Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOTUUS ihmisistä, jotka eivät laihdu "millään dieetillä ja liikunnalla"? Kertokaapas miten on mahdollista luoda energiaa tyhjästä?

Hoikka nainen
12.07.2019 |

Aika usein ylipainoiset valittavat, että paino ei putoa, vaikka syövät vain salaatinlehden päivässä ja kävelevät 20 kilometriä joka ilta kuukausien ajan.

Minua ihmetyttää miten tuollainen painon pysyminen on mahdollista? Eihän energiaa voi luoda tyhjästä!

Kertokaapa joku asiasta tietävä minkälainen TOTUUS on tällaisen asian takana? Salakaloreita? Yösyöntiä? Kalorien aliarviointia?

Kommentit (385)

Vierailija
381/385 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku jo sanoin tämän aikaisemmin.

Mutta lähes jokainen tuntemani reippaasti ylipainoinen suhtautuu ruokaan nautintona eikä vain ravintona. Syöminen on elämys, jotain mitä odotetaan. Usein reissun huippukohta. Perusruoka on kauhistus, ruuan pitää olla maistuvaa.

Kun suhtautuminen ruokaan on noin epäterve, lopputulos on mikä on.

Pöh. Ruokaan nautinyoba suhtautuminen nimenomaan on tervettä. Seksiin nautinnolla suhtautuminen on tervettä ja jopa pisaaminen on joskus tosi suuri nautinto. Elämä itsessään on nautinnollista. Joskus joutuu pinnistelemään, että pääsee lopputulokseen joka on sitten suuri nautinto. Esim.opiskelu ei ole aina nautinnollista, vaikka suurimmaksi osaksi onkin, mutta lopputulos antaa nautinnon senkin edestä.

Kyllä jätän kaikki ei nautinnolliset ruuat syömättä. En tykkää rasvaista ruuista tai liian makeista. Eli se että syön nautiskellen, ei tarkoita ranskalaisia ja munkkeja. Syön nautiskellen kalaa ja sieniä ja tykkään kaikista siemenistä yms. Tykkään myös maidosta ja juureksista. Ja leivistä. Yms.

Vierailija
382/385 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivan karheat, jotka suhtautuvat ruokaan välttämättömänä pahana, ovat jotain epänormaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/385 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tässä eniten vi tuttaa kun olen nimenomaan itsekurilla ja valtavalla itseni rääkkäämiselllä laihduttanut niin paljon, ja se oli kaikki valetta.

Siksi tuntuu pahalta, raivostuttavalta ja vihaa herättävältä kuulla aina vaan uudestaan ja uudestaan noita SAMOJA lässytyksiä jotka jo 80 luvulta saakka on hoettu tuhansia kertoja.

SE PASKALÄSSYTYS ON VALETTA!!!!

Itsekurilla ei saa pysyvää tulosta, vain kehonsa sekaisin.

Jokainen juntti ja kouluttamaton palikka on Laihdutus ekspertti ja ammattilainen toisia neuvomaan, etenkin jos on elämänsä ekaa kertaa laihduttamassa niitä viittä kiloaan.

Minua raivostuttaa kun minulle tullaan sanomaan heikosta itsekurista tietämättä mitä olen kokenut, ja kuinka paljon olen töitä tehnyt.

Miksi itsekuri toimi 70-luvulla?

Miksi jauhat siitä 70-luvusta? 70-luvulla ei myyty sitä määrää karkkeja, sipsejä ja jäätelöitä ja niin isossa koossa kuin tänä päivänä. Oli helppo pysyä hoikkana kun ei edes ollut mitään mitä ostaa paitsi ihan sitä perusruokaa. Istuttiin myös vähemmän kun ei tuijoteltu telkkaria ja pelejä. Piste. Typerää verrata kun ajat oli ihan toiset.

Pakkoko niitä herkkuja on lastata ostoskärryt täyteen? Kun meidän ostokset laitetaan ostoshihnalle, niin eniten tilaa vievät heviosaston tuotteet.

Hienoa. Juuri noin pitää tehdä. Itse kuitenkin kannan ruuat kotiin ja joudun käymään usein ja ostamaan eri tuotteet eri kerroilla. Joskus ostan pelkkiä pakasteita. Joskus varastoon valmisruokia, varalle kun en ole kotona tekemässä ruokaa. Joskus ostan karkkeja isot satsit, mutta en edes itse niitä syö. Yms. Se mitä minulla on hihnalla, ei kerro koko totuutta.

Vierailija
384/385 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkin lääkkeet hidastaa aineenvaihduntaa ja syötättävät. Ystävälläni tällainen lääke käytössä eikä laihdu millään vaikka liikkuu paljon.

Nimenomaan syötöttävät. Eli itse lääke ei lihota, vaan syöty liiallinen energia.

Vierailija
385/385 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tässä eniten vi tuttaa kun olen nimenomaan itsekurilla ja valtavalla itseni rääkkäämiselllä laihduttanut niin paljon, ja se oli kaikki valetta.

Siksi tuntuu pahalta, raivostuttavalta ja vihaa herättävältä kuulla aina vaan uudestaan ja uudestaan noita SAMOJA lässytyksiä jotka jo 80 luvulta saakka on hoettu tuhansia kertoja.

SE PASKALÄSSYTYS ON VALETTA!!!!

Itsekurilla ei saa pysyvää tulosta, vain kehonsa sekaisin.

Jokainen juntti ja kouluttamaton palikka on Laihdutus ekspertti ja ammattilainen toisia neuvomaan, etenkin jos on elämänsä ekaa kertaa laihduttamassa niitä viittä kiloaan.

Minua raivostuttaa kun minulle tullaan sanomaan heikosta itsekurista tietämättä mitä olen kokenut, ja kuinka paljon olen töitä tehnyt.

Miksi itsekuri toimi 70-luvulla?

Miksi jauhat siitä 70-luvusta? 70-luvulla ei myyty sitä määrää karkkeja, sipsejä ja jäätelöitä ja niin isossa koossa kuin tänä päivänä. Oli helppo pysyä hoikkana kun ei edes ollut mitään mitä ostaa paitsi ihan sitä perusruokaa. Istuttiin myös vähemmän kun ei tuijoteltu telkkaria ja pelejä. Piste. Typerää verrata kun ajat oli ihan toiset.

Pakkoko niitä herkkuja on lastata ostoskärryt täyteen? Kun meidän ostokset laitetaan ostoshihnalle, niin eniten tilaa vievät heviosaston tuotteet.

Ai sinä korvaat ruoan musiikilla? No pidemmän päälle ei tule onnistumaan,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme