Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö punkkihysteria teidän perheessä? Miten suojaatte lapset punkeilta?

Vierailija
12.07.2019 |

?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy selkeästi. Säilytämme lapset tiiviisti suljetuissa jätesäkeissä, jolloin punkit eivät pääse puremaan kulta mussukoitamme.

Vierailija
2/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy selkeästi. Säilytämme lapset tiiviisti suljetuissa jätesäkeissä, jolloin punkit eivät pääse puremaan kulta mussukoitamme.

Minä olen ostanut kaikille sukelluspuvut, vähän mukavemmat kuitenkin kuin nuo jätesäkit. Aluksi kyllä pidettiin niissäkin, ennenkuin ehdittiin ostoksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole vielä punkkeja.

Vierailija
4/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomilla

Sinccis

Vierailija
5/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ostanut kaikille sukelluspuvut, vähän mukavemmat kuitenkin kuin nuo jätesäkit. Aluksi kyllä pidettiin niissäkin, ennenkuin ehdittiin ostoksille.

No heh heh, onpa hauskaa. Ihan vakavissani kyselin.

ap

Vierailija
6/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä lapset laittaa punkkisuojaksi kumisaappaat ja kurikset, kun menevät pihan ulkopuolele heinikkoon ym.

Vierailija
7/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökillä lapset laittaa punkkisuojaksi kumisaappaat ja kurikset, kun menevät pihan ulkopuolele heinikkoon ym.

Eikö mitkä tahansa pitkät housut suojaa yhtä hyvin?

Vierailija
8/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpparit on ihan fiksut jo kyiden takia.

Vierailija
9/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeseemme tuli punkki ihan stadin puistosta ja se sairastuttaa kyllä eikä ole saajalleen pikkujuttu. Että kannattaa tarkkailla.

Vierailija
10/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mitkä tahansa pitkät housut suojaa yhtä hyvin?

Joo, mutta kurikset saa niin näppärästi pysymään saappaiden päällä. Tavalliset housut pitäisi teippailla varmaan. Tai sitten erikseen aina tutkia sukat ym.

Vierailija
11/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siihen jo joku rokotus ole jos todella pelottaa.Ihmehysteria nykyään joka asiasta itsekkään en kissaani päästä ruohikolle koska pitkäkarvainen enkä ehkä huomaa jos on punkin saanut.Meillä pidetään ruohikko todella lyhkäisenä.En tarkoita olla halveeraava kun puhut ihmisistä ja minä eläimistä.

Vierailija
12/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös siihen jo joku rokotus ole jos todella pelottaa.Ihmehysteria nykyään joka asiasta itsekkään en kissaani päästä ruohikolle koska pitkäkarvainen enkä ehkä huomaa jos on punkin saanut.Meillä pidetään ruohikko todella lyhkäisenä.En tarkoita olla halveeraava kun puhut ihmisistä ja minä eläimistä.

Borrelioosiin ei ole rokotetta ja se on paljon yleisempi kuin se aivokuume johon tuo rokotus on olemassa.

Vierailija
13/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suojauduta mitenkään. Yhtäkään punkkia ei olla saatu vaikka kuljetaan paljon heinikoissakin. 

Vierailija
14/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Saimaan rannalla joten punkkeja riittää. Nyt on tosin niin kylmä kesä, ettei ulkona tule okein oltua. Mutta viime kesänä käytin punkkikarkotetta, harvoina viileämpinä päivinä vedin sukat housulahkeiden päälle. Ennen sisälle menoa jalkoken/sukkien harjaus. Ja joka ilta tein punkkitarkastuksen. Yksi pirulainen löytyi yhtenä päivänä varpaiden väliin kiinnityneenä. Se irrotettiin punkkipinseteillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan