Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tai missä asiassa olet ollu aikaasi edellä

Vierailija
12.07.2019 |

Mulle naureskeltiin kun tykkäsin alkoholittomista drinkeistä.
Nyt ne suosittuja.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä että ganja on parempi ja vähemmän haitallinen päihde kuin alkoholi. Nyt tuli täyteen 30 v satunnaista pajauttelua. Aloitin täysikäisenä osin sattumalta. Onneksi niin säästynyt monelta krapulalta.

Vierailija
2/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin nuo alkoholittomat drinkit.

Toinen on tämä ferritiinijuttu. Minulla oli ongelma jo yli 20 vuotta sitten. Silloin siitä ei puhuttu mitään. Nykyään se on kuulemma muotia. Itse en ole sitä mieltä, mutta netistä saa lukea, että olen yhtäkkiä muotivillitykseen hurahtanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta sen jos jonkun oivaltanut matkanvarrella että jos ite on niin se on muille helposti täytttä hepreaa.

Vierailija
4/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta sen jos jonkun oivaltanut matkanvarrella että jos ite on niin se on muille helposti täytttä hepreaa.

Todellakin.

Vierailija
5/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin paria bändiä, kun ne olivat vielä "underground" -> jengi nauroi että mitä *askaa kuuntelen. Sitten ne löi läpi ja kaikki kuunteli niitä. Myös niitä "super*askoja biisejä".

Oon pukeutunut eri tavalla kuin muut, mutta joskus tuntui / tuntuu, että oon joku trendsetter. Vahingossa. Aloin esim. käyttää huivia päässäni, ja jengi osoitti sormella ja nauroi, että oon joku navettamummo. Vuos myöhemmin niistä tuli muoti-ilmiö. Oli karvainen lyhyt tekoturkkitakki, ja ansaitsin lempinimen lammas. Kuljin pari vuotta sen kanssa ja sit ne löi läpi, niitä oli suunnilleen jokaisella muodikkaalla nuorella naisella. Näitä on varmaan kymmeniä juttuja jos pysähtyisin miettimään. Törkeän monta kertaa tullut mieleen, että miks kaikki mitä keksin ite ja mistä tykkään, tulee muotiin vuoden-parin päästä, ja kun mä käytän niitä niin mulle vaan nauretaan kun oon niin outo. Nykyään en enää välitä.

Vierailija
6/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän on kulmakarvapehkot muotia (vai menikö jo?), siinä taisin olla aikaani edellä.

Vierailija
7/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin.

Ideoita täytyy aina jalosta että niistä syntyy jotain järkeväää jonka pystyy alkuun perustella jopa itselleeen.

Vierailija
8/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kiinnostunut Tshernobylistä ja käynyt Tshernobylin suojavyöhykkeellä ja Pripyatissa jo kauan ennen kuin siitä tuli muotia Chernobyl-sarjan myötä.

Vierailija
9/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alusta asti ollut sitä mieltä, että Estonian uppoamisessa on epäselvyyksiä eikä uponnut niin kuten tutkijaryhmä väittää. Nythän nämä ajatukset ovat yleistyneet ja tutkijatkin ovat joutuneet myöntämään monia asioita, joita ennen väitettiin vain salaliittoteorioiksi. Mm. sen, että Estonialla kuljetettiin aseita.

Vierailija
10/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on toi sama vaatejuttu ku edellä. Mulla oli revityt farkut ja kaveri sanoi ettei suostu menemään mun kanssa mihinkään jos en vaihda vaatteita. Parin kuukauden kuluttua oli in. Tästä siis useampi vuosi aikaa.

Vierailija
11/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten syötiin nyhtöpossua -> markkinoille 10 vuotta sitten

Myös avocadopastat tuli silloin jo tutuksi ynnä muut "uutuudet" 

Olen noin yleensäkin ottaen melkein kaikessa ollut aikaani edellä.

Sinccis

Vierailija
12/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis osteli myös nyhtökauraa 20 vuotta sitten. 

Sinccis

Vierailija
13/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse en varmaan missään, mutta mummoni taisi olla Suomessa ihan ensimmäisiä naisia, joka omisti oman auton ja ajeli sillä. Edistyksellinen nainen muutenkin: hän kiinnitti huomiota esimerkiksi omaan ja lastensa vitamiinien saantiin, mikä oli asia, josta niihin aikoihin ei vielä yleisesti puhuttu mitään. Hän oli oppinut vitamiinien ja hivenaineiden vaikutuksista karjanhoitokirjoja lukiessaan - ihmisille ei vielä silloin ollut mitään vastaavia suosituksia.

Vierailija
14/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kiinnostunut Tshernobylistä ja käynyt Tshernobylin suojavyöhykkeellä ja Pripyatissa jo kauan ennen kuin siitä tuli muotia Chernobyl-sarjan myötä.

Se on aina ollut muotia enemmän tai vähemmän.

Sinccis

Vierailija
15/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aina ollut muotia enemmän tai vähemmän.

Sinccis

Turistimäärät kasvavat alueella koko ajan, ei ole ollut aina todellakaan niin suosittua kuin on vaikka tänä vuonna.

Vierailija
16/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin, kun olin kiinnostuneempi muoti-ilmiöistä (tarkoitan siis laajemmin, en pelkkää pukeutumista), osasin ennakoida tulevia muoteja. Kerroin aina yhdelle ystävälleni, että kohta tulee muotiin tällainen ja tällainen juttu, ja ne pitivät paikkaansa. En ole yleensä pukeutumisessa ollut mikään edelläkävijä, mutta tietyissä asioissa nk. varhainen omaksuja. Esim. ekat leggingsit mulla oli 2003 (enää en niitä harrasta). Silloin ne olivat vielä ns. katumuotia Suomessa.

Vierailija
17/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

boikotoin lentämistä, autoilua ja muovia ympäristösyistä jo 80-luvulla. suosin luonnonmukaisesti viljeltyjä tuotteita ennen kuin termi  ´luomu´ oli edes keksitty. ja olin naispuolinen MGTOW  eli WGTOW  ennen kuin kukaan oli kuullut asiasta mitään. tai oikeastaan kop-nainen, koska suosin suomen kieltä, ehkä se on seuraava trendi.

Vierailija
18/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilin jo siihen aikaan kun se oli laitonta ja virallisen luokituksen mukaan sairautta.

Vierailija
19/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alusta asti ollut sitä mieltä, että Estonian uppoamisessa on epäselvyyksiä eikä uponnut niin kuten tutkijaryhmä väittää. Nythän nämä ajatukset ovat yleistyneet ja tutkijatkin ovat joutuneet myöntämään monia asioita, joita ennen väitettiin vain salaliittoteorioiksi. Mm. sen, että Estonialla kuljetettiin aseita.

Jos salaliittoihin uskoo estonian kohdalla niin siihen on ainakin yksi hyvä syy. On ihan mahdollista että venäjä upotti sen ettei tietyt tiedot tule julki. Voi olla niin hurjista jutuista kyse kuinka junailtiin jeltsin pois ja putin tilalle. Spekulointia of korse mutta varsin mahdollista.

Vierailija
20/28 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nörtti ennen kuin nörttiydestä tuli coolia. Mikä ei kyllä haittaa, ei kukaan enää pidä outona että tykkään tietokonepeleistä, fantasia-kirjoista ja Star Warsista. Kouluaikoina olin kuulemma friikki lesbo kun moisista pidin.