Kaikki hoikat/liikunnalliset naiset supersuosittuja, totta vai ei?
Palstalla on tuotu tämmöistä näkökulmaa esiin.
Eli jos nainen on hoikka/liikunnallinen (jompi kumpi näistä) niin suosio on pilvissä. Aina!
Miesten mukaan tällainen nainen ehdottomasti vaatii mieheltä ominaisuuksia kuten pituus, "geneettinen raamikkuus", menestys työelämässä tai sosiaalinen suosio.
Haluaisin kuulla naisten kokemuksia asiasta. Omat kokemukset eivät ainakaan täsmää palstajuttujen kanssa. Olisi kiva löytää kaltaiseni liikunnallinen ja kenties luonnosta tykkäävä mies, mutta eipä näy fanijoukkoja ovella...
N/43
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten 121212 sanoo, taso menee aina yhteensopivuuden edelle.
Ellei taso ritä, yhteensopivuutta ei aleta testaamaan. Naisen tasoa nostaa hoikkuus, hyväkuntoisuus. Miehen tasoa geenit (pituus raamikkuus kasvokomeus ym), raha ja varallisuus.
Koska naisista 70% on ylipainoisia ja pieni osa liikunnallisia, liikunnallisella naisella on liikaa kysyntää.
Naisista ylipainoisia on 63,2% ja miehistä vähintään 71,9 %.
Joten hivin sovimme yhteen me pullukat.Ero on siinä että naisille miesten normaalipainoisuus ja hyväkuntoisuus ovat vähemmän tärkeitä asioita. Naisia kiinnostaa ensisijaisesti:
- pituus HYVÄ
- geneettinen raamikkuus SURKEA
- kasvokomeus PERUS
- matala ääni PERUS
- raha OK
- status OK/HYVÄIlmeisesti yksikin tekijä riittää siihen, että yksin jää mies.
Ihan oikeasti hyvä mies, lähde edes joskus ulos sieltä ruudun äärestä, oikeaan elämään ja oikeiden ihmisten pariin. Jos asut Helsingissä, mene istumaan Tennispalatsin ykkössalin ulkopuolelle joku lauantai-ilta (tämä siksi että siellä on helposti 600 ihmistä joten saat helposti hyvän otannan). Katsele niitä pariskuntia jotka sinne menevät. Lyön mistä hyvänsä vetoa että näet vähintään kymmenen miestä jotka ovat "geneettiseltä raamikkuudeltaan" (voi helvetti mikä termi!) sinun alapuolellasi. Ja niin vain heillä on tyttöystävät seuranaan. Voi toki olla kavereistakin kysymys, mutta sen varmistat kun tarkkailet kehonkieltä.
Kun itse ajattelen esim. omia työkavereitani.. Useampi mies all 170 senttiä pitkä; yksi painaa varmaan 60 kiloa jos sitäkään; vaimonsa on upea kaunotar.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei taso ritä, yhteensopivuutta ei aleta testaamaan. Naisen tasoa nostaa hoikkuus, hyväkuntoisuus. Miehen tasoa geenit (pituus raamikkuus kasvokomeus ym), raha ja varallisuus.
Koska naisista 70% on ylipainoisia ja pieni osa liikunnallisia, liikunnallisella naisella on liikaa kysyntää.
Joten hivin sovimme yhteen me pullukat.Ero on siinä että naisille miesten normaalipainoisuus ja hyväkuntoisuus ovat vähemmän tärkeitä asioita. Naisia kiinnostaa ensisijaisesti:
- pituus
- geneettinen raamikkuus
- kasvokomeus
- matala ääni
- raha
- status
Samaa tullut kommentoitua jossain toisessakin ketjussa, mutta ihastuneena tuon listan kaikilla kohdilla olen pyyhkinyt peppuani. Statusta ei ole kyllä osunut yhdellekään, likviditeettiä en läheskään kaikilta tiedä. Muut mainitut kieltämättä ovat plussia, mutta jokaisesta ihastuksesta ei löydy näitäkään.
Tinder + muut ulkonäköön painottuvat tutustumistavat eivät palvele naisia, koska tutustuminen jää puolitiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten hivin sovimme yhteen me pullukat.Naiset: miltäpä kuulostaisi 186 cm mies, joka painaa 87 kg. Sellainen raamikas ja hoikan lihaksikas, nams.
- Ai joo, mutta se onkin pullukka! Painoindeksi yli 25! SOS!
Miehet: olisiko 168-senttinen ja 70-kiloinen nainen mitään? Kyseessä ei tällä kertaa ole ammattiurheilija, joten onhan tuossa aika paljon painoa...
- Mut hei, se ei ole sentään ylipainoinen, kuten tuo yllä oleva lihasmies! Hoikka!
Opetus: painoindeksi ei toimi eri sukupuolille lainkaan
Ai, tämä menee nyt näin päin? Juuri viikko itketty siitä kun niitä hoikkia ja liikunnallisia naisiakin kiinnostaa raamikkaan, vähän ylipainoiset dad bod-miehet.
No, ainahan tämä muutenkin kääntyy siten miten se palstaulin tarkoituksiin sopii.
Naisia kiinnostaa pitkät, geneettisesti raamikkaat ja kasvokomeat miehet.
Tällainen mies voi olla lihaksikas ja treenattu tai iskävartaloinen.
Geneettisesti kyseessä on sama mies, ja geenit ovat se asia jota ei voi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää, miten hyvästä vartalosta on tehty jokin jumalainen taikavoima, joka automaattisesti vetää puoleensä miestä kuin miestä. Ihan kuin hyvävartaloinen nainen voisi tuosta noin vain valita miehen. Hyvävartalo ei takaa mitään. Täytyy itse olla hyvin itsevarma. Pitää olla myös jonkinlaista ulkonäköä, täytyy liikkua paikoissa, joissa on miehiä ja toisaalta se voi vetää puoleensä vääränlaisia miehiä.
Itse olen vähän sellainen nörttinainen hyvällä tiimalasivartalolla. Ei minulle koskaan ole jonossa ollut miehiä. Todella paljon joutuu tekemään töitä, että löytäisin itseäni kiinnostavan mukavan miehen, joka vielä kiinnostuisi minusta. Toki voin vetää vartalonmyötäisen mekon päälleni, laittaa itseni siedettävän näköiseksi ja hymyillä aurinkoisesti. Silti se mitä saa, on lähinnä likaisia katseita, eikä mitään muuta.
Suurimman osan ajasta sitä käyttää joka tapauksessa vaatteita, jotka peittävät vartalon.
Tuota, miksi naisen pitäisi olla itsevarma?
Se on kyllä totta, että miehiä ei saa paikassa, jossa ei ole miehiä. 121212:n teoriassa ei muuten ole otettu tätä huomioon. Ilmeisesti osalle naisista "ei ole miehiä tarjolla" tarkoittaa että "olen ympäristössä, jossa ei ole yhtään miestä, eivätkä miehet aktiivisesti selvitä olinpaikkaani ja hakeudu luokseni".
Mä oon nyt 25v ja ollut koko ikäni hoikka (ja hyvässä kunnossakin liikunnan vuoksi). Ei oo paljoo miehet katselleet tai kiinnostuneet. :D Mutta mulla onkin ruma naama ja hiukset, vaikka oon niitä yrittänyt parantaa. Onneks yks mies kiinnostui ja se oli sellanen josta minäkin pidin. Onneksi se yksikin voi joskus riittää...
Ei pidä paikkaansa, miehen iästä riippumatta yli 30-vuotias nainen, ei ole olemassa. Liikunnallisuus ei tuossa iässä auta enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pituus HYVÄ
- kasvokomeus PERUS
- matala ääni PERUS
- raha OK
Omat speksit:
- pituus HUONO
- kasvokomeus PERUS
- matala ääni PERUS
- raha OK
- status OK/OK+ (ei kummempaa statusta työelämässä, mutta harrastuksissa)Plussat, minusta tykänneiden naisten mukaan
- äly
- keskustelutaito
- huumorintaju
- herrasmiesmäisyys, käytöstavat
(- hyväkuntoisuus, suluissa koska tätä arvostivat liikunnalliset naiset joille tasoni ei riittänyt, ja pari varattua jotka yrittivät lähennelleä humalassa)= ei mahdollisuuksia liikunnallisiin naisiin.
M/36v
Sinussa on useita hienoja ja haluttuja ominaisuuksia, mutta ne eivät aiheuta seksuaalisia tuntemuksia. Niitä halutaan ystäviltä, kavereilta, työkavereilta, puolitutuilta, omilta lapsilta, sukulaisilta ja kaikilta muilta... paitsi seksikumppanilta.
Seksikumppanilta taas halutaan kaikkea sitä, mitä sinulla ei ole. Ja mitä ei keneltäkään muulta haluta. Harvaa naista kiinnostaa, onko työkaveri tai sukulainen geneettisesti komea tai matalaääninen.
Usein naiset eivät itse tunnista tätä jakoa, ja siten saattavat ihan aidosti ihmetellä esimerkiksi sitä, että miten ihanalle kaveripojalle ei löydy kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pituus HYVÄ
- kasvokomeus PERUS
- matala ääni PERUS
- raha OK
Omat speksit:
- pituus HUONO
- kasvokomeus PERUS
- matala ääni PERUS
- raha OK
- status OK/OK+ (ei kummempaa statusta työelämässä, mutta harrastuksissa)Plussat, minusta tykänneiden naisten mukaan
- äly
- keskustelutaito
- huumorintaju
(- hyväkuntoisuus, suluissa koska tätä arvostivat liikunnalliset naiset joille tasoni ei riittänyt, ja pari varattua jotka yrittivät lähennelleä humalassa)= ei mahdollisuuksia liikunnallisiin naisiin.
M/36v
Oikeasti tarkoitat, ettei sinulla ole mahdollisuuksia hyvännäköiseen, ehkä vähän pinnalliseen fitnessnaiseen. Moni liikunnallinen nainen ei välitä yllä mainitsemistasi luettelosta.
Minä olen liikunnallinen (fitness)nainen, jolla on varmasti huomattavasti keskivertoa parempi ja naisellisempi vartalo. Mieheni on 170cm, tavallisen näköinen ja hoikka mies. En välitä hänen ulkonäöstään, vaan rakastuin älykkyyteen, huumorintajuun ja siihen, että hän on mukava ja hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nyt 25v ja ollut koko ikäni hoikka (ja hyvässä kunnossakin liikunnan vuoksi). Ei oo paljoo miehet katselleet tai kiinnostuneet. :D Mutta mulla onkin ruma naama ja hiukset, vaikka oon niitä yrittänyt parantaa. Onneks yks mies kiinnostui ja se oli sellanen josta minäkin pidin. Onneksi se yksikin voi joskus riittää...
Ymmärrän ja arvostan oletettua päätöstäsi, että et halua jakaa kuvaasi täällä. Silti olisi mielenkiintoista kerrankin nähdä, miltä näyttää hoikka ja hyväkuntoinen nainen, josta miehet eivät kiinnostu. En itse tunne yhtään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja liikunnallinen 32-vuotias vela-nainen. Minulla on ihan kauniit kasvot ja pitkät vaaleat hiukset, lisäksi olen hymyileväinen. Joskus on oikeasti tullut sellainen olo, että miehiä olisi jonoksi asti. Tämä voi johtua ihan puhtaasti siitä, etten ole pahemmin halunnut seurustella, enkä siitä johtuen hakenut seuraa ja silti "tilaisuuksia" olisi ollut.
Toisaalta, tunnen paljon hoikkia, liikunnallisia, kauniita ja mukavia naisia, jotka eivät ole löytäneet seuraa. Heissä ei ole mitään vikaa, eivätkä he elä missään nk. prinsessaharhoissa. Jotenkin olen taipuvainen uskomaan, että oikean kumppanin löytyminen perustuu lopulta ihan muihin asioihin kuin väsyneisiin tasoteorioihin.
Etkö tosiaan osaa yhtään eritellä, miksi näille kavereillesi ei löydy seuraa?
No, seuraa nyt varmasti löytyy, ainahan on joukko niitä miehiä jolle kelpaa mikä (edes kuka) vaan, mutta tarkoitan jotain vakavampaa. Pahoitteluni huonosta sanavalinnasta.
En usko, että tähän on mitään sen suurempaa syytä kuin se, että oikea ei ole osunut kohdalle. Tuntuu, että varsinkaan naiset eivät halua lähteä parisuhteeseen kovin köykäisin perustein. Itsekin olen rakastunut tasan kerran, vaikka miehiä on tosiaan ollut omalla kohdalla paljon tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pituus HYVÄ
- kasvokomeus PERUS
- matala ääni PERUS
- raha OK
Omat speksit:
- pituus HUONO
- kasvokomeus PERUS
- matala ääni PERUS
- raha OK
- äly
- keskustelutaito
- huumorintaju
M/36v
Oikeasti tarkoitat, ettei sinulla ole mahdollisuuksia hyvännäköiseen, ehkä vähän pinnalliseen fitnessnaiseen. Moni liikunnallinen nainen ei välitä yllä mainitsemistasi luettelosta.
Minä olen liikunnallinen (fitness)nainen, jolla on varmasti huomattavasti keskivertoa parempi ja naisellisempi vartalo. Mieheni on 170cm, tavallisen näköinen ja hoikka mies. En välitä hänen ulkonäöstään, vaan rakastuin älykkyyteen, huumorintajuun ja siihen, että hän on mukava ja hyvä ihminen.
Jos niin sanot.
Edellinen ihastus oli 38v vaeltamista ja perusliikuntaa harrastava nainen joka ei koskaan meikkaa ja asuu mummonmökissä kaupungin laidalla. Ei tietääkseni postaa peppukuvia someen, koska ei ole somessa.
Ilmeisesti fitnesskissa sitten.
Nainen on kylläkin luonnonkaunis ja hänen exänsä oli varsin komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää, miten hyvästä vartalosta on tehty jokin jumalainen taikavoima, joka automaattisesti vetää puoleensä miestä kuin miestä. Ihan kuin hyvävartaloinen nainen voisi tuosta noin vain valita miehen. Hyvävartalo ei takaa mitään. Täytyy itse olla hyvin itsevarma. Pitää olla myös jonkinlaista ulkonäköä, täytyy liikkua paikoissa, joissa on miehiä ja toisaalta se voi vetää puoleensä vääränlaisia miehiä.
Itse olen vähän sellainen nörttinainen hyvällä tiimalasivartalolla. Ei minulle koskaan ole jonossa ollut miehiä. Todella paljon joutuu tekemään töitä, että löytäisin itseäni kiinnostavan mukavan miehen, joka vielä kiinnostuisi minusta. Toki voin vetää vartalonmyötäisen mekon päälleni, laittaa itseni siedettävän näköiseksi ja hymyillä aurinkoisesti. Silti se mitä saa, on lähinnä likaisia katseita, eikä mitään muuta.
Suurimman osan ajasta sitä käyttää joka tapauksessa vaatteita, jotka peittävät vartalon.
Se on kyllä totta, että miehiä ei saa paikassa, jossa ei ole miehiä. 121212:n teoriassa ei muuten ole otettu tätä huomioon. Ilmeisesti osalle naisista "ei ole miehiä tarjolla" tarkoittaa että "olen ympäristössä, jossa ei ole yhtään miestä, eivätkä miehet aktiivisesti selvitä olinpaikkaani ja hakeudu luokseni".
Itsevarmuutta pitää olla sen verran, että ei mene paniikkiin, jos joku mies lähestyy. Mikään vartalo ei auta saamaan miestä, jos itse on valmiiksi sitä mieltä, ettei ole kenenkään miehen kiinnostuksen arvoinen. Minulla on taipumusta tällaiseen ajatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja liikunnallinen 32-vuotias vela-nainen. Minulla on ihan kauniit kasvot ja pitkät vaaleat hiukset, lisäksi olen hymyileväinen. Joskus on oikeasti tullut sellainen olo, että miehiä olisi jonoksi asti. Tämä voi johtua ihan puhtaasti siitä, etten ole pahemmin halunnut seurustella, enkä siitä johtuen hakenut seuraa ja silti "tilaisuuksia" olisi ollut.
Toisaalta, tunnen paljon hoikkia, liikunnallisia, kauniita ja mukavia naisia, jotka eivät ole löytäneet seuraa. Heissä ei ole mitään vikaa, eivätkä he elä missään nk. prinsessaharhoissa. Jotenkin olen taipuvainen uskomaan, että oikean kumppanin löytyminen perustuu lopulta ihan muihin asioihin kuin väsyneisiin tasoteorioihin.
No, seuraa nyt varmasti löytyy, ainahan on joukko niitä miehiä jolle kelpaa mikä (edes kuka) vaan, mutta tarkoitan jotain vakavampaa. Pahoitteluni huonosta sanavalinnasta.
En usko, että tähän on mitään sen suurempaa syytä kuin se, että oikea ei ole osunut kohdalle. Tuntuu, että varsinkaan naiset eivät halua lähteä parisuhteeseen kovin köykäisin perustein. Itsekin olen rakastunut tasan kerran, vaikka miehiä on tosiaan ollut omalla kohdalla paljon tarjolla.
Eli seuraa on tarjolla vaikka kuinka. Kiitos, tämä riittää ja osaltaan indikoi ketjun väitteen olevan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuutta pitää olla sen verran, että ei mene paniikkiin, jos joku mies lähestyy. Mikään vartalo ei auta saamaan miestä, jos itse on valmiiksi sitä mieltä, ettei ole kenenkään miehen kiinnostuksen arvoinen. Minulla on taipumusta tällaiseen ajatteluun.
Ymmärrät varmaan, että näiden juttujen lukeminen tavismiehenä on synkkää.
Naiselta vaadittava itsevarmuus on sitä, että ei ajattele itseään täysin arvottomaksi.
Naiselta vaadittava ulkonäkö on sitä, että ei ole ylipainoinen.
Onnittelut teille. Vaihtaisin osia koska vain.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pituus
- geneettinen raamikkuus
- kasvokomeus
- matala ääni
- raha
- status
Minä en tunne ketään miestä (tai naista) jolla olisi joku status. Mun äidillä on 7 veljeä eikä kellään ole koskaan ollut mitään statusta, mutta kaikillaon ollut nuoresta kuolemaan asti sama vaimo, ei yhtään avioeroa ja lapsia heistä kuudella, yhdellä vaimon lapsi joka oli kuin oma.
Mun miehellä ei ole statusta, mun siskonmiehellä ei ole, mun veljellä ei ole, mmun isällä ei ole... eikä kellään ystävättären miehellä.
Mitä ihmeitä nämä tälläiset statusmiehet on?
Eikä mun suvussa tai lähipiirissä ole kyllä yhtään rikastakaan joka rahalla saisi vaimon. Pari pariskuntaa on sellaisia joissa molemmat on hyvässä työssä esim. insinööri ja lääkäri, en usko että hekään ovat ammatin takia yhdessä.
Kukaan näistä miehistä ei ole erityisen komea tai raamikas, toiset lyhempiä, toiset pidempiä, jotkut ylipainoisia, jotkun laihoja, useimmilla on vähä kaljua eikä kellään ole erityisen matala äänikään, ihan normi miehenääni, eli ei kuulosta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät varmaan, että näiden juttujen lukeminen tavismiehenä on synkkää.
Naiselta vaadittava itsevarmuus on sitä, että ei ajattele itseään täysin arvottomaksi.
Naiselta vaadittava ulkonäkö on sitä, että ei ole ylipainoinen.
Onnittelut teille. Vaihtaisin osia koska vain.
Mitä ihmettä sinä höpiset? Mies saa olla ylipainoinen (isimaha sallittu) kalju on sallittu, ryppyinen ja rokonarpinen naama sallittu... Yleensäkin vanheneminen on miehille sallittua mutta naiselle ei. Naisen pitäisi olla aina ikuisesti hoikka, isotissinen, timmi, pitkähiuksinen, vaalea, sileäihoinen ja tottakai sopivasti meikattu ja laitettu ja seksikkäät vaatteet, mutta ei liian. JA ajeltu kroppa kulmakarvoista alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli seuraa on tarjolla vaikka kuinka. Kiitos, tämä riittää ja osaltaan indikoi ketjun väitteen olevan totta.
Voi apua, luetaan ensimmäinen lause puoleen väliin ja sekin vielä väärin, sitten huudetaan, että olin oikeassa, lälläälläää. Jos, sinä olet vailla seuraa, kannattaa aloittaa omien keskustelutaitojen kehittämisestä :)
No eräs tuttu nuori nainen tanssii balettia ja harrastaa taitoluistelua. Sanotaanko, että vientiä riittää. On hyvännäköinen pakkaus, hemmetin kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pituus
- geneettinen raamikkuus
- kasvokomeus
- matala ääni
- raha
- statusMinä en tunne ketään miestä (tai naista) jolla olisi joku status. Mun äidillä on 7 veljeä eikä kellään ole koskaan ollut mitään statusta, mutta kaikillaon ollut nuoresta kuolemaan asti sama vaimo, ei yhtään avioeroa ja lapsia heistä kuudella, yhdellä vaimon lapsi joka oli kuin oma.
Mun miehellä ei ole statusta, mun siskonmiehellä ei ole, mun veljellä ei ole, mmun isällä ei ole... eikä kellään ystävättären miehellä.
Mitä ihmeitä nämä tälläiset statusmiehet on?
Eikä mun suvussa tai lähipiirissä ole kyllä yhtään rikastakaan joka rahalla saisi vaimon. Pari pariskuntaa on sellaisia joissa molemmat on hyvässä työssä esim. insinööri ja lääkäri, en usko että hekään ovat ammatin takia yhdessä.
Kukaan näistä miehistä ei ole erityisen komea tai raamikas, toiset lyhempiä, toiset pidempiä, jotkut ylipainoisia, jotkun laihoja, useimmilla on vähä kaljua eikä kellään ole erityisen matala äänikään, ihan normi miehenääni, eli ei kuulosta naiselta.
"Pari pariskuntaa on sellaisia joissa molemmat on hyvässä työssä esim. insinööri ja lääkäri, en usko että hekään ovat ammatin takia yhdessä."
Outo sattuma että molemmat hyvässä työssä?
Omat speksit:
- pituus HUONO
- kasvokomeus PERUS
- matala ääni PERUS
- raha OK
- status OK/OK+ (ei kummempaa statusta työelämässä, mutta harrastuksissa)
Plussat, minusta tykänneiden naisten mukaan
- äly
- keskustelutaito
- huumorintaju
(- hyväkuntoisuus, suluissa koska tätä arvostivat liikunnalliset naiset joille tasoni ei riittänyt, ja pari varattua jotka yrittivät lähennelleä humalassa)
= ei mahdollisuuksia liikunnallisiin naisiin.
M/36v