Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Romanttisin asia jonka olet kokenut?

Vierailija
12.07.2019 |

Mikä on romanttisin asia jonka olet kokenut? Omani tapahtui joitakin vuosia sitten junassa. Olin 27-vuotias ja olin menossa Rovaniemelle junalla. Menin päiväjunalla, joten istuin koko matkan yhden miehen vieressä, joka oli ihana. Mies oli minua vähän vanhempi, hän oli ehkä noin 40v. Mies oli todella ulospäinsuuntautunut ja hän alkoi matkan alussa juttelemaan minulle. Juttumme alkoi luistamaan hyvin ja eikä meidän puheesta tullut loppua. Valehtelematta puhuimme koko matkan ajan, en ole koskaan puhunut kenekään ihmisen kanssa niin pitkään ja syvällisesti. Matkan lopussa aloimme olemaan jo väsyneitä eikä meidän vaunussa ollut enää kuin kaksi ihmistä, jotka istuivat monta penkkiriviä edellä meistä. Olimme tosiaan väsyneitä ja juttumme myös. Mies kertoi jonkun hauskan jutun ja nauroin sille. Kun lopetin nauramisen, me jäimme katsomaan toisiamme hymyillen ja lopulta mies painaa minut ikkunaa vasten ja suutelee minua. Se oli romanttisinta ja ihaninta mitä olen koskaan kokenut. Suutelimme siinä todella pitkään ja hyväilimme toisiamme vaatteiden päältä. Se oli todella kiihottavaa ja ihanaa. No lopulta juna tulee Rovaniemelle ja mies antaa numeronsa minulle ja käskee soittamaan. Soitan viikon päästä, mutta hän ei vastannut. En kehdannut soittaa enää uudestaan vaikka olisi ehkä kannattanut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki nyt on perjantai mutta jotain rajaa nyt näihin provoihin.

Vierailija
2/4 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta tuulee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttisinta mitä olen kokenut on pyytämättä saadut suikkarit.

Vierailija
4/4 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua todennäköisesti nuorempi mies katsoi minua ja kun katsoin takaisin hän käänsi katseen maahan ja hymyili todella söpöllä ujohkolla hymyllä. Ehkä oli vain ujo eikä mitään kummempaa mutta hymyilin lopun työpäivää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi