Liian vaalea mökiksi?
https://www.is.fi/asuminen/art-2000006152739.html
Olisko parempi jos katon olis jättäny maalaamatta?
Kommentit (13)
Tosi kaunis ja raikas lopputulos. Massiivinen parannus aiempaan.
Makuasioita, itse tykkään tuosta muutoksesta. Ei mökin minusta ole väkisin näytettävä "mökiltä". Meidänkin mökki näyttää sisältä lähinnä tavalliselta puutalolta ja itse viihdyn siinä.
Just hyvä. Hirsipintaa ei ole tuhottu maalaamalla, mikä on erinomainen ratkaisu. Katon vaaleus raikastaa ja antaa valoa, samoin lattia. Bueno
Jos hirret menet maalaamaan, ne ovat lopullisesti pilalla.
No onhan tuo nyt reippaasti raikkaampi. Vaikken olekaan mikään nykytyylin ihailija, kyllä tuo on kivemman näköistä kuin tummat keltaiset hirret.
Itse asun mökissä jossa kaikki pinnat puuta. Seinät hirsipaneelia. Lattian maalasin jo vaaleanharmaaksi joka teki huomattavan parannuksen valoisuuteen. Lisäksi ajattelin maalata ikkunanpuitteet ja punatiilitakan vaaleaksi. Katon taidan jättää silleen puupaneelille. Voi talvella olla kalseen näköstä jos sisätilatkin on valkoset kun ulkona on hanget korkeat! Kyseessä siis asunto ei kesämökki.
Minusta vaalea katto avartaa tilaa oikein sopivasti, kun hirsiseinät on fiksusti jätetty maalaamatta. Mökki on pieni, joten vaaleudella saa lisättyä tilan tuntua ja raikkautta. Kaikki eivät viihdy ruskeissa pikkukoloissa.
Oikein hyvä ratkaisu. Raikas ja sopivan valoisa.
Oikein kiva muutos! Olisin ehkä tehnyt jotain toisin, mutta tosi kiva noinkin. Tykkään tuollaisista 70-luvun mökeistä, mun mielestä aikakausi pääsee hienosti arvoonsa tuossa muutoksessa.
Valkoinen raikastaa kyllä ilmettä, mutta sävy on aivan liian kylmä.
Mökin puoli on tosi kiva, mutta kammari ei... Nukkumapaikan pitää mun mielestä olla just sellainen kutsuva, unettava pesä, nyt on vain kalsea.
En tykkää. Liian paperinvalkoista, lämpimämpi valkoinen toimisi paremmin.
Mun mielestä on liikaa valkosta.