Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos henkilö kertoo sinulle olevansa muunsukupuolinen, miten tulkitset tämän?

Vierailija
08.07.2019 |

Henkilö ilmentää persoonassaan hyvin vähän maskuliinisuutta tai feminiinisyyttä.
Henkilö kuvittelee olevansa precious lumihiutale, ja haluaa näin huomiota.
Henkilö kuvittelee omaavansa geneettisen epämuodostuman, jossa kromosomit on vinksallaan, mutta ei ole vaivautunut käymään tutkituttamassa asiaa.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkisten asian vain että tämä oletushenkilö voi jatkaa seuraavaan pöytään .

Yleensä nuilla henkilöillä niin paljon muitaki asioita sekasiin elämässä että parempi olla tuhlaamatta aikaa heihin.

Vierailija
22/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kovin miksi asia pitää julkituoda. Kuten ihmettelen miksi jokin erikoisruokavalio pitää kertoa ihan normaalissa keskustelussa, paitsi jos olen luvannut tehdä jotain ruokaa.

Olkoon mikä on mutta asian julkituonti tarkoittaa kyllä että haluaa jotenkin mainostaa olevansa erikoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että hän on varmaan sitten muunsukupuolinen.

Vierailija
24/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on mielisairaudesta,ei ole muunsukupuolisia muuta kuin aivopestyssä päässä.

Vierailija
25/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ok.

Miten tämä liittyy mihinkään?

Jos seuranhausta on kyse niin ei olisi minun kiinnostuksen kohteena. Jos ihan vaan kaveri olisi niin olisin kiinnostunut kuulemaan aiheesta lisää.

Vierailija
26/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsen hänet identiteettiongelmaiseksi, taustalla huonoa itsetuntoa

T.feministi

TERF:it eivät ole aitoja feministejä.

Vierailija
27/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse parisuhteen hakemisesta on asialla merkitystä, muissa asioissa ihan sama.

Samaa mieltä, paitsi jos hän jatkuvasti toisi sitä esille, esim. kommentoisi asiaa kuin asiaa "niin mutta meillä muunsukupuolisilla…"

Vierailija
28/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää sukupuolirooleista. Vaikka eihän sukupuoli sillä vaihdu, että nainen ajaa prätkällä tai mies opiskelee lähihoitajaksi tms.

Vierailija
29/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyttöjen värisiä vaatteita on tyttö ja jos on poikien värisiä vaatteita on poika. Mikä tässä on nyt niin vaikeaa ymmärtää. Annetaan miesten olla miehiä ja naisten naisia, eiks vaan?

Vierailija
30/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muodikkaasti erilainen kuin kukaan muu, perkeleellinen hippivegaani, asuu Kalliossa ja ajaa jopolla. Meillä ei ole mitään yhteistä.

Saisit siivota mun kahvit näppikseltä! Osuvasti sanottu! Minä tulkitsen tuollaisen ihmisen tarvitsevan vakavaa psykiatrista hoitoa, eikä suinkaan hyväksyntää ja arvostusta.

Vierailija
31/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää näyttää sukupuolielin niin tietää mikä on. Myös miehekkäät puheet ja käytös paljastavat. Miehekäs viheltely ja huutelu ohikulkijoille ja runkkaaminen lenkkipolun varressa.

Vierailija
32/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaalin ihmisen tavallisen päivään kuuluu sukupuolielimen näyttäminen koska normaali.

Vierailija
33/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten?

Vierailija
34/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ap etsii muunsukupuolisia seuranhakuilmoituksista? Onko jotain käsittelemättömiä asioita?

Vierailija
35/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen sen niin että se ihminen kokee olevansa muunsukupuolinen ja että hän kokee tarvetta kertoa sen minulle. Ei siitä sen enempää tarvitse tulkita. Tai no, myönnetään, saattaisin tulkita jotain siitä miksi hän kokee tarpeelliseksi kertoa sen minulle, tilanteesta riippuu mitä.

Vierailija
36/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ap etsii muunsukupuolisia seuranhakuilmoituksista? Onko jotain käsittelemättömiä asioita?

Nuo fantasiat joissa parittelun aikana huomaa panevansa omaa sukupuoltaan ovat aika yleisiä tietyissä ylikorostetun miehekkäissä ja perään viheltelevissä piireissä.

Vierailija
37/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ehkä mt asioita ensimmäisenä. Ehkä katson mikä on omasta mielestäni ja mietin että tuo on nainen tai tuo on mies selvästi. Sitten olen, että jahas, ihan sama.

Vierailija
38/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän normaalilla älyllä varustettu ihminen pysty tulkitsemaan tuollaisen seuranhakuilmoituksen ilman vauvapalstan lukijoiden apua.

Vierailija
39/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde?

Vierailija
40/78 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään tulkinnan varaa jäännyt, joten seuraava asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme