Kaikki hoikat/liikunnalliset naiset supersuosittuja, totta vai ei?
Palstalla on tuotu tämmöistä näkökulmaa esiin.
Eli jos nainen on hoikka/liikunnallinen (jompi kumpi näistä) niin suosio on pilvissä. Aina!
Miesten mukaan tällainen nainen ehdottomasti vaatii mieheltä ominaisuuksia kuten pituus, "geneettinen raamikkuus", menestys työelämässä tai sosiaalinen suosio.
Haluaisin kuulla naisten kokemuksia asiasta. Omat kokemukset eivät ainakaan täsmää palstajuttujen kanssa. Olisi kiva löytää kaltaiseni liikunnallinen ja kenties luonnosta tykkäävä mies, mutta eipä näy fanijoukkoja ovella...
N/43
Kommentit (213)
Eniten miehenä ihmetyttää, että mikseivät monet naiset tee sitä pienenpientä panostusta, mikä riittää halutuksi ja ihailluksi tulemiseen? Ehkä olen pikkuisen narsisti, mutta pitäisin kyllä erinomaisena diilinä, jos ihan pelkästään perusfiksusti syömällä voisin olla yleisesti naisten tavoittelema ja ihailema mies.
(Syön siis fiksusti ja liikun paljon jo nyt, mutta ei se tässä vartalonmallissa auta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Ongelma tässä on etä naisten vastauksia joutuu lukemaan rivien välistä.
Naiset laskevat kiinnostuneiksi miehiksi vain kiinnostavat miehet. Esimerkiksi 175cm akateemisella liikunnallisella naisella saattaa olla viisi miesfania piirittämässä, mutta kaksi näistä on alle 175cm, kahdelta puuttuu akateeminen tutkinto ja yksi on vartaloltaan hoikka.
Niinpä naisen versio tilanteesta on "yksikään mies ei ole koskaan kiinnostunut".
Niinhän miehetkin laskevat kiinnostuneiksi vain nuoret, hoikat, hyväkroppaiset kauniit naiset.
Niinkö? Olen kyllä ollut huomaavinani, että Tinderissä matcheja tulee naiselle kuin naiselle solkenaan, baarissa ei paljon naisille vaatimuksia aseteta ja por nosivustojen suosituimmat hautkin sisältävät kaikkea mahdollista hoikasta ylipainoiseen.
Ymmärtääkseni Tinder match ei takaa vielä vastausta kun osa matchailee suuremman määrän naisia? Tosin koko sovellus on niin panoapin maineessa että itseä ei kiinnosta sinne liittyä. Baarissa ei aseteta vaatimuksia varsinkaan siinä vaiheessa kun känni syvenee, mutta haluaako sieltä kukaan liikunnallinen ja terveitä elämäntapojan noudattava mitään mukaansa. Siinäpä ne vaihtoehdot sitten olikin.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Naiset laskevat kiinnostuneiksi miehiksi vain kiinnostavat miehet. Esimerkiksi 175cm akateemisella liikunnallisella naisella saattaa olla viisi miesfania piirittämässä, mutta kaksi näistä on alle 175cm, kahdelta puuttuu akateeminen tutkinto ja yksi on vartaloltaan hoikka.
Niinpä naisen versio tilanteesta on "yksikään mies ei ole koskaan kiinnostunut".
Niinhän miehetkin laskevat kiinnostuneiksi vain nuoret, hoikat, hyväkroppaiset kauniit naiset.
Niinkö? Olen kyllä ollut huomaavinani, että Tinderissä matcheja tulee naiselle kuin naiselle solkenaan, baarissa ei paljon naisille vaatimuksia aseteta ja por nosivustojen suosituimmat hautkin sisältävät kaikkea mahdollista hoikasta ylipainoiseen.
Tässä pitää erotella vielä se, että haluaako vastakkainen sukupuoli seksiä vai suhteen. Rumalle naiselle löytyy kyllä panijoita, mutta suhdetta on vaikea löytää, koska kukaan ei halua sitoutua rumaan.
Ruma nainen voi panna komistuksia ja mennä suhteeseen ruman miehen kanssa.
Jos mietin asiaa omalla kohdallani: harrastaisin irtoseksiä kaunottarien kanssa, kunnes aloittaisin parisuhteen vähemmän kauniin mutta mukavan ja rennon naisen kanssa... Antaisin toisen kivekseni, jos pääsisin tuollaiseen tilanteeseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Ymmärtääkseni Tinder match ei takaa vielä vastausta kun osa matchailee suuremman määrän naisia? Tosin koko sovellus on niin panoapin maineessa että itseä ei kiinnosta sinne liittyä. Baarissa ei aseteta vaatimuksia varsinkaan siinä vaiheessa kun känni syvenee, mutta haluaako sieltä kukaan liikunnallinen ja terveitä elämäntapojan noudattava mitään mukaansa. Siinäpä ne vaihtoehdot sitten olikin.
eri
Jos kaksi tärkeintä pariutumisen foorumia ei kelpaa, niin tilanne vaikeutuu kauneimmallakin naisella.
Toki muitakin vaihtoehtoja jää, mutta sitten tarvitaan pientä aktiivisuutta, koska seksuaalis-romanttisessa mielessä lähestyminen arjessa ei kuulu kulttuuriimme. Varsinkaan, kun niin paljon on häirinnästä puhuttu.
Aikamoinen tapaus pitää naisen olla, ettei yksin opiskelevan teekkarin seuraan meneminen Otaniemen pääkirjastossa johda minkäänlaiseen kanssakäymiseen.
Mä olen naamasta ihan perus, mutta kroppa on aika Kuosissa. Harrastan paljon liikuntaa ja Mulla on tosi pitkä ja paksu tukka. Koskaan ei ole ollut vientiä. Ei muhun yleensä kiinnitetä huomiota, vaikka treenaisi missä vaatteissa.
Eli vastaus kysymykseen ei pidä paikkaansa.
Menkää Hesan keskustaan katsomaan minkälaisia pareja siellä liikkuu. Monilla ylipainoisille naisilla on hyvän näköiset hoikat miehet. Ja päinvastoin.
Ilmeisesti kukaan teistä ei ole kokenut ihastusta tai rakastumista. Se vaan iskee ja vie jalat alta.
Vierailija kirjoitti:
Kuten 121212 sanoo, taso menee aina yhteensopivuuden edelle.
Ellei taso ritä, yhteensopivuutta ei aleta testaamaan. Naisen tasoa nostaa hoikkuus, hyväkuntoisuus. Miehen tasoa geenit (pituus raamikkuus kasvokomeus ym), raha ja varallisuus.
Koska naisista 70% on ylipainoisia ja pieni osa liikunnallisia, liikunnallisella naisella on liikaa kysyntää.
Naisista ylipainoisia on 63,2% ja miehistä vähintään 71,9 %.
Joten hivin sovimme yhteen me pullukat.
Minulle ihmisessä tärkeintä on äly, hyvät tavat ja sellainen ulkonäkö, että kehtaa esitellä suvulle ja kulkea julkisilla paikoilla.
Menestys työelämässä on myös tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
eri
Jos kaksi tärkeintä pariutumisen foorumia ei kelpaa, niin tilanne vaikeutuu kauneimmallakin naisella.
Toki muitakin vaihtoehtoja jää, mutta sitten tarvitaan pientä aktiivisuutta, koska seksuaalis-romanttisessa mielessä lähestyminen arjessa ei kuulu kulttuuriimme. Varsinkaan, kun niin paljon on häirinnästä puhuttu.
Aikamoinen tapaus pitää naisen olla, ettei yksin opiskelevan teekkarin seuraan meneminen Otaniemen pääkirjastossa johda minkäänlaiseen kanssakäymiseen.
Joo, olen kulttuurin orja. Tinderin "ulkonäöllä käytävä kauppa", jenkkityylinen massatreffailu ja tuo pan osovelluksen maine karkoittavat tehokkaasti. Baari tuntuu epäluonnolliselta, koska ei siellä kiinnosta muutenkaan notkua ja oma alkoholinkulutus on todella vähäistä. Tuo häirintäkeskustelu tuntuu nykyisin menevän yli ja lujaa, vaikka toki ihan oikeaa häirintääkin on. Mutta sitten sivuilmiönä tulee jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei taso ritä, yhteensopivuutta ei aleta testaamaan. Naisen tasoa nostaa hoikkuus, hyväkuntoisuus. Miehen tasoa geenit (pituus raamikkuus kasvokomeus ym), raha ja varallisuus.
Koska naisista 70% on ylipainoisia ja pieni osa liikunnallisia, liikunnallisella naisella on liikaa kysyntää.
Ero on siinä että naisille miesten normaalipainoisuus ja hyväkuntoisuus ovat vähemmän tärkeitä asioita. Naisia kiinnostaa ensisijaisesti:
- pituus
- geneettinen raamikkuus
- kasvokomeus
- matala ääni
- raha
- status
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset: miltäpä kuulostaisi 186 cm mies, joka painaa 87 kg. Sellainen raamikas ja hoikan lihaksikas, nams.
- Ai joo, mutta se onkin pullukka! Painoindeksi yli 25! SOS!
Miehet: olisiko 168-senttinen ja 70-kiloinen nainen mitään? Kyseessä ei tällä kertaa ole ammattiurheilija, joten onhan tuossa aika paljon painoa...
- Mut hei, se ei ole sentään ylipainoinen, kuten tuo yllä oleva lihasmies! Hoikka!
Opetus: painoindeksi ei toimi eri sukupuolille lainkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Tässä pitää erotella vielä se, että haluaako vastakkainen sukupuoli seksiä vai suhteen. Rumalle naiselle löytyy kyllä panijoita, mutta suhdetta on vaikea löytää, koska kukaan ei halua sitoutua rumaan.
Ruma nainen voi panna komistuksia ja mennä suhteeseen ruman miehen kanssa.
Jos mietin asiaa omalla kohdallani: harrastaisin irtoseksiä kaunottarien kanssa, kunnes aloittaisin parisuhteen vähemmän kauniin mutta mukavan ja rennon naisen kanssa... Antaisin toisen kivekseni, jos pääsisin tuollaiseen tilanteeseen!
Ja sen yhden tehokkaan kiveksesi kanssa toteat vähemmän kauniin ja rennon kanssa pari mukulaa tehtyäsi, että eiköhän tässä ole aika siirtyä takaisin niihin kaunottariin. ;)
eri
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Miehet laskevat kyllä suohirviöt ja sen takia eivät valita kuinka kukaan ei ole kiinnostunut vaan sanovat, että vain suohirviöt kiinnostuvat.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten hivin sovimme yhteen me pullukat.Ero on siinä että naisille miesten normaalipainoisuus ja hyväkuntoisuus ovat vähemmän tärkeitä asioita. Naisia kiinnostaa ensisijaisesti:
- pituus HYVÄ
- geneettinen raamikkuus SURKEA
- kasvokomeus PERUS
- matala ääni PERUS
- raha OK
- status OK/HYVÄ
Ilmeisesti yksikin tekijä riittää siihen, että yksin jää mies.
Olen hoikka ja liikunnallinen 32-vuotias vela-nainen. Minulla on ihan kauniit kasvot ja pitkät vaaleat hiukset, lisäksi olen hymyileväinen. Joskus on oikeasti tullut sellainen olo, että miehiä olisi jonoksi asti. Tämä voi johtua ihan puhtaasti siitä, etten ole pahemmin halunnut seurustella, enkä siitä johtuen hakenut seuraa ja silti "tilaisuuksia" olisi ollut.
Toisaalta, tunnen paljon hoikkia, liikunnallisia, kauniita ja mukavia naisia, jotka eivät ole löytäneet seuraa. Heissä ei ole mitään vikaa, eivätkä he elä missään nk. prinsessaharhoissa. Jotenkin olen taipuvainen uskomaan, että oikean kumppanin löytyminen perustuu lopulta ihan muihin asioihin kuin väsyneisiin tasoteorioihin.
Vierailija kirjoitti:
Menkää Hesan keskustaan katsomaan minkälaisia pareja siellä liikkuu. Monilla ylipainoisille naisilla on hyvän näköiset hoikat miehet. Ja päinvastoin.
Ilmeisesti kukaan teistä ei ole kokenut ihastusta tai rakastumista. Se vaan iskee ja vie jalat alta.
Olen Bulevardilla töissä ja asun eräällä lähikadulla, enkä muista kertaakaan nähneeni paria, jossa nainen olisi kaunis ja hoikka, mutta mies ei olisi klassisella tavalla komea. Mutta yritän kiinnittää huomiota tarkemmin, jos vaikka heinäsuovasta löytyisi neula!
Eniten ihmetyttää, miten hyvästä vartalosta on tehty jokin jumalainen taikavoima, joka automaattisesti vetää puoleensä miestä kuin miestä. Ihan kuin hyvävartaloinen nainen voisi tuosta noin vain valita miehen. Hyvävartalo ei takaa mitään. Täytyy itse olla hyvin itsevarma. Pitää olla myös jonkinlaista ulkonäköä, täytyy liikkua paikoissa, joissa on miehiä ja toisaalta se voi vetää puoleensä vääränlaisia miehiä.
Itse olen vähän sellainen nörttinainen hyvällä tiimalasivartalolla. Ei minulle koskaan ole jonossa ollut miehiä. Todella paljon joutuu tekemään töitä, että löytäisin itseäni kiinnostavan mukavan miehen, joka vielä kiinnostuisi minusta. Toki voin vetää vartalonmyötäisen mekon päälleni, laittaa itseni siedettävän näköiseksi ja hymyillä aurinkoisesti. Silti se mitä saa, on lähinnä likaisia katseita, eikä mitään muuta.
Suurimman osan ajasta sitä käyttää joka tapauksessa vaatteita, jotka peittävät vartalon.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja liikunnallinen 32-vuotias vela-nainen. Minulla on ihan kauniit kasvot ja pitkät vaaleat hiukset, lisäksi olen hymyileväinen. Joskus on oikeasti tullut sellainen olo, että miehiä olisi jonoksi asti. Tämä voi johtua ihan puhtaasti siitä, etten ole pahemmin halunnut seurustella, enkä siitä johtuen hakenut seuraa ja silti "tilaisuuksia" olisi ollut.
Toisaalta, tunnen paljon hoikkia, liikunnallisia, kauniita ja mukavia naisia, jotka eivät ole löytäneet seuraa. Heissä ei ole mitään vikaa, eivätkä he elä missään nk. prinsessaharhoissa. Jotenkin olen taipuvainen uskomaan, että oikean kumppanin löytyminen perustuu lopulta ihan muihin asioihin kuin väsyneisiin tasoteorioihin.
Etkö tosiaan osaa yhtään eritellä, miksi näille kavereillesi ei löydy seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten hivin sovimme yhteen me pullukat.Naiset: miltäpä kuulostaisi 186 cm mies, joka painaa 87 kg. Sellainen raamikas ja hoikan lihaksikas, nams.
- Ai joo, mutta se onkin pullukka! Painoindeksi yli 25! SOS!
Miehet: olisiko 168-senttinen ja 70-kiloinen nainen mitään? Kyseessä ei tällä kertaa ole ammattiurheilija, joten onhan tuossa aika paljon painoa...
- Mut hei, se ei ole sentään ylipainoinen, kuten tuo yllä oleva lihasmies! Hoikka!
Opetus: painoindeksi ei toimi eri sukupuolille lainkaan
Ai, tämä menee nyt näin päin? Juuri viikko itketty siitä kun niitä hoikkia ja liikunnallisia naisiakin kiinnostaa raamikkaan, vähän ylipainoiset dad bod-miehet.
No, ainahan tämä muutenkin kääntyy siten miten se palstaulin tarkoituksiin sopii.