Suositelkaa jotain HBO:n sarjaa
Ei sitten mitään Game of T. tyylistä fantasia larppaajakamaa jota ei pysty vaan kattoo vaan tyyliin Billions, tätä päivää ja jotain laatua ja tyylitajua edustavaa. Olisi muutama päivä vielä maksettuna ja olisi mukava viihtyä hyvän sarjan parissa.
Kommentit (20)
Westworld. Ja The Office, toisaalta se taitaa olla liian kevytmielistä sulle.
Mullan alla oli musta yllättävän hyvä.
Big little lies
Vierailija kirjoitti:
Kato handmaid's tale 😁
Hymiöstä päätellen sekin jotain sekoboltsihommaa...ap
Vierailija kirjoitti:
Katoin aikoinaan mullan allan kun tuli telkkarista, about 20 vee sitten, oli mun lempisarjoja. Mutta joku ehdotti tota Sopranosta ja sitä en oo kattonu, jos se nyt siellä HBOlla on...ap
Vierailija kirjoitti:
Sopranos
Chernobyl
The Wire
Chernobyl liian tylsä mutta täytyy kattoo mikä toi wire on, thanks....ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin aikoinaan mullan allan kun tuli telkkarista, about 20 vee sitten, oli mun lempisarjoja. Mutta joku ehdotti tota Sopranosta ja sitä en oo kattonu, jos se nyt siellä HBOlla on...ap
Jos et oikeasti ole kattonut Sopranosta, niin nyt on VIIMEISTÄÄN aika. Löytyy HBO:lta ja on todellakin paras sarja ikinä. Oon nähnyt kaikki jaksot valehtelematta ainakin viiteen kertaan.
Kannattaa katsoa sopranos paras sarja ikinä. No eka kausi oli minusta heikompi, mutta 2 kaudesta päästiin vauhtiin.
Vierailija kirjoitti:
Westworld. Ja The Office, toisaalta se taitaa olla liian kevytmielistä sulle.
Mistä tiesit että oon tosikko, mä nimittäin olen, mutta suomen konttori ja stand up äijä siitä tykkäsin ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et oikeasti ole kattonut Sopranosta, niin nyt on VIIMEISTÄÄN aika. Löytyy HBO:lta ja on todellakin paras sarja ikinä. Oon nähnyt kaikki jaksot valehtelematta ainakin viiteen kertaan.
Mulla on kaikki kaudet jossain usb:llä. Pitääkin kaivaa ne ja taas katsoa pitkästä aikaa.
Chernobyl oli kyllä hyvä!
Sitten seuraan tuota the handmaid's stalea. Se kertoo siitä että maailmassa on vain kourallinen naisia jotka voi tulla raskaaksi ja he elävät synnytyskoneina rikkaille näin kärjistäen.
Big little lies on hyvää ajanvietettä. Sellaista kevyttä katsottavaa mutta vie kyllä mukanaan.
True blood oli kyllä myös ihan huippu vaikket tuon tyyppisiä etsinytkään. Hyvä huumori on sarjan parasta antia. Kun katsot ekan jakson niin katsot kaikki kaudet putkeen 😅
Bronze garden on myös hyvä rikossarja.
Borgiaa suosittelen myös.
What we do in the shadows on hillitön, jos tykkää mustasta huumorista.
Aloin katsomaan Game of thronesia niin etten varmaan pidä siitä ja katson yhden jakson, no katsoin sitten kaikki kaudet 2 viikon aikana :)
Kiitos vinkeistä, alotan tosta Sopranos, tiedän kyllä että on kehuttu mutta siihen maailman aikaan kun tuli telkkarista olin päivät töissä ja illat koulussa.
Hyvää päivänjatkoa ja kesää teille ja nyt pääsette ehkä tärkeämpiin puuhiin, vaikka sitä vauvaa hoitamaan, minä nyt vaan käyn täällä joskus tämmösenä vanhana akkana kun tiedän että täällä on ihmiset kuitenkin kartalla asioista.
Tässä oikeat vastaukset:
- Band of Brothers
- Rome
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kato handmaid's tale 😁
Hymiöstä päätellen sekin jotain sekoboltsihommaa...ap
Tavallaan joo, naisia pidetään orjina ja ainoa tehtävä on synnyttää isäntäperheelle lapsia.
Ahdistava, mutta katsomisen arvoinen sarja.
Kato handmaid's tale 😁