Mies kutsui kaverinsa lomallemme
Olenko joustamaton ja epäsosiaalinen, mitä mieltä olette?
Pääsemme tänä kesänä (ja tänä vuonna) yhdelle lomareissulle miesystäväni kanssa. Ja hän kutsui mukaan kaverinsa. En luonnollisestikaan pitänyt tästä ideasta, sillä olin haaveillut kahdenkeskisestä lomailusta. Alunperin olin haaveillut, että olisimme toisella paikkakunnalla yhden yön hotellissa, kävisimme yhdessä tapahtumassa ja ravintolassa syömässä. Mies alkoi pihistellä ja ehdotti, että menemme hotellin sijasta hänen sukulaiselleen pariksi yöksi ja taivuin tähän. Mies ehdotti, että menisimme yhdessä sukulaisen kanssa käymään yhdessä paikassa ja tähänkin olin valmis joustamaan. Näemme häntä harvoin, joten tämän on ihan perusteltua, jos hotelliin emme kerta ole menossa.
Sitten se mihin en taipunut: mies haluaa mukaan kaverinsa, jota en ole ikinä tavannut. Mies perusteli, että saisimme autovuokran jaettua pienemmäksi, kun kaveri tulisi. Eli säästäisimme 30e. Sitten hän alkoi tehdä "kompromissia", että kaveri tulisi vain yhdeksi päiväksi kanssamme. Sitten alkoi huuto, kun en asiasta innostunut.
Minun toiveeni: Päästä yhdeksi yöksi hotelliin, syömään ja tapahtumaan kahdestaan romanttisesti.
Miehen kompromissi: Yövymme sukulaisella, ostamme ruokaa kaupasta, hengaamme tuntemattoman kaverin kanssa ja käymme tapahtumassa.
Olenko ihan huono naisystävä, kun en jousta tuohon kaverin mukaantuloon? Mies haukkui minut epäsosiaaliseksi, kun en halua tutustua muihin ihmisiin. (Kyllä olen aina muuten tutustunut, mutta en halua lomalleni heitä.) Niin ja miesystäväni hengaa parhaillaan tämän kaverinsa kanssa ja on nähnyt häntä useamman kerran talven ja kevään aikana ettei kyseessä ole joku kaukomailta vierailemassa oleva henkilö.
Hieman epäselvästi kirjoitettu, kun kiehuu niin. Pahoitteluni.
Kommentit (46)
Tuntuu, ettei mies edes halua mitään romanttista sun kanssa?
Oletteko kovin nuoria? Vähän vaikuttaa siltä.
No en lähtisi ollenkaan. :D Tuostahan meni koko reissun idea jo muutenkin. Menkööt mies armaan kaverinsa kanssa.
Onko miehen rahatilanne tällä hetkellä harvinaisen huono, vai onko hän muuten vain pihi? Jos pihi, nosta kytkintä. Jos harvinaisen huono, ymmärrettävää. Jos ei kumpaakaan (mies ei vaan perusta romanttisesta yhdessä olosta vaan välttelee sitä), nosta kytkintä.
En lähtisi tuollaiseen reissuun, eikä ole liikaa vaadittu, että haluaa viettää kahdestaan (romanttista) lomaa kumppaninsa kanssa. Mutta miehellä on näköjään toisenlaiset prioriteetit.
Sinulla oli hyvä suunnitelma, mies mallilla loma on ihan surkea. Menisin jonkun ystävän kanssa, mies saisi mennä sukulaisilleen kaverinsa kanssa.
Miksi ihmeessä et itse maksa hotellia ja vuokraa autoa (jos sinulla ei ole omaa). Miesystävä voisi mennä sukulaisiin ja hengailla kaverinsa kanssa, näkisitte sitten siellä tapahtumassa.
Miehet on muuten siitä outoja, että ne ei osaa lukea ajatuksia ja siten kuule unelmistasi ja toiveistasi. Ne pitää sanoa ääneen! Jos haluat romanttisen hotelliyön, niin mies tuskin ottaa kaveria mukaan, mutta jos juttelet haluavasi Iisalmeen festareille, niin mies ei tiedä, että se hotelliyö olisi ykkösjuttu, festarit vasta toisena.
Sano miehelle, että menköön kaverinsa kanssa kaksin. Varaa sinä hotelliyö itsellesi kivasta kaupungista ja pidä shoppailuloma hyvin syöden ja juoden.
No ei se ainakaan seksiä halua lomalla. Ellei sitten kaverinsa kanssa. Ei jatkoon
Jos tämä tarina on puoleksikaan totta, niin tähän sopii av:n vakiokommentti: Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä et itse maksa hotellia ja vuokraa autoa (jos sinulla ei ole omaa). Miesystävä voisi mennä sukulaisiin ja hengailla kaverinsa kanssa, näkisitte sitten siellä tapahtumassa.
Miehet on muuten siitä outoja, että ne ei osaa lukea ajatuksia ja siten kuule unelmistasi ja toiveistasi. Ne pitää sanoa ääneen! Jos haluat romanttisen hotelliyön, niin mies tuskin ottaa kaveria mukaan, mutta jos juttelet haluavasi Iisalmeen festareille, niin mies ei tiedä, että se hotelliyö olisi ykkösjuttu, festarit vasta toisena.
Alkujaan ehdotinkin, että voin mennä kaverin kanssa, jos miestä ei kiinnosta tämä tapahtuma. Mies halusi lähteä ja aloin haaveilla romanttisesta reissusta. Olisihan tuo edelleen mahdollista lähteä yksin tai kaverin kanssa, mutta pettymys on jo koettu. Ja pääsen yli varmasti huomiseen mennessä, mutta nyt ketuttaa ja piti hakea tukea av:lta :D Mies tiesi, mitä haluan, sillä olin jo aikaa sitten luetellut hänelle listan toiveista tälle kesälle yksityiskohtineen. Siihen kuuluu tämä reissu, käynti särkänniemen planetaariossa ja rantaretki. Eli ei siis kovin isoja vaatimuksia, mutta kaikkinensa toiveet ovat tiedossa.
Joku kyseli rahatilanteesta. Se ei ole miehellä paras mahdollinen, mutta 30e ei ole ongelma...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkujaan ehdotinkin, että voin mennä kaverin kanssa, jos miestä ei kiinnosta tämä tapahtuma. Mies halusi lähteä ja aloin haaveilla romanttisesta reissusta. Olisihan tuo edelleen mahdollista lähteä yksin tai kaverin kanssa, mutta pettymys on jo koettu. Ja pääsen yli varmasti huomiseen mennessä, mutta nyt ketuttaa ja piti hakea tukea av:lta :D Mies tiesi, mitä haluan, sillä olin jo aikaa sitten luetellut hänelle listan toiveista tälle kesälle yksityiskohtineen. Siihen kuuluu tämä reissu, käynti särkänniemen planetaariossa ja rantaretki. Eli ei siis kovin isoja vaatimuksia, mutta kaikkinensa toiveet ovat tiedossa.
Joku kyseli rahatilanteesta. Se ei ole miehellä paras mahdollinen, mutta 30e ei ole ongelma...
Ap
Mutta kerroitko, mitä reissulta haluat?
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä tarina on puoleksikaan totta, niin tähän sopii av:n vakiokommentti: Jätä se sika!
Vasta 12. kommentti tämä ohje. Olen yllättynyt. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta kerroitko, mitä reissulta haluat?
Kerroin yksityiskohtineen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet on muuten siitä outoja, että ne ei osaa lukea ajatuksia ja siten kuule unelmistasi ja toiveistasi. Ne pitää sanoa ääneen!
Amen. Me miehet olemme äärimmäisen huonoja lukemaan jotain epäsuoraa tai sanatonta viestintää. Emme ymmärrä mitään hienovaraisia vihjailuja haaveiden lukemisesta puhumattakaan!
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on muuten siitä outoja, että ne ei osaa lukea ajatuksia ja siten kuule unelmistasi ja toiveistasi. Ne pitää sanoa ääneen!
Amen. Me miehet olemme äärimmäisen huonoja lukemaan jotain epäsuoraa tai sanatonta viestintää. Emme ymmärrä mitään hienovaraisia vihjailuja haaveiden lukemisesta puhumattakaan!
M31
Tässä tapauksessa ei ollut kyse siitä. Olimme keskustelleet toiveistani jo hyvissä ajoin.
Miestä pelottaa läheisyys ja intiimi ja hellä yhdessäolo. Ehkä jopa esittämäsi toiveet latasivat häneen jännitystä ja pelkää joutuvansa esittämään casanovaa, mihin arvelee itsensä olevan kyvyttömän.
Heitä takas mereen kasvamaan ja etsi uusi heila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Tuommoinen mies ei ole huono lukemaan, vaan hän on yksinkertainen, aivoton moukka. Eipä minulla muuta, totuushan tulikin jo sanottua.
No huh huh !!