminsa tulee löytämään sellaisia miehiä jotka sen hänelle sen pystyvät tuottamaan.
Ja vaikka hän sen "hyvän miehen" itse löytäisikin ja haluaisi niin ei ole sanottua, että se mies haluaa aloittajan kanssa olla.
Vaikka tähän saakka on löytynyt (paitsi nyt), niin miten hän voi olla noin 100 % varma ja ehdoton, että hän ei muuta konstia omaan orgasmin saaminen tarvitse?
Mitä monipuolisempaa seksi on sitä parempi, niinhän on täälläkin sanottu.
Mutta oppia ikä kaikki ja jos ei muuten niin kantapään kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle miehelle ehdotettaisiin ratkaisuksi että tyydyt vain tilanteeseen.
Eli olet suhteessa , jossa ei ole seksiä.
Huvittavaa, miten ap:ta syytetään itsekkääksi jne.
Monelle. Sitä paitsi onhan ap:lla seksiä? Hän ei vain osaa saada hyvää orkkua kuin tietyllä, yhdellä tavalla.
Ai ap on se taitamaton tässä? Yllättäen vika on naisen.
Kyllä sen asian voi noinkin päin kääntää.
Tottakai myös miehellä on iso ongelma, ja edestänsä löytää jos ei tee asialle mitään, vaikka ap hänet nyt jättäisikin.
Minusta seksi on aina opettelua, uuden ja vanhankin kumppanin kanssa. Ongelma on yhteinen, vaikka toista voisikin enempi syyttää. Mutta molempien kannattaa yrittää miettiä ratkaisua omalta osaltaan.
Juu ja kun ap oikein kovasti miettii ja keskittää ajatuksensa miehen penikseen, se luultavasti laukeaa myöhemmin.
Ajattelin, että ehkä ap:kin voi oppia nauttimaan myös käsi- ja suuseksistä enemmän. Nyt hän omien sanojensa mukaan tulee niistä orkuista vain vihaiseksi.
Miehellä paljon hommia edessään (täällä tulikin joitain rohkaisevia vinkkejä), mutta kannattaisi minusta naisenkin laajentaa tapojaan saada hyvä orkku. Ihan oman etunsa tähden, voihan tämä ongelma tulla eteen myöhemminkin jonkun toisen "muuten täydellisen" kanssa.
Miksi ap: n pitäisi opetella nauttimaan sellaisesta mistä tulee vihaiseksi?
Esim. siksi, että voisi olla onnellisempi tämän muuten täydellisen miehen kanssa? Suurin osa naisista saa orkun muutoin kuin vain yhdynnässä, ei siis ole sinänsä kauhea tai harvinainen asia. Siitä siis ei tarvitse tulla vihaiseksi, orkusta.
Ihan oma etu, kun kerran nautintoa haluaa ;) Toista ei voi muuttaa, mutta itseään voi yrittää.
Entä jos tykkää yhdynnästä noin niinkuin muuten? Eli saa sen tyydytyksen (panet'ksen loppumisen) siitä, että ON yhdynnässä? Entä kun saa parhaimman orgasmin yhdynnässä?
Vierailija kirjoitti:
Se on vaihtoehto yksi, että vaihtaa miestä. Aina se on missä muissakin ongelmissa.
Mutta kun nyt keskustellaan siitäkin, että voisiko tilanteelle jotakin tehdä.Nyt on niin, että kuinka monta kertaa on täällä miehille ja naisille sanottu, että on paljon muitkin tapoja lisäksi antaa nautintoa, on kädet ja suu jne.
Nyt sitten kuitenkin tämän aloittajan pitää ainoana asiana saada nautintoa pelkästään yhdynnässä. Ja monet komppaavat, että tietysti on niin. Oikein suuttunut kun joku ehdottaa jotain muuta.Mihin ihmeeseen nyt yhtäkkiä katosivat ne ajatukset, että seksi EI ole vain pelkkä yhdyntä vaan paljon monipuolisempaa.
Siksi ihmiset neuvovat aloittajaa muihinkin tapoihin, koska se on hänelle itselleenkin helpompaa.
Ei ole itsestään selvää ja sanottua että hän kokon loppuelämänsä hamaan siihen saakka kun vanhenee ja silti haluaa sen orgasminsa tulee löytämään sellaisia miehiä jotka sen hänelle sen pystyvät tuottamaan.
Ja vaikka hän sen "hyvän miehen" itse löytäisikin ja haluaisi niin ei ole sanottua, että se mies haluaa aloittajan kanssa olla.
Vaikka tähän saakka on löytynyt (paitsi nyt), niin miten hän voi olla noin 100 % varma ja ehdoton, että hän ei muuta konstia omaan orgasmin saaminen tarvitse?
Mutta jos se yhdyntä on itselle se primaarikeino saada nautintoa? Entä jos kyse ei ole vain orgasmista vaan myös siinä yhdynnässä olemisesta? Jos nauttii kaikkein eniten siitä sisään-ulos-liikkeestä? Jos käsillä tai suulla tehty orgasmi ei tyydytä? Ei kaikille seksi ole muuta kuin yhdyntää. Jokaisen seksuaalisuus on omanlaisensa.
Mun mies oli kyllä aktiivinen ekat puolvuotta. Minä olen sinänsä joka miehen painajainen en tule oikein millään. Huomasin että se vaikutti haluihin. Seksi väheni. Sitten tulin raskaaksi ja se olikin sitten viimeinen seksikerta. Lapsi on nyt 2v.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun nyt keskustellaan siitäkin, että voisiko tilanteelle jotakin tehdä.Nyt on niin, että kuinka monta kertaa on täällä miehille ja naisille sanottu, että on paljon muitkin tapoja lisäksi antaa nautintoa, on kädet ja suu jne.
Nyt sitten kuitenkin tämän aloittajan pitää ainoana asiana saada nautintoa pelkästään yhdynnässä. Ja monet komppaavat, että tietysti on niin. Oikein suuttunut kun joku ehdottaa jotain muuta.Mihin ihmeeseen nyt yhtäkkiä katosivat ne ajatukset, että seksi EI ole vain pelkkä yhdyntä vaan paljon monipuolisempaa.
Lue vastaus 229.
Siinä on asia hyvin selitetty.
Vierailija kirjoitti:
EI OLE, jos noista ei nauti! Mitä nautintoa esim suuseksi antaa, jos siitä ei tykkää?
No, aloittaja voi tietenkin vaatia itselleen ainoastaan yhdyntäorgasmia, mutta silloin pitää olla varma, että niitä kyvykkäitä miehiä löytyy aina ja aina, ja se kyvykäs on myös muuten sopiva.
Eli ottaa riskin, että joskus ehkä tulee aika, että hän jää vallan ilman kun ei huoli muita kun yhdenlaisia orgasmeja. Eikä suostu opettelemaan uusia tapoja.
Omahan on valintansa.
Vierailija kirjoitti:
MUTTA KUN IHMISET OVAT ERILAISIA!!!!!!!!!!!
AP:hen ei päde tuo....
Voiko olla noin vaikea ymmärtää......
Vierailija kirjoitti:
No, aloittaja voi tietenkin vaatia itselleen ainoastaan yhdyntäorgasmia, mutta silloin pitää olla varma, että niitä kyvykkäitä miehiä löytyy aina ja aina, ja se kyvykäs on myös muuten sopiva.
Eli ottaa riskin, että joskus ehkä tulee aika, että hän jää vallan ilman kun ei huoli muita kun yhdenlaisia orgasmeja. Eikä suostu opettelemaan uusia tapoja.
Omahan on valintansa.
Miten niin ”aina ja aina ” ja
”joskus ehkä tuleekin aika”?
Ap on suhteen alussa, ja miettii kannattaako hommaan ryhtyä.
Tässä tulee mieleeni vertaus, että aloittaja on aina saanut ajaa punaisella Ferrarilla. Hän pitää selvänä, että hänelle kuuluu se Ferrari, muut autot ovat huonoja ja kun niillä ajaa tai edes ajattelee niillä ajamista hän tulee vihaiseksi.
Vaikka muut ajavat sinällään ihan kunnon peleillä, ooppeleilla tai mersuillakin, niin hän ei edes halua kokeilla niitä.
Jos jotkut täällä sanovat, että kannattaisi kokeilla niitä muitakin autoja, jospa joskus tulee aika, ettei sitä punaista Ferraria ole saatavilla tai hänellä ei ole mahdollisuutta siihen, muut naiset ajavat sillä. Mutta kun se neuvo on väärin aloittajaa kohtaan.
Aloittajalla on oikeus vaatia punaista Ferraria, muut ovat väärässä ja aloittaja oikeassa.
Ajakoon muut niillä muilla autoilla, mutta ei aloittaja. Hän on mieluummin sitten vallan ilman autoa kuin opettelee ajamaan muita merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee mieleeni vertaus, että aloittaja on aina saanut ajaa punaisella Ferrarilla. Hän pitää selvänä, että hänelle kuuluu se Ferrari, muut autot ovat huonoja ja kun niillä ajaa tai edes ajattelee niillä ajamista hän tulee vihaiseksi.
Vaikka muut ajavat sinällään ihan kunnon peleillä, ooppeleilla tai mersuillakin, niin hän ei edes halua kokeilla niitä.Jos jotkut täällä sanovat, että kannattaisi kokeilla niitä muitakin autoja, jospa joskus tulee aika, ettei sitä punaista Ferraria ole saatavilla tai hänellä ei ole mahdollisuutta siihen, muut naiset ajavat sillä. Mutta kun se neuvo on väärin aloittajaa kohtaan.
Aloittajalla on oikeus vaatia punaista Ferraria, muut ovat väärässä ja aloittaja oikeassa.
Ajakoon muut niillä muilla autoilla, mutta ei aloittaja. Hän on mieluummin sitten vallan ilman autoa kuin opettelee ajamaan muita merkkejä.
Mutta entä jos panetus ei lähde kuin yhdynnällä? Jos ainoa seksuaalinen tarve on se, että penis menee vaginaan?
💗