Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion laihduttaa 2 kg Pepsi Maxin avulla

Vierailija
08.07.2019 |

Painan nyt 54 kg. Kuun loppuun mennessä haluan painaa 52 kg, joka on optimaalinen painoni. Urakka ei siis ole suuri, mutta jostain syystä tuo pikku askel on ollut vaikea, n. puoli vuotta se on ollut projektina. Nyt ajattelin hoitaa sen pois Pepsi Maxilla. Minulla on makean mieltymys, ja esim. eilen pystyin korvaamaan karkit/suklaat/keksit Pepsi Maxilla, jossa ei ole sokeria. Alku on siis lupaava. Kertokaa kokemuksistanne Pepsi Max -laihdutuksesta. Myös muut sokerittomat limut käyvät toki.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiskokeet on aina jänniä. Raportoithan tulokset sitten meille (tiedon)janoisille :D

Vierailija
2/63 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmiskokeet on aina jänniä. Raportoithan tulokset sitten meille (tiedon)janoisille :D

Pyrin tekemään niin!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka ihmeessä, lopputulos voi olla yllättävä.

Vierailija
4/63 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat kovilla

Vierailija
5/63 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiot siis myrkyttää itsesi (aspartaami + asesulfaami k) ja sekoittaa suolistosi ja aineenvaihduntasi. Ei viisasta.

Vierailija
6/63 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä puhutaan varmaankin sellaisesta viimeisestä kynnyksestä, kun ollaan noin lähellä optimia. Ne viimeiset askeleet kohti huippua on aina kaikista raskaimmat ja vaikeimmat, sen huomaa hyvin vaikkapa kuntoilussa  :)

Vierailija
7/63 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiot siis myrkyttää itsesi (aspartaami + asesulfaami k) ja sekoittaa suolistosi ja aineenvaihduntasi. Ei viisasta.

Juon vai n. 0,5 litraa päivässä. Esim. eilen meni hieman alle 0,5 litraa. Aspartaamin turvallinen saantiraja per painokilo on 40 mg päivässä. Voisin juoda useita litroja Pepsi Maxia ja silti pysyä rajoissa. Uskoisin että tänäänkin menee vain puoli litraa. Yksi pullo riittää siis 3 päiväksi, siinä säästää rahaakin! Pepsi Max katkaisee makean mieliteon minulla. Eilen se teki sen, ja muistan että 90-luvulla se teki sen myös. Nuo nuoruusmuistot saivat minut nytkin kokeilemaan tätä Pepsi Max -laihdutusta. Nuorena yksi koulukaverini onnistui ja innostuin itsekin kokeilemaan. Lienee yksilöllistä, kenelle toimii ja kenelle ei.

ap

Vierailija
8/63 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen naapuri onnistui todella MONTA kertaa laihtumaan huomattavan paljon pepsi max-dietillä, siis todella monta kertaa, ja kilojahan lähti älyttömän paljon ja nopeasti.

Isänsä oli motivoija tyttärelleen, lupasi laihduttamisesta palkkioita, ja tämä mimmihän niitä sai!

Vierailija
9/63 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon vai n. 0,5 litraa päivässä. Esim. eilen meni hieman alle 0,5 litraa. Aspartaamin turvallinen saantiraja per painokilo on 40 mg päivässä. Voisin juoda useita litroja Pepsi Maxia ja silti pysyä rajoissa. Uskoisin että tänäänkin menee vain puoli litraa. Yksi pullo riittää siis 3 päiväksi, siinä säästää rahaakin! Pepsi Max katkaisee makean mieliteon minulla. Eilen se teki sen, ja muistan että 90-luvulla se teki sen myös. Nuo nuoruusmuistot saivat minut nytkin kokeilemaan tätä Pepsi Max -laihdutusta. Nuorena yksi koulukaverini onnistui ja innostuin itsekin kokeilemaan. Lienee yksilöllistä, kenelle toimii ja kenelle ei.

ap

Elimistö ei vain noista rajoista piittaa.  Tottahan se katkaisee makean mieliteon, koska se on makeaa. Ja vaikka siinä ei ole kaloreita, niin keho luulee saavansa makeaa, verensokeri nousee ja insuliinia erittyy.

Vierailija
10/63 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Elimistö ei vain noista rajoista piittaa.  Tottahan se katkaisee makean mieliteon, koska se on makeaa. Ja vaikka siinä ei ole kaloreita, niin keho luulee saavansa makeaa, verensokeri nousee ja insuliinia erittyy.

Höps. Itselleni ei käynyt noin. Jos sinä lihoit maxilla, se ei tarkoita että kaikille käy niin.

Vierailija
11/63 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo vaan pidä yllä makeanhimoa?

Kokeilin taas kuun alusta jättää vehnän ja sokerin pois ja syödä kilon kasviksia päivässä, olen tehnyt iltaisin makeanhimoon pirtelön marjoista tai hedelmistä jos on kovasti kolottanut.

Viidessä päivässä lähti 3 kiloa nestepöhöä ja vatsalihaksetkin alkaa näkyä jo. Nyt alkaa makeanhimokin hellittää.

Vierailija
12/63 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nuo vaan pidä yllä makeanhimoa?

Kokeilin taas kuun alusta jättää vehnän ja sokerin pois ja syödä kilon kasviksia päivässä, olen tehnyt iltaisin makeanhimoon pirtelön marjoista tai hedelmistä jos on kovasti kolottanut.

Viidessä päivässä lähti 3 kiloa nestepöhöä ja vatsalihaksetkin alkaa näkyä jo. Nyt alkaa makeanhimokin hellittää.

Taitaa olla yksilöllistä. Minulla menee päinvastoin. Pikemminkin tekee mieli ruokaa Pepsi Maxin jälkeen. En ole sunnuntaista lähtien syönyt kuin murto-osan siitä makeasta mitä yleensä syön. Ei vain tee mieli. Paino pudonnut nyt puoli kiloa. Kunnon ruokaa (lihaa, perunaa, täysjyvämakaronia, salaattia) olen syönyt ehkä aavistuksen enemmän, mutta niin että kalorit jäävät miinukselle. Treenaan samalla kohtuullisesti.

Hampaista... Jokaisen Pepsi Max -hörpyn jälkeen otan hörpyn vettä ja huljuttelen sitä suussa hetken. Pesen hampaat aina aamuin illoin kuten normaalisti.

ap

Vierailija
13/63 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerittomassa limsassa on vain muutama kalori litrassa. Ei se lihota, kun et muuten syö ylimääräisiä kaloreita.

Vierailija
14/63 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokerittomassa limsassa on vain muutama kalori litrassa. Ei se lihota, kun et muuten syö ylimääräisiä kaloreita.

Niissä kevytlimsoissa ei ne kalorit olekaan se lihottava juttu.  Niin kuin muussakin syömisessä pitää huomioida, miten elimistö käsittelee sen mitä suuhunsa laittaa.

Vierailija
15/63 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen naapuri onnistui todella MONTA kertaa laihtumaan huomattavan paljon pepsi max-dietillä, siis todella monta kertaa, ja kilojahan lähti älyttömän paljon ja nopeasti.

Isänsä oli motivoija tyttärelleen, lupasi laihduttamisesta palkkioita, ja tämä mimmihän niitä sai!

Eipä tilapäisestä laihtumisesta mitään muuta iloa sitten olekaan, jos paino tulee joka kerta takaisin korkojen kera. Mutta joo, jos palkkiot kerran olivat hyviä, niin kyllähän sitä joku terveytensäkin uhraa niiden eteen.

Vierailija
16/63 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi litraa Pepsi Maxia painaa noin 2 kiloa, eli kun juot sen verran, punnitset itsesi, käyt kuzella, ja punnitset itsesi uudelleen niin hups, olet laihtunut 2kg! Tosin tuo onnistuu vedelläkin.

Vierailija
17/63 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuun lopulla, jos muistan, kerron täällä palstalla, miten juuri minulle kävi! Yksilöllisiähän nämä asiat ovat, muuttujia on niin paljon. Vain faktat ratkaisevat, joten sitten nähdään.

ap

Vierailija
18/63 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaat kovilla

Tämä. Ap muista juoda pillillä!! Vaikka laihtuisit ja näyttäisit hyvältä, niin anna hymysi myös pysyä kauniina. Kolajuomien hapottamat ja kellastuneet hampaat eivät ole kauniit.

Vierailija
19/63 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanut 15 kg Pepsi Max & Nutrilett -yhdistelmällä. Nimenomaan tuossa Pepsi Max auttoi makeanhimoon ja sen ansiosta dieetti ei tuntunut liian karulta.

Vierailija
20/63 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen laihduttanut 15 kg Pepsi Max & Nutrilett -yhdistelmällä. Nimenomaan tuossa Pepsi Max auttoi makeanhimoon ja sen ansiosta dieetti ei tuntunut liian karulta.

Pepsiä ja nutrilettia! Voi elimistö raukkaa :(