Kaikki hoikat/liikunnalliset naiset supersuosittuja, totta vai ei?
Palstalla on tuotu tämmöistä näkökulmaa esiin.
Eli jos nainen on hoikka/liikunnallinen (jompi kumpi näistä) niin suosio on pilvissä. Aina!
Miesten mukaan tällainen nainen ehdottomasti vaatii mieheltä ominaisuuksia kuten pituus, "geneettinen raamikkuus", menestys työelämässä tai sosiaalinen suosio.
Haluaisin kuulla naisten kokemuksia asiasta. Omat kokemukset eivät ainakaan täsmää palstajuttujen kanssa. Olisi kiva löytää kaltaiseni liikunnallinen ja kenties luonnosta tykkäävä mies, mutta eipä näy fanijoukkoja ovella...
N/43
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja liikunnallinen 32-vuotias vela-nainen. Minulla on ihan kauniit kasvot ja pitkät vaaleat hiukset, lisäksi olen hymyileväinen. Joskus on oikeasti tullut sellainen olo, että miehiä olisi jonoksi asti. Tämä voi johtua ihan puhtaasti siitä, etten ole pahemmin halunnut seurustella, enkä siitä johtuen hakenut seuraa ja silti "tilaisuuksia" olisi ollut.
Toisaalta, tunnen paljon hoikkia, liikunnallisia, kauniita ja mukavia naisia, jotka eivät ole löytäneet seuraa. Heissä ei ole mitään vikaa, eivätkä he elä missään nk. prinsessaharhoissa. Jotenkin olen taipuvainen uskomaan, että oikean kumppanin löytyminen perustuu lopulta ihan muihin asioihin kuin väsyneisiin tasoteorioihin.
Etkö tosiaan osaa yhtään eritellä, miksi näille kavereillesi ei löydy seuraa?
No, seuraa nyt varmasti löytyy, ainahan on joukko niitä miehiä jolle kelpaa mikä (edes kuka) vaan, mutta tarkoitan jotain vakavampaa. Pahoitteluni huonosta sanavalinnasta.
En usko, että tähän on mitään sen suurempaa syytä kuin se, että oikea ei ole osunut kohdalle. Tuntuu, että varsinkaan naiset eivät halua lähteä parisuhteeseen kovin köykäisin perustein. Itsekin olen rakastunut tasan kerran, vaikka miehiä on tosiaan ollut omalla kohdalla paljon tarjolla.
Eli seuraa on tarjolla vaikka kuinka. Kiitos, tämä riittää ja osaltaan indikoi ketjun väitteen olevan totta.
Voi apua, luetaan ensimmäinen lause puoleen väliin ja sekin vielä väärin, sitten huudetaan, että olin oikeassa, lälläälläää. Jos, sinä olet vailla seuraa, kannattaa aloittaa omien keskustelutaitojen kehittämisestä :)
Ei ole kyse kilpailusta siitä, kuka on oikeassa ja kuka ei.
Ketjun aiheena on, että ovatko hoikat ja liikunnalliset naiset supersuosittuja. Sinun kokemuksesi perusteella ovat. Yksi datapiste lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää, miten hyvästä vartalosta on tehty jokin jumalainen taikavoima, joka automaattisesti vetää puoleensä miestä kuin miestä. Ihan kuin hyvävartaloinen nainen voisi tuosta noin vain valita miehen. Hyvävartalo ei takaa mitään. Täytyy itse olla hyvin itsevarma. Pitää olla myös jonkinlaista ulkonäköä, täytyy liikkua paikoissa, joissa on miehiä ja toisaalta se voi vetää puoleensä vääränlaisia miehiä.
Itse olen vähän sellainen nörttinainen hyvällä tiimalasivartalolla. Ei minulle koskaan ole jonossa ollut miehiä. Todella paljon joutuu tekemään töitä, että löytäisin itseäni kiinnostavan mukavan miehen, joka vielä kiinnostuisi minusta. Toki voin vetää vartalonmyötäisen mekon päälleni, laittaa itseni siedettävän näköiseksi ja hymyillä aurinkoisesti. Silti se mitä saa, on lähinnä likaisia katseita, eikä mitään muuta.
Suurimman osan ajasta sitä käyttää joka tapauksessa vaatteita, jotka peittävät vartalon.
Tuota, miksi naisen pitäisi olla itsevarma?
Se on kyllä totta, että miehiä ei saa paikassa, jossa ei ole miehiä. 121212:n teoriassa ei muuten ole otettu tätä huomioon. Ilmeisesti osalle naisista "ei ole miehiä tarjolla" tarkoittaa että "olen ympäristössä, jossa ei ole yhtään miestä, eivätkä miehet aktiivisesti selvitä olinpaikkaani ja hakeudu luokseni".
Itsevarmuutta pitää olla sen verran, että ei mene paniikkiin, jos joku mies lähestyy. Mikään vartalo ei auta saamaan miestä, jos itse on valmiiksi sitä mieltä, ettei ole kenenkään miehen kiinnostuksen arvoinen. Minulla on taipumusta tällaiseen ajatteluun.
Ymmärrät varmaan, että näiden juttujen lukeminen tavismiehenä on synkkää.
Naiselta vaadittava itsevarmuus on sitä, että ei ajattele itseään täysin arvottomaksi.
Naiselta vaadittava ulkonäkö on sitä, että ei ole ylipainoinen.
Onnittelut teille. Vaihtaisin osia koska vain.
Niin. Naisille tuo riittämättömyyden tunne ei tunnetusti ole koskaan mikään ongelma. Eikä ympäröivä maailma millään tapaa erityisesti naisten kohdalla ulkonäkökeskeinen, joten ei ongelmaa senkään puolesta.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten 121212 sanoo, taso menee aina yhteensopivuuden edelle.
Ellei taso ritä, yhteensopivuutta ei aleta testaamaan. Naisen tasoa nostaa hoikkuus, hyväkuntoisuus. Miehen tasoa geenit (pituus raamikkuus kasvokomeus ym), raha ja varallisuus.
Koska naisista 70% on ylipainoisia ja pieni osa liikunnallisia, liikunnallisella naisella on liikaa kysyntää.
Naisista ylipainoisia on 63,2% ja miehistä vähintään 71,9 %.
Joten hivin sovimme yhteen me pullukat.Ero on siinä että naisille miesten normaalipainoisuus ja hyväkuntoisuus ovat vähemmän tärkeitä asioita. Naisia kiinnostaa ensisijaisesti:
- pituus
- geneettinen raamikkuus
- kasvokomeus
- matala ääni
- raha
- statusMinä en tunne ketään miestä (tai naista) jolla olisi joku status. Mun äidillä on 7 veljeä eikä kellään ole koskaan ollut mitään statusta, mutta kaikillaon ollut nuoresta kuolemaan asti sama vaimo, ei yhtään avioeroa ja lapsia heistä kuudella, yhdellä vaimon lapsi joka oli kuin oma.
Mun miehellä ei ole statusta, mun siskonmiehellä ei ole, mun veljellä ei ole, mmun isällä ei ole... eikä kellään ystävättären miehellä.
Mitä ihmeitä nämä tälläiset statusmiehet on?
Eikä mun suvussa tai lähipiirissä ole kyllä yhtään rikastakaan joka rahalla saisi vaimon. Pari pariskuntaa on sellaisia joissa molemmat on hyvässä työssä esim. insinööri ja lääkäri, en usko että hekään ovat ammatin takia yhdessä.
Kukaan näistä miehistä ei ole erityisen komea tai raamikas, toiset lyhempiä, toiset pidempiä, jotkut ylipainoisia, jotkun laihoja, useimmilla on vähä kaljua eikä kellään ole erityisen matala äänikään, ihan normi miehenääni, eli ei kuulosta naiselta.
"Pari pariskuntaa on sellaisia joissa molemmat on hyvässä työssä esim. insinööri ja lääkäri, en usko että hekään ovat ammatin takia yhdessä."
Outo sattuma että molemmat hyvässä työssä?
Ovat tavanneet opiskelijajutuissa aikoinaan, sehän on aika tavallista että opiskeluun tai työhön liittyvissä paikoissa niihin puolisoihin tutustutaan.
Hoikkuus on miehiä kiinnostava ominaisuus.
Olen hoikka ja sporttinen ja kaunis nainen.Ystäväni on pyöreä.Kaikki miehet lähestyvät ystävääni, on oikea mies magneetti kun ollaan baarissa
En tykkää laivoista, naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni!
M41v
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja sporttinen ja kaunis nainen.Ystäväni on pyöreä.Kaikki miehet lähestyvät ystävääni, on oikea mies magneetti kun ollaan baarissa
Koska ajattelevat sun olevan nirso ja ovat oikeassa.
Olen sporttinen ja timmi mimmi.En ole suosittu, en saa mitenkään erityisen paljon huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. T: urheilullinen nainen bmi 19, ikinä ei ole yksikään mies lähestynyt
Oletko minkä ikäinen ja mistä päin? Haluaisitko lähteä treffeille?
Nyt on kysytty ainakin.
Naisessa tärkeää kokonaisuus, sisäinen hehku, se jokin, mikä saa kiinnittämään huomion.Voi olla tosi pyöreäkin, tai hoikka, tai normaali, mutta se jokin ....
M36
Olen hiukan pyöreä, aina ollut, mieheni rakastui minuun, persoonaan .Mieheni on pitkä ja supersporttinen ja komea.Ollaan oltu yhdessä 6vuotta.Vientiä riitti ennen mieheni tapaamistakin ihan kiitettävästi
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus on miehiä kiinnostava ominaisuus.
No toi on sun subjektiivinen näkemys.Mulle ulkonäössä tärkeää silmät ja katse ja lantion kaari
M29
Vierailija kirjoitti:
Olen sporttinen ja timmi mimmi.En ole suosittu, en saa mitenkään erityisen paljon huomiota.
Yleensä tuo tarkoittaa jompaa kumpaa seuraavista:
a) miehet eivät ole parveilemassa ympärillä 24/7
b) en saa erityisen paljon huomiota kiinnostavilta miehiltä (pitkiltä, komeilta, urheilullisilta, hauskoilta, menestyneiltä)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen naamasta ihan perus, mutta kroppa on aika Kuosissa. Harrastan paljon liikuntaa ja Mulla on tosi pitkä ja paksu tukka. Koskaan ei ole ollut vientiä. Ei muhun yleensä kiinnitetä huomiota, vaikka treenaisi missä vaatteissa.
Eli vastaus kysymykseen ei pidä paikkaansa.
Miehet näkevät että katselet vain lentäjiä Kallessa ja katseesi lipuu heidän ohi.
Miksi ottaa riski saada juomat naamalle ihan vain tervehtimällä sinua?
Ei ole, jos ei pukeudu niin että kroppa erottuu ja näyttää harmaahiirulaiselta.
121212 kirjoitti:
Ongelma tässä on etä naisten vastauksia joutuu lukemaan rivien välistä.
Naiset laskevat kiinnostuneiksi miehiksi vain kiinnostavat miehet. Esimerkiksi 175cm akateemisella liikunnallisella naisella saattaa olla viisi miesfania piirittämässä, mutta kaksi näistä on alle 175cm, kahdelta puuttuu akateeminen tutkinto ja yksi on vartaloltaan hoikka.
Niinpä naisen versio tilanteesta on "yksikään mies ei ole koskaan kiinnostunut".
Ajattelin itse juuri noin! Heh!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. T: urheilullinen nainen bmi 19, ikinä ei ole yksikään mies lähestynyt
Ongelma on jossain muussa kuin kehonkoostumuksessa. Seuraavaksi tietysti kuulemme kuinka käyt lähes joka viikonloppu viihteellä kavereiden kanssa ja kamuja tullaan aina pokaamaan.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Ongelma tässä on etä naisten vastauksia joutuu lukemaan rivien välistä.
Naiset laskevat kiinnostuneiksi miehiksi vain kiinnostavat miehet. Esimerkiksi 175cm akateemisella liikunnallisella naisella saattaa olla viisi miesfania piirittämässä, mutta kaksi näistä on alle 175cm, kahdelta puuttuu akateeminen tutkinto ja yksi on vartaloltaan hoikka.
Niinpä naisen versio tilanteesta on "yksikään mies ei ole koskaan kiinnostunut".
Niinhän miehetkin laskevat kiinnostuneiksi vain nuoret, hoikat, hyväkroppaiset kauniit naiset.
Oikeastaan se menee juuri päinvastoin. Mies laskee kiinnostuneeksi 10v vanhemman ylipainoisen naisen, joka kolmen promillen humalassa pyytää treffeille
eri
Vierailija kirjoitti:
Eniten miehenä ihmetyttää, että mikseivät monet naiset tee sitä pienenpientä panostusta, mikä riittää halutuksi ja ihailluksi tulemiseen? Ehkä olen pikkuisen narsisti, mutta pitäisin kyllä erinomaisena diilinä, jos ihan pelkästään perusfiksusti syömällä voisin olla yleisesti naisten tavoittelema ja ihailema mies.
(Syön siis fiksusti ja liikun paljon jo nyt, mutta ei se tässä vartalonmallissa auta)
En olisi halunnut miestä, jonka takia minun pitäisi elää erilaista elämää kuin mitä itse haluan. Minä rakastuin iskävatsaiseen mieheen, joka rakastaa ja haluaa ja jopa ihaileekin minua. Viihdymme paljon paremmin ihan muissa harrastuksissa kuin liikkumassa.