Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei löydy nättiä juhlamekkoa koossa 52

Vierailija
08.07.2019 |

Kaikki näyttää ihan rumilta. Olen katsonut elloksen, klingelin, cellbesin, zalandon, asoksen.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika ei ole enää mekkovalikoimassa, vaan koossasi. Nyt kuntokuurille.

Miten kuntoilen rollaattorin kanssa? Sitä joudun huimauksen takia loppuelämän käyttämään. Ap

ruokavalio > kuntoilu

oletko ajatellut että sairaus johtuisi elintavoistasi? Huimaus on vähän epämääräinen...

Onko menier sulle sitten tutumpi?

en ole lääkäri joten ei ole. Epilepsia olisi mutta ei mennä siihen.

Menieren tautia sairastavalle tärkeää:

- terveet elämäntavat ja hyvä kunto

- vähäsuolainen ruoka

- riittävä uni

- stressin välttäminen

- tasapainoharjoitukset

- huimauskuntoutus

- lääkitys

-----

huolehditko itsestäsi vai oletko marttyyri?

Huolehdin sen verran kuin jaksan. Minulla kuitenkin yhteensä 10 muutakin sairautta ja ongelmia elämässä.

eli marttyyri. Tämä selvä.

Kannattaisi oikeasti ottaa vähän itsekkyyttä elämään ja välittää itsestään edes sen verran että hoitaa itsensä fyysisesti kuntoon. Moni tauti ikäänkuin katoaa samalla.

Mutta tätä on turha marttyyrille kertoa.

Ja sinun kannattaisi oikeasti opetella vähän empaattisuutta. Melkein toivon, että sairastuisit sinäkin johonkin vakavaan tai koko ajan arkea haittaavaan perussairauteen. Jospa vaikka joutuisit syömään kortisonia muutaman vuoden päivittäin, etkä siitä huolimatta pääsisi kävelemään kuin keppien kanssa. Ja kuuntelisit sitten siinä sivussa ventovieraita, joiden mukaan voisit vaan hoitaa itsesi fyysisesti kuntoon.

Joo, läski voi kyllä laihduttaa, mutta tyhmyys on pysyvää.

T. 45 kg pudottanut edelleen astmaattinen ja reumaa sairastava normaalipainoinen

Onnea painon pudotuksesta. Eikö elämänlaatu parantunutkin?

Merkittävä osa sairauksista ja vaivoista johtuu ylipainosta. Läskit eivät tätä vain suostu ymmärtämään joten he valittavat lyllertäessään jääkaapille.

No mutta ei ne lääkärit mitään tiedä.

Jos olet itse "läski" joka ei ymmärrä tätä asiaa, niin puhu omana itsenäsi, mutta älä kirjoittele niinkuin tietäisit mtä nämä muut "läskit" oikeasti tietävät tai eivät tiedä.

Vierailija
82/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmh... Ei löydy kyllä myöskään koossa 58. harmittaa!

T: Pertti

Minä olen nainen. Ap

Miksi et hyväksy Pertin mekkoa? Ei se ole sinulta pois

Minäkin ihmettelen tätä. Olenko minä jotenkin huono ihminen? Tuli vähän paha mieli.

Minäkin ihmettelen! ensin ollaan niin suvaitsevaista ja Pridessa marssitaan. Mutta Pertin mekko-ostoksia ei hyväksytä? kaksinaamaista porukkaa.

Antakaa kaikkien kukkien kukkia!

Ostakoon Pertti mekkonsa ja stringinsä, mutta tämä keskustelu ei nyt koske perttiä. Pertti voi painua pers eeseen ja antaa muiden keskittyä olennaiseen.

Miksi muuten vegaanit, ho m OT ja muut valtavirrasta poikkeavat huutavat asiaansa koko ajan? Hittoako siitä tekee numeroa, syö pinaattia ja laittaa mekon päälle, aristaa ketä haluaa, mutta pitää tur p ansakiinni. Ei ketään kiinnosta, ei minun, Pertin eikä vegaani-Venlan asiat, kysytään sitten, jos alkaa kiinnostaa. Koko ajan ei tarvitse kailottaa.

Kiitos!

Älä vihaa ihmisiä ja kerro meille mitä saamme tehdä ja mitä emme.

Jonain päivänä Forumin seinässä on valtava mainos Transnaisille suunnatusta pitsihepeneestä joka ei jätä kalun koosta paljoa arvailun varaan. Vielä Suomi ei ole siihen valmis, mutta se ei ole kaukana.

En vihaa ihmisiä, inhoan tarvetta kailottaa asiaansa koko ajan. Ei heterokaan kailota koko ajan olevansa hetero! Eikä sekasyöjä olevansa sekasyöjä. Ei työpaikoille tarvitse tuoda seksuaalista suuntautumistaan, tehdään työtä ihminen ihmiselle.

Eikä kenestäkään tarvitse laittaa stringikuvia minnekään. Pidetään vaatteet päällä julkisilla paikoilla, ihan kaikki. Valitaan lautaselle mitä halutaan, ihan kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmh... Ei löydy kyllä myöskään koossa 58. harmittaa!

Minä olen nainen. Ap

Miksi et hyväksy Pertin mekkoa? Ei se ole sinulta pois

Minäkin ihmettelen tätä. Olenko minä jotenkin huono ihminen? Tuli vähän paha mieli.

Minäkin ihmettelen! ensin ollaan niin suvaitsevaista ja Pridessa marssitaan. Mutta Pertin mekko-ostoksia ei hyväksytä? kaksinaamaista porukkaa.

Antakaa kaikkien kukkien kukkia!

Ostakoon Pertti mekkonsa ja stringinsä, mutta tämä keskustelu ei nyt koske perttiä. Pertti voi painua pers eeseen ja antaa muiden keskittyä olennaiseen.

Miksi muuten vegaanit, ho m OT ja muut valtavirrasta poikkeavat huutavat asiaansa koko ajan? Hittoako siitä tekee numeroa, syö pinaattia ja laittaa mekon päälle, aristaa ketä haluaa, mutta pitää tur p ansakiinni. Ei ketään kiinnosta, ei minun, Pertin eikä vegaani-Venlan asiat, kysytään sitten, jos alkaa kiinnostaa. Koko ajan ei tarvitse kailottaa.

Kiitos!

Miksi kaikki muu elämän "kummallisuus" on nykyään hyväksyttyä paitsi vanheneminen? 

Vierailija
84/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka laihduttaa, niin ei kukaan muutamassa viikossa pienen vaatekoossa. Nämä kommentit ovat siis ihan typeriä.

Aivan totta, nyt ei kannata miettiä pitemmmän tähtäimen suunnitelmia. 🤔

Laihtuminen on mahdotonta heti ja lihavan on mahdotonta löytää nättiä juhlamekkoa, joka peittäisi lihavuuden. 😢

En enää lauo "typeriä" kommentteja, totean vaan että ostaa sellaisen vaatteen, joka mahtuu päälle, ja jonkun esittämä burkha olisi ihan hyvä vaihtoehto! 😇

Se peittäisi minunkin läskit, ja kukaan ei tajuaisi että minulla on isot allit (yms) - paitsi jos katsoisi pyöreää naamaani..

Lisää viihdettä, vinkatkaa ihmeessä lisää malleja ja merkkejä "näteistä" isokokoisista vaatteista! 👍

Burkhia saattaa löytyä kukallisina pitsikoristeisinakin, ne on ihan varmasti nättejä! 🤗

Vierailija
85/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa toivon kuin ap. Nättejä mekkoja myös meille isommille.

Vierailija
86/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka laihduttaa, niin ei kukaan muutamassa viikossa pienen vaatekoossa. Nämä kommentit ovat siis ihan typeriä.

Laihtuminen on mahdotonta heti ja lihavan on mahdotonta löytää nättiä juhlamekkoa, joka peittäisi lihavuuden. 😢

En enää lauo "typeriä" kommentteja, totean vaan että ostaa sellaisen vaatteen, joka mahtuu päälle, ja jonkun esittämä burkha olisi ihan hyvä vaihtoehto! 😇

Se peittäisi minunkin läskit, ja kukaan ei tajuaisi että minulla on isot allit (yms) - paitsi jos katsoisi pyöreää naamaani..

Lisää viihdettä, vinkatkaa ihmeessä lisää malleja ja merkkejä "näteistä" isokokoisista vaatteista! 👍

Burkhia saattaa löytyä kukallisina pitsikoristeisinakin, ne on ihan varmasti nättejä! 🤗

Voisi suomalainen mieheni ihmetellä jos burkhaan pukeutuisin. Ap

Vierailija
87/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on selkeästi todella huono itsetunto, että sinun on pakko kirjoitella tälläisiä kommentteja. Miksi et itse tajua, että sinun pitäisi hakea tuohon ongelmaasi apua ja alkaa kehittämään itseäsi paremmaksi henkilöksi?

Ehkä sen takia, koska oikeasti puhut itsestäsi kun kirjoittelet näistä lihavista ihmisistä. Et itse osaa muuttua siitä mitä olet, ja siksi jatkat täälläkin pyörimistä. 

Vierailija
88/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue Värikkään P i p s a n blogia. Siellä niitä esitellään ja on muuten todella ISO!

Vierailija
89/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue Värikkään P i p s a n blogia. Siellä niitä esitellään ja on muuten todella ISO!

Hän on isompi minua ehkä kokoa 56.Ap

Vierailija
90/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä voi vuokratakin ellei halua omaksi ostaa:

https://lainapeite.fi/

Vierailija
91/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulta ei onnistu muu kuin typerien laukominen ja emojien käyttö, olet niin tyhmä. Muutama emoji taisi vielä jäädä, laita nyt nekin nähtäville, jos vaikka tuo ilkeys ja ahdistus helpottaa.

Sitten voit poistua palstalta.

Vierailija
92/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on selkeästi todella huono itsetunto, että sinun on pakko kirjoitella tälläisiä kommentteja. Miksi et itse tajua, että sinun pitäisi hakea tuohon ongelmaasi apua ja alkaa kehittämään itseäsi paremmaksi henkilöksi?

Ehkä sen takia, koska oikeasti puhut itsestäsi kun kirjoittelet näistä lihavista ihmisistä. Et itse osaa muuttua siitä mitä olet, ja siksi jatkat täälläkin pyörimistä. 

- itsetunnossa ei ole vikaa, enää

- niin mikä mun ongelma on, mihin mielestäsi pitäisi hakea apua, jäi nyt vähän epäselväksi?

- no shit sherlock!😜 Puhun itsestäni ja muista lihavista ihmisistä, älä provosoidu ihan niin paljon ettet ymmärrä lukemaasi

- puhuin asenteen muutoksesta myös itselläni, mistä vedit siihen etten osaisi, ja siksi pyörin keskustelupalstalla?

Muista lihavista ihmisistä olen sanonut samaa kuin itsestäni, esimerkiksi:

- lihava ei koskaan löydä mekkoa, joka näyttäisi hänen mielestään yhtä hyvältä kuin näyttäisi hoikalla, tai hänellä itsellään normaalipainpisena

- hyvin lihava ei löydä mekkoa, joka peittäisi läskit

- jos asia häiritsee, sille pitää tehdä jotain ja hakea apua jos ei yksin pysty

- laihtuminen voi tuntua mahdottomalta, jos esim. käyttää kortisonia tai ei pysty liikkumaan tai on masentunut

- sanoin myös, että termi isokokoinen on kaunistelua ja itsensä pettämistä, jos on sairaalloisen ylipainoinen (en toki kiellä käyttämästä tätä sanaa)

- ivani kohdistelui asioiden kaunisteluun ja nättien mekkojen etsimiseen silloin kun nätti mekko tarkoittaa lihavuuden peittely-yritystä ( se ei oikeasti onnistu)

Vierailija
93/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin kyllä Zalandolta kivoja juhlamekkoja.

Makukysymys.

Vierailija
94/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- niin mikä mun ongelma on, mihin mielestäsi pitäisi hakea apua, jäi nyt vähän epäselväksi?

- no shit sherlock!😜 Puhun itsestäni ja muista lihavista ihmisistä, älä provosoidu ihan niin paljon ettet ymmärrä lukemaasi

- puhuin asenteen muutoksesta myös itselläni, mistä vedit siihen etten osaisi, ja siksi pyörin keskustelupalstalla?

- lihava ei koskaan löydä mekkoa, joka näyttäisi hänen mielestään yhtä hyvältä kuin näyttäisi hoikalla, tai hänellä itsellään normaalipainpisena

- laihtuminen voi tuntua mahdottomalta, jos esim. käyttää kortisonia tai ei pysty liikkumaan tai on masentunut

- sanoin myös, että termi isokokoinen on kaunistelua ja itsensä pettämistä, jos on sairaalloisen ylipainoinen (en toki kiellä käyttämästä tätä sanaa)

- ivani kohdistelui asioiden kaunisteluun ja nättien mekkojen etsimiseen silloin kun nätti mekko tarkoittaa lihavuuden peittely-yritystä ( se ei oikeasti onnistu)

Sä olet ymmärtänyt mut ihan väärin. En halua läskiyttäni millään lailla kaunistella enkä peittele millään mekolla läskejäni. Haluan vain olla asiallisesti pukeutunut kun olen hienoihin häihin kutsun saanut. Ap

Vierailija
95/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika ei ole enää mekkovalikoimassa, vaan koossasi. Nyt kuntokuurille.

Kyllä vika on suunnittelijoissa. Ei osata enää suunnitella tyylikästä mekkoa olipa asiakkaan koko mikä hyvänsä vaan usein ihan normaalipainoistenkin mekoissa on omituisia hörsellyksiä. Ennen osattiin tehdä tyylikkäämpää ja paremmista materiaaleista.

Ei niin. Minä olen kokoa 38 ja ompelin juuri itse mekon, kun kaupat myi pelkkää paskaa niin laadullisesti kuin muotoilultaan. Se yksi, joka näytti kivalta olikin täysin avoselkäinen.

Itse tykkäisin fiftarityylin mekoista, mutta pitkäselkäisenä vyötärö tulee aina aivan liian ylös eikä mekko koskaan istu hyvin. Sama ongelma monien muiden mekkojenkin kanssa, samoin esimerkiksi villakangastakkien tamppi on väärässä kohtaa.

Vierailija
96/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap halusi varmaan näyttää asialliselta eikä nätiltä. 

Jos ei näytä hoikempanakaan nätiltä, ei välttämättä ole motivaatiota muodonmuutokseen, etenkään jos elämässä on muutakin hoidettavaa kuin painonhallinta ja voimat vähissä. 

Tarkoitus olisi näyttää asialluselta. En tässä iässä enää hoikkanakaan näyttäisi nätiltä.

Jokainen ihminen saa tuntea itsensä nätiksi peiliin katsoessaan, oli ikä mitä tahansa. Kun ikää tulee, ei näytä 17- vuotiaalta nätiltä, vaan ikäiseltään nätiltä.

Jokaisella ihmisellä pitäisi olla mielenterveys edes sellaisessa kuosissa, ettei arvostelisi toisten ulkonäköä. Tärkeintä on se, mitä itse näet peilissä, ei se mitä epämiellyttävät ihmiset ulkonäöstä laukovat.

Laihtuminen ja kunnon kohoaminen ei ehkä paranna pitkäaikaissairauksia, mutta helpottaa elämää. Erittäin suurella todennäköisyydellä se parantaa myös itsetuntoa ja saa elämän tuntumaan niin mielekkäältä kuin se voi tilanteessasi tuntua.

Jos olet alistunut tilanteeseen koska muuta et voi, yritä hakea apua edes terveyskeskuksesta.

Kommenttini lihavuudesta ja vaatteiden hyvältä näyttämisestä tuntuivat varmasti ilkeiltä ja katkerilta, tarkoitus ei silti ollut painaa sinua alas. Olen samantyyppisessä tilanteessa (ei tartuta diagnooseihin).

Päätin kuitenkin, että mulla on oikeus arvostaa itseäni, oikeus olla piittaamatta siitä, mitä muut ihmiset alleistani tai ylipainostani ajattelevat.

Puhun lihavuudesta lihavuutena, en isokokoisuutena. En enää halua kaunistella asiaa enkä halua paeta sievistelevien ilmausten taakse. Ne eivät ole totuudenmukaisia. Jos valehtelen itselleni ja kuvittelen, että toiset näkevät minut sellaisena kuin esitän (edes asiallisena), estän itseäni tekemästä muutosta.

En pitänyt muutosta mahdollisena, eikä se pitkään aikaan ollutkaan mahdollista. Joskus pelkkä selviytyminen vaatii niin paljon energiaa, ettei jaksa pitää itsestään huolta, eikä näe mitään keinoja parantaa elämänlaatuaan.

Minä nousen tästä vielä. Ja haluaisin ojentaa sulle käden, johon voit tarttua päästäksesi ylös.

Pudotin 20kg ja pääsin normaalipainoon. Elämä ei muuttunut miksikään, samat ongelmat edelleen.

Mutta hei, ainakaan en ole enää lihava?

Vierailija
97/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue jotain tavallisempaa ja käytä juhlavia asusteita lisänä. Laita hieno kampaus, meikki ja kynnet.

Vierailija
98/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ymmärtänyt mut ihan väärin. En halua läskiyttäni millään lailla kaunistella enkä peittele millään mekolla läskejäni. Haluan vain olla asiallisesti pukeutunut kun olen hienoihin häihin kutsun saanut. Ap

Auh. Sori, et laittanut edelliseen viestiisi (johon vastasin) ap, ja olen vastannut yksittäisiin, muiden kirjoittamiin viesteihin.

Sinulle vastaan samoin kuin aiemmin, pue päällesi sitä mikä sinun mielestä näyttää kivalta (äläkä mieti alleja tai jalkoja). Jos ei löydy kivaa mekkoa, laita se mikä mahtuu, ei minulla itsellenikään ole antaa muuta neuvoa. Parhaalta neuvolta vaikutti teettäminen. Materiaalin ja mallin voi valita itse.

Ohiksista huolimatta (ja niiden takia)ketju pysyy ylhäällä, ja saat ehkä jonkun hyvän vinkin.

Vierailija
99/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misswindyshop nättejä mekkoja isoissakin kokoluokissa

Vierailija
100/116 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap halusi varmaan näyttää asialliselta eikä nätiltä. 

Jos ei näytä hoikempanakaan nätiltä, ei välttämättä ole motivaatiota muodonmuutokseen, etenkään jos elämässä on muutakin hoidettavaa kuin painonhallinta ja voimat vähissä. 

Tarkoitus olisi näyttää asialluselta. En tässä iässä enää hoikkanakaan näyttäisi nätiltä.

Jokainen ihminen saa tuntea itsensä nätiksi peiliin katsoessaan, oli ikä mitä tahansa. Kun ikää tulee, ei näytä 17- vuotiaalta nätiltä, vaan ikäiseltään nätiltä.

Jokaisella ihmisellä pitäisi olla mielenterveys edes sellaisessa kuosissa, ettei arvostelisi toisten ulkonäköä. Tärkeintä on se, mitä itse näet peilissä, ei se mitä epämiellyttävät ihmiset ulkonäöstä laukovat.

Laihtuminen ja kunnon kohoaminen ei ehkä paranna pitkäaikaissairauksia, mutta helpottaa elämää. Erittäin suurella todennäköisyydellä se parantaa myös itsetuntoa ja saa elämän tuntumaan niin mielekkäältä kuin se voi tilanteessasi tuntua.

Jos olet alistunut tilanteeseen koska muuta et voi, yritä hakea apua edes terveyskeskuksesta.

Kommenttini lihavuudesta ja vaatteiden hyvältä näyttämisestä tuntuivat varmasti ilkeiltä ja katkerilta, tarkoitus ei silti ollut painaa sinua alas. Olen samantyyppisessä tilanteessa (ei tartuta diagnooseihin).

Päätin kuitenkin, että mulla on oikeus arvostaa itseäni, oikeus olla piittaamatta siitä, mitä muut ihmiset alleistani tai ylipainostani ajattelevat.

Puhun lihavuudesta lihavuutena, en isokokoisuutena. En enää halua kaunistella asiaa enkä halua paeta sievistelevien ilmausten taakse. Ne eivät ole totuudenmukaisia. Jos valehtelen itselleni ja kuvittelen, että toiset näkevät minut sellaisena kuin esitän (edes asiallisena), estän itseäni tekemästä muutosta.

En pitänyt muutosta mahdollisena, eikä se pitkään aikaan ollutkaan mahdollista. Joskus pelkkä selviytyminen vaatii niin paljon energiaa, ettei jaksa pitää itsestään huolta, eikä näe mitään keinoja parantaa elämänlaatuaan.

Minä nousen tästä vielä. Ja haluaisin ojentaa sulle käden, johon voit tarttua päästäksesi ylös.

Pudotin 20kg ja pääsin normaalipainoon. Elämä ei muuttunut miksikään, samat ongelmat edelleen.

Mutta hei, ainakaan en ole enää lihava?

Hei, ikävä kuulla että vakavat terveysongelmat eivät ole sinulla helpottaneet tiputettuasi 20 kg. Ehkä painon pudotus voi kuitenkin auttaa jotenkin meitä, joilla ylipainoa on alun alkaen ollut enemmän? Itselläni huomaan hengityksen helpottuneen ja yleisen jaksamisen parantuneen, vaikka matkaa normaalipainoon onkin.

Minun (tähän mennessä) 20 kg:n laihtuminen ei tuonut esimerkiksi liikuntakykyä vielä paremmaksi, en saanut lottovoittoa enkä unelmatyötä. Läheisen sairastumiseenkaan se ei vaikuttanut.