Jos henkilö kertoo sinulle olevansa muunsukupuolinen, miten tulkitset tämän?
Henkilö ilmentää persoonassaan hyvin vähän maskuliinisuutta tai feminiinisyyttä.
Henkilö kuvittelee olevansa precious lumihiutale, ja haluaa näin huomiota.
Henkilö kuvittelee omaavansa geneettisen epämuodostuman, jossa kromosomit on vinksallaan, mutta ei ole vaivautunut käymään tutkituttamassa asiaa.
Kommentit (78)
Höh höh. Jos ei tiedä onko lintu vai kala, ei se ole tietoinen epävarmuus, vaan oikea ongelma.
Tai nykyään ei niinkään ongelma, kun on nimitys keksitty.
Tulkitsen hänet identiteettiongelmaiseksi, taustalla huonoa itsetuntoa
T.feministi
En mitenkään. Voin sanoa, että mielenkiintoista, pistetään muistiin. Ja vaihdan puheenaihetta. Puhun vaikka mennikäisistä ja yksisarvisista.
Antamistasi vaihtoehdoista tämä:
Henkilö kuvittelee olevansa precious lumihiutale, ja haluaa näin huomiota
Itse tunnen yhden tuollaisen ja mielenterveyden ongelmahan tuo on.
Outoa on vain se, että tätä harhaisuutta oikein ruokitaan. Jos mä menisin selittämään jonnekin, että olen kala, ei kukaan alkaisi (ainakaan toivottavasti) ruokkimaan harhojani.
Jos kyse parisuhteen hakemisesta on asialla merkitystä, muissa asioissa ihan sama.
Jos löytyy terska kyseessä on mies ja jos ei löydy terskaa kyseessä on weak wessel eli woman
Onpas nolo ketju.
Ihmisen identiteetti on tärkeä osa häntä. Suomen kielessä ei ole edes pronominiongelmaa, koska kaikki ovat "hän". Ihminen jakaa kanssasi jotain itselle tärkeää, ja sinä käyttäydyt kuin hän yrittäisi vain esittää erikoista.
Jos sanot "uniikki lumihiutale", oletan heti että et tykkää vähemmistöistä, koska haluat aina olla kaiken keskipisteenä. Muutenkin typerä sanonta, joka tulee suoraan Amerikan oikeistolaisilta. Keksisitte edes itse terminne.
Eihän siitä ole varmuutta, onko kaikki muumit laaksossa.
Hämmentyisin aika lailla, koska asia ei kuulu minulle lainkaan. En minäkään kerro, että olen perushetero enkä ole koskaan edes harkinnut muunlaista kuin nykyinen parisuhteeni. Mitä se kenellekään kuuluu vai onko sen kertojan erityistarkoituksena tulla omasta mielestään loukatuksi?
En ole aikaa jäädä tekemään tulkintoja, tuollaisina hetkinä pakeneminen on ainut vaihtoehto!
mielisairas joka ei mahdu kuvittellisiin rajoihin sukupuolten käyttäytymismallien sisällä
Mä alkaisin kyllä mielessäni heti arvuuttelun että onko mies vai nainen.
Pitäisin latvakakkosena ja jos ei esim työn puolesta tarvi olla tekemisissä, niin en ole. En siis usko että meillä olisi mitään yhteistä puheenaihettakaan jotta ystävystyisimme kummemmin, ollaan niin eri planeetalta. Asiallisesti osaisin kuitenkin käyttäyt eikä ao. henkilö tietäisi mitä oikeasti ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin latvakakkosena ja jos ei esim työn puolesta tarvi olla tekemisissä, niin en ole. En siis usko että meillä olisi mitään yhteistä puheenaihettakaan jotta ystävystyisimme kummemmin, ollaan niin eri planeetalta. Asiallisesti osaisin kuitenkin käyttäyt eikä ao. henkilö tietäisi mitä oikeasti ajattelen.
Jeh! Sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentyisin aika lailla, koska asia ei kuulu minulle lainkaan. En minäkään kerro, että olen perushetero enkä ole koskaan edes harkinnut muunlaista kuin nykyinen parisuhteeni. Mitä se kenellekään kuuluu vai onko sen kertojan erityistarkoituksena tulla omasta mielestään loukatuksi?
Kokemus sukupuolesta on eri asia kuin seksuaalinen suuntautuminen.
Itse asiaan.. en tiedä mitä sanoisin, olisi mulle uusi juttu.
Tuo kakkosvaihtoehto (lumihiutale), koska en tiedä missä yhteydessä tuollainen asia tulisi puheeksi ellei se lumihiutale halua oikein kovasti tuoda asiaa esiin.
Jos joku ei koe itseään naiseksi tai mieheksi niin ei kai se sukupuolisuus siitä muutu asiaksi josta pitäisi toitottaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Jos löytyy terska kyseessä on mies ja jos ei löydy terskaa kyseessä on weak wessel eli woman
Ei vaan wicked weasel.
Se on muodikkaasti erilainen kuin kukaan muu, perkeleellinen hippivegaani, asuu Kalliossa ja ajaa jopolla. Meillä ei ole mitään yhteistä.