Mitä omituista naapurisi on tehnyt?
Kommentit (60)
Vierailija wrote:
Ei liiku KOSKAAAAN kotoaan pois, tilaa ruuatkin Foodoralla päivittäin
Olin tulossa kirjoittamaan samaa paitsi ilman tuota ruoan tilaamista :D
Pyörittää monta miestä asunnossa saman päivän aikana, hyvä kun yksi lähtenyt niin toinen tulee.
On aina vihainen ja kuulen selkeästi kiroilua j huutoa mutta yhtä aurinkoa tavatessa 😄
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olin tulossa kirjoittamaan samaa paitsi ilman tuota ruoan tilaamista :D
No miten te voitte tietää hänen liikkumiset jos ette itse ole kotona ihan yhtä paljon? :DD Tosin te vielä kyttäätte muiden menemisiä, mikä on ehkä vielä oudompaa. Eli te taidatte olla ne teidän talon oudot naapurit.
Yksi naapuri tai oikestaan hänen vieraansa kävi varastamassa toisen naapurini vaatteita kuivaushuoneesta. Sotkeuduin tapaukseen koska olin tuolloin hallituksen pj ja minulta pyydettiin apua. Kävin pyytämässä vaatteet takaisin. Varas oli kännissä kuin käki tai tilhi.
Sen ainoan kerran, kun vaimonsa lähti lapsineen lomalle, lähetti minulle viestin, että mitä naapurin rouvalle kuuluu. Minä olin siis sinkku. Juu. En vastannut.
Ukko nostelee puntteja puolilta öin. Hitonmoinen jytke lattiassa. ( tiedän kun kertoi).
Toinen naapuri ( olevinaan hieno fröökynä) joka aamu jo klo 6 aikaa föönää hiuksiaan joka ainoa aamu ! Kuuluu selvästi kun töpseliä röveltää. Piti vaihtaa toiseen huoneeseen nukkumaan.
Pieree sulkiessaan oven ja narisuttaa kenkälöitä tahallaan.
Omistaa salasuhteen eikä tajua riskiä kun meillä alakerrassa Ulla :D
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Yksi naapuri tai oikestaan hänen vieraansa kävi varastamassa toisen naapurini vaatteita kuivaushuoneesta. Sotkeuduin tapaukseen koska olin tuolloin hallituksen pj ja minulta pyydettiin apua. Kävin pyytämässä vaatteet takaisin. Varas oli kännissä kuin käki tai tilhi.
Onko linnut humalassa? Ja voi jestas kun särähti korvaan hallituksen puheenjohtaja. Teidän t a p p a misesta pitäisi saada lievempi tuomio.
Käestä en tiedä mutta on sellainen sanota kuin "kännissä kuin käki". Tilhet voi olla kännissä kun ne syö käyneitä pihlajanmarjoja kevättalvella.
Mitä hallituksen pj on sulle tehnyt? Inhoatko isännöitsijääkin? Yksi kännikala (sekin asukkaan vieras) on kerran meinannut käydä kimppuuni kun kävin yöllä sanomassa metelistä. Sen jälkeen olenkin suosiolla soittanut poliisin, jos meteliä.
Kuokkii veljensä kanssa samaa turvetta, niin sanoakseni; siis samalla pukilla käyvät, mutta eivät taida tajuta / tietää edes, hihhii, minä kyllä tiedän!! Ai kauhee!! 🤭
Eivät käy töissä, nussivat äänekkäästi, käyttävät huumeita, juovat alkoholia arkisin. Siinä tärkeimmät.
Vierailija wrote:
Eivät käy töissä, nussivat äänekkäästi, käyttävät huumeita, juovat alkoholia arkisin. Siinä tärkeimmät.
Mitä OMITUISTA tossa on?
Meidän naapuri on tehnyt niin paljon kaikkia outoja ja erioisia juttuja, että jos kertoisin täällä niin kaikki tutut tietäisivät heti kuka kirjoittelee ( vaikka tietää ne kyllä muutenkin, että pöllöpalstalla kirjoittelen ja käytän tuota termiä)
Mutta on harmiton ja hiljainen naapuri, joten harmittaa, että talonsa on myynnissä. Ja sen verran iso talo, että luultavasti siihen tulee joku lapsiperhe.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko linnut humalassa? Ja voi jestas kun särähti korvaan hallituksen puheenjohtaja. Teidän t a p p a misesta pitäisi saada lievempi tuomio.
Linnut ovat joskus humalassa. Jokaisenhan pitäisi se tietää.
Laittanut tälle palstalle aloituksen "Mitä omituista naapurisi on tehnyt?"
Vierailija wrote:
Ukko nostelee puntteja puolilta öin. Hitonmoinen jytke lattiassa. ( tiedän kun kertoi).
Toinen naapuri ( olevinaan hieno fröökynä) joka aamu jo klo 6 aikaa föönää hiuksiaan joka ainoa aamu ! Kuuluu selvästi kun töpseliä röveltää. Piti vaihtaa toiseen huoneeseen nukkumaan.
Mitä outoa on aamurutiineissa? Teillä on kyllä Euroopan huonoimmat äänieristykset, jos naapurin föönin käyttö häiritsee.
Vastapäisen naapurin rouva kyttää tekemisiäni ja raportoi niistä.
Miehelleni oli valittanut että minä en tee lumitöitä. Mieheni on eläkkeellä ja minä vielä käyn töissä - kummankohan on järkevää kolata pihaa 🤔
Toisen naapurin rouvalle oli valittanut, etten vie koskaan roskia, vaan mieheni joutuu ne viemään.
Vierailija wrote:
Ja sinä oot kaksneljä seiska öögat liimattuna ruutuun. En sano mittään, mutta outoa on.