Katseletko kassalla muiden ostoksia.
Ja ihmettelet miksi tuo lihava ostaa tuollaista.
Kommentit (76)
En katsele, läski ostaa mitä haluaa ja se ei kuulu minulle.
Vierailija kirjoitti:
Katselen ja sitten vatuttaa kun en muistanut ostaa kurkkua ja luikkaria.
M55
mihin sä luikkaria tarvit?
Katson mutta en ihmettele toisten ostoksia.
Olen lihava ja yritän aina piilottaa se salaattipussin alle suklaalevyn ettei sitä näkyisi niin hyvin.
Kassan naamasta tosin näkee mitä hän ostoksistani ajattelee. Sellainen halveksuva katse.
En katsele ollenkaan. Mutta omiani kyllä kommentoidaankin joskus, olen tosi terveellisesti elävä mielestäni ja en juo oikein koskaan, kerran sitten lämpimänä päivänä ostin muutaman oluen ja heti joku kommentoi että aiokkos nuo juoda😅😅😅 voivoivoi voi pappa kommentoi😆
Eilen oli kassajonossa kivan näköinen mies.
Oli hihnalla Kampasimpukkaa. Jättirapuja ja jotain hienon näköistä pihvilihaa.
Ai että olisi tehnyt mieli pyytää treffeille mutta kassatyttö ehti ensin.
Edellä menevän ostoksia katson. Mitäköhän se mahtaa tosta fenkolista valmistaa, ai pahus unohdin ottaa wc-paperia, onpa terveelliset ostokset pystyisinpä itsekin, yllättävää että röökille haiseva äijä ja pelkkää kaljaa ja makkaraa osti. Näin minä ajattelen.
Kaikenmaailman proteiinilisiä ostellaan. Ihan naurattaa ihmiset!
Muistan kun Pekka Saurin Yölinjaan soitti vanha mummeli ja vuodatti pitkän valituksen siitä, kun näki kaupassa nee*kerin, jolla oli varaa ostaa monta suklaalevyä. "Niitä siihen ihan pällekäin latosi" tms.
Se oli sitä viatonta 90-lukua. Onnekseen kyseinen mummeli ei voi olla elossa näkemässä nykypäivän touhua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itsekin mies?
Vierailija kirjoitti:
En katsele, läski ostaa mitä haluaa ja se ei kuulu minulle.
Kylläpä sulla menee läskit tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen lihava ja yritän aina piilottaa se salaattipussin alle suklaalevyn ettei sitä näkyisi niin hyvin.
Kassan naamasta tosin näkee mitä hän ostoksistani ajattelee. Sellainen halveksuva katse.
Minua taas läskinä nolottaa jostain syystä kun välillä ostan kaikki mahdolliset vihannekset, ajattelen kyylien ajattelevan, taas tio muka yrittää laihduttaa.
Kyllä!! se on mieliharrastukseni naapurienkyttäyksen jälkeen,T:Kyylä.
Vierailija kirjoitti:
En katsele ollenkaan. Mutta omiani kyllä kommentoidaankin joskus, olen tosi terveellisesti elävä mielestäni ja en juo oikein koskaan, kerran sitten lämpimänä päivänä ostin muutaman oluen ja heti joku kommentoi että aiokkos nuo juoda😅😅😅 voivoivoi voi pappa kommentoi😆
Tämä on kyllä jännä juttu että itsekin urheileva ihminen ja juon varmaan 2-3 kertaa vuodessa ja aina kun ostan olutta tulee sellainen kun olisi juoppo ja tekisi jotain väärää, mitähän muut ajattelee tästä ja arvaa jos tuttuja tulee vastaan niin sitten vasta hävettääkin 😅
Vierailija kirjoitti:
Kaikenmaailman proteiinilisiä ostellaan. Ihan naurattaa ihmiset!
Mikäs siinä naurattaa? Itse taas varmaan syöt einespaskaa ja juot kaljaa
Kassajonossa katselen muiden ostoksia omaa vuoroa odotellessa, mutta en ajattele niistä mitään, enkä muista niitä enää sen jälkeen kun olen astunut kaupasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin tapahtui, sitten huomasit että katsoitkin Emmerdalea
Kyllä mä välillä katson. Monesti saan ideoita omiin ruokaostoksiin kun näen toisten ostoksia, esim alkukesästä näin kun joku osti silliä. Ostin sitten itsekin seuraavalla kauppareissulla ja hyvää oli ruisleivän päällä.
Katselen ja sitten vatuttaa kun en muistanut ostaa kurkkua ja luikkaria.
M55