Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hellehullu?

Vierailija
08.07.2019 |

Musta se, joka aloittaa jatkuvasti keskusteluja hellettä rakastavista ihmisistä ja nostelee vanhoja helleketjuja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se.

Vierailija
2/7 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka hullaantuu helteestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tuohan on hellekeskusteluhullu. Tyyppi, joka on hulluna helteeseen, on hellehullu. Tyyppi, joka on hulluna hellekeskusteluun on hellekeskusteluhullu.

Vierailija
4/7 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellehullu on sellainen, joka juuri nyt tekee aloituksia siitä, miten "Suomen kesä on paska" ja vikisee, ettei tarkene mennä ulos. Hellehullun mielestä kaikki on perseestä jos joka päivä ei ole vähintään 25 astetta lämmintä.

Hellekeskusteluhullu ja hellehulluhullu ovat tosiaan eri tyyppejä.

Vierailija
5/7 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä halun kategorisoida helteestä hullaantuneet ihmiset hellehulluiksi, mutta mielestäni palstalla hullu-päätteisen tittelin saa sellainen, joka jankuttaa jatkuvasti jostain asiasta. Helteestä hullaantuneet ihmiset mielestäni ovat äänessä hieman vähemmän kuin tämä hellekeskusteluhullu, jota minä nimittäisin hellehulluksi.

Olen ajatellut, että helteestä hullaantunut ihminen on eri porukkaa kuin säästä valittajat, mutta ehkäpä he sitten kuuluvat samaan lössiin. Mua kyllä vähän ärsyttää säästä nurisijat. Toki asia on eri, jos sataa tai korventaa tai mitä vain todella pitkän ajan putkeen, mutta se, että on välillä viileää ja sataa on vähän niin kuin elinehto ruuan saamiselle. Pitäisi siis olla jonkinlaiset realiteetit mielessä.

Ap

Vierailija
6/7 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellehullu on ihminen mikä kehuu iloitsee kun ulkona on + 25 astetta ja enemmän lämpöä sekä painostavan hiostava ilma. Sitä hellehullu ei kerro että autossaan, kotonaan ja töissä on ilmastointi mikä on säädetty + 20 astetta. Kaikilla ei ole mahdollisuutta ilmastointiin...

Vierailija
7/7 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellehullu on ihminen mikä kehuu iloitsee kun ulkona on + 25 astetta ja enemmän lämpöä sekä painostavan hiostava ilma. Sitä hellehullu ei kerro että autossaan, kotonaan ja töissä on ilmastointi mikä on säädetty + 20 astetta. Kaikilla ei ole mahdollisuutta ilmastointiin...

Ot, mutta minä hellehulluna nautin helteistä enkä kaipaa ilmastointia. Viime kesän tein töitä raksalla, joten ei ollut ilmastointia käytössä. Ja autolla ajan ikkunat auki, koska nautin siitä lämmöstä. Ilmastointi oli siis pois päältä. Talossammekaan ei ole ilmastointilaitetta tms., joten riitti sisälläkin lämpöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi