Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muut vähävaraiset teette kesälomalla?

Vierailija
08.07.2019 |

Ilmaisia/hyvin edullisia lomatekemisiä kaivataan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No daah, töitä tietenkin. Kuten joka kesä.

Vierailija
22/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olla tehty moneen vuoteen mitään kesälomalla. Teinit eivät halua viettää aikaa kanssani, vaan ovat kavereidensa kanssa. Itse käyn marjastamassa ja muuta sellaista. Kaikilla on sentään salikortit, että sinne pääsee päätä nollaamaan. Tänä kesänä lapsilla on koko kesäksi töitä, joten ei onneksi tarvitse stressata siitä, kun ei ole varaa tehdä mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme kirjastossa, leikkipuistoissa ja museokortin museoissa (lapsi vielä pääsee ilmaiseksi). Hyödynnämme lähialueiden toritapahtumat ym, jotta vaikuttaisi tapahtuvan enemmän.

Vierailija
24/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mitään kesälomaa ole, työtön/sairas.

Mutta että mitäkö tehdä?

Se riippuu ihan minkä tyyppinen ihminen olet, pääsetkö kulkemaan ja mistä pidät.

Minä saan aikaa kulutettua näihin:

Ulkona luonnossa liikkuminen

Lukeminen

Arvostelut

Goodreads

Kukkien kanssa näpräys

Koiranhoito

Palapelejä netissä

Youtubesta musiikkia

Facebook

Jos telkusta tulisi jotain, sen katselu, mutta eihän nykyään tule mitään telkusta. Aion kyllä puhdistaa dvd-soittimen jotta voisin katsella vanhoja sarjoja mitä on

Siivoaminen ja tiskaaminen minulla vie todella paljon aikaa, koska olen kivulias ja huonokuntoinen. Aamupäivällä sain järjesteltyä siivouskaappia ja selvitettyä, mitä pesu-ja puhdistusaineita on ja mitä ei.

Leipominen on kivaa. Johonkin on jopa aineita, mutta mietityttää, koska olisi tärkeämpiä tekemisiä. Se on kuitenkin minulle päänhoitoa

Jos pystyisin, pesisin ikkunat ja lattiat sekä parvekkeen lattiat ja lasit sekä järjestäisin vaatehuoneen.

Luulisi, että tekemistä kaipaava pystyisi kotona laittamaan musiikkia päälle ja alkamaan järjestääkaappeja ja siivota.

Jos pystyy, aina voi lähteä ulos luontoon.

Vierailija
25/25 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa mato-ongintaa. Siihen ei tarvi kalalupia ja onkilaite maksaa ehkä euron. Uimarannat, metsät ja luontopolut ovat myös ilmaisia jos sellaisia sattuu kävelymatkan päässä olemaan. Meillä on siinä käynyt hyvä tuuri että iso teltta tuli hommattua ennen vähävaraisuutta. Pystytään perheenä lähtemään vaikka yöretkelle ilman sen suurempia rahallisia satsauksia. Samat ruuathan siellä metsässäkin menee kuin kotona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi