Aikuinen mies sekaisin.
Tämä on kovin hämmentävää..
Olen onnellisesti naimisissa, jo 16 vuotta. Lapsia, kaksi varhaisteiniä, talo maksettu, säännöllinen työ... Elämä on kaikin puolin mallillaan. Elämä on asettunut seesteiseksi, arki on arkea ja lomilla reissataan kokoperheen voimin.
Olen ollut uskollinen, ei koskaan edes vieraat ole käyneet mielessä. Vaimoni on myös ns. yhden miehen nainen, ei koskaan ole tullut epäilyksiä mihinkään suuntaan - meillä luotto pelaa.
Ainut pieni pilvi aurinoisella taivaalla on että elämme kuin sisko ja veli - petipuuhat on jäänyt vuosia sitten :( Mutta olen sopeutunut,ja vaimo on sopeutunut, eikä se ole kuitenkaan elämää määrävä ongelma ole ollut - elämässä on muutakin.
Sitten viimeviikolla...
Kävin eräässä huoltokohteessa, siellä konttorissa oli Hän - jäädyin kokonaan kun katseemme kohtasi - vain ehkä pariksi sekunniksi. Jutustelimme jotain pientä ko. työtehtävääni liittyen... Hän on persoonallisen kaunis, ihana hymy, silmät kuin tähdet. Hänen ääni, kuin ... En osaa häntä oikein kuvailla, sanat eivät tee oikeutta hänelle. Sydän pysähtyy ja hengitys salpaantuu kun vain ajattelen häntä. Olettaisin hänen iäksi noin 25, itse olen siis 46,
Tästä on nyt viikko kun hänet tapasin, enkä saa häntä ajatuksistani! Tämä jo rupeaa siis häiritsemään olemistani. Laskun kuittauksesta pongasin hänen nimen ja nyt olen googlettanut hänet Fascebookista ( en ole Facessa itse) ja stalkannut hänen kuvaansa - huokaus...
Haluaisin hänet vaikka Esson baariin kahville, riittäisi että saisin istua hänen kanssaan hetkisen, ja katsoa syvälle silmiin.
En halua kuitenkaan rikkoa kenenkään sydäntä - vähiten vaimoni, tai hänen (ihstukseni). Eli en rupea suhteeseen, mutta olisiko tällä nuorella naisella oikeus tietää, että hänellä on tällainen "fani" joka on ihastunut korviaan myöten...
Olen usein kuullut, "kukaan ei pidä minusta" tapauksiin, ja varsinkin nuorilla se saattaa olla elämää suurempi kysymys.
Olen aivan ihmeissäni, koska en kertakaikkiaan olettanut tällaista itsestäni, jos pystyisin unohtamaan ihastukseni sormia napsauttamalla, mutta kun en voi!
Haluaisin tietää mitä mieltä olette, haluaisitko nuorena naisena kuulla että vanha ukkomies on sinuun aivan...
Kommentit (354)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista ihmisten elämä olisi, jos kaikki 'kuuntelisivat sydäntään' ja ryhtyisivät tavoittelemaan 20 v nuorempia, täysin ventovieraita ihmisiä nähtyään heidät kerran vilaukselta ja saatuaan nimenkin selville vain stalkkaamalla ja vieläpä ollessaan itse naimisissa olevia perheellisiä?
Yritän hetken kuvitella sitä maailmaa.
Mites minä. Olen eronnut ja ihastunut työpaikalla nuoreen tyttöön ~27v joka käsittääkseni myöskin on vapaa? Olen 20 vuotta vanhempi. Saako häntä yrittää.
Kuvittele itseäsi lähestyvän 67 v. ihastuneen naisen, ilahtuisitko? Tuskin.
Pitää olla kyllä todella haluttava ja komea nelikymppinen, että nuori nainen ihastuisi. Mutta ällöttävää tässä on varatun miehen kuvitelmat, menköön vaimonsa kimppuun.
Mites olisi ap, jos yrittäisit lämmitellä oman vaimosi ja ottaisitte illalla yhdessä kunnon sutsisatsit? Saisi se oma tärkeä parisuhde vähän kadoksissa ollutta kipinää, ja sen myötä koko elämä. Ei tarvitsisi haikailla puolta nuorempien perään.
Provo ja miljoona kommenttia ap:ltä "naisena" ja ikikseltä.
Mutta: inhotti nuorena kun äijät oikeesti luuli, että voisi kiinnostaa. Asiakaspalvelutyössä hymyilen ja olen kohtelias. Yhä inhottaa kun jotkut ällöäijät luulee, että heillä on mahdollisuuksia. Olen vain kohtelias jumankauta.
Aina ihmetyttää miesten loputon itserakkaus. Ei, nuori nainen ei ole kiinnostunut vanhasta varatusta kalkkiksesta.
En olisi nuorena halunnut tietää. En halua nykyäänkään. Ihailijat jotain inhotuksia suurin osa. Loukkavaa että he edes luulee, että olisi mahdollisuuksia!
Vierailija kirjoitti:
Mutta: inhotti nuorena kun äijät oikeesti luuli, että voisi kiinnostaa. Asiakaspalvelutyössä hymyilen ja olen kohtelias. Yhä inhottaa kun jotkut ällöäijät luulee, että heillä on mahdollisuuksia. Olen vain kohtelias jumankauta.
Aina ihmetyttää miesten loputon itserakkaus. Ei, nuori nainen ei ole kiinnostunut vanhasta varatusta kalkkiksesta.
En olisi nuorena halunnut tietää. En halua nykyäänkään. Ihailijat jotain inhotuksia suurin osa. Loukkavaa että he edes luulee, että olisi mahdollisuuksia!
Voi itku miten loukkaavaa, anteeksi siis #meetoo kun joku toinen kanssakulkija osoittaa kiinnostusta, ettäs kehtaavat.
Mikä teitä muita naisia oikeesti vaivaa?
Kyllä ap on täysin sekaisin.
Tuus järkiisi, aikuinen mies. Nuoruus on muisto vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi nuorena halunnut tietää. En halua nykyäänkään. Ihailijat jotain inhotuksia suurin osa. Loukkavaa että he edes luulee, että olisi mahdollisuuksia!Voi itku miten loukkaavaa, anteeksi siis #meetoo kun joku toinen kanssakulkija osoittaa kiinnostusta, ettäs kehtaavat.
Mikä teitä muita naisia oikeesti vaivaa?
1. Et ole nainen
2. Ei liity metoohon mitenkään.
Ällöttää rumat, vatsakkaat, vanhat miehet jotka voi edes kuvitella että olisin kiinnostunut. Elävät jossain harhamaailmassa. Vielä kun ovat varattuja niin yök.
Yhdelle joka pari vuotta sitten haaveili että kun oltais tavattu 20 vuotta sitten kuittasin vain, että niin? Olisin ollut neljän vanha.
Ei mitään merkitystä vaikka miehellä on rasvaiset taaksepäin suitut hiukset, huonot hampaat, iso maha ja on joku sätkiä poltteleva kaljaveikko: kuvittelevat, että minä ja kaksikymppiset työkaverini ollaan ihan kuumina heihin. JOO EI OLLA!
Ne jotka etsii meidät pelkän etunimen perusteella Facesta tai Instasta ja laittaa viestiä merkityksellisestä katseen kohtaamisesta (sellaista ei ole ollut) on jo pelottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva nuori nainen ilahtuu melkein isänsä ikäisen miehen siirappisista huomionosoituksista.
Aika harva pari tekee 20-vuotiaana nykypäivänä lapsia.
"""Vanhemmiksi tullaan jatkuvasti myöhempään: Helsingissä asuva ylempi toimihenkilö synnyttää pian ensimmäisen lapsensa keskimäärin 34-vuotiaana, kun keskimäärin ensimmäinen vauva synnytetään 28,5-vuotiaana. Eniten vauvoja syntyy 30–34-vuotiaille äideille. Isäksi tullaan ensimmäistä kertaa 31-vuotiaana."""
Noissa on mukana ulkomaalaiset perheet joissa lapsia tehdään paljon ja aikaisin.
Se ei muuta sitä tosiasiaa että mies joka ikänsä puolesta , siis fyysisesti voisi olla, sun isä on limainen iljettävä pervo. Mikä Asperger täällä taas jankkaa?
Älä ole vauva. Mieheni on 20 vuotta vanhempi ja itse olen 24 vuotias. Kyllä, olisin saanut omanikäisen todennäköisesti helpommin kuin sinä.
-onnellinen
Osanotot tulevalle omaishoitajalle.
Me naiset vanhenemme nopeammin ja tämä on fakta jonka jokainen näkee. Meillä on toki prinsessa aikamme, mutta siihen se jää. Mieheni on aktiiviurheilua harrastava ja minä enemmän tai vähemmän sohvaperuna. Todennäköisesti vanhenemme samaa tahtia.
-onnellinen
Ja koska 'me' naiset vanhenemme nopeammin, on 'meillä' naisilla alhaisempi elinajanodote kuin miehillä. Vai miten se nyt oli...
Elinajalla ja vanhenemisella ei ole välttämättä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. On eläinlajeja jotka eivät vanhene (neglible senescence).
Nisäkkäille se taas on hyödyllistä että vanhemmat ovat huonommassa kunnossa kuin nuoremmat joten sen takia evoluutio on luonut vanhenemisen eli heikkenemisen iän myötä. Muutenhan vanhemmat voisivat liian helposti keplotella kaikki resurssit itsellensä ja nuoremmalle sukupolvelle kävisi huonosti.
Faktaa on myös että naisilla on lyhyempi lisääntymisaika kuin miehillä joten sen takia ovat vähemmän aikaa seksuaalisesti viehättäviä, eli vanhenevat nopeammin. Tähän on myös hyvät syynsä sillä muutenhan evoluutio ei sitä olisi suonut. Jos tämä mammoja ottaa päähän, niin ei voi mitään.
"Ovat vähemmän aikaa seksuaalisesti viehättäviä eli vanhenevat nopeammin" mitä vitsiä mä just luin? Ei todellakaan näin. Askel lyhenee, näkökyky heikentyy, iho haurastuu, muisti heikkenee, luut haurastuvat, tulee sairauksia, kihtiä, reumaa, sydän- ja verisuonisairauksia, muistisaurauksia, parkinsonia ym. SE on vanhenemistä. Mitä vit*n väliä jollain viehätysvoimalla on?
No tein uudet saliennätyksen penkissä ja olen +50 vuotias mies. Repikää siitä. Kuntoilu kannattaa miehille, sekä naisille
Ketään naista ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän te vanhat kantturat aina kuvittelette.
T. Nuori nainen
Alias Pena 56 v
Valitettavasti joudun toteamaan, että sinulla on normaali 50 villitys (vähän ajoissa tosin).
50-vuotiaalle miehelle tyypillistä on alkava kuolemanpelko ja ainut lääke on nuori nainen. Se on vaan biologiaa, mies haluaa nuorta, jotta tuntee itsensä nuoreksi. Varaa aika terapiaan, käsittele asia järkevästi, muuten voit joutua katumaan. Miehet eivät ymmärrä, että nuori nainen vierellään he vaan näyttävät entistä vanhemmalta ja nukkavierummalta, ei se nuoruus siirry sinuun vain tahtomalla...
Ap:n tekstin luettuani tuli takauma reilun 20 vuoden päähän, kun itse olin parikymppinen ja vanhat setämiehet olivat villeinä perääni. Se oli oikeasti aika ahdistavaa ja sairaan noloa, kaverit naureskelivat, että olin oikea setämagneetti, kun puolikaljut paksumahaiset miehet kuolasivat perääni. Tätä kävi niin töissä kuin vapaallakin, kerrankin piilottelin ravintolan vessassa, kun paikan poke kävi liian kuumana. En edelleenkään tajua vetovoimaani juuri keski-ikäisten miesten kohdalla; olin suhteellisen ujo ja arka, nätti kylläkin. Ehkä nuo setämiehet ajattelivat "kouluttavansa" minusta naisen, kun selkeästi olin vielä tyttönen? Tosiasiassa olin seurustellut 15-vuotiaasta asti, joten ainakaan mikään puhtoinen impi en ollut... Nyt omien kauniiden tyttärien kohdalla ällöttää niinikään vanhojen pervojen äijien ilmeet, kun tytöt kävelevät jossain edelläni ja näen, miten heidän peräänsä kuolataan. Tekisi mieli huutaa miehille, jotka vaimojensa huomaamatta vilkuilevat tyttöjä, että haloo!! tytöt ovat 14- ja 15-vuotiaita, jättäkää heidät rauhaan!
Aloittajamies puhuu tunteistaan ja saa alun viidettäsataa alapeukkua.
Mutta keitä olivatkaan ne, jotka kehottivat miehiä puhumaan tunteistaan?
Vierailija kirjoitti:
Puhumaan tunteistaan kumppaneilleen, ei tuntemattomille työpaikalla tavatuille parikymppisille naisille. Siinä on aika iso ero.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n "tunteet" ovat himoa ja kohdistuvat sopimattomaan henkilöön. Tuntemattomille ei mennä vuodattamaan tällaista, ei varsinkaan, jos on jo parisuhteessa ja reilusti toista osapuolta vanhempi. Olisi eri asia, jos ap ja hänen himonsa kohde olisivat tutustuneet jossain yhteydessä paremmin ja olisi selviä viitteitä siitä, että kiinnostus on molemminpuolista. Tässä tilanteessa ap:n kiinnostuksen kohde vain säikähtäisi tunteenpurkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumaan tunteistaan kumppaneilleen, ei tuntemattomille työpaikalla tavatuille parikymppisille naisille. Siinä on aika iso ero.
Aloittaja puhui tunteistaan palstalle, ei tytölle. Kai se nyt on vielä sallittua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja puhui tunteistaan palstalle, ei tytölle. Kai se nyt on vielä sallittua?
Aloittajahan halusi neuvoja/vahvistusta sille että puhuisi myös naiselle tunteistaan, sehän tässä oli asian ydin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n "tunteet" ovat himoa ja kohdistuvat sopimattomaan henkilöön. Tuntemattomille ei mennä vuodattamaan tällaista, ei varsinkaan, jos on jo parisuhteessa ja reilusti toista osapuolta vanhempi. Olisi eri asia, jos ap ja hänen himonsa kohde olisivat tutustuneet jossain yhteydessä paremmin ja olisi selviä viitteitä siitä, että kiinnostus on molemminpuolista. Tässä tilanteessa ap:n kiinnostuksen kohde vain säikähtäisi tunteenpurkausta.
Puhuiko hän himosta, vai onko tunteet vain himoa kohdallasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajahan halusi neuvoja/vahvistusta sille että puhuisi myös naiselle tunteistaan, sehän tässä oli asian ydin.
Hän kysyikin neuvoa nuorilta naisilta ( kuinkahan moni vastaajista on nuori nainen? ). Mielestäni neuvojen kysyminen anonyymeiltä on kohtuullista, ennenkuin mahdollisesti pelästyttää ihastuksen kohteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kysyikin neuvoa nuorilta naisilta ( kuinkahan moni vastaajista on nuori nainen? ). Mielestäni neuvojen kysyminen anonyymeiltä on kohtuullista, ennenkuin mahdollisesti pelästyttää ihastuksen kohteensa.
No minä olen nuori nainen, joten voin antaa neuvon.
En todellakaan halua minkäänlaisia lähestymisyrityksiä vanhempieni ikäisiltä miehiltä. En myöskään halua mitään yrityksiä silloin kun olen töissä tai ylipäätään keltään jonka työn yhteydestä tunnen. Eli hyvin vahva suositukseni on että ap jättää naisen rauhaan.
-eri
Olet ällöttävä