Kaikki hoikat/liikunnalliset naiset supersuosittuja, totta vai ei?
Palstalla on tuotu tämmöistä näkökulmaa esiin.
Eli jos nainen on hoikka/liikunnallinen (jompi kumpi näistä) niin suosio on pilvissä. Aina!
Miesten mukaan tällainen nainen ehdottomasti vaatii mieheltä ominaisuuksia kuten pituus, "geneettinen raamikkuus", menestys työelämässä tai sosiaalinen suosio.
Haluaisin kuulla naisten kokemuksia asiasta. Omat kokemukset eivät ainakaan täsmää palstajuttujen kanssa. Olisi kiva löytää kaltaiseni liikunnallinen ja kenties luonnosta tykkäävä mies, mutta eipä näy fanijoukkoja ovella...
N/43
Kommentit (213)
EI tietenkään ole. Siihen vaikuttaa moni muukin asia, ja kyllähän moni lihavakin on "supersuosittu" jos on vaikka luonteeltaan vetävä.
Ongelma tässä on etä naisten vastauksia joutuu lukemaan rivien välistä.
Naiset laskevat kiinnostuneiksi miehiksi vain kiinnostavat miehet. Esimerkiksi 175cm akateemisella liikunnallisella naisella saattaa olla viisi miesfania piirittämässä, mutta kaksi näistä on alle 175cm, kahdelta puuttuu akateeminen tutkinto ja yksi on vartaloltaan hoikka.
Niinpä naisen versio tilanteesta on "yksikään mies ei ole koskaan kiinnostunut".
ei aivan.
Hoikka liikunnallinen nainen saa helpommin mahdollisuuden osoittaa olevansa mukava tyyppi. Samaten raamikas mies jolla on lompakko kunnossa.
Se mitä siitä eteenpäin on luonteesta kiinni.
Eihän kukaan oikeasti jaksa toista vain ulkonäön takia. Joo onhan se kuspää mutta kundilla on hyvät rintalihakset. Ei ainakaan pitkään...
Minua myös kiinnostaisi kuulla naisten versio tästä. Millaisia te olette ja mitä toivotte mieheltä?
Oma kokemus on että hoikat/liikunnalliset (itse kiinnostaa lähinnä jälkimmäinen) ovat tavoittamattomia. Pyöreitä liikuntaa inhoavia naisia olisi saatavilla. Hoikat/liikunnalliset naiset menevät komeammille/varakkaammille miehille, jotka eivät välttämättä ole liikunnallisia.
ne tarkoittaa sellaisia 20-29v naisia..+ kauniita sellaisia.. ne on supersuosittuja
Varsinkin jos on siunaantunut hyvät tissit 👍
Vierailija kirjoitti:
Minua myös kiinnostaisi kuulla naisten versio tästä. Millaisia te olette ja mitä toivotte mieheltä?
Oma kokemus on että hoikat/liikunnalliset (itse kiinnostaa lähinnä jälkimmäinen) ovat tavoittamattomia. Pyöreitä liikuntaa inhoavia naisia olisi saatavilla. Hoikat/liikunnalliset naiset menevät komeammille/varakkaammille miehille, jotka eivät välttämättä ole liikunnallisia.
Vähän sama homma täälläkin miehen näkökulmasta, jos nainen kiinnostuu niin hän on löysähkö/romuluinen. Jos hän on liikunnallinen ja hoikka niin sitten hän on yksinhuoltaja.
Yhdistelmä lapseton 25-33v hoikka ja liikunnallinen on nähtävästi mahdoton, mutta se on ainut mitä hyväksyn.
En usko hetkeäkään että miehille riittäisi vain hoikkuus ja liikunnallisuus, niin että naama saa olla ruma kuin rullatuoli, tissit pienet rusinat ja luonne kuin riivinrauta...
Kuten ei naisillekaan riitä se että mies on pitkä ja on leuka, vaikka nekin ominaisuudet on ihan suotavia jos mukavalla miehellä sattuu sellaiset olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama homma täälläkin miehen näkökulmasta, jos nainen kiinnostuu niin hän on löysähkö/romuluinen. Jos hän on liikunnallinen ja hoikka niin sitten hän on yksinhuoltaja.
Yhdistelmä lapseton 25-33v hoikka ja liikunnallinen on nähtävästi mahdoton, mutta se on ainut mitä hyväksyn.
Minulle romuluisuus ei olisi mikään ongelma, mutta eipä siitä ole hyötyä. Hoikat ja liikunnalliset saavat pitkiä ja komeita, romuluiset ja liikunnalliset vaativat raamikkaita jotta olisivat sirompia mieheen verrattuna, pitkät vaativat pitkiä jotta olisivat lyhyempiä mieheen verrattuna.
Kun olet lyhyehkö ja hoikka, vain tosi lyhyet ja pyöreät kiinnostuvat. Ja hekin lähinnä koska eivät saa niitä haluttavampia ulkonäön osalta. Parin kanssa olen koittanut, mutta kun itse tykkäät liikunnasta ja luonnosta ja toista kiinnostaa lähinnä herkuttelu ja TV:n katselu yhdessä, niin ei mätsää.
No, kiinnostuneita miehiä on, mutta tässä iässä ja elämäntilanteessa vastaan pitäisi tulla jotain todella spesiaalia, että minä vakiintuisin. Tapailusuhteeseen olen halutessani saanut aina sen miehen, jonka olen halunnutkin. Ja kyllä, tykkään pitkistä, tummista, komeista, mukavista ja älykkäistä miehistä. Oma pinkkani on ihan riittävän hyvässä kunnossa, joten miehen varallisuudella ei ole mulle väliä (eikä tässä tosiaan mitään yhteistalouksia olla miettimässä, joten mitä väliä muutenkaan?), joskin olen huomannut että jos muut kriteerini täyttyvät, kyllä niiden miesten raha-asiatkin on hyvällä tolalla.
Kuten 121212 sanoo, taso menee aina yhteensopivuuden edelle.
Ellei taso ritä, yhteensopivuutta ei aleta testaamaan. Naisen tasoa nostaa hoikkuus, hyväkuntoisuus. Miehen tasoa geenit (pituus raamikkuus kasvokomeus ym), raha ja varallisuus.
Koska naisista 70% on ylipainoisia ja pieni osa liikunnallisia, liikunnallisella naisella on liikaa kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Sovinkohan mihinkään kategoriaan, kun olen liikunnasta pitävä ja tällä hetkellä oman mittapuun mukaan pyöreä parin pidempiaikaisen krempan jäljiltä. Tällä hetkellä en suosi mitään miestä kun en sellaista hae, koska en viihdy omissa nahoissani riittävän hyvin. Pidemmällä tähtäimellä liikunnallinen mies olisi mieluisampi. Helpompi löytää yhteisiä harrastuksia, matkakohteita, tehdä arkeen liittyviä töitä jne. Komeus ei muuta sitä liikkumattomuutta. Varakkuus voisi sillä tavoin muuttaa, että ehkä yhteinen tekeminen on sitten jotain muuta, mutta en usko senkään pidemmässä juoksussa auttavan.
121212 kirjoitti:
Naiset laskevat kiinnostuneiksi miehiksi vain kiinnostavat miehet. Esimerkiksi 175cm akateemisella liikunnallisella naisella saattaa olla viisi miesfania piirittämässä, mutta kaksi näistä on alle 175cm, kahdelta puuttuu akateeminen tutkinto ja yksi on vartaloltaan hoikka.
Niinpä naisen versio tilanteesta on "yksikään mies ei ole koskaan kiinnostunut".
Niinhän miehetkin laskevat kiinnostuneiksi vain nuoret, hoikat, hyväkroppaiset kauniit naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle romuluisuus ei olisi mikään ongelma, mutta eipä siitä ole hyötyä. Hoikat ja liikunnalliset saavat pitkiä ja komeita, romuluiset ja liikunnalliset vaativat raamikkaita jotta olisivat sirompia mieheen verrattuna, pitkät vaativat pitkiä jotta olisivat lyhyempiä mieheen verrattuna.
Kun olet lyhyehkö ja hoikka, vain tosi lyhyet ja pyöreät kiinnostuvat. Ja hekin lähinnä koska eivät saa niitä haluttavampia ulkonäön osalta. Parin kanssa olen koittanut, mutta kun itse tykkäät liikunnasta ja luonnosta ja toista kiinnostaa lähinnä herkuttelu ja TV:n katselu yhdessä, niin ei mätsää.
Sama juttu. Itse urheilen 3-5 kertaa viikossa, harrastan kulttuuria melkein päivittäin ja pyöritän sivussa vauhdilla kasvavaa yritystä, jonka omistan. Ulkonäköni kuitenkin karkottaa kaikki vähänkään liikunnalliset ja elämässään aktiiviset naiset, joten minun vastinkappaleeni onkin sitten passiivinen anti-urasuuntautunut herkuttelija. Kerta toisensa jälkeen suhteet ovat kaatuneet tähän elämäntapaeroon, mutta kun samanlaista elämäntapaa noudattavat eivät kiinnostu minusta, niin olen puun ja kuoren välissä.
Totta.
Olen pian nelikymppinen velamies. Tarjolla olisi välittömästi parikin n. 15v nuorempaa lapsetonta neitokaista jotka haluaisivat perheen. Ja minun kanssani, vaikka olen vela, ja olen sanonut molemmille ettei sovittaisi yhteen vaikka muuten kivoja ovatkin. Ovat tietty pyöreitä, ja hyvin kaukana liikunnallisista.
Oman ikäisiin hoikkiin ja liikunnallisin naisiin ei paukut riitä. Vaativat komeampia miehiä joiden pinkka on paremmassa kunnossa. Ainoa poikkeus: jos tarvetta olisi uudelle miehelle asap, koska avioero muutti elämäntilanteen heikoksi taloudellisesti ja lapset vielä pieniä. Sekään rooli ei innosta.
Tunnen useita sopivia naisia harrastusten parista. Eivät sano suoraan mutta...periaate on että joko tasokkaampi mies, tai ovat mieluummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Niinhän miehetkin laskevat kiinnostuneiksi vain nuoret, hoikat, hyväkroppaiset kauniit naiset.
Niinkö? Olen kyllä ollut huomaavinani, että Tinderissä matcheja tulee naiselle kuin naiselle solkenaan, baarissa ei paljon naisille vaatimuksia aseteta ja por nosivustojen suosituimmat hautkin sisältävät kaikkea mahdollista hoikasta ylipainoiseen.
Sinkkutapahtumissa kuten sinkkuvaelluksilla vaikuttaisi olevan semmoinen tilanne että ainakin jonkin verran liikunnallisia viisikymppisiä naisia olisi, nuorempia ei. Sitä nuoremmilla käy Tinder kuumana tietty, ja kun pari sellaista tapahtumassa oli, linnoittautuivat keskenään jotta kukaan ei yrittäisi.
M/34v
Ei pidä paikkaansa, terveisin liikunnallinen mutta rumanaamainen rusinatissi.
Ei ole näkynyt koskaan.