Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei löydy nättiä juhlamekkoa koossa 52

Vierailija
08.07.2019 |

Kaikki näyttää ihan rumilta. Olen katsonut elloksen, klingelin, cellbesin, zalandon, asoksen.

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>syö itsensä erittäin lihavaksi

>Ihmettelee, kun on vaikeaa näyttää nätiltä

Nyt jotain rotia näihin😅

Tämä. Olet liian suurikokoinen ollaksesi "nätti". Se on vaan hyväksyttävä. Ole onnellinen, jos löydät ylipäätään jotain sopivaa päällepantavaa.

Vierailija
42/116 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko täällä mitään miellyttävää

https://www.navabi-suomi.com/womens-clothing/dresses/

https://euro.dorothyperkins.com/en/dpeu/category/dresses-742132/view-al…

Zizziltä ja Junaroseltakin voisi löytyä. Minkä tyylistä etsit?

Reippaasti polven alapuolelle ulottuvaa, en liian lyhyttä enkä missään nimessä hiatonta, isojen allieni takia.

Mikään juhlamekko ei näytä tarkoittamallasi tavalla hyvältä liian isossa koossa, paitsi henkarilla. Allit ja makkarat näkyvät joka tapauksessa. Niitä ei voi peittää.

Pahoittelen kun loukkasin, mutta näin se on. Peiliin katsoessani näen, että mikään vaate ei näytä päälläni hyvältä, vaikka kangas peittäisi allit ja ylettyisi reilusti polven alle. Näen itse, että en ole "isokokoinen" vaan lihava. Sen näkevät kaikki muutkin ihmiset, joten miksi yrittäisin huijata itseäni?

Mä nyt olen tällainen kuin olen. Lihavuuteni on elämäni pienin ongelma. Ap

Vastaan, että voisin sanoa ihan samoin. Miksi me sitten etsitään vaatteita, jotka näyttäisivät hyvältä, kunhan ne vaan peittäisivät allit ja paksut jalat?

No kyllä mä taas johonkin tyydyn, sellaiseen jonkinlaiseen maksimekkoon. Tiedän kyllä etten näytä missään kauniilta, kunhan vain joku vaate löytyy. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jotain rotia näihin😅

Tämä. Olet liian suurikokoinen ollaksesi "nätti". Se on vaan hyväksyttävä. Ole onnellinen, jos löydät ylipäätään jotain sopivaa päällepantavaa.

Tiedän sen etten ole nätti. Ei ole tarkoituskaan olla nätti. Ap

Vierailija
44/116 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmh... Ei löydy kyllä myöskään koossa 58. harmittaa!

T: Pertti

Minä olen nainen. Ap

Miksi et hyväksy Pertin mekkoa? Ei se ole sinulta pois

Minäkin ihmettelen tätä. Olenko minä jotenkin huono ihminen? Tuli vähän paha mieli.

T: Pertti

Mene hemmettiin inisemään, pilaat asiallisen ketjun. Jos mekko on sinulle tärkeä, pidä "turpasi kiinni" ja ota opiksesi. Tässä on kysymys mekoista, ei sinusta, pöljäke.

Vierailija
45/116 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika ei ole enää mekkovalikoimassa, vaan koossasi. Nyt kuntokuurille.

Miten kuntoilen rollaattorin kanssa? Sitä joudun huimauksen takia loppuelämän käyttämään. Ap

ruokavalio > kuntoilu

oletko ajatellut että sairaus johtuisi elintavoistasi? Huimaus on vähän epämääräinen...

Vierailija
46/116 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jotain rotia näihin😅

mitä sitten murehdit miltä mekko näyttää? Verhoista burkha ja radalle

Vierailija
47/116 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihattomuus on ärsyttävää. Kylmyyden takia ja allien takia.

Jos käyttää bleiseriä, hankalasti pestävän bleiseriä kainalot hikoontuvat.

Ja meille isokokoisille tehdään todella paljon hihattomia mekkoja tai sitten liian lyhyitä mekkoja. Ap

Isokokoisille tehdäön paljon hihattomia mekkoja, koska oikeasti ne näyttävät PAREMMILTA kuin se ikuinen allien piilottelu. Joo, tillä on mieleästänne paksut olkavarret, mutta totuus on, että paljast kåsivarret luovat vartaloon kaksi pystysuoraa linjaa ja se on hoikistavampaa ja ryhdikkäämpää kin se laatikko joka syntyy, kun kaikki peitetään. Että rohkeasti vaan, paljastaa ne allinne. Kokonaisuudessa ne ovat pienempi paha kuin luulettekaan.

Bleiserin valinta on tosi vaikeaa, mutta jos sellaisen löytää, kainalot voi suojata kainalolapulla. Niitä saa kiinni ja irti harsittavinia kankaisina tai teippiliimalla kiinnittyvinä kertakäyttöisinä https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/helmi-12-kpl-paidansuoja

Tätä yritin ajaa takaa. Miksi meidän pitäisi yrittää piilotella lihavuutta (jos puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä), kun se piilottelu näyttää hölmöltä? Mikään vaate ei piilota mun alleja tai takapuolta, mikään vaate ei saa mua näyttämään hoikalta. Mikään vaate ei näytä nätiltä päällä samalla tavalla kuin normaalikokoisella.

Jos se häiritsee minua riittävän paljon, yritän laihtua. Jos syön kortisonia, se voi olla vaikeaa tai mahdotonta. Pitääkö silloinkin hävetä itseään? Entä jos olen masentunut enkä jaksa? Entä jos sanon etten voi laihtua koska en voi liikkua? Petänkö itseäni, vai eikö minulla ole tietoa siitä, miten voisin laihtua?

Vierailija
48/116 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kuntoilen rollaattorin kanssa? Sitä joudun huimauksen takia loppuelämän käyttämään. Ap

ruokavalio > kuntoilu

oletko ajatellut että sairaus johtuisi elintavoistasi? Huimaus on vähän epämääräinen...

Onko menier sulle sitten tutumpi?

Vierailija
49/116 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta myydäänkö kaupoissa suurikokoisille kaavoja.

Yrittäisin tehdä itse.

Kangaskaupassa on Burdalla laaja valikoima eri kaavoja kaikenkokoisille. Burda julkaisee myös suurempien kokojen vaatteisiin keskittyvää lehteään, josta saa kaavat. Kirjastosta voi lainata niitä.

Missä kangaskaupassa oliis näitä suurien kokojen kaavoja? (Turussa tai Tampereella)

Vierailija
50/116 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika, miten nyt nätisti sanoisi, epäviehättäviä mekkoja. Joitakin pointteja, joihin kiinnittää huomio mekkoa valitessa: riittävä pituus eli polveen asti vähintään sopii myös paksummille kintuille. Materiaali: ei trikoota eikä liian raskasta, suosi liehuvia helmoja, kerroksellisuutta, niin ei paljasta lantion ja vyötärön (malli vaikuttaa) muhkuroita, itse pidän sifonkimaisesta materiaaleista. Ja kapeat kohdat esiin, oli se sitten vyötärö, käsivarret, nilkat, kaula, ranteet. Eikä kannata heti tyrmätä hihatonta mekkoa, kokonaisuus tärkeintä.

Vierailija
51/116 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ruokavalio > kuntoilu

en ole lääkäri joten ei ole. Epilepsia olisi mutta ei mennä siihen.

Menieren tautia sairastavalle tärkeää:

- terveet elämäntavat ja hyvä kunto

- vähäsuolainen ruoka

- riittävä uni

- stressin välttäminen

- tasapainoharjoitukset

- huimauskuntoutus

- lääkitys

-----

huolehditko itsestäsi vai oletko marttyyri?

Vierailija
52/116 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ruokavalio > kuntoilu

- vähäsuolainen ruoka

- riittävä uni

- stressin välttäminen

- tasapainoharjoitukset

- huimauskuntoutus

- lääkitys

-----

Huolehdin sen verran kuin jaksan. Minulla kuitenkin yhteensä 10 muutakin sairautta ja ongelmia elämässä.

Vierailija
53/116 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMP:llä on hienoja mekkoja isoissakin ko'oissa.

Vierailija
54/116 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jotain rotia näihin😅

Älä häpeä itseäsi, et onnistu piiloutumaan joka katsojalta tai kommentoijalta. Miksi pitäisi? Osta se hihaton mekko, jos se on henkarilla nätti, se josta tykkäisit omassa oikeassa koossasikin.

Jos nykyinen koko ottaa itseäsi päähän, yritä etsiä apua laihtumiseen.

Lohdutan sillä että et ole yksin. Tuskailen samoja asioita, olen lihava ja pukeudun niin kuin tykkään.

Vierailija
55/116 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ruokavalio > kuntoilu

- vähäsuolainen ruoka

- riittävä uni

- stressin välttäminen

- tasapainoharjoitukset

- huimauskuntoutus

- lääkitys

-----

Huolehdin sen verran kuin jaksan. Minulla kuitenkin yhteensä 10 muutakin sairautta ja ongelmia elämässä.

eli marttyyri. Tämä selvä.

Kannattaisi oikeasti ottaa vähän itsekkyyttä elämään ja välittää itsestään edes sen verran että hoitaa itsensä fyysisesti kuntoon. Moni tauti ikäänkuin katoaa samalla.

Mutta tätä on turha marttyyrille kertoa.

Vierailija
56/116 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap halusi varmaan näyttää asialliselta eikä nätiltä. 

Jos ei näytä hoikempanakaan nätiltä, ei välttämättä ole motivaatiota muodonmuutokseen, etenkään jos elämässä on muutakin hoidettavaa kuin painonhallinta ja voimat vähissä. 

Vierailija
57/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ruokavalio > kuntoilu

- vähäsuolainen ruoka

- riittävä uni

- stressin välttäminen

- tasapainoharjoitukset

- huimauskuntoutus

- lääkitys

-----

eli marttyyri. Tämä selvä.

Kannattaisi oikeasti ottaa vähän itsekkyyttä elämään ja välittää itsestään edes sen verran että hoitaa itsensä fyysisesti kuntoon. Moni tauti ikäänkuin katoaa samalla.

Mutta tätä on turha marttyyrille kertoa.

Mun sairauteni on diagnosoitu eikä niistä pääse eroon laihduttamalla, ne ei katoa ikinä.

Vierailija
58/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap halusi varmaan näyttää asialliselta eikä nätiltä. 

Jos ei näytä hoikempanakaan nätiltä, ei välttämättä ole motivaatiota muodonmuutokseen, etenkään jos elämässä on muutakin hoidettavaa kuin painonhallinta ja voimat vähissä. 

Tarkoitus olisi näyttää asialluselta. En tässä iässä enää hoikkanakaan näyttäisi nätiltä.

Vierailija
59/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta myydäänkö kaupoissa suurikokoisille kaavoja.

Yrittäisin tehdä itse.

Kangaskaupassa on Burdalla laaja valikoima eri kaavoja kaikenkokoisille. Burda julkaisee myös suurempien kokojen vaatteisiin keskittyvää lehteään, josta saa kaavat. Kirjastosta voi lainata niitä.

Missä kangaskaupassa oliis näitä suurien kokojen kaavoja? (Turussa tai Tampereella)

Joka kunnassa on kirjasto ja siellä hyllymetreittäin lehtiä jossa kaavoja, lainattavissa.

Käyttäkää kirjastoa ihmiset.

Ilmainen etuus.

Vierailija
60/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Vuosi sitten olin kokoa 50-52 ja tilasin Zalandolta useita noin polvipituisia kivoja mekkoja, lyhythihaisia kaikki. Nyt olen kokoa 46-48 ja tilasin keväällä ja alkukesästä 5 kaunista noin polvipituista lyhythihaista mekkoa. Mm. New look, Dorothy Perkins Curve, Anna Field, Junarose ja Zizzi on merkkejä, joista löydän aina jotain kivaa päälle pantavaa.