Aion laihduttaa 2 kg Pepsi Maxin avulla
Painan nyt 54 kg. Kuun loppuun mennessä haluan painaa 52 kg, joka on optimaalinen painoni. Urakka ei siis ole suuri, mutta jostain syystä tuo pikku askel on ollut vaikea, n. puoli vuotta se on ollut projektina. Nyt ajattelin hoitaa sen pois Pepsi Maxilla. Minulla on makean mieltymys, ja esim. eilen pystyin korvaamaan karkit/suklaat/keksit Pepsi Maxilla, jossa ei ole sokeria. Alku on siis lupaava. Kertokaa kokemuksistanne Pepsi Max -laihdutuksesta. Myös muut sokerittomat limut käyvät toki.
Kommentit (63)
Ja lisään vielä, että vaikka onnistuisi hetkeksi laihduttamaan (eli saamaan kalorivajeen), niin kilot voivat tulla helposti takaisin, ja se miten helposti ne palaavat, riippuu siitä millä tavalla on laihduttanut. - 41
Jännä että niin monen mielestä aspartaami on se the paha juttu.
Ihan ok vetää sokeria, rasvaa ja hiilareita yli omien tarpeiden, päälle polttaa kessu ja ottaa pari Lapin Kultaa kylkeen. Mutta se aspartaami, se vie suoraan helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että niin monen mielestä aspartaami on se the paha juttu.
Ihan ok vetää sokeria, rasvaa ja hiilareita yli omien tarpeiden, päälle polttaa kessu ja ottaa pari Lapin Kultaa kylkeen. Mutta se aspartaami, se vie suoraan helvettiin.
Jaa, uskovainenkin eksyi palstalle.
Oli sitten mitä vaan limsaa, ja sokeritonta nii laihduta muulla tavoin kuin limsalla! Pöivittäinen limsan juominen vie silti sun suun terveyden samalla v*tun huonoon kuntoon, vaikka millainen sokeriton limsa oisi! Pilaat suusi terveyden!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen laihduttanut 15 kg Pepsi Max & Nutrilett -yhdistelmällä. Nimenomaan tuossa Pepsi Max auttoi makeanhimoon ja sen ansiosta dieetti ei tuntunut liian karulta.
Jaha. Ja miten kävi, kun dieetti loppui. Se 15 kiloako ei tullut takaisin? Jos paino vain sahaa alas ja ylös kuin jojo ihmedieettien takia, teet elimistöllesi pelkkää hallaa.
1,5 kg lähtenyt! Vielä puoli kiloa, joka lähtenee jo ensi viikon aikana. Syön kaksi lämmintä ateriaa päivässä, salaattia myös. Makeaa on kulunut ennätyksellisen vähän. Löysin Pepsi Max Cherryn, on parempaa kuin tavallinen. On vain pari sokeritonta limsaa jonka maku ok. Cherry on ihan hyvä. Aika mielenkiintoista miten intohimoisia mielipiteitä kohtuullinen Pepsi Maxin juominen herättää!
ap
Lime on oma lemppari Max-makuni.
Itse juon sokerittomia limppareita janoon, koska en saa vettä alas (en saanut edes lapsena, join sitten älyttömästi maitoa). Hampaat ovat hieman kellastuneet, mutta muita haittavaikutuksia en ole huomannut.
Uusin ja paras juttu on laihdutus pepsi maxia ja proteeinipatukka ja se lidlin paras. Mulla menee jotain 2 litraa päivässä me juodaan kaikki sitä. Meil voi mennä pepsi maxia 4 pulloo äpivässä sillon se on 12 litraa mut yleensä mä luulen et ei aina mee. Kauhein homma on se kantaminen mut sehän on kuntoilua!!
Vierailija kirjoitti:
Lime on oma lemppari Max-makuni.
Itse juon sokerittomia limppareita janoon, koska en saa vettä alas (en saanut edes lapsena, join sitten älyttömästi maitoa). Hampaat ovat hieman kellastuneet, mutta muita haittavaikutuksia en ole huomannut.
Mä käyn joka vuos puhdistuksessa se maksaa 100 suunnilleen. Mee sinne ei oo mikään kauhee juttu!
Olisi aika outoa jos laihtuisit pitkällä aikavälillä. SSB:t eli sokerittomat makeuttajat on yhdistetty moniin sairauksiin ja myös painon nousuun. Jokin niissä sekoittaa ihmisen normaalia biokemiaa. Raportoi tilanne vuoden, kolmen ja viiden vuoden päästä, niin tiedetään toimiko sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika outoa jos laihtuisit pitkällä aikavälillä. SSB:t eli sokerittomat makeuttajat on yhdistetty moniin sairauksiin ja myös painon nousuun. Jokin niissä sekoittaa ihmisen normaalia biokemiaa. Raportoi tilanne vuoden, kolmen ja viiden vuoden päästä, niin tiedetään toimiko sinulla.
NNS, ei SSB
1 kg on lähtenyt nyt alkutilanteesta eli aiemman päivityksen 0,5 kg oli vettä. Syömiset pysyneet samoina. Olen liikkunut tavallista enemmän, siksi vaakalukema muuttuu hitaasti. Liikunta lisää painoa minulla.
ap
Vierailija kirjoitti:
1 kg on lähtenyt nyt alkutilanteesta eli aiemman päivityksen 0,5 kg oli vettä. Syömiset pysyneet samoina. Olen liikkunut tavallista enemmän, siksi vaakalukema muuttuu hitaasti. Liikunta lisää painoa minulla.
ap
Niin liikunta lisää nesteitä kehoon.
VAROITUS, LUKEKAA TÄMÄ kirjoitti:
Aspartamiini tekee sairaaksi.
Tämä kannattaa kaikkien ko. ainetta käyttävien lukea:
https://www.elinahytonen.fi/2013/01/uusimpien-tutkimusten-mukaan-aspart…
Ma en kylla uskoisi mihinkään "perinteisen kiinalaisen lääketieteen" asiantuntijaan...
Kylläpäs täällä on vedetty kovasti herneitä nenään. Ap:han puhui kahdesta kilosta eli kyseessä ei ole mikään suurempi elämäntaparemontti. Lisäksi hän syo normaalisti ja treenaa, eli ainoastaan korvaa tavislimsan sokerittomalla.
Itse en kyllä käsitä, miten kukaan voi juoda päivittäin virvoitusjuomia - sokerilla tai ilman. Ei ne makeutusaineetkaan varsinaisesti terveellisiä ole, ja lisäksi happamat juomat todella tekevät hallaa hampaille. Parempi olisi päästä sokerinhimosta kokonaan eroon.
Mutta.. ei ap kuole siihen aspartaamiin.
Kaikkien luulisi tuntevan sokerin tieteellisesti todistetut haittavaikutukset hampaille ja keholle, silti sokerin korvaaminen aspartaamilla (jolla kohtuullisessa käytössä ei ole löydetty haittavaikutuksia) aiheuttaa joissakin hirveää vastustusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien luulisi tuntevan sokerin tieteellisesti todistetut haittavaikutukset hampaille ja keholle, silti sokerin korvaaminen aspartaamilla (jolla kohtuullisessa käytössä ei ole löydetty haittavaikutuksia) aiheuttaa joissakin hirveää vastustusta.
Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän?
No oisko "makean nauttimisesta tulee rankaista lisäkiloilla" sekä "kaikki keinotekoinen on vaarallista ja kaikki luonnollinen terveellistä" -ajatukset taustalla?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs täällä on vedetty kovasti herneitä nenään. Ap:han puhui kahdesta kilosta eli kyseessä ei ole mikään suurempi elämäntaparemontti. Lisäksi hän syo normaalisti ja treenaa, eli ainoastaan korvaa tavislimsan sokerittomalla.
Itse en kyllä käsitä, miten kukaan voi juoda päivittäin virvoitusjuomia - sokerilla tai ilman. Ei ne makeutusaineetkaan varsinaisesti terveellisiä ole, ja lisäksi happamat juomat todella tekevät hallaa hampaille. Parempi olisi päästä sokerinhimosta kokonaan eroon.
Mutta.. ei ap kuole siihen aspartaamiin.
En ole juonut tavislimsaa. Olen syönyt lähes päivittäin jotain makeaa tai muita herkkuja, ja nyt 2 kg pudottaakseni korvasin herkut (suureksi osaksi) Pepsi Maxilla, jolloin päivän kokonaiskalorimäärä jäi alhaisemmaksi.
Tulokset: onnistuin. Painoin ketjun aloittaessani aamulla 54 kg, ja 31.7 aamulla painoin 51,8 kg. Tänään tosin aamupainoni oli taas kivunnut 53,5 kiloon, koska eilen söin pussin karkkia leffaa katsoessani. Lienee vain turvotusta, mutta silti mielenkiintoinen reaktio. Näköjään painoni pyrkii sinne 54 kiloon kynsin hampain, mutta en anna periksi. Jatkan Pepsi Maxin juomista, mutta nyt vähän maltillisemmin kuin viimeiset pari viikkoa. Juon esim. korkeintaan 0.33 litraa per päivä korvaten sillä (nyt pienemmän) osan herkuista.
ap
Olen samaa mieltä. Tarkoitinkin, että kalorit ja kehon käyttämä energia ovat se juttu laihtumisen kannalta.
Mutta jos puhutaan terveydestä, niin siinä on muutakin tärkeää kuin se paljonko vaaka näyttää. Pepsi Max -dieettiä pidän erittäin huonona ideana.