Inhottaako teitä miehenne entiset yhdenillanjutut?
Itseäni inhottaa eräs tapaus, koska tämä nainen on kaupungissamme tunnettu siitä että käynyt läpi varmaan puolet meidän kaupungin ja naapuri kylänkin miehistä.
On myös lisäksi armoton wt.
Tykkää huumeista ja alkoholista.
Olisin odottanut mieheltäni korkeampaa tasoa ja nyt tuntuukin tyhmältä, kun tajusin että mieheni on ihan samanlainen kuin kaikki muutkin miehet.
Hänelle kelpaa kuka vaan :(
Aiemmin siis väitti että arvostaa sivistyneitä ja älykkäitä naisia ja tälläisiä hänen exänsä ovatkin olleet. Akateemisia ja raittiita.
On kamalaa huomata, että ihminen jonka luulet tuntevasi, ei olekaan yhtään sellainen mitä olit kuvitellut vaan helpon p*llun perässä juokseva perusmies. Mikä pettymys oikeasti.
Kommentit (227)
Kuulostat hieman neuroottiselta mutta jollain tasolla ymmärrän pointtisi.
Me emme keskustele ynden illan jutuistamme.
Toi on niin vaikeaa. Jokainen tietää, että menneet ovat menneitä ja toisen yksityisasioihin ei kannata sekaantua. Silti näitä ajatuksia tulee helposti. Se on ihan luonnollista. Yritä vaan ajatella jotain muuta.
Tiedän, että miehelläni on ollut yhden yön juttuja (meidänkin piti olla vain yhden yön juttu), mutta en tiedä keiden kanssa.
Olemme olleet yli 8v yhdessä, joten kyllä minä tiedän millaisen miehen kanssa elän elämääni, en siis jaksa uskoa että järkyttyisin vaikka miehellä olisi millaisia luurankoja piilossa.
Miksi vanhoista painoista pitää kertoa.
Ei, silla miehella ei ole niita ollut. Minua ennen kaksi seksikumppania, molempien kanssa seurustelusuhteessa.
Kyllä inhottaa, jos niitä iso liuta on ollut.
Minkä ikäinen olet? Tuliko yllätyksenä että miehet eivät kieltäydy helposta pillusta?
Harvemmin nämä wt-naiset kuitenkaan arvostettuja ovat miesten keskuudessa. Kelpaavat yhden illan panoksi, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään olisi halunnut kuulla, enkä ymmärrä miksi miehen piti asiasta edes mainita.
Ap
Minua ei häiritse yhtään, mitä mieheni on jonkun kanssa joskus tehnyt. Se, mitä hän tekee kanssani, on minun elämääni. Ja sama pätee toisinpäin, sillä olemme henkisesti terveitä.
Kun puhumme seksistä, kerromme kokemuksistamme, hyvistä ja huonoista, ja teemme yhdessä kummallekin lisää hyviä juttuja. En usko, että monikaan kokematon olisi kovin hyvä rakastaja. Harjoitus tekee mestarin niin tunteissa kuin lihassa.
Mustasukkaisuus kertoo surkeasta itsetunnosta.
En tiedä miehen yhden illan jutuista mitään, eikä hän minun. Ollutta ja mennyttä, mitä niitä puimaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Tuliko yllätyksenä että miehet eivät kieltäydy helposta pillusta?
Harvemmin nämä wt-naiset kuitenkaan arvostettuja ovat miesten keskuudessa. Kelpaavat yhden illan panoksi, ei muuta.
Olen 25 ja itseasiassa tuli, koska tiedän mieheni exät ja ovat fiksuja ja koulutettuja naisia, eivät roiku baareissa jakamassa ja oletin että miehenikään ei tälläiseen ihmiseen ikinä olisi kajonnut.
Ap
Miksi kertoa toisilleen yhdenillanjutuista?
Eri asia jos on seurustelu, mutta sekin on normaalia, kun on tapahtunut ennen tapaamista.
Ei kaikkea pidä vatvoa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei häiritse yhtään, mitä mieheni on jonkun kanssa joskus tehnyt. Se, mitä hän tekee kanssani, on minun elämääni. Ja sama pätee toisinpäin, sillä olemme henkisesti terveitä.
Kun puhumme seksistä, kerromme kokemuksistamme, hyvistä ja huonoista, ja teemme yhdessä kummallekin lisää hyviä juttuja. En usko, että monikaan kokematon olisi kovin hyvä rakastaja. Harjoitus tekee mestarin niin tunteissa kuin lihassa.
Mustasukkaisuus kertoo surkeasta itsetunnosta.
Kyse ei ole mustasukkaisuudesta, vaan siitä että en tunnista miestäni tuollaisista teoista.
Ei, koska emme puhu sellaisista.
Ei, sillä miehelläni ei ole yhtään yhdenillanjuttua taustallaan.
Ollaan oltu yhdessä teini-iästä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään olisi halunnut kuulla, enkä ymmärrä miksi miehen piti asiasta edes mainita.
Ap
Halusi kertoa tasonsa, että hänelle kelpaa kuka tahansa?
Minulla ei ole aavistustakaan mieheni yhden illan tai muistakaan jutuista, vain hänen avioliitostaan. Sekin oli päättynyt jo useampi vuosi ennen tapaamistamme.
Kyllä inhottaisi. Itse haluan miehen jonka taso naisten suhteen ei ole tuo, eli ensimmäinen tyrkyttäjä otetaan sänkyyn.
Ja hän oikein arvostaa sitä naista?