Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjestäkää kaikkea kivaa ILMAISEKSI lähiympäristönne ihmisille... musatilaisuuksia, yhteislaulua, erilaista tanssia, taitojen opettamista (

Vierailija
21.05.2024 |

Nyt ei luoda tänne mitään uutta kurjalistoa vaan kansalaispalkka kaikille ja ihmiset tekemään kaikkea sitä mitä voivat jotta oma elämänlaatu ja lähipiirin koko elämä muuttuu paremmaksi... Tämä ei ole ensisijaisesti mikään rahakysymys... Köyhälläkin voi olla nätti ja siisti koti - ei tartte olla joku surkea räkälä... ja sama koskee lapsia... varattomien lapset eivät välttämättä ole jossain hirveässä tilanteessa ja muka varakkaat jossain aivan muussa... Jokainen voi tehdä jotakin työkyvystä riippumatta ja jokaista tarvitaan... 

Kommunismi, sosialismi, kapitalismi sun muu joka perustuu ateismille ja tunnetuille ideologioille ei ole ratkaisu! Kaikki nykypuolueet =??? Puolueeseen ja 'tuntemattomiin ja ehkä kovinkin suuriin' järjestöihin liittyminen ei ehkäpä ole 'se juttu' vaan oma ja pieni ja monipuolinen 'piiri'... 

Ihmiset - hyväksykää että meidän koko sivistys ja kulttuuri perustuu kristinuskoon - lähimmäisenrakkaus, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi = eli hoitakaa yhteiskunta kuntoon ILMAN IDEOLOGIOILLE PERUSTUVIA POLIITTISIA PUOLUEITA... ideologiat on nähty eivätkä ne ole pystyneet tekemään maailmasta parempaa... Raamatun mukaan koko maailma on Saatan hallinnassa syntiinlankeemuksen jälkeen ja siksi tämä on mitä tämä on... Ja voi olla että jotkut näkevät jo että se maailmanjärjestys jolle nykytila perustuu on murenemassa ja murenee haluammepa sitä tai emme... silloin oma lähipiiri ja tutut ihmiset ovat ne kaikista tärkeimmät itse kullekin... siellä myös hoidetaan sairaat ja apua tarvitsevat vanhukset sun muut OMAN KYVYN MUKAAN ja siihen on ehkä tyytyminen... emme ole raakoja ja sivistymättömiä jos ajattelemme että ne jotka eivät enää selviä omin päin uudessa mahdollisessa kriisitilanteessa eivät saisi päätyä Jumalan huomaan... yhteiskunnan rakenne muuttuu terveempien ja nuorenpien ihmisten yhteiskunnaksi jossa aikuiselämä todellakin alkaa jo kun ihminen saavuttaa täysi-ikäisyysiän, 18 vee...  

Tehkää lista tärkeistä asioista jotka hoidettava lähialuellanne ja alkakaa 'häärätä' sitä apuna tehtäviin parhaiten sopivat ihmiset... 

Järjestäkää kaikkea kivaa ILMAISEKSI lähiympäristönne ihmisille... musatilaisuuksia, yhteislaulua, erilaista tanssia, taitojen opettamista (kaikenlainen käsityö, instrumenttien soitto, elämänkerran kirjoittaminen ja kirjoitustaito, piirustus, sukututkimus, filmien tekoa omista kohtaloista, laulujen sanojen tekemistä omat tilanteet aineena, jne jne...), Perustakaa viihtyisiä kahviloita oleskelua ja kaikenlaista aktiiviteettia ja kohtaamista varten, jossa saa myös perusruokaa halvalla tai ilmaiseksi jos rahaa ruokaan ei ole... voi tulla vaikka ei ostaisi mitään syötävää... JA KAIKKEA MYÖS  KAIKENIKÄSILLE.... KORKEA IKÄ EI OLE MIKÄÄN ESTE LAULAMISELLE JA TANSSIMISELLE YMS!!! Iäkkäänä vammautuminen on oma ongelmansa mutta ei voi lähteä siitä että korkea ikä = muka joku sairaus joka kohtaa kaikkia... Oikeat sairaudet ovat asia erikseen ja ne koskevat kaikenikäisiä!!! 

21.05.2024 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhteislaulu mielestäsi hauskanpitoa?

Vierailija
2/12 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen järjestänyt harrastuksia ilmaiseksi, sidon siihen itseni viikosta toiseen ja ihmiset käy miten sattuu vaikka kuinka ovat innostuneita ja haluavat harrastaa. Huonolla ilmalla sai olla yksin harrastamassa kun ei nämä viitsineet.

Nykyään harrastus sitten maksaa ja sitä on rajatusti saatavilla. Harvoin kukaan jättää tulematta enkä itse joudu sitoutumaan harrastukseen niin paljoa. Rahat menee seuralle, itse teen edelleen talkoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan esimerkiksi viihtyisä kahvila perustetaan ilmaiseksi?

Vierailija
4/12 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on kannustettava tapahtumaan itse!

Vierailija
5/12 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun pitäisi perustaa kahvila jossa saa ilmaista ruokaa, kahvia ym.+sirkushuveja. Millä rahalla?

Vierailija
6/12 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin järjestää seksibileet.

Vierailija
7/12 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yhteislaulu mielestäsi hauskanpitoa?

On ja lisãksi osa perisuomalaista kulttuuria. Nykyään sillä ei kuitenkaan ole niin suurta merkitystä mitä lauluja lauletaan. Eräs yhteislaulun moderni muoto on karaoke.

Vierailija
8/12 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin järjestää seksibileet.

Kaikki joukolla nussimaan eikä maksa mitään!

Vierailija
9/12 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun järjestät. Katsotaan kauan jaksat..

Vierailija
10/12 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkään ei pitäisi olla ilmaista. Jos ihmiset voisivat saada kaiken ilmaiseksi niin mikä syy ja järki sitten olisi tehdä enää yhtään mitään työtä ja saada siitä palkkaa jotta on varaa ja rahaa ostaa niitä tuotteita, palveluja ja kulttuuria jotta yhteiskunta pysyisi kasassa, käynnissä ja pyörimässä eikä pysähtyisi ja tuhoutuisi?

Vierailija
11/12 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ihan oikeaan konserttiin, oikeaan ravintolaan ja oikeisiin harrastuksiin. Maksan niistä mielelläni koska joku elää niillä eikä harrastele hyväntekeväisyyttä. Hän sitten maksaa veroja, palkkaa työntekijöitä jotka taas maksaa veroja ja käyttää palveluja jolloin niitä kannattaa perustaa lisää.

Vierailija
12/12 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Tykätään olla rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi